Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Temmuz 2015, 15:06
#2221
Dostlar geçen hafta sonu motorla kızılcahamama gittim. Orada toprakkı yollardan geçtim. Sürekli arka freni kullanmak zorunda kaldım. Sonra bir baktım ki ABS kendiliğinden devreden çıkmış. Motoru asfalt yola tekrar getirdiğimde kapatıp tekrar çalıştırdım ABS devreye girmişti. Böyle bir özelliği mi var arıza mı verdi bilmiyorum ama çok hoşuma gitti. Arazide yüzümü kara çıkartmadı
Reklamlar
-
19 Temmuz 2015, 22:58
#2222
Arkadaşlar merhaba
Bugün başıma gelenleri anlatayım size, siz de yaşamayın.
Givi tur camının üzerne ekstra uzun olsun diye cam kelebeği takmıştım. Bugün Bursa çevreyolunda aşırı rüzgardan dolayı ön cam bir anda yatay hale geldi hemen kenara çektim ön camı tutan civatalardan alttaki ikisi plastiğiyle birlikte yerinden çıkmış. Eğer otobana, rüzgarlı yola vs. çıkacaksanız böyle eklentiler takmayın arkadaşlar.
Yine yoldayken benzin aldım, cüzdanı ön bölmeye koycam açılmıyor. Biraz zorladım, kilit kırıldı. Zaten bununla ilgili güncelleme gelmişti hala parça bekleniyordu ama böyle bir şey olabileceği hiç aklıma gelmezdi. Anahtar da biraz burulmuş tabii. Sonradan okuduğuma göre ön bölmenin kapağına bastırıp anahtarı çevirirsek daha kolay açılıyormuş.
Bilginize
-
20 Temmuz 2015, 18:29
#2223
Beyler Selam,
Kırmızı nc750x' ime arka çanta almaya karar verdim. İlerleyen zamanda da yan çantaları alacağım. Motor kırmızı siyah, haliyle gri veya beyaz parçası olsun istemiyorum çantanın.
Seçeneklerim:
1) orijinal 45L arka çanta - 1500 TL civarı. sadece siyah rengi varmış çantanın.
2) kappa çanta taşıma demiri + kappa K47NN manta - 220 TL + 480 TL (monolock) toplamda 700 TL
3) givi taşıma demiri + Givi Blade B47NML - 230 TL + 520 TL (monolock) toplamda 750 TL
Sizin farklı önerileriniz olur mu acaba? Monolock çanta yerine monokey mi almalıyım?
-
21 Temmuz 2015, 09:26
#2224
Hepco & Becker öneririm. Kullanıyorum memnunum.
http://www.anesmotorshop.com/asp/product/202/H-B-ARKA-CANTA-XPLORER-45LT-METAL-SIYAH
Siyah alüminyum çok şık durur.
Maliyeti fazla ama mutlu eder.
-
21 Temmuz 2015, 11:02
#2225
Gryffindor adlı üyeden alıntı
Hepco & Becker öneririm. Kullanıyorum memnunum.
http://www.anesmotorshop.com/asp/product/202/H-B-ARKA-CANTA-XPLORER-45LT-METAL-SIYAH
Siyah alüminyum çok şık durur.
Maliyeti fazla ama mutlu eder.
Üstad motorunuzun yandan önden vs çanta ile fotoğrafı var mı acaba? zahmet olmazsa istesem ?
-
21 Temmuz 2015, 11:43
#2226
ruuuuud adlı üyeden alıntı
Beyler Selam,
Kırmızı nc750x' ime arka çanta almaya karar verdim. İlerleyen zamanda da yan çantaları alacağım. Motor kırmızı siyah, haliyle gri veya beyaz parçası olsun istemiyorum çantanın.
Seçeneklerim:
1) orijinal 45L arka çanta - 1500 TL civarı. sadece siyah rengi varmış çantanın.
2) kappa çanta taşıma demiri +
kappa K47NN manta - 220 TL + 480 TL (monolock) toplamda 700 TL
3) givi taşıma demiri +
Givi Blade B47NML - 230 TL + 520 TL (monolock) toplamda 750 TL
Sizin farklı önerileriniz olur mu acaba? Monolock çanta yerine monokey mi almalıyım?
Merhaba Honda nın orijinal çantalarını inceledim( resimlerini inceledim) ama onlar SHAD veya givi çantalara Honda etiket yapıştırılmış hali
Hakını aramaktan korkmak erdemmidir ?
-
21 Temmuz 2015, 13:41
#2227
arslan26 adlı üyeden alıntı
Inazuma takasi dusunen varsa ozelden ulasabilir (nc700s takasi dusunuyorum)
Guncel.......
-
22 Temmuz 2015, 11:14
#2228
ruuuuud adlı üyeden alıntı
Beyler Selam,
Kırmızı nc750x' ime arka çanta almaya karar verdim. İlerleyen zamanda da yan çantaları alacağım. Motor kırmızı siyah, haliyle gri veya beyaz parçası olsun istemiyorum çantanın.
Seçeneklerim:
1) orijinal 45L arka çanta - 1500 TL civarı. sadece siyah rengi varmış çantanın.
2) kappa çanta taşıma demiri +
kappa K47NN manta - 220 TL + 480 TL (monolock) toplamda 700 TL
3) givi taşıma demiri +
Givi Blade B47NML - 230 TL + 520 TL (monolock) toplamda 750 TL
Sizin farklı önerileriniz olur mu acaba? Monolock çanta yerine monokey mi almalıyım?
Monolock ve monokey'in tek farkı bildiğim kadarıyla tek anahtarla açabilmek. Bende yan çantalar v35, arka çanta v47. Tek anahtarla 3ünü birden açamıyorum. Neden? Çünkü ona da bir ekstra anahtar kiti almanız gerekiyor. Dolayısıyla bir farkı olmuyor.
B47 gayet güzel çanta. Honda almayın derim boşu boşuna masraf...
-
22 Temmuz 2015, 11:25
#2229
Arkadaşlar bu motorlar otomatik değil değil mi?
-
22 Temmuz 2015, 11:39
#2230
Arkadaslar kappa kgr veya givi trk tipi cantalar direk canta demirine baglaniyormu yoksa canta tablasi satin aliniyormu ayrica?
-
22 Temmuz 2015, 11:42
#2231
Source53 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu motorlar otomatik değil değil mi?
Otomatik de var Manuel de, otomatiklerin ismi DCT olarak geçiyor. NC750x DCT NC750s DCT gibi.
-
22 Temmuz 2015, 12:15
#2232
Deltaeagle adlı üyeden alıntı
Otomatik de var Manuel de, otomatiklerin ismi DCT olarak geçiyor. NC750x DCT NC750s DCT gibi.
Vay demek otomatikleride var cevap için teşekkürler.
-
23 Temmuz 2015, 18:16
#2233
Bayramdan sonra Honda cbr125 yamaha yzf R25 ve Nc 750 S Dct Km ibrelerini karşılaştırdık. Ben saatte 100 Km'ye sabitledim.(NC 750 ile) Yamaha R25 105-106 Km Honda Cbr 125 ise 111 Km. hız gösteriyordu dijital göstergelerde. Ayrıca 2015 model focus ile sabitleme yaptık. 110 Km hızda crouse kontrole aldı kardeşim; ben saatte 105-106 km Hız ile yanından gittim.
Sanırım bu motorun km sayacı GPS ile aynı değeri veriyor. Bunu henüz denemedim. Ayrıca top speed denemesinde ibrede 194 gördüm. 5. Viteste 178'de devir kesip 175'e düşüyor. 6. Viteste henüz devir kesiciye girmedim. Sanırım 200 Km hıza devir kesiciye girmeden ulaşabilecek.
-
24 Temmuz 2015, 11:23
#2234
-
25 Temmuz 2015, 08:38
#2235
benim şahsi fikrim nc lere givi blade çantanın hatlarının daha yakıştığı.gs ler için vs trex çanta olabilir hatları büyüklüğü itibariyle .fakat hem maliyet hem de uyum açısından givi blade diyorum.
çanta demiri içinde adapazarı zirve motorda uyumlu arka çanta demiri var.aynı şekilde orta sehpa. fiyatı uygun ve kalitesi iyi.daha evvel paylaşmıştım..değerlendirebilirsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:32 ----------
benim şahsi fikrim nc lere givi blade çantanın hatlarının daha yakıştığı.gs ler için vs trex çanta olabilir hatları büyüklüğü itibariyle .fakat hem maliyet hem de uyum açısından givi blade diyorum.
çanta demiri içinde adapazarı zirve motorda uyumlu arka çanta demiri var.aynı şekilde orta sehpa. fiyatı uygun ve kalitesi iyi.daha evvel paylaşmıştım..değerlendirebilirsiniz.
-
30 Temmuz 2015, 00:35
#2236
dct 750 bolu istanbul 90 km ortalama sürat 3 lt/100 km de aynı yolu x max 250 ile gelseydim aynı şartlarda aynı yakıtı yakardı oda bu civarda yakıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:30 ----------
arkadaşlar zeus marka yerli ön tur cam var bilgisi olan varmı acaba 120 tl fiyatı var
-
31 Temmuz 2015, 03:22
#2237
Değerli Arkadaşlar 2014 xmax 400 ABS ile takas yapmak isteyen olursa özelden ulaşabilir.
-
31 Temmuz 2015, 10:43
#2238
Süper Moderatör
trnpkr adlı üyeden alıntı
dct 750 bolu istanbul 90 km ortalama sürat 3 lt/100 km de aynı yolu x max 250 ile gelseydim aynı şartlarda aynı yakıtı yakardı oda bu civarda yakıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:30 ----------
arkadaşlar zeus marka yerli ön tur cam var bilgisi olan varmı acaba 120 tl fiyatı var
ben aldim zeus cami, ureten arkadaşın yerine gidip taktirdim.
memnunum, nihayetinde pleksi işte.
-
01 Ağustos 2015, 00:54
#2239
Değerli arkadaşlar xmax 400 abs li motorumu satıp nc 700x veya 750x almayı planlıyorum,ama aklım çok karıştı nedenine gelirsek;
Sahibinden.com da bir çok ilan mevcut,baktığım motosikletler 2014 veya 2015 maksimum 10.000 km de olmalı.
Asıl aklımı karıştıran nc700x ile 750x arasında 50cc ve 5 bg ve çok az artan tork için bu kadar fiyat farkı vermeye değer mi?
Haramidere de bulunan Honda Marmara 2015 model NC750x 25.700 ₺ bırakıyor.
Ama plaka masrafları ve aksesuar fiyatları düşündürmüyor değil?
Hadi plaka masrafı 600₺ bilemedim 700₺ tutsun,peki ya aksesuarlar?
Ben böyle bir motor aldım mı tam aksesuar olmasına özen gösteririm,ön çamurluk uzatma,arka çamurluk,elcik koruma,tur camı,xenon far,motor demiri,sis farı,3.stop ledi,arka taşıma kutusu ve demiri.
Yukarıda yazılanlardan takan arkadaşlar var ise size zahmet bu aksesuarların fiyatlarını paylaşabilirlermi,
Özellikle TR yapımı olanlar tercihimdir.
Tabi ki de sıfır almanın kendine göre çok avantajları var rodajını bilerek yapılması,bir önceki sahibinin acaba nasıl kullandı endişesi olmadan gönül rahatlığıyla sıfır bir makina alınabilir.
Ama aklıma takılanlar aksesuarlar.
Peki sizce 2014 veya 2015 model aksesuarlı yukarıda yazılı olanlar maksimum 10.000 KM de motor almak sıfırı 25.700₺ ken mantıklı mı?
Bu sorunun cevabını siz değerli dostlarımdan bekliyorum.
-
01 Ağustos 2015, 23:40
#2240
Öncelikle motoru iyi araştırmanı öneririm enduro diyolar ama asfalt endurosu bi tenere bi transalp değil aksesuarlara gelince de hangisi senin için önemli bence koruma demiri olmazsa olmaz örneğin çamurluklar bazılarına göre gerekli bazılarına göre faydasız touring camı da öyle orta sehpada öyle sağlam araştır derim motor süper ama...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:36 ----------
Arkadaşlar bu arada aklıma bi konu takıldı yardımcı olursanız sevinirim motoru alanı yaklşık bir ay oldu 1000 bakımını 165 tl ye yaptırdım neyse çok okuyorum motor hakkındaki tüm forumları adamın biri demişki 1. Vitesle 40 km gittim diye benim bildiğim 1.vites başlangıç hemen 2 ye geçersin böyle 1 le zorlamak zararlı değilmi yoksa bu motor içinmi böyle adama kimse bişey söylememiş.bide şehir içinde ben çok nadir görüyorum 4000 deviri genelde 2500-3000 devirde geziyorum acaba yanlışmı yapıyorum cevaplarsanız sevinirim...tekeriniz düz bassın
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler