Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Haziran 2014, 12:54
#1841
Nedense bazı arkadaşlar ego tatmini mi desem, başka bir kompleks mi bilemiyorum ama NC700'ü karalama peşinde, haz alıyor sanki. Ben NC sahiplerinin bu motosikleti hız için almadığını biliyorum, trafikte kalmayalım,park problemi yaşamayalım,haftasonu kır gezilerinde stabilize yollarda üzmesin ama keyifli bir gezinti için yeterli güze sahip olsun mantığı hakim genelde. Bir önceki motosikletim CBF500'dü ama NC serisi istediğim gibi olduğu için değiştirdim, %33 daha az sarfiyat, %100 daha güvenli fren benim için önemli olan. Yol verme konusunda yeri gelir 150'lik motosiklete de yol veririm, o konuda komplekslerim yoktur.
Reklamlar
-
07 Haziran 2014, 22:02
#1842
Top speed nedir arkadaşlar?
-
07 Haziran 2014, 22:13
#1843
ergün1968 adlı üyeden alıntı
Top speed nedir arkadaşlar?
Rodaj güzel yapılmış ise 195 diye biliyorum tek kişi yanlısım varsa düzeltin arkadaşlar..
-
08 Haziran 2014, 02:36
#1844
Galiba sizden başka motor hakkında bilgisi olan yok. Aldıysanız hayırlı olsun. Ben de merak ediyorum yakıtı kullanışı yol tutuşu fiyat performans oranı nedir? Paylaşırsanız çok memnun olurum.
-
08 Haziran 2014, 03:03
#1845
Önde tek disk ,220 kilo,55 hp , ust vergi diliminde ve 25.700 lira mi enteresan gercekten
-
08 Haziran 2014, 12:33
#1846
mt07 bunun daha ucuz ve daha güçlü bir muadili olarak duruyor. Bu motorun tek çekici tarafı basedilen yakıt tasarrufu galiba
-
08 Haziran 2014, 13:25
#1847
dr20 adlı üyeden alıntı
mt07 bunun daha ucuz ve daha güçlü bir muadili olarak duruyor. Bu motorun tek çekici tarafı basedilen yakıt tasarrufu galiba
Mt 07 de 4 - 4.5 civarinda yakiyordu benim gozlemimde ve kafadan 5 bin lira falan daha ucuz sanirim
-
09 Haziran 2014, 08:39
#1848
ergün1968 adlı üyeden alıntı
Top speed nedir arkadaşlar?
165-170 üzeri yol hava rüzgar durmuna göre değişir ben top speed denemesi yapmıyordum sadece erken eve gitmeye calışıyordum 190 yaptım :D Ama internete 200 yapan gördüm.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
09 Haziran 2014, 09:13
#1849
reeper adlı üyeden alıntı
Nedense bazı arkadaşlar ego tatmini mi desem, başka bir kompleks mi bilemiyorum ama NC700'ü karalama peşinde, haz alıyor sanki. Ben NC sahiplerinin bu motosikleti hız için almadığını biliyorum, trafikte kalmayalım,park problemi yaşamayalım,haftasonu kır gezilerinde stabilize yollarda üzmesin ama keyifli bir gezinti için yeterli güze sahip olsun mantığı hakim genelde. Bir önceki motosikletim CBF500'dü ama NC serisi istediğim gibi olduğu için değiştirdim, %33 daha az sarfiyat, %100 daha güvenli fren benim için önemli olan. Yol verme konusunda yeri gelir 150'lik motosiklete de yol veririm, o konuda komplekslerim yoktur.
kötü fren,50 küsür beygir,kötü yol tutuş,üst vergi dilimi,220 kilo olması.. kime göre neye göre kötü sorusunun cevabı ise 26 bin liraya göre kötü. 4 bin kilometre civarı kullanmak zorunda kalmıştım
-
09 Haziran 2014, 10:52
#1850
beccaria adlı üyeden alıntı
kötü fren,50 küsür beygir,kötü yol tutuş,üst vergi dilimi,220 kilo olması.. kime göre neye göre kötü sorusunun cevabı ise 26 bin liraya göre kötü. 4 bin kilometre civarı kullanmak zorunda kalmıştım
Kurtulman senin içinde bizim içinde hayırlı olmuş :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
09 Haziran 2014, 11:01
#1851
ergün1968 adlı üyeden alıntı
Top speed nedir arkadaşlar?
son hız anlamına gelir.
-
09 Haziran 2014, 12:18
#1852
beccaria adlı üyeden alıntı
kötü fren,50 küsür beygir,kötü yol tutuş,üst vergi dilimi,220 kilo olması.. kime göre neye göre kötü sorusunun cevabı ise 26 bin liraya göre kötü. 4 bin kilometre civarı kullanmak zorunda kalmıştım
Motosiklet becerilerin nasıl bilmiyorum ama birden fazla kere motosiklet eğitimine gittim ve GS'lerin de arasında olduğu bir sürü farklı motosiklet arasında panik frenlerde en kısa mesafede duran motosiklet NC700X'di. Bu yüzden frenlere sorun bulman için ya art niyetli olman lazım ya da sürüş becerilerin de sıkıntı olması lazım. 50 bg bir çok sürücü için yeterli. sürüşünün % kaçını 180km de yapıyorsun? 0-100km hızlanması 5 sn olan bir motosiklet niye yetmesin? 220 kg olması onu hantal yapmadığına göre, neden ağır olması sorun olsun? bir çok enduro ile yapamadığın bütün manevraları rahatlıkla yapıyorsun. 4e4 kare içerisinde 360 derece dönen bir motosiklet. daha ötesi şehir içinde ve arasıra uzun yolda kullanılabilecek daha rahat bir motosiklet varsa göster biz de onu alalım. f800'ü bir tek buraya koyabilirsin. O da fiyat olarak 50.000. Şimdi 50.000 mi 26.000 mi dersen. Ben 26.000'i tercih ediyorum. Çünkü senede 50.000 km yol yapıyorum. Bu yüzden benim için daha iyi bir motor yok. Motosikletin kişilerin ihtiyaçlarına cevap verip vermediğine göre seçilmesi gerektiğini ve biraz daha objektif değerlendirmeni öneririm.
-
09 Haziran 2014, 12:57
#1853
twili adlı üyeden alıntı
Motosiklet becerilerin nasıl bilmiyorum ama birden fazla kere motosiklet eğitimine gittim ve GS'lerin de arasında olduğu bir sürü farklı motosiklet arasında panik frenlerde en kısa mesafede duran motosiklet NC700X'di. Bu yüzden frenlere sorun bulman için ya art niyetli olman lazım ya da sürüş becerilerin de sıkıntı olması lazım. 50 bg bir çok sürücü için yeterli. sürüşünün % kaçını 180km de yapıyorsun? 0-100km hızlanması 5 sn olan bir motosiklet niye yetmesin? 220 kg olması onu hantal yapmadığına göre, neden ağır olması sorun olsun? bir çok enduro ile yapamadığın bütün manevraları rahatlıkla yapıyorsun. 4e4 kare içerisinde 360 derece dönen bir motosiklet. daha ötesi şehir içinde ve arasıra uzun yolda kullanılabilecek daha rahat bir motosiklet varsa göster biz de onu alalım. f800'ü bir tek buraya koyabilirsin. O da fiyat olarak 50.000. Şimdi 50.000 mi 26.000 mi dersen. Ben 26.000'i tercih ediyorum. Çünkü senede 50.000 km yol yapıyorum. Bu yüzden benim için daha iyi bir motor yok. Motosikletin kişilerin ihtiyaçlarına cevap verip vermediğine göre seçilmesi gerektiğini ve biraz daha objektif değerlendirmeni öneririm.
NC700 kafası budur zaten bu mantıkta olan motoru satmıyor ve azınlığız :D geri kalan için motor degil çünkü herkez Rossi :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
09 Haziran 2014, 14:25
#1854
Frenleri 10 numara. Kötü diyenin motorunda sıkıntı vardır. cbf600sa dan cok daha iyi freni var. Ayrıca cbf den daha hafif geliyor bana. 185 kg olarak okumuştum bir yerde. Eğer öyle ise 50 hp nin neden yeterli olduğu anlaşılıyor. yoğun trafikte scooter gibi. cbf de 5 kere debriyaj basıyorsam bunda 1 kere basıyorum. Diğer viteslilerin yarım debriyaj istediği trafikte bu neredeyse durana kadar debriyaj istemiyor. yakıtı da çok az gerçekten. motorun dizeli gibi... ben hizlanmasindan da son hizindan da gayet memnun kaldim.
-
09 Haziran 2014, 14:51
#1855
elmasdag adlı üyeden alıntı
Frenleri 10 numara. Kötü diyenin motorunda sıkıntı vardır. cbf600sa dan cok daha iyi freni var. Ayrıca cbf den daha hafif geliyor bana. 185 kg olarak okumuştum bir yerde. Eğer öyle ise 50 hp nin neden yeterli olduğu anlaşılıyor. yoğun trafikte scooter gibi. cbf de 5 kere debriyaj basıyorsam bunda 1 kere basıyorum. Diğer viteslilerin yarım debriyaj istediği trafikte bu neredeyse durana kadar debriyaj istemiyor. yakıtı da çok az gerçekten. motorun dizeli gibi... ben hizlanmasindan da son hizindan da gayet memnun kaldim.
Ağırlığını yanlış biliyrosunuz. 220 KG motorunuz... Kazasız belasız kullanın.
-
09 Haziran 2014, 15:14
#1856
doğru az önce baktım 218kg imiş. nedense yan ayak geri cevirmelerde cbf den daha rahat çeviriyorum. belki ağırlık merkezinden dolayıdır. zira sürerken de daha kıvrak.. teşekkür ederim.
-
09 Haziran 2014, 15:20
#1857
Motor bloğunun neredeyse yere paralel jant göbeklerine yakın olması deponun toto altında olması agırlık merkezini aşağı alıyor eski motorumdan (gt250 comet ) 100 km ağır olmasına karşılık duran trafikte daha dengeli neredeyse ayagımı yete koymuyorum...
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
09 Haziran 2014, 17:46
#1858
zenon adlı üyeden alıntı
Motor bloğunun neredeyse yere paralel jant göbeklerine yakın olması deponun toto altında olması agırlık merkezini aşağı alıyor eski motorumdan (gt250 comet ) 100 km ağır olmasına karşılık duran trafikte daha dengeli neredeyse ayagımı yete koymuyorum...
Aynen budur abi olay işte,
CBR 250m vardı 180kg civarı ama NC elimle yokuş yukarı geri itmeyeceğim sürece CBR ımdan çok daha hafif bi hissiyata sahip,
sebebiyse ağırlık merkezi enfessss ül ala , nefis, muazzam ötesi dengelenmiş
Şu örnekle açıklanabilir, aynı pozisyonda 120 kg CB mi, 180..kg CBR ımı gözüm kapalı yere bırakabileceğim bir çok noktada
( ki sayısız bırakmışımdır sağlığımdan kıymetli değil ya diyerek ) NC mi yere bırakmayıp tutabiliyorum,
niye, çünkü ağırlığı herhangi sıradan bir motosikletteki gibi getirip 1mt yüksekliğe asmamışlar, yerde la bildiğin, asfalta sıfır
Gelelim ivmelenmeye atikliğe bilmemneye, muadili sayılan ( bana göre yok ta neyse ) tüm motosikletler ile 2000 rpm de artçılı yüklü yokuş çıkalım,
3500 devire kadarCIK gaz açıp sollamaya çıkalım, 1500 devirde tatlı bi tümsek geçip gazı ani açalım öksürürsünüzzzz beylerrrrr üzmeyin kendinizi, nefessiz kalır tıkanırsınızzz, sıradan motosikletler LAgh Lakhg diye stop eder la okadar diyorum
Bu başlığı sebepsiz takip edenlere bilinçaltı mesajımızı ilettikten sonra gelelim esas konuya :
- Beyler ben NC' mi günden güne daha da çok seviyorum, bağlanmaktan korkan biriyim, bunu önlemenin bi yolu var mıdır ?
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
09 Haziran 2014, 18:35
#1859
Ya beyler ne bitmez tartisma oldu bu NC olayi Nedir alip veremedikleri bizimle yahu, birakin bizi kendi halimize gayri. tor tor gidiyor makine, ozellikle dusuk hız yuksek viteste motorun borbor soylenmesi sahane Bir sorum olacak, OGS kullanan var midir aranizda? Varsa ne sekilde cozdunuz, depo ustu olamıyor malum... Herkese keyifli surusler...
-
09 Haziran 2014, 20:10
#1860
NC sahipleri güle güle kullansınlar. 130-140 km seyahat için çok ideal ve fazlasıyla yeterli süratler fazlasına ihtiyaç yok bence. Motorun torku da yüksek olunca sahiplerini memnun etmesi çok normal.Bu süratlere rahatlıkla çabucak çıkabiliyor, yokuşu - rampayı artçılı artççısız dinlemiyorsa daha neye ihtiyaç olacak.
Mevcut yol ve otomobil sürücüleri şartlarında Türkiye için fazlasıyla yeterli ve güvenli bir motor.150 km üstü süratlar bizim yol şartlarımızda aşırı tehlikeli .
İnsanlar motosiklet olunca illa her arabayı sürat ve hızlanma anlamında açık ara ezmesini bekliyor. 0-100 5 sn hangi arabada var.
Kendim crossrunner kullanıyorum nc'ye göre artısı daha çabuk hızlanabilmesi ve ara hızlanmalarının daha seri olması diyebilirim. Ortalama seyahat süratlerim ise Nc kullanıcılarından fazla değildir ayrıca olması da çok mantıksız ve tehlikelidir. Kullanıcı ihtiyaçlarını belirlediyse ve nc bu ihtiyaçları fazlasıyla karşılıyorsa gerisi boş laf...
Benim tek eleştirim önceki yazışmalarımda da vardır, fiyatını pahalı bulmaktayım. Alternatif olmayınca satıcıların da bu durumdan yararlanması normal.Daha önce de paylaşmıştım diğer ülkelere göre honda nc serisi yamaha fazer,tenere, honda cbf 1000 gibi motorlara göre göreceli olarak bir miktar pahalı satılmaktadır. Ancak servis imkanları , yakıt tüketimi , rahatlığı , ikinci el değeri gibi etkenler dikkate alındığında Türkiye'de aynı kategoride bir rakibini göremiyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler