Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1821
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA


    Eline sağlık,imalatmı bu ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1822

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı 35sdk89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tatmin eder mi?.. kesinlikle etmez.. Hatta hüsranla bile sonuçlanabilir. Fakat haftasonu rotanızda ki 100-150 km`lik yolu 150 km hızla seyrederken 3.5 litre yaktığını bilmenin keyfi bambaşkadır. Ama sende benim gibi haftasonları ulaşım için değilde zevk için kullanıyorsan 2-3 litre yaktığın fazla benzin, isteksiz olarak kullandığın hiç bir km`ye bedel etmez..
    Doğru söze ne hacet...At'tan(102 bg) inip-Eşeğe(50hp)binmek...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------

    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğru söze ne hacet...At'tan(102 bg) inip-Eşeğe(50hp)binmek...
    Sadece benzin tasarrufu başka bir artısı yok(bir de bagaj)...dezavantajları daha çok...Yıllık vergi(MTV) 2.katından çok , yedek parça fiyatı da 2.katından pahalı...hava filtresi 240,zincir/dişli seti 900,ön-arka fren balata 400...mübarek sanki Golldwing....
    blueway2 bunu beğendi.
    The Power of The Dreams.

  3. #1823
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA
    Honda woldwide.

    Development driven by what the customer wants - the NC700S

    Driven by the desire to see as many people as possible experience the exhilaration, mobility, and comfort of FUN riding by making motorcycles more approachable and affordable, the development team worked towards the following goals:
    TEasy-to-control output characteristics and reassuringly direct handling
    Enhanced comfort and distinctive, cutting-edge design any owner would take pride in
    Superlative environmental performance and best-in-class fuel economy

    The development team decided to propose a series of attractive, classic motorcycles that would bring joy to customers across the world. In the case of the NC700S, this would be accomplished by mounting a newly developed, fuel-efficient, easy-to-handle, 670cc engine on a common (to the series) frame and so create a motorcycle that would serve as a benchmark for the future not by being a simple extension of conventional thinking, but by meeting customers' needs and the demands of the day.

    The NC700S is a user-friendly, naked model arising from a "Neo-FUNctional Commuter" development concept. It fuses the straightforward characteristics that make it possible to experience the true thrill of maneuvering a bike with a powerful, distinctive and vibrant design inspired by classic styling. In addition to this, its low seat height provides excellent ground reach and a sense of security, while its simple yet agile naked style allows the user a relaxed and stress-free ride.

    TERCÜMESİ:

    Kalkınmamüşterinin ne istediğini tarafından yönlendirilen -NC700S

    Mümkün deneyimi motosiklet daha cana yakın ve uygun fiyatlı yaparak sürme EĞLENCEcanlılık , hareketlilik ve konfor gibi birçok insan görmekarzu tarafından Driven ,geliştirme ekibiaşağıdaki hedeflere yönelik çalıştı :

    TEasy - to- kontrol çıkış karakteristikleri ve reassuringly doğrudan işleme
    Geliştirilmiş konfor ve farklı , üstün tasarım herhangi sahibi gurur alacaktı
    Üstün çevresel performans ve en iyi - in - class yakıt ekonomisi

    Geliştirme ekibidünya çapında müşterilerine neşe getirecek çekici , klasik motosikletler bir dizi önermeye karar verdi . NC700S durumunda , bu (dizi ) bir ortak çerçeve üzerinde yeni geliştirilmiş , yakıt tasarruflu , kolay kolu , 670cc motor montaj gerçekleştirilir ve böylece için bir kriter olarak hizmet verecek bir motosiklet yaratmak olacaktır gelecek değil , geleneksel düşünce basit bir uzantısı olmanın ancak müşterilerin ihtiyaçlarını vegününtaleplerini karşılayarak .

    NC700S bir " Neo - fonksiyonel Banliyö " kalkınma kavramı kaynaklanan bir kullanıcı - dostu , çıplak model. Bu mümkün , klasik stil esinlenerek güçlü, farklı ve canlı tasarımı ile bir bisiklet manevragerçek heyecanını yaşamaya yapmakbasit özelliklerini sigortalar. Sade ve çevik çıplak stilikullanıcı rahat ve stressiz bir sürüş sağlar iken Buna ek olarak , düşük koltuk yüksekliği , mükemmel zemin erişim ve güvenlik duygusu sağlar .

  4. #1824
    felix_bjk1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    2016 Sym Fiddle 3
    Alıntı ergün1968 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://i.hizliresim.com/ZNaNoV.jpg

    Eline sağlık,imalatmı bu ?
    Sağolun hocam, evet kendi imalatımız, bunlar da çanta takılı halleri




  5. #1825
    engin_deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    street triple rs
    CEVAPLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR. KARARIMI NC KULLANIP VERECEĞİM.

  6. #1826
    DARKSTAR54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2012
    Şehir
    sakarya/merkez
    Motosikleti
    Honda Nc700x K13- BMW 1200 GS 2008
    Sadece benzin tasarrufu başka bir artısı yok(bir de bagaj)...dezavantajları daha çok...Yıllık vergi(MTV) 2.katından çok , yedek parça fiyatı da 2.katından pahalı...hava filtresi 240,zincir/dişli seti 900,ön-arka fren balata 400...mübarek sanki Golldwing....[/QUOTE]

    dostum sende kötüleyeceğim diye abartmışsın Kn hava filtresi 100 dolar fren balatası brembo 80 tl ewn iyi did zincir 400-450 tl sen fiyatları nereden aldın kuru sıkı atıyorsun....
    zenon, dyavol-77 ve F54 bunu beğendiler.

  7. #1827
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Bakım aralıkları 12.000 de bir malzemede servise kendini emanet etmezsen CBF150 den daha az masrafsız bir motor üst vergi diliminde olması +250 tl yıllık fazla para vermen demek ama her 100 km de 1lt az yakması yıllık 15.000 kullanırsan 650 TL daha az benzine para vermen demek.

    Yine de bu zevk işi tarz meselesi motorcuyum diyenlerin bence %90 nin sevmemeyeceği bir motor ama geri kalan %10 unda asla satmayı düşünemiyceği tarzda bir motor 650 cc motorlar Top Speed olarak 240 falanlarda geziyor ben nc ile Top Speed denemesi değildir 190 yaptım 190 da da yok redline dayandı yok deligibi titredi falan olmadı yinede motorda maximum hız 150 falan olmalı bence bu motor sakin misacli insanların motoru her gaz actıgında ivmelenme istiyorsan ( bu da yapar ama gerek yok ) nc serisi motor bakmamalı insan.

    Nc de dezavantaj olarak benim gördüğüm yere yakın kaldırım in cıkta sorun oluyor birde uzun yolda arka seleye yük baglarsan benzin alırken her severinde sök tak hoş olmuyor ( cözümü var bunun topcase port bagaj ve yan canta ile super iki kişilik motor olur )
    dyavol-77 bunu beğendi.

  8. #1828
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA
    Hornet'i satıp 700 s alacağım.Ticari olarak yapıyorsanız,koruma ve çanta demiri fiyatı verebilirseniz sevinirim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------

    Arkadaşlar,NC serisi,Honda'nın kullanıcı talepleri doğrultusunda ürettiği bir modeldir.Kullanım kolaylığı,şehir içi ve dışı kombine kullanım ve yakıt tasarrufu baz alınarak tasarlanmıştır.Dolayısıyla bu motoru 100 beygir civarı motorlarlarla karşılaştıranlar hata eder.Makinesinin alt tarafı Honda otomobil endüstrisi tarafından tasarlanmış olup,yüksek tork,az yakıt ve düşük devir için dizayn edilmiştir.Üst kısım (siboplar,iticiler egzantrik v.s) VFR seisinden alınmadır.Bu motosikleti tasarım aşamasından itibaren takip eden biri olarak bayağı araştırdım.Kısaca motosikleten ne beklediğinizi iyi etüd etmelisiniz bu modeli almayı düşüüyorsanız.
    dyavol-77 ve zenon bunu beğendiler.
    AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...

  9. #1829
    felix_bjk1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    2016 Sym Fiddle 3

  10. #1830
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA
    Kullandığınız borunun et kalınlığı nedir?

  11. #1831

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı DARKSTAR54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sadece benzin tasarrufu başka bir artısı yok(bir de bagaj)...dezavantajları daha çok...Yıllık vergi(MTV) 2.katından çok , yedek parça fiyatı da 2.katından pahalı...hava filtresi 240,zincir/dişli seti 900,ön-arka fren balata 400...mübarek sanki Golldwing....
    dostum sende kötüleyeceğim diye abartmışsın Kn hava filtresi 100 dolar fren balatası brembo 80 tl ewn iyi did zincir 400-450 tl sen fiyatları nereden aldın kuru sıkı atıyorsun....[/QUOTE]
    Sıkma,atma yok-senin verdiğin aftermarket y.parça-ben ise original(genuine parts)'tan bahsediyorum-servise(yetkili)bi uğra sor istersen-yalnız yanında 1,5 lt buz gibi soğuk SU bulundur-her ihtimale karşı....
    blueway2 bunu beğendi.
    The Power of The Dreams.

  12. #1832
    felix_bjk1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    2016 Sym Fiddle 3
    koruma demirinde 25,4mm dıs cap 2.5 mm et kalınlığı, arka ve yanlarda da en ince et kalınlığı 2mm hocam. Sağlamlık yönünden sıkıntı olmaz

  13. #1833

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    BMW R 1200 GS yedek parça ile yarışır ...
    Saygılarr!!!
    The Power of The Dreams.

  14. #1834
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA
    Teşekkürler.Kolay gelsin.
    AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...

  15. #1835
    felix_bjk1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    2016 Sym Fiddle 3
    Rica ederim hocam, iyi günler..

  16. #1836

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı zenon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bakım aralıkları 12.000 de bir malzemede servise kendini emanet etmezsen CBF150 den daha az masrafsız bir motor üst vergi diliminde olması +250 tl yıllık fazla para vermen demek ama her 100 km de 1lt az yakması yıllık 15.000 kullanırsan 650 TL daha az benzine para vermen demek.

    Yine de bu zevk işi tarz meselesi motorcuyum diyenlerin bence %90 nin sevmemeyeceği bir motor ama geri kalan %10 unda asla satmayı düşünemiyceği tarzda bir motor 650 cc motorlar Top Speed olarak 240 falanlarda geziyor ben nc ile Top Speed denemesi değildir 190 yaptım 190 da da yok redline dayandı yok deligibi titredi falan olmadı yinede motorda maximum hız 150 falan olmalı bence bu motor sakin misacli insanların motoru her gaz actıgında ivmelenme istiyorsan ( bu da yapar ama gerek yok ) nc serisi motor bakmamalı insan.

    Nc de dezavantaj olarak benim gördüğüm yere yakın kaldırım in cıkta sorun oluyor birde uzun yolda arka seleye yük baglarsan benzin alırken her severinde sök tak hoş olmuyor ( cözümü var bunun topcase port bagaj ve yan canta ile super iki kişilik motor olur )
    Her yazdığına imzamı atarım-1 husus hariç...bir CBF 500 kadar (bile ivmelenme yok)...500 bundan çok daha atak. Geri kalan hemen herşeyde tespit doğru.
    zenon bunu beğendi.
    The Power of The Dreams.

  17. #1837
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA
    CBF 500: 183 kg,56 PS,45nm torka sahip. NC 700s:215 kg,51 ps,62 nm tork.CBF 30 kg hafif,5 ps güçlü ama tork düşük.ÇOk bariz bir fark olacağını sanmıyorum ivmelenmede.Yakıt sarfiyatından bahsetmeye gerek yok.
    dyavol-77 bunu beğendi.

  18. #1838

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı ergün1968 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBF 500: 183 kg,56 PS,45nm t,orka sahip. NC 700s:215 kg,51 ps,62 nm tork.CBF 30 kg hafif,5 ps güçlü ama tork düşük.ÇOk bariz bir fark olacağını sanmıyorum ivmelenmede.Yakıt sarfiyatından bahsetmeye gerek yok.
    Teknik verilerden ziyade-her 2 sini de kullanmış biri, olarak bana hissettirdikleri bu; f500 nc'den bariz hızlı(top speed) ve agresif(0-100,0-200,gerçi 700s 200 bile yapamıyor)...Bir Nc sahibi aynasında cbf 500 gördüğünde ona saygı ile yol vermeli....
    The Power of The Dreams.

  19. #1839
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA
    Doğrudur,ikisinide kullanmadım,kağıt üzeri karşılaştırdım.Nc yi kesiciye soktuğunuzda ne gidiyor en son?

  20. #1840
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    İvmelenme kişiye hissetirdiği ile cok alakalı nc700 oncesi gt250 kullanıyordum o da cok agresifti mesela gaz acarsın atılırdı kapatırsın kompresöre binerdi motorda yayın ayran gibi olurdun hele iki kişi olunca arkadakinin vay haline sakin stabil kullanmak özel yetenek istiyordu. Bunun agırlık gücle ilgili değilde motor karakteristiği ile ilgili olduğunu düşünüyorum o yüzden gazı ve liner verdiği sürece 100 km 150 hp de olsa agresif hissetmezsin bence. gt250 comet 29hp 150 kg falandı. 30.000 km kullandım iki turdaki tecrubem değildir yani ;)


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler