Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Ağustos 2015, 10:44
#2281
mehmetenis adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Motoru 15.082015 Tarihinde aldım aldığım gibi aksesuarlarını tamamlamaya başladım,
Tam aksesuar olunca fotolarını burada paylaşacam,
Motoru ikinci el aldım daha 5000 km de ama göstergesi garantiden değiştiği için km saati 1800 küsür gösteriyor.
Motorun üzerinde gelen Aksesuarlar;
1-Givi Tur Camı
2-Givi Koruma Demiri
3-Givi Orta ayaklık
4-Givi Arka Çamurluk
5-GPR Karbon Egzost
Benim Şu ana kadar taktığım Aksesuarlar;
Gidon Yükseltme-22 mm yükseltme ve Yakınlaştırma-75₺
USB şarj-25₺
Radyatör Koruma Demiri-Waytek-100₺
Yan Ayak Genişletme-Waytek-50₺
Arka Çanta Demiri-Waytek-100₺
Givi Maxia E55 Taşıma Kutusu-(1 aylık)-500₺
Givi Taşıma Kutusu Tablası-100₺-Anes Motor
Eksik Kalan Aksesuarlar;
Elcik Koruma
Sis Farı
Kışa Doğru muhakkak lastik değiştirmem gerekiyor çünkü üzerindeki lastikler gerçekten berbat.Büyük ihtimalle alacağım lastikler pirelli Angel GT veya Michelin Pilot Road 4
Bu arada Merak eden arkadaşlar olabilir tercübe konusunda bu benim 5.Motorum
1-Yamaha fazer6-98BG-2005 Model
2-Yamaha Xj6s-75BG-2011 Model
3-Honda CBF1000-110 BG-2012 Model
4-Yamaha Xmax400 Abs-30BG-2014 Model
5-Honda Nc750x-55 BG-2014 Model
Hayırlı olsun, lastik olarak michelin pr4 tavsiye ederim, ben yeni değiştirdim, geceyle gündüz kadar fark var eski dunlopla aralarında.
Reklamlar
-
17 Ağustos 2015, 13:47
#2282
moner adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Bukadar motosiklet kullanmış birisi olarak Xmax 400 bunların arasında nereye koyarsınız? Nasıl değerlendiriyorsunuz? Bir motosiklet olarak tatmin edici midir? Gücü, hızı, artçılı kullanımı, şehir içi kullanımı, şehir dışı kullanımı (otoban vs) dengesi, kıvraklığı vs gibi. ve tabiki hissettirdikleri.
Merhaba,xmax400 abs li olan model tam şehir içine uygun bir motosiklet,fakat 250cc liklere göre yakıtı biraz daha fazla ortalama 25krş.yani 5 lt gibi yakıyor.
Çok dengelidir ani manevraları çekinmeden yapabilirsiniz.Çok kıvrak bir yapısı var.Alt devirlerde tek silindir olmasından dolayı titreşim mevcut fakat tercübe ile bu titreşimide zamanla kullanım alışkanlığından hissetmiyorsunuz.
Gazın ayarına eliniz alışıyor.Alt taraf kapalı olduğu için yerdeki su ayaklarınıza nüfus etmiyor.
Benim xmax400 de rüzgar deflektörleri ve tur camı da vardı yolda giderken rüzgar nedir bilmiyordum.
Dizleriniz kesinlikle üşümüyor.Tur camından dolayı da yüzünüzde veya göğsünüzde rüzgar hissetmiyorsunuz.
Ama arka tarafı geniş olduğundan dolayı eşimle yolculuk yaparken eşim sıkıntı çekti çünkü arka tasarımından dolayı ayaklarınızı peglere düz koymanız oldukça zor.
Eşimin bu yüzden yan bariyerlere ayağı sürttü ve tırnağı çıktı,Benim bu motoru satma sebebim budur.
Bunun haricinde işletme maliyetleri de diğer motosikletlerime göre uygun(nc için daha uygun diyorlar)
Lastiklerin küçük olması en ufak çukurda veya yol bzoukluğunda zıplamasına sebep oluyor.
Artı lastiklerin küçük olması ABS olmasına rağmen durma mesafesini uzatıyor.(kullandığım motorlar arasında En iyi fren performansı CBF1000 de iken en kötüüsü Yamaha Fazer 6 idi)
İkinci eli 250cc lik kardeşine göre zayıf,250cc ler çok sirküle oluyor.
Son hızı makine tam bakımlı ise çok rahat 150-160 km çıkıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:44 ----------
schumacher__ adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun, lastik olarak michelin pr4 tavsiye ederim, ben yeni değiştirdim, geceyle gündüz kadar fark var eski dunlopla aralarında.
Aslında benim de gönlümde Pilot road4 yatıyor ama Angel Gt de 2015 en iyi lastiği seçildi.
O da aklımı kurcalamıyor değil.
-
17 Ağustos 2015, 16:57
#2283
o zaman direk angel gt alın, zaten şu an piyasada pr4 bulunmuyor, distribütör de en erken ay sonu diyor. Hem biz de yeni bi lastik denemesi görmüş oluruz
-
17 Ağustos 2015, 17:31
#2284
mehmetenis adlı üyeden alıntı
Merhaba,xmax400 abs li olan model tam şehir içine uygun bir motosiklet,fakat 250cc liklere göre yakıtı biraz daha fazla ortalama 25krş.yani 5 lt gibi yakıyor.
Çok dengelidir ani manevraları çekinmeden yapabilirsiniz.Çok kıvrak bir yapısı var.Alt devirlerde tek silindir olmasından dolayı titreşim mevcut fakat tercübe ile bu titreşimide zamanla kullanım alışkanlığından hissetmiyorsunuz.
Gazın ayarına eliniz alışıyor.Alt taraf kapalı olduğu için yerdeki su ayaklarınıza nüfus etmiyor.
Benim xmax400 de rüzgar deflektörleri ve tur camı da vardı yolda giderken rüzgar nedir bilmiyordum.
Dizleriniz kesinlikle üşümüyor.Tur camından dolayı da yüzünüzde veya göğsünüzde rüzgar hissetmiyorsunuz.
Ama arka tarafı geniş olduğundan dolayı eşimle yolculuk yaparken eşim sıkıntı çekti çünkü arka tasarımından dolayı ayaklarınızı peglere düz koymanız oldukça zor.
Eşimin bu yüzden yan bariyerlere ayağı sürttü ve tırnağı çıktı,Benim bu motoru satma sebebim budur.
Bunun haricinde işletme maliyetleri de diğer motosikletlerime göre uygun(nc için daha uygun diyorlar)
Lastiklerin küçük olması en ufak çukurda veya yol bzoukluğunda zıplamasına sebep oluyor.
Artı lastiklerin küçük olması ABS olmasına rağmen durma mesafesini uzatıyor.(kullandığım motorlar arasında En iyi fren performansı CBF1000 de iken en kötüüsü Yamaha Fazer 6 idi)
İkinci eli 250cc lik kardeşine göre zayıf,250cc ler çok sirküle oluyor.
Son hızı makine tam bakımlı ise çok rahat 150-160 km çıkıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:44 ----------
Aslında benim de gönlümde Pilot road4 yatıyor ama Angel Gt de 2015 en iyi lastiği seçildi.
O da aklımı kurcalamıyor değil.
Güzel bilgilendirme için teşekkürler.
Bu durumda anladığım kadarıyla Xmax400 yerine Xmax250 daha alınası bir motosiklet gibi görünüyor. Hem ikinci el hem de yakıt tasarrufu konusunda. Söylenenlere göre hız konusunda da Xmax250 130-140 yapabiliyormuş. Xmax 400 e göre artıları daha yüksek gibi.
-
17 Ağustos 2015, 17:42
#2285
merhaba uzun yıllar önce buraya kayıt olmuştum fakat uzun zamandır girmiyordum 2003 de cgl 125 2006 cbf500 9 yıllık muhteşem bir beraberlikten sonra ayrılık kararı alarak geçen hafta NC750X dct sahibi oldum cbf 500 den sonra açıkçası biraz garipsedim ama alışma süreci ile bu tedirginliğin gideceğine inanıyorum DCT şanzımana alışma süreci çok kısa sürdü ve ilk gezimde hafif bir tedirginlikle beraber DCT şanzımanın vermiş olduğu keyifle yüzümde tatlı bir tebessüm vardı yaşım 41 bilgisi olan arkadaşlara sormak istediğim aracımız maalesef tamamen plastik ben mat beyaz aldım şeffaf film kaplatsam boya ve plastiğe bir zararı olurmu neticede ısıtılarak yapılan bir uygulama hepinize iyi günler dilerrim hepimizi allah kazadan beladan korusun
-
18 Ağustos 2015, 00:26
#2286
nc nin frenlemesini görmek isteyen arkadaşlar için :
(kaldı ki burada ön frene yeterli baskıyı uygulayamadım, benim hatam)
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ten-donme.html
-
18 Ağustos 2015, 01:58
#2287
moner adlı üyeden alıntı
Güzel bilgilendirme için teşekkürler.
Bu durumda anladığım kadarıyla Xmax400 yerine Xmax250 daha alınası bir motosiklet gibi görünüyor. Hem ikinci el hem de yakıt tasarrufu konusunda. Söylenenlere göre hız konusunda da Xmax250 130-140 yapabiliyormuş. Xmax 400 e göre artıları daha yüksek gibi.
Yani,hemen hemen kullanıcılar aynı şeyleri anlatır.x max 250 140 km hıza çıkmaz.En fazla çıkacağı 125-130 dur.
Ama daha piyasası olan bir motor olması 250 yi daha alınası yapıyor
-
18 Ağustos 2015, 08:09
#2288
mehmetenis adlı üyeden alıntı
Yani,hemen hemen kullanıcılar aynı şeyleri anlatır.x max 250 140 km hıza çıkmaz.En fazla çıkacağı 125-130 dur.
Ama daha piyasası olan bir motor olması 250 yi daha alınası yapıyor
Benim asıl hedefim integra 750D ya da NC750X DCT. Ancak şimdilik onlara gücüm yetmiyor. Bu sebeple böyle birşey alıp sonra satıp üzerine ekleyerek almak olduğundan satılması üzmeyecek bir model olması benim için önemli.
Zaten arabayla bile 130 u geçmiyorum. hız o kadar dert değil ancak beni endişelendiren acil durumlarda basıp kurtulabilme durumu. O yüzden güçlü motor mu alsam diye düşünüyorum aslında.
-
18 Ağustos 2015, 11:17
#2289
moner adlı üyeden alıntı
Benim asıl hedefim integra 750D ya da NC750X DCT. Ancak şimdilik onlara gücüm yetmiyor. Bu sebeple böyle birşey alıp sonra satıp üzerine ekleyerek almak olduğundan satılması üzmeyecek bir model olması benim için önemli.
Zaten arabayla bile 130 u geçmiyorum. hız o kadar dert değil ancak beni endişelendiren acil durumlarda basıp kurtulabilme durumu. O yüzden güçlü motor mu alsam diye düşünüyorum aslında.
Sizin şu anki motorunuz nedir?
Ama xmax 400 bile şu sizin dediklerinize Anca yeterken 250 liğin hiç şansı yok.
Bence scooter zincirli olmaz scooter kayışlı olur bakım gerektirmez,vitesli motor ve araba kullanmanın keyfi hiç bir yerde yok
Niye vitesli istemiyorsunuz?
Alıştınız mı çok rahat çocukk oyuncağı gibi oluyor.
Ama bileğinizde veya parmaklarınızda sağlık sorunları vardır o zaman anlarım ama böyle bir sorun yoksa viteslinin keyfine diyecek yok.
O zaman bütçe nc750 lere yetmiyorsa 700 lere de bakılabilir veya s versiyonlarıda alınabilecek güzel motosikletler
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------
Bu arada dün elcik koruma ile sis farınıda hallettim yıkayıp paklayıp resimlerini paylaşacam inşallah.
Elcik Koruma:130₺
Sis Farı(8 mod çakarlı):130₺
İşcilik:40₺
-
18 Ağustos 2015, 11:21
#2290
Süper Moderatör
mehmetenis adlı üyeden alıntı
Sizin şu anki motorunuz nedir?
Ama xmax 400 bile şu sizin dediklerinize Anca yeterken 250 liğin hiç şansı yok.
Bence scooter zincirli olmaz scooter kayışlı olur bakım gerektirmez,vitesli motor ve araba kullanmanın keyfi hiç bir yerde yok
Niye vitesli istemiyorsunuz?
Alıştınız mı çok rahat çocukk oyuncağı gibi oluyor.
Ama bileğinizde veya parmaklarınızda sağlık sorunları vardır o zaman anlarım ama böyle bir sorun yoksa viteslinin keyfine diyecek yok.
O zaman bütçe nc750 lere yetmiyorsa 700 lere de bakılabilir veya s versiyonlarıda alınabilecek güzel motosikletler
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------
Bu arada dün elcik koruma ile sis farınıda hallettim yıkayıp paklayıp resimlerini paylaşacam inşallah.
Elcik Koruma:130₺
Sis Farı(8 mod çakarlı):130₺
İşcilik:40₺
sis farlarını merak ettim, ben bir çift cree u5 led olan tipten takmıştım, bi çift daha takmayı düşünüyorum.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
-
18 Ağustos 2015, 11:37
#2291
Olcay Avşar adlı üyeden alıntı
sis farlarını merak ettim, ben bir çift cree u5 led olan tipten takmıştım, bi çift daha takmayı düşünüyorum.
Olcay sis farlarının ayakları biraz amatörce oldu onları da yaptırayım paylaşacam.
Ama şöyle bir şey,
-
18 Ağustos 2015, 12:07
#2292
Süper Moderatör
Peki ampülü nedir? Kaç watt? Nereden Aldın? Ne renk ışık veriyor?
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
-
18 Ağustos 2015, 12:17
#2293
ben de elcik korumaları merak ettim desem
-
18 Ağustos 2015, 13:52
#2294
mehmetenis adlı üyeden alıntı
Sizin şu anki motorunuz nedir?
Ama xmax 400 bile şu sizin dediklerinize Anca yeterken 250 liğin hiç şansı yok.
Bence scooter zincirli olmaz scooter kayışlı olur bakım gerektirmez,vitesli motor ve araba kullanmanın keyfi hiç bir yerde yok
Niye vitesli istemiyorsunuz?
Alıştınız mı çok rahat çocukk oyuncağı gibi oluyor.
Ama bileğinizde veya parmaklarınızda sağlık sorunları vardır o zaman anlarım ama böyle bir sorun yoksa viteslinin keyfine diyecek yok.
O zaman bütçe nc750 lere yetmiyorsa 700 lere de bakılabilir veya s versiyonlarıda alınabilecek güzel motosikletler
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------
Bu arada dün elcik koruma ile sis farınıda hallettim yıkayıp paklayıp resimlerini paylaşacam inşallah.
Elcik Koruma:130₺
Sis Farı(8 mod çakarlı):130₺
İşcilik:40₺
Şu an bir motosikletim yok. 150 lik bir çin maksi scooterim vardı. Satalı uzun zaman oldu ama motorsuz duramıyorum.
Vitesliye alışamama gibi bir derdim yok ama vitesle uğraşmak istemiyorum. o sebeple şehir için de vs de raht etmek için otomatik istiyorum. Arabam da otomatik. Bence de otomatik çok keyifli
Bakıcaz artık nasıl bir motor alıcaz
-
18 Ağustos 2015, 15:20
#2295
Olcay Avşar adlı üyeden alıntı
Peki ampülü nedir? Kaç watt? Nereden Aldın? Ne renk ışık veriyor?
10W Beyaz ışık,
-
18 Ağustos 2015, 15:25
#2296
Boş vitesi bulmakta sorun yaşayan var mı? Diğer hiçbir motosiklette bu kadar zorlanmadım.
-
18 Ağustos 2015, 16:00
#2297
schumacher__ adlı üyeden alıntı
ben de elcik korumaları merak ettim desem
Bugün yayınlarım hepsini, Merak etmeye devam
-
20 Ağustos 2015, 13:46
#2298
Merhabalar.
Antalya'da güvenilir bir Honda ustası öneriniz var mı acaba?
Yarın nc700x almak için Antalya'ya gideceğim. Motosikleti almadan önce bir ustaya göstermek istiyorum.
-
20 Ağustos 2015, 14:49
#2299
Faen adlı üyeden alıntı
Merhabalar.
Antalya'da güvenilir bir Honda ustası öneriniz var mı acaba?
Yarın nc700x almak için Antalya'ya gideceğim. Motosikleti almadan önce bir ustaya göstermek istiyorum.
Merhaba.
Honda yetkili servisinde ekspertiz yaptırmıştım. Yanlış hatırlamıyorsam 80TL ücreti vardı.
-
22 Ağustos 2015, 05:00
#2300
Değerli Arkadaşlar,bugün en sonunda depomu bitirebildim,
15.08.2015 tarihinde depoyu doldurdum,
Tam tamıma 11,15 lt benzini 4,65₺ den 51,85₺ Ödedim.
Bugün akşam bostancıdan dönerken yakıtım tek göstergeye düştü ve rezerve girdi bende merak ederek rezervde ne kadar gidecek diye zorladım,hatta yolda kaldım benzinciye kadar iterek götürdüm,
rezerv(Yedek Depo)tam tamıma 2.9 LT,
hatta Toplam 14,04 LT benzin aldığına göre tam tamıma 11,14 LT benzin depoyu tam dolduruyor.
Gelelim kaç km gittiğime 1 Depo ile tam tamıma 328 Km yol gittim.
Yani motor
0,15 Krş yakmış.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)
Bu Konudaki Etiketler