yerli ürün alirken mutlaka görerek alın. sag sol demirlerin esit ve dogru üretildiğine bakın.
irfan abiye ulaşıp başlığa davet etmek lazim aslinda.
yerli ürün alirken mutlaka görerek alın. sag sol demirlerin esit ve dogru üretildiğine bakın.
irfan abiye ulaşıp başlığa davet etmek lazim aslinda.
Arkadaşlar bu koruma demiri givi / kappa ya benziyor yanılıyor muyum? Yoksa başka bir marka mı bu?
Bu arada koruma demiri üzerindeki o kırmızı parça nedir?
evet, model givi-kappa modeli.
uzerindeki de marka basili plastik sanirim.
yerli bir firma givi kopyasi yapip boyle bir sey yapmisti sanki?
bu model de güzel ama şasiye kelepçe ile takılması sinir ediyor beni. zamanla zarar verir mi acaba diye düşünüyorum. sw-motech markasının bir modeli var, onda şasiye bağlantı yok...
bu arada bende aydın kardeşler den aldım koruma demiri NC750S DCT için. takınca resimleri atarım...
evet bunu aldım
koruma demiri AYDIN ACCESSORIES (aydın kardeşler, nazilli)
http://img502.yukle.tc/image.php?id=6546IMAG0161.jpg
http://img501.yukle.tc/image.php?id=3940IMAG0162.jpg
http://img502.yukle.tc/image.php?id=4034IMAG0163.jpg
koruma demirinden memnun olduğumu söyleyemem. çünkü sağ tarafta sorun çıkartıyor,motorun kendi civatası yetmiyor,uzun civata almak gerekiyor. ve alt sakal kısmına değiyor demir. firmayı arayıp şikayetimi dile getirdim,umarım bundan sonrakileri daha uygun yaparlar...
çanta demiri IRF MOTOR (yalova)
http://img501.yukle.tc/image.php?id=7248IMAG0164.jpg
http://img504.yukle.tc/image.php?id=3709IMAG0165.jpg
http://img502.yukle.tc/image.php?id=6499IMAG0166.jpg
çanta demirine herkes hayran kaldı eline sağlık irfan abi
Resimleri doğrudan gözüksün diye mesajına düzenleme yapayım dedim ama direkt foto linkleri değillermiş.
Hayırlı olsun ama koruma demiri sanki biraz büyük, estetik değil gibi geldi bana. Tabi ki bu göreceli bir kavram, beğenenler de olacaktır.
Fakat koruma görevini fazlasıyla yerine getireceğinden eminim
Hayırlı olsun
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
teşekkürler...
evet koruma demiri pek estetik değil ama bayağı sağlam tek sevmediğim yanı şasiye de bağlantısı olması. daha farklı bir sistem yapsalarmış keşke...
Merhaba arkadaşlar, öncelikle kazasız belası iyi sürüşler. Nc750x ile bende aranıza katılmış bulunuyorum.
Orjinal tur camı takdırdım, kelebek cam bir türlü bulamıyorum, nerden bulabilirim.
Selamlar Arkadaşlar,
Benimde aklımda biraz daha motor üstünde zaman geçirdikten sonra, (yaklaşık 10.000-15.000 km sonra) NC750'ye geçmek gibi bir fikrim var. Boyum 1.76.
Geçen gün Honda bayiinde gidip üstüne oturdum ayaklarımın yarısı yere temas ediyor. Aynı şekilde satıcı arkadaş bir kaç cm daha indirilebileceğini söyledi motorun.
Sizlere sormak istediğim asıl soru, motorlarınız şehir içi trafiğinde nasıl acaba? Yorucu oluyor mu?
@Kookle;
ben sahibinden.com da birini bulup yanina gitmistim. bagcilar ya da gungorendi.
ilgili bir arkadasti, montajini yapti. tavsiye ederim.
@Deltaeagle;
sehir icinde cok dengeli ve rahat bir motor, cok dar aralardan gecmek isterken elcik korumalarim genis geliyor o kadar.
yoksa yogun trafikte teker dondugu sürece rahat ve dengeli. genisligini saymazsak bir commuter gibi rahat sikisik trafik icin
Hatta commuterdan daha rahat. Cb125e göre daha rahat şehir içinde. Sadece kondisyonum zayıf olduğu için çok dur kalk yapınca cb125'i arıyorum.
Bu arada radyatör koruma demiri aldım. Kendim takmak istiyorum
Fakat çok tecrübeli sayılmam. Takmadan evvel dikkat edilmesi gereken ince detaylar var mıdır.
Yoksa bilen birine götürmek daha mı iyi olacaktır?
Cevaplar için teşekkürler. Ayaklarımın tam olarak yere basmaması biraz korkuttu beni sadece Araç aralarından geçerken ayağımı yere koymam gerekirse yamulmayayım sonra
Peki motoru alçaltma olayı nedir acaba? Nasıl alçaltıyorlar? Motorun kendisinde olan bir özellik mi bu? Yoksa fazladan bir parça mı ekliyorlar yada çıkartıyorlar?
Motoru alçaltma olayını bilmiyorum
Burada ahkam kesecek kadar tecrübeli değilim ama
Benim ayaklarım yere rahat değiyor. Motor durunca ağır olduğunu hissettiriyor.
Ayakların yere değmemesi sanırım acemi birisi için ciddi sorun oluşturabilir.
Ama 2 yıl önce BMW 1150rt'yi benim cb125'i kullanışımdan çok daha düzgün kullanan ve ayaklarıyla yer arasında dik konumda en az 5 cm fark olan bir abla vardı.
Çok saygı duymuştum...
Sanırım eğitim ile alakalı...
Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum?
Kesilir belki, fakat çekmeye gelmez buyunum.
Benim ayakların bütünü değil de yarısı basıyor Topuklar havada kalıyor. Eğer bayii'deki adamın dediği gibi bir kaç cm inerse motor ayaklarımın tabanı tam basar diye düşünüyorum.
Şu anda da durum o kadar kötü değil çünkü ayaklarımın yarısı ile çok güç alabiliyorum ancak tam olarak basmanın verdiği güven ayrı tabi
2 ya da 3 tane civata söküp takacaksın, basit bir iş merak etme.
değil ayağının yarısı, ucu değse yine yeter, dengeli bir motor. Ayağında kaymayan tabanlı bir ayakkabı olmalı tabi ki.
Alçatlma da özel sele ile olabilir, ya da orj seleyi söküp süngeri modifiye edebilirsin. Ama senin ölçülerinde gerek yok buna.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)