Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2061
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Alıntı serkani adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bagaj kitleri için servis çağrıları, gösterge sorunları. Honda gereken özeni göstermemiş gibi, şaşırdım.
    Tam aksine Honda'nın özendiğini gösterir, yeni üretilen bir araç ve müşteriden gelen geri dönüşler ile problemleri çözüyorlar.

    Dünyanın bütün büyük otomotiv firmaları bu tür servis çağrıları yapar üretimde bir hata olduysa.

    Valla ben baya baya mutlu oldum mesajı okuyunca, onlarca marka arabam ve motorum oldu. İlk defa bir müşteri olarak kendimi değerli hissettim

    Bir şikayetim olmadığı halde ileride sorun oluşturma ihtimali olan parçayı şimdiden değiştirmeleri çok önemli bir marka değeri göstergesi.
    Smlgndz bunu beğendi.
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2062

    Üyelik
    26 Ekim 2008
    Arkadaşlar merhaba, şu anda kymco xciting250 kullanıyorum. Bir arkadaşım otomatik NC750X olduğunu söyledi, vitesle uğraşmayı pek sevmediğimden dolayı otomatik olarak bunu düşünüyorum.
    Bu motorda fren ayaktamı eldemi? Ayrıca vites otomatik olarak değişiyormu?
    İnternette kullanım şekliyle ilgili bilgi bulamadım.
    mustang53 bunu beğendi.

  3. #2063
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Fren sisteminin normal vitesli bir motordan farkı yok. Ön fren sağ elde, arka fren sağ ayakta.

    Sol eldeki debriyaj maneti yok, sol ayakta da vites kolu yok.

    Onun yerine sol kütüklükte vitesleri ayarlayan butonlar var, istersen manuel olarak da butonlara basarak vites değiştirebiliyorsun.

    Yeni nesil otomobillerdeki gibi robotlaştırılmış manuel şanzuman var işte, yani tam otomatik ya da cvt şanzıman değil.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:42 ----------

    Ön camı değiştirip tur camı yaptıktan sonra göğsüme gelen rüzgarı kestim, ama bu sefer de rüzgar kafamda patlamaya başladı.

    Bunun içinde bir deflektör, spoiler ihtiyacı oldu.

    İnternette gezinirken denizli'den birini buldum satan, sanırım kendi üretiyor. Fakat arkadaştan zorla da olsa alışveriş yapmayı beceremedim.
    telefonlara bakmaz, mail atarım geri dönmez, tekrar atarım dört sorunun ikisini cevaplar, kısa ve umursamaz cevaplar verir derken en son "kalmadı başka yerden al" dedi beni başından savdı

    ben de sahibinden.com'da birini buldum, istanbul güngören'de. aynı paraya (120 TL) montaj dahil aldım, diğerine 120 + kargo verip bir de montaj ile uğraşacaktım.

    alakadar ve hatırşinas bir insan, bağlantı ayaklarının kendi kendine kırılmadığını, genelde dışarıda bırakılan motorların başına geldiğini söyledi.

    bir şikayetim olursa hemen geri gelmemi, değiştireceğini de ekledi.

    Resimler burada;





    mehmetenis bunu beğendi.

  4. #2064

    Üyelik
    13 Şubat 2013
    Merhaba Olcay,

    İki konuda fikrini merak ediyorum.
    Gidon yükseltme uygularken aynı zamanda geride çekme uyguladınmı ve memnunmusun?
    Yan ayak genişletici gereklimi sence işine yaradı mı?

  5. #2065
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Gidon yükseltme ve geri Çekme oturuş pozisyonuna çok büyük konfor sunuyor
    Ayak genişlet me de eğer toprak veya stabilize ye girersen lazım olur

  6. #2066
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Alıntı onoank adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Olcay,

    İki konuda fikrini merak ediyorum.
    Gidon yükseltme uygularken aynı zamanda geride çekme uyguladınmı ve memnunmusun?
    Yan ayak genişletici gereklimi sence işine yaradı mı?
    Fotoğraflardan da anlaşılacağı gibi hem yükseltme hem geri çekme mevcut, evet oturuş pozisyonunda ciddi fark yaratıyor ve rahatlatıyor.

    tesisat izin verse daha bile fazla yükseltebilirim, sanki bir iki cm daha yükselse lokum gibi olacak bir his var

    ama bu hali ile de oldukca rahatlattı, herkesin boyuna ve kol uzunluğuna göre farklılık gösteren bir şey tabi ki bu.

    Yan ayak genişletici de F54'ün dediği gibi toprak ve stabilize yolda gerekli, yoksa ayaklık yavaş yavaş zemine batıp motoru deviriyor. Şehirde gereksiz, günün birinde lazım olduğunda seke seke taş arayacağıma şimdiden taktım. Hem güzel de bir aksesuar.
    mehmetenis bunu beğendi.
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  7. #2067

    Üyelik
    13 Şubat 2013
    teşekkürler arkadaşlar bilgiler için.

    Yazmayı unutmuşum ayna yükseltici sürüş konfor ve güvenliği için yararlı oldu mu acaba?
    mehmetenis bunu beğendi.

  8. #2068
    serkani - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Şehir
    Kastamonu -Trabzon
    Motosikleti
    Made in Japan!
    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tam aksine Honda'nın özendiğini gösterir, yeni üretilen bir araç ve müşteriden gelen geri dönüşler ile problemleri çözüyorlar.

    Dünyanın bütün büyük otomotiv firmaları bu tür servis çağrıları yapar üretimde bir hata olduysa.

    Valla ben baya baya mutlu oldum mesajı okuyunca, onlarca marka arabam ve motorum oldu. İlk defa bir müşteri olarak kendimi değerli hissettim

    Bir şikayetim olmadığı halde ileride sorun oluşturma ihtimali olan parçayı şimdiden değiştirmeleri çok önemli bir marka değeri göstergesi.


    Öncelikle ben de bir Honda kullanıcısıyım.

    Kullandığım Honda motosiklet modeline ve Honda markasına başka markalara olmadığı kadar güveniyorum, öte yandan kesinlikle sadece motosiklet ürünleri için olmaksızın müşteri memnuniyeti odaklı bir firma olduğunu da ezelden beri çok iyi bilirim. Nihayetinde kendi sloganını sağlam yaşatan bir firma: "Toplumun var olmasını istediği bir marka olmak." Lakin bunlar başka mevzular.

    Ben "gereken özeni göstermemiş" derken üretim öncesi ar-ge çalışmaları ve üretim aşamasını kastetmiştim. Tüm dünyada üretilen motorlu taşıtların yahut elektronik cihazların servise davet edilmesi başarısızlık olarak kabul edilir malum.
    Honda Today 50 • Honda Beat 100 • Yamaha YBR 125 • Kawasaki ER5 • Yamaha Fazer FZ6 • V-Four Racing 800 ABS

  9. #2069
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Alıntı onoank adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler arkadaşlar bilgiler için.

    Yazmayı unutmuşum ayna yükseltici sürüş konfor ve güvenliği için yararlı oldu mu acaba?
    Valla ben ayna yükselticiyi durduğum yerde bi taktım bir söktüm, görüşün benim için bir fark yaratmadığını gördüm sanki.

    ayna yükseltme olmadan da rahatca arkamı görebiliyorum, sanırım çok geniş bir topcase olmadığından (46L) ya da çok geniş omuzlu biri olmadığımdan dolayı.

    ama herkes takıyorsa bir bildikleri var deyip geri takabilirim
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  10. #2070

    Üyelik
    12 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Scrambler Ducati
    Herkese Merhaba,
    Foruma yeni üye oldum ama geçmiş sayfalarda yazdıklarınızın, paylaştıklarınızın oldukça faydasını gördüm. O yüzden ilk olarak herkese teşekkür ederim.

    Yakın zamanda NC750X DCT teslim alacağım. İlk etapta aksesuara fazla para harcamak da istemiyorum. Olmazsa olmaz dediğiniz aksesuarlar nelerdir; hangi marka olanını önerirsiniz?
    Örneğin motor koruma demirlerinde Hepco Becker'in tipi Givi ve Kappa'dan farklı. Hangisi tercih etmek daha doğru olur?
    Bu konuda öneri ve tavsiyelerinizi paylaşır mısınız?
    Sevgiler, saygılar

  11. #2071
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Motor bloğunu korumayan demir bana biraz saçma geliyor.

    resimdeki koruma demirde motor bloğu ile alakası yok sanki?

    benim kullandığım givi model demir de aynı şekilde, sanki motoru yatırsak bloğu korumayacak gibi.

    sırf bunun için bir iki kişi motoru yavaşca yatırıp denemek istiyorum

    koruma demiri motoru korumalı, grenajları değil. grenaj nasılsa ya değişir ya boyanır, blok hasar alırsa çok kötü.

  12. #2072
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Hakan bey motor devrildikten sonra o demir yüksekte tutuyordur eyvallah, fakat devrilmeye başladığında koruma demirinden önce motor bloğu yere değecek gibi geliyor bana

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:56 ----------




    çok işlevsel bir motor koruma mesela
    mehmetenis bunu beğendi.

  13. #2073
    Dr.MZÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Suzuki DL650 + Hero Xpulse 200
    Ben kappa'nın modelini aldım fena değil. Givi ile aynı görünüyor zaten.
    H&B daha güzel görünüyor bence.
    İşlevsellik olarak Olcay beyin paylaştığı daha mantıklı gibi...
    Bu arada yan Çanta için ne önerirsiniz?
    Gidip Kappa arka Çanta demiri almışken yan çanta demiri de alayım dedim ama pişmanım şu an
    Mono lock mono KEY olayı Yüzünden yerli bir firmanın alüminyum çantasını takamıyorum.
    Givi Pahalı.
    Yandan açılan plastik çantalar da kullanışsız görünüyor.
    Kumaş yan Çanta için ne dersiniz?

  14. #2074

    Üyelik
    15 Mart 2015
    Alıntı Gryffindor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese Merhaba,
    Foruma yeni üye oldum ama geçmiş sayfalarda yazdıklarınızın, paylaştıklarınızın oldukça faydasını gördüm. O yüzden ilk olarak herkese teşekkür ederim.

    Yakın zamanda NC750X DCT teslim alacağım. İlk etapta aksesuara fazla para harcamak da istemiyorum. Olmazsa olmaz dediğiniz aksesuarlar nelerdir; hangi marka olanını önerirsiniz?
    Örneğin motor koruma demirlerinde Hepco Becker'in tipi Givi ve Kappa'dan farklı. Hangisi tercih etmek daha doğru olur?
    Bu konuda öneri ve tavsiyelerinizi paylaşır mısınız?
    Sevgiler, saygılar
    Önümüzdeki hafta bende bi nc750x DCT almayı pilanlıyorum fiyat ve sigorta gibi tutarları hakkında bilgi verebilirseniz sevinirim tşklr..
    mehmetenis bunu beğendi.

  15. #2075
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    koruma demirini hallettim ellerimle

    önce kesip biçtim


    sonra puntolar atarak motor üzerinde denemeler yaptım


    en son ayara tamam dedikten sonra kaynak işlerini bitirdim



    belki çok hafif bir fark vardır ama şu aşamada hiç önemi yok


    bilmeyenler için eski hali


    en son elektrositatik toz boyaya verdim ve monte ettim, o da mutlu ben de
    mehmetenis ve MANKU bunu beğendiler.

  16. #2076
    schumacher__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2008
    Şehir
    Doha
    Motosikleti
    Artık 4 teker..
    Merhaba,
    Cuma günü ben de motorumu teslim alarak NC750x sahibi oldum. Henüz aksesuarları tamamlama aşamasındayım, bu dönemde siz tecrübeli insanlara birçok sorum olacaktır mutlaka. Herkese iyi sürüşler


  17. #2077

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Schumacher Hocam aksesuar tam kıvamında olmuş bence bozma daha fazla motoru, aksesuar kalabalığından geriye orjinal motor kalmıyor,iyi günlerde kullan, DCT alanlar deneyimlerini paylaşırsa seviniriz

  18. #2078
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Trafikte görülmek/farkedilmek adına eksoza çok önem veren biriyim. Bu yüzden ilk fırsatta performans eksozu alıp taktım.

    Türk malı olan Tiger eksozu tercih ettim, zira pistte ve 0,0 bilmem kaç beygirin bile önemi olan bir yarışta olmadığımız sürece eksozda markaya çok önem vermem. 4 silidir makinelerde boyut ölçü ve kullanılan malzeme ile alakalı ses tonu/tını farkları oluyor her markada ama 2 silindirde sesinde önemi yok, biraz gürültü yapsın yeter.

    ki Tiger'ı daha önce fazer 6 ve cbf 600 de kullandım, güzel eksozdur.







    Orta sehpa stoperi de yapmışlar ara boruya, orjinal eksozda da stoper değil ama montaj sacı var. gerçi biraz yamuk olmuş tam düz denk gelmiyor ama işini yapıyor.

    mehmetenis bunu beğendi.

  19. #2079

    Üyelik
    15 Mart 2015
    Koca forumda nc750x DCT kulanan yokmuu ??

  20. #2080

    Üyelik
    26 Ekim 2008
    Evet arkadaşlar, NC750X DCT için yeni bir başlık açılması gerek sanki. DCT şanzımanlı hondayı merak eden çok kişi var


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler