Teşekkürler kılavuz geldi ;)
Teşekkürler kılavuz geldi ;)
İyi dilekler için teşekkürler arkadaşlar.
@ozgurcakici, ben de ilk sayfada ilk mesajda klavuzlar var demeye gelmiştim
Ben bugün aldım 700X'i. İkinci el. Gündüz kullanırken boşa rahat geçiyordu, bir iki sefer boşa aldım. Akşam eve geldiğimde park ederken bir türlü boşa atamadım vitesi. NC700 lerde böyle boşa zor geçme huyu var mı ???
slm arkadaşlar bu motorun en çok tutulan rengi nedir? kısmetse honda, cbfimi takasa alırsa üstünü verip aranıza katılacağım . dört silindirli alma kapısındayken daha önce kuzenimle yaşadığım devirli motor serüveninden dolayı vazgeçtim. varsın sesi olmasın az yaksın .geçen yıldan beri nc 500 x gelirmi diye ümitle bekledim ama gelmeyeceği artık iyice yerleşti.saygılar.
motor stop edilmiş halde mi zor geçti vitesler?
eğer öyleyse genel olarak hemen hemen tüm motosikletler motor çalışmazken durduğu yerde zor vites değiştirir. böyle durumlarda motoru hafif ileri ya da geri oynatırsın, 1-2 cm yetiyor.
yok böyle değil de farklı bir durum ise uzun süredir kullananlar cevaplarlar, ben daha 5 km kullandım
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
merhaba bende fazer 8 sahibiyim motorumu geçen yıl fuardan sıfır satın aldım motoru alıken nc 750x le arasında çok kaldım sonunda fazer i seçtim alakasız motorlar ama benim için önemli olan motora binmek ve sürüş zevki hızla güçle çok işim yok olcay bey in dediği gibi yaz aylarında ısınma sorunu yüzünden motor kullanmak eziyete dönüşüyor şimdi kafamda nc 750x dl 650 tiger 800 var bu yıl ya aralarında bi seçim yapacağım ya da fazer e devam edeceğim. merak ettiğim fazer dan inip nc 750 ye bindikten sonraki görüşleriniz.
nc ye henüz çok binemedim, ama geçen cuma hava oldukça sıcaktı ve bir arkadaşla (iki motor) sapanca yapıp geldik.
toplamda 230 km yol gidip geldik sanırım, gidip bir yemek yiyip hemen geri döndük.
yaklaşık 1 saatte 115 km gidip, 1 saatte de döndük sanırım. kolumda belimde ayaklarımda herhangi bir rahatsızlık ve huysuzluk olmadı. geçen yaz fazer 8 ile de aynı yolu grupca yapmıştık, rahatsız olmuştum. zaten ilk uzun yolumdu o motorla ve yeni yeni tanımaya başlamıştım, ondan sonraki ilk ağva gezisinde de rahatsızlık diz boyu olunca gözünün yaşına bakmadım sattım. yolda aşırı ısınan bacakalrım ve apış aramı serinletmek için otobanda giderken yaptığım saçma sapan hareketler de cabası
NC ye yeni gidon yükselticisi taktım, cam da alınca çok daha keyifli sürüşler yapacağıma inanıyorum. inşallah uzun süre severek binebileceğim bir motor olur.
yalnız kornasına hala alışamadım, başka bir honda motordan kütüklük alıp takmayı düşünüyorum.
yaptığım aksesuar montajlarını da yakında fotoları ile yazacağım, pek zamanım yok şu sıralar.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
teşekkürler verdiğiniz bilgiler için. korna ve sellektör düğmesi rahatsız edici bir yerde
aslında selektör hoş, kullanışlı. ama korna ile sinyalin yeri değişmeseymiş keşke.
aynen bende cbf 150 vardı korna yı bulana kadar iş işten geçiyor :(
Alışıyor insan zamanla. Ben de ilk başta garipsemiştim ama şimdi eski motorda nasıldı hatırlamıyorum bile
alışmak ayrı bir şey, benim parmaklar kısa. elimi debriyaj manetinden kaydırmam gerekiyor, aynı anda hem deb sıkıp hem kornaya basmam çok zor eldivenle?
Crf 250 vardi gecen hafta sattim Bende fuarda almayi düşunüyorum arkadaşlar acaba fiat ne olur
herkese merhaba, 2012 yılından beri CBR125 R kullanıcısıyım. Uzun yol ve şehir içi tecrübem 14bin km civarında. Uzun yol tecrübelerim Bursa-Çanakkale, Bursa-Eskişehir, Bursa-İzmir (kymco xciting) gibi kısa mesafeli yerlerde oldu. Bu sene içinde de motorumu değiştirmeyi düşünüyorum. Kullanacağım motor, Nisan ayının başından Ekim'in sonuna kadar her gün işe git-gel toplamda 12 km arasında ve her hafta olmasa da 2 ya da 3 haftada bir yakın şehirdışı turları ya da yazın kademeli olarak Bursa'dan güneye inmek için olsun istiyorum. Honda kalitesini zaten kullandığım için biliyorum. NC500 serisi de gelecek gibi durmuyor. NC700 S ve X modellerini geçen sene fuarda incelemiştim bu sene de gidersem tekrar incelemeyi düşünüyorum. Fakat, kafamda birkaç tane soru işareti var:
- S modelinde rüzgar uzun yolda sıkıntı olur mu?
- Artçı ile rahat binilip uzun yola gidilecek bir makina mıdır?
Yardımcı olursanız sevinirim
S modelinde on cam bence gerekli uzun yol icin. Fazla alternatif de yok. Ben puig taktim rahat etttim. Artci konforuna birsey diyemeyecegim, benim hatun uzerine bile oturmaz motorun ama genel olarak sele uzun suruslerde biraz rahatsizlik veriyor. 1-1.5 saat sonra durma ihtiyaci soz konusu. NC lerde genel bir sikinti, ama ben zaten sahsen 1.5 saat ustu surus taraftari olmadigimdan bence sikinti degil...
Çok fazla uzun Süreli yol yapmadım ama genel olarak rüzgar zorluyor.
100 km/h üstü süratlerde ah keşke bir Öne daha yüksek bir cam taktırsam diyorum.
Bence x modeline de uzun yola çıkacaksan tur camı Şart.
Motoru alalı bir ay oldu, zaman binmekten çok kurcalamak, aksesuar takmakla geçti
Sezon açılmadan tüm aksesuar ve gerekli ekipmanlar tam olsun istiyorum, yavaş yavaş aldığım her şeyi taktım.
Yeni alan, alacak olan, ve ilgili aksesuarları henüz takmamış olanlar için hepsini resimledim.
Sırayla gidelim;
bu motorun bayiden çıkmış hali
önce motor koruma demirini taktım.
Sonra elcik korumaları,
elcik korumalar acerbisin birebir kopyası, sadece gidon ucundan bağlantılı olan iç taraftaki ucu açık olan model.
takarken denge topuzlarını sökmek zorunda kaldım, fakat sonradan kendime "denge topuzlarını da geri takayım gidondaki titreşimi alıyor" dedim ve önce denge topuzunu sonra elcik korumayı taktım.
fakat denge topuzlarımız monte edildiğinde sabit durmuyor, kendi ekseninde gidon içinde dönüyor. topuz tek başına değil, gidon içindeki bağlandığı mil ile birlikte dönüyor.
buna çözüm bulmak için de kesip biçip eğip büküp iki tane demir ürettim ve elcik korumalarının boşta kalan kısmı ile kütüklükleri sıkan civatalar arasında bağlantı yaptım.
demir bu;
montajdaki hali de bu;
sonra arka çanta demiri ve tablayı taktım, GİVİ
sonra da GİVİ TRK 46 litre çantayı;
orta sehpa;
radyatör koruma;
gidon yükseltici;
ön çamurluk uzatma;
Hugger, Arka çamurluk;
yan ayak genişletici;
Kornanın sesi cılız kalıyor, daha güçlü bir korna takayım diye oto parçacıdan seger marka kaliteli bir korna aldım. ses güçlü ama kalın tonda, sonra dedim ki ikisini birden neden takmıyorum
Çakmak girişi yolda şarj cihazları için büyük eksiklik, artık bütün motor üreticilerii ya çakmak soketini standart hale getirmeli yada usb çıkışı koymalı 5 volt
ben kendimce oto parçacıdan aldığım standart bir çakmak girişini ön bagaja monte ettim;
bu da arka kısım grenajların içinden görünüşü;
zaten aküye yakın, doğrudan aküden çıkış aldım. hemen çıkışa bir sigorta koydum, servis tamir bakım anında bagajı sökmek gerekirse diye de bağlantıyı fişli yaptım.
kontağa bağımlı yapmadım, üzerinde bir şey unutup gitme ihtimalim yok gibi. telefonu unutup gittikten sonra akünün zayıflamasının ne önemi var
Ayrıca motor stop halinde iken de şarjda cihaz takılı kalmasını isteyebiliriz.
Ön cam, Kappa modeli, sanırım Givi de aynı model. Fakat bu aldığım cam yerli üretim, 2 cm daha uzun.
Yandan görünüşü;
Camı almaya giderken bütün rüzgarı göğsümde hissediyordum, dönerken ise kafamda
Gövdeyi rüzgardan kurtardık ama rüzgar artık kaskta patlıyor, ek olarak bir rüzgar deflektörü alıp takmayı ve kaska gelen rüzgarı da böyle kırmayı planlıyorum.
Ön camı değiştirip tur camı yaptıktan sonra göğsüme gelen rüzgarı kestim, ama bu sefer de rüzgar kafamda patlamaya başladı.
Bunun içinde bir deflektör, spoiler ihtiyacı oldu.
İnternette gezinirken denizli'den birini buldum satan, sanırım kendi üretiyor. Fakat arkadaştan zorla da olsa alışveriş yapmayı beceremedim.
telefonlara bakmaz, mail atarım geri dönmez, tekrar atarım dört sorunun ikisini cevaplar, kısa ve umursamaz cevaplar verir derken en son "kalmadı başka yerden al" dedi beni başından savdı
ben de sahibinden.com'da birini buldum, istanbul güngören'de. aynı paraya (120 TL) montaj dahil aldım, diğerine 120 + kargo verip bir de montaj ile uğraşacaktım.
alakadar ve hatırşinas bir insan, bağlantı ayaklarının kendi kendine kırılmadığını, genelde dışarıda bırakılan motorların başına geldiğini söyledi.
bir şikayetim olursa hemen geri gelmemi, değiştireceğini de ekledi.
Resimler burada;
sis farlarına gelelim;
ürünü ebay den aldım ama alana kadar akla karayı seçtim, ben aliexpres'in kolay alışverişine alışmışım. yok paypal yok bilmem ne kasıldım.
aynı ürün aliexpres'de de var, benim gibi 5 tl için kasmayın
üç konumu var, uzun/kısa/fasılalı olarak yanıyor. bunlar için ayrı bir kumanda paneli kutusu filan yok, sadece açıp kapattığınızda değişiyor fonksiyonlar.
Oldukca kuvvetli bir ışığı var, gündüz uzunları gece kısaları kullanıyorum, yoğun trafikte emniyet şeridine filan girerken de fasılalı açıyorum
inşaallah ömrü de uzun olur, dışardan gördüğüm kadarıyla malzeme kalitesi iyi.
100 TL verdim ama ömrünün uzun olacağını bilsem 200 de verilir.
600 ila 900 tl arasında satılan ürünlerden ne gibi farkları var şimdilik bilmiyorum, karşılaştırma fırsatı m olmadı.
Olcay hayırlı olsun. Aksesuarlar hakkında sorum olacak.
Gidon yükseltmeyi kaç cm ve nereden aldın acaba?
Arka huggerı nereden ve ne kadara aldın?
Teşekkürler
https://www.facebook.com/waytake?fref=ts
Waytake - Motorcycle Accessories
İrtibat Telefon : +90 530 604 03 66
ERSİN bey yardımcı olur...https://www.facebook.com/waytake?fref=ts
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)