Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #2441
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hasan hosgeldin, hayirli olsun.

    bendeki elcikler ledli degil, reflektor var belki resimde oyle cikmistir.

    ama ayni modelin ledlisi var.

    orjinali acerbis, fakat ben aliexpres den aldim.

    trnpkr, o zaman kablo sponsorumuz da olursun
    olcay çorba kaynayacak sa elbette tuzumuz var tarih belirleyelim bu pazar diyecegim ama yağmur var benim burası açık hava cumartesi olur hava normal gibi
    mehmetenis bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2442

    Üyelik
    28 Eylül 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    nc750xdct
    Teşekkürler Mehmetenis. acerbis te de aynı şekilde gidon sökmek mi gerekiyor.

    koltuk için still oto deri döşeme yi arayacağım.
    mehmetenis bunu beğendi.

  3. #2443
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Alıntı trnpkr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    olcay çorba kaynayacak sa elbette tuzumuz var tarih belirleyelim bu pazar diyecegim ama yağmur var benim burası açık hava cumartesi olur hava normal gibi
    tarih için daha erken çünkü malzeme tedariğini yapmadım henüz.

    röle için lehimleme işlemi yapacağız, mini oto röleleri soketli olduğu için ve motorda da suya oksijene maruz kaldığı için zamanla sıkıntı yapacaktır.

    o yüzden lehimleme en sağlam yol olur, senin dükkanda havya var mı (iyi bir şey) yoksa ben getiririm.

    bu arada sabah aklıma geldi, aramızda otomotiv parça sektöründe çalışan yada tanıdığı olan var mı?

    malum renault bagaj kilit motoru lazım 6 tane, piyasada 15 TL. ama membasında 10 TL ye alırız sanırım?
    mehmetenis bunu beğendi.
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  4. #2444

    Üyelik
    29 Eylül 2015
    Şehir
    çorlu
    Motosikleti
    pulsar 200ns, NCX 2016
    herkese merhabalar
    1.75 ortalama boyum var
    nc 750 x kullanan varmı bu boylarda ?
    zorlama olurmu acaba sele yüksekliği 84cm yazıyor yanılmıyorsam
    şu an pulsar 200 de 81 cm ile rahat kullanıyorum
    aklımda en mantıklı model nc 750x gibime geliyor ama güvenli sürüş pozisyonu şart
    sele yükseltilip alçalıyormu
    kullanan tecrübe eden arkadaşlar ne düşünüyorsunuz
    Allah kaza bela vermesin ...

  5. #2445
    suleymanyurtsuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    Mersin / Gülnar
    Motosikleti
    Honda NC 700 S
    Selam arkadaşlar, çok uzun zaman önce üye olmuştum sitemize, tekrardan motosiklet alarak aranıza katılıp bilgi paylaşmayı umud ediyorum
    Dün itibariyle 2012 model olup 2014 trafik çıkışlı daha 300 km'de beyaz renk Honda NC 700 S' imi aldım çok şükür.
    Aldığıma için de çok çok memnunum, herkese kazasız sürüşler dilerim
    mehmetenis bunu beğendi.

  6. #2446
    schumacher__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2008
    Şehir
    Doha
    Motosikleti
    Artık 4 teker..
    Alıntı servet_aa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese merhabalar
    1.75 ortalama boyum var
    nc 750 x kullanan varmı bu boylarda ?
    zorlama olurmu acaba sele yüksekliği 84cm yazıyor yanılmıyorsam
    şu an pulsar 200 de 81 cm ile rahat kullanıyorum
    aklımda en mantıklı model nc 750x gibime geliyor ama güvenli sürüş pozisyonu şart
    sele yükseltilip alçalıyormu
    kullanan tecrübe eden arkadaşlar ne düşünüyorsunuz
    Allah kaza bela vermesin ...
    Ben de aynı boydayım, rahatlıkla kullanıyorum. Zaten zamanla daha da yumuşayıp yere yaklaşıyor motor. Ayrıca daha kısa boylarla kullananları da biliyorum.
    servet_aa bunu beğendi.

  7. #2447

    Üyelik
    28 Eylül 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    nc750xdct
    Merhaba Mehmetenis

    Still deri döşeme tel varmı? nette Ümraniyede bir firma var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:17 ----------

    bu arada aliexpresste bir sürü ledli elcik var. fiyatları da çok uygun görünüyor. burada acerbis için 450 tl çektiler. çinden gelen ledli elcik deneyen var mı?

  8. #2448

    Üyelik
    14 Temmuz 2004
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800 Classic, Bajaj Pulsar 200 NS
    Alıntı servet_aa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese merhabalar
    1.75 ortalama boyum var
    nc 750 x kullanan varmı bu boylarda ?
    zorlama olurmu acaba sele yüksekliği 84cm yazıyor yanılmıyorsam
    şu an pulsar 200 de 81 cm ile rahat kullanıyorum
    aklımda en mantıklı model nc 750x gibime geliyor ama güvenli sürüş pozisyonu şart
    sele yükseltilip alçalıyormu
    kullanan tecrübe eden arkadaşlar ne düşünüyorsunuz
    Allah kaza bela vermesin ...
    Boyum 170 cm. NC 750X'i zorlanmadan kullanıyorum. Duruşlarda sağ ayak frende, sol ayak ise topuklar temas etmeden fakat sağlam basacak şekilde kullanıyorum. Boy dışında bacak uzunluğu ve bacak kalınlığı da önemli. Fakat asıl önemli olan denge. Şehir içi dur kalklarda sakin bir şekilde kontrol. Örneğin uzaktan kırmızı ışığı fark edince ışıklardan önce hızınızı ayarlayacak şekilde oyalanıp yeşilde geçerseniz yahut yol müsaitse kaldırıma ayak koyarsanız ya da ışığın aniden kırmızı olabileceği durumları nazara alıp düşük süratte rahat durulacak şekilde yavaşlarsanız sorun olmuyor 170 cm boyla bile.

    Uzun yolda, şehirler arasında falan zaten hiç problem yok. Bence çok aşırı kilolu ya da ağır motosikletlerde dengeyi sağlayamayacak kadar zayıf, çelimsiz değilseniz 1.75 boyla kullanamayacağınız seyahat endurosu yok.
    mehmetenis bunu beğendi.

  9. #2449
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Hacılar bu deri döşeme koltuk modifiye işini daha kolay daha ucuza halledebiliriz sanki?

    yan sokakta komşum var döşemeci, seleleri söker eline verirsek süngeri daha kaliteli ve dansinitesi kıçımıza uygun bir cins ile değişebiliriz.

    hatta kaplamayı da değişebiliriz olma mı?

    fiyat alırım isterseniz.
    mehmetenis bunu beğendi.
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  10. #2450
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    Alıntı CptHasan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler Mehmetenis. acerbis te de aynı şekilde gidon sökmek mi gerekiyor.

    koltuk için still oto deri döşeme yi arayacağım.
    Yok gidonu Sökmen gerekmiyor yalnızca gidon ağırlıklarının vidalarını çıkartıp Elcik korumayı taktıktan sonra tekrar vidalayacaksınız.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:42 ----------

    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hacılar bu deri döşeme koltuk modifiye işini daha kolay daha ucuza halledebiliriz sanki?

    yan sokakta komşum var döşemeci, seleleri söker eline verirsek süngeri daha kaliteli ve dansinitesi kıçımıza uygun bir cins ile değişebiliriz.

    hatta kaplamayı da değişebiliriz olma mı?
    fiyat alırım isterseniz.
    Olur tabi her şey mümkün altına yastık koyarsın o da olur,ama ev tipi döşeme yapanlarda suya karşı dayanıklı malzeme yok bildiğim kadarı ile ama sen yinede sor döşemeyi söküp sonra gerdiremeyip takarsa sele kullanılmaz olur.
    Sen bir sor istersen suya karşı Nasıl dayanıklı olur mu diye bir de teklif al bakalım nedir ne değildir burada istişaresini yaparız.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:47 ----------

    Alıntı suphi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boyum 170 cm. NC 750X'i zorlanmadan kullanıyorum. Duruşlarda sağ ayak frende, sol ayak ise topuklar temas etmeden fakat sağlam basacak şekilde kullanıyorum. Boy dışında bacak uzunluğu ve bacak kalınlığı da önemli. Fakat asıl önemli olan denge. Şehir içi dur kalklarda sakin bir şekilde kontrol. Örneğin uzaktan kırmızı ışığı fark edince ışıklardan önce hızınızı ayarlayacak şekilde oyalanıp yeşilde geçerseniz yahut yol müsaitse kaldırıma ayak koyarsanız ya da ışığın aniden kırmızı olabileceği durumları nazara alıp düşük süratte rahat durulacak şekilde yavaşlarsanız sorun olmuyor 170 cm boyla bile.

    Uzun yolda, şehirler arasında falan zaten hiç problem yok. Bence çok aşırı kilolu ya da ağır motosikletlerde dengeyi sağlayamayacak kadar zayıf, çelimsiz değilseniz 1.75 boyla kullanamayacağınız seyahat endurosu yok.
    Valla benim boyum 1.70 ben bugüne kadar kullandığım tüm motorlarda sıkıntı yaşamadım,
    Artı NC çok dengeli bir motor öyle kolay kolay dengesini bozduramazsınız

  11. #2451
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Alıntı mehmetenis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olur tabi her şey mümkün altına yastık koyarsın o da olur,ama ev tipi döşeme yapanlarda suya karşı dayanıklı malzeme yok bildiğim kadarı ile ama sen yinede sor döşemeyi söküp sonra gerdiremeyip takarsa sele kullanılmaz olur.
    Sen bir sor istersen suya karşı Nasıl dayanıklı olur mu diye bir de teklif al bakalım nedir ne değildir burada istişaresini yaparız.
    suni deri kullanılıyor piyasada, hepsi suya dayanıklıdır sanırım?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:54 ----------

    ayrıca döşemeyi değişmeden sadece süngeri de değişebiliriz.
    mehmetenis bunu beğendi.
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  12. #2452
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    suni deri kullanılıyor piyasada, hepsi suya dayanıklıdır sanırım?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:54 ----------

    ayrıca döşemeyi değişmeden sadece süngeri de değişebiliriz.
    sorun sadece sertlik değilki artcı sele öne eğimli frende üstünüze çıkıyor arkadaki ben sivasa giderken arkaya ortopedik pedler var onlardan artcı içn aldım sıkıntı olmadı ama kalıcı çözüm değil tabiiki.Kendim 1 şeyler yaptım sürücü koltuğu oldu gibi arkaya yapamadım deri payları yeterli değil

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:07 ----------

    mehmetenis bunu beğendi.

  13. #2453

    Üyelik
    29 Eylül 2015
    Şehir
    çorlu
    Motosikleti
    pulsar 200ns, NCX 2016
    merhabalar ben honda da denedim 750x i biraz tedirginlik yaptı
    dediğiniz gibi bacağın boyu posuda önemli
    bazı endurolarda seleyi alçaltma özelliği var 750 x de varmı acaba bu özellik
    teşekkürler açıklamanız için
    mehmetenis bunu beğendi.

  14. #2454

    Üyelik
    24 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    AFRICA TWIN CRF1000L DCT
    NC de alçaltma yapabilirsiniz. Ben alçattım ancak bu hafta tekrar orj haline getireceğim. Arzu ederseniz orj alçaltma parçalarını uygun fiyata size verebilirim.

    Tatilden bugun dondum kısmetse stil de hafta sonu seleyi totoma uygun hale getireceğim. Orj sele bozulmadan sadece iç kısım değiştirilerek yapılacak.

    Artı+Sürücü selesi 250 TL şeklinde bilginize. Bittiğinde yumuşak yumuşak bilgi vereceğim.
    mehmetenis bunu beğendi.

  15. #2455
    schumacher__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2008
    Şehir
    Doha
    Motosikleti
    Artık 4 teker..
    Alçaltma özelliği yok fakat bence böyle birşeye hiç gerek yok, çünkü ben de başlarda tedirgindim fakat biraz kullandıktan sonra alışıyorsunuz bir süre sonra da biraz daha yere yaklaşıyor zaten. Alçaltma gibi bi operasyona hiç gerek olmadığını göreceksiniz. Bir de tavsiyem gidon yükseltme-yakınlaştırma alın, motora hakimiyetinizi inanılmaz derecede artırıyor, kesinlikle tavsiye ederim.
    mehmetenis bunu beğendi.

  16. #2456
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Arkadaşlar benim mesleğim (eski) döşemeci yim bizim seleye ne yaparsanız yapın istediğiniz rahatlık olmuyor
    Neden mi? 2 parça olması Parçalar çok küçük yaptırdığınız sele yumuşaklığı bir zaman sonra sizi tatmin etmiyor belki 5 defa değişik yöntemlerle bu işi Yaptım ama nafile
    En güzel çözüm 2 cm Sünger den 37*37 minder diktirin ortadan 2 tane Kuşak diktirin o kuşakları da yola çıkarken şase borularına sabitleyin kayma yapmasın orj halini bozmayın
    Sanayiden bulabileceğiniz en iyi ürünler
    Aşan tekstil de bulursunuz istanbul da pitikare serisi çok esnek kalitelidir
    Dikiş yerlerinden su almaması içinde Şeffaf silikon uygulayın
    Fakat minder yaptıracaksınız kumaş
    Döşeme Değişimi olacaksa deri olur
    Küçük bi uyarı orj deri altına Sünger ilave edilirse yerine küçük gelir sıkı olur ve altına yapacağınız ilavenin anlamı kalmaz
    karacabeg bunu beğendi.

  17. #2457
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    beyler iki gündür şuna kafayı taktım;

    kontağı açtığımızda farımız doğrudan yanıyor ya, marşa basmadan hani. buna bir modofikasyon yapmak gerek, kontağı açıp marşa basma arasında geçen sürede far yanmasın mesela?

    kışın, veyahut uzun süre yatan motor, veyahut ömrünü doldurmaya başlayan akülerde sıkıntı yapar ileride çünkü.

    hele birde kontağı açıp marşa bamsadan eldiveni giyeyim montu kapatayım derken bir şey unutup arada geçen zamanı uzatorsan hepten eyvah eyvah.

    aklıma elo'nun gecikmeli rölesi geldi otomotiv sektöründen, kontağı açıyorsun ama far hemen yanmıyor (veya her nerenin enerjisine bağlarsan) 20 saniye sonra yanıyor.

    aslında işimizi görür ama dediğim gibi sadece marşa bastıktan sonra yanan bir çözüm bulursam süper olur.

    var mı fikir verecek olan?

    açıp tesisatı bir kurcalamak lazım aslında, marşa bastıktan sonra enerji olan neresi varsa oradan tetik alabilirim. endüksiyon bobininin girişinde kontak açıkken doğrudan mı elektrik var acaba yoksa marşa basma ile mi var emin değilim?
    mehmetenis bunu beğendi.
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  18. #2458
    arslan26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Honda NC700XA
    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler iki gündür şuna kafayı taktım;

    kontağı açtığımızda farımız doğrudan yanıyor ya, marşa basmadan hani. buna bir modofikasyon yapmak gerek, kontağı açıp marşa basma arasında geçen sürede far yanmasın mesela?

    kışın, veyahut uzun süre yatan motor, veyahut ömrünü doldurmaya başlayan akülerde sıkıntı yapar ileride çünkü.

    hele birde kontağı açıp marşa bamsadan eldiveni giyeyim montu kapatayım derken bir şey unutup arada geçen zamanı uzatorsan hepten eyvah eyvah.

    aklıma elo'nun gecikmeli rölesi geldi otomotiv sektöründen, kontağı açıyorsun ama far hemen yanmıyor (veya her nerenin enerjisine bağlarsan) 20 saniye sonra yanıyor.

    aslında işimizi görür ama dediğim gibi sadece marşa bastıktan sonra yanan bir çözüm bulursam süper olur.

    var mı fikir verecek olan?

    açıp tesisatı bir kurcalamak lazım aslında, marşa bastıktan sonra enerji olan neresi varsa oradan tetik alabilirim. endüksiyon bobininin girişinde kontak açıkken doğrudan mı elektrik var acaba yoksa marşa basma ile mi var emin değilim?
    Yazdiklariniz benimde aklimdan gecmiyor degil bende inazuma icin dusunuyorum, hatta ben sehir disinda köyde yasadigim icin akunun zayiflamasi daha bir sikintili durum...
    Kisa farlara anahtar baglansada istedigimiz zaman acsak? Boyle daha iyi olmazmi?
    mehmetenis bunu beğendi.

  19. #2459
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Alıntı arslan26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazdiklariniz benimde aklimdan gecmiyor degil bende inazuma icin dusunuyorum, hatta ben sehir disinda köyde yasadigim icin akunun zayiflamasi daha bir sikintili durum...
    Kisa farlara anahtar baglansada istedigimiz zaman acsak? Boyle daha iyi olmazmi?
    senin isteğin çok basit bir işlem, ama güvenli değil.

    farlar sürekli açık olmalı görünürlük için.
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  20. #2460
    arslan26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Honda NC700XA
    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senin isteğin çok basit bir işlem, ama güvenli değil.

    farlar sürekli açık olmalı görünürlük için.
    En kotu sartta bahsettiginiz 20sn gecikmeli role is gorur
    mehmetenis bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler