Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
NC ahalisi selamlar
Şimdi saçma sapan bir olayla kafadan giriş yapıyorum
Benim NC min ön-arka tüm balataları neredeyse sıfır (2000 km anca yani )
Bunları değiştiren servis ön tarafı bir tuhaf takmış olacak ki ön dış halen sıfır gibiyken ön iç tamamen bitmiş
neredeyse metal metale değecek :/ Tek yön balata bulabileceğimi zaten düşünmüyorum.
Biraz bakındım ön için fiyatlar 60 TL ile 240 TL (orjinal) arasında değişiyor.
Orjinal harici sadece Brembo kullanıcıları memnun.
Bunun fiyatıda 100 lira gibi bişey Aklıma yattı ama siz ne dersiniz, Brembo kullananınız var mı?
Kullandım pek bişeye benzemiyor derseniz MT ailesine güvenimden orjinal alır takarım sorun değil
ama nedense Brembonun daha iyi bile olabileceği gibi bir düşünce oluştu aklımda
not: Mevzu tamamen duygusal değildir
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------
Yoğun ısrarlarınız önerileriniz üzere Brembo aldım, taktırdım
Frenleme nefis ötesi, ses seda yok, şuan için düşüncem bitene kadar bu performansı verirse Brembo' dan devam ederim.
NC S/X için kodları Brembo global sitesinde var. Ulkemizdeki fiyatı, ön takım montaj dahil 130 TL ( Distributor Suzuki Batuhan Motor Florya )
İlerde cayk cuyk, garç gurç bi ses duyarsam bildiririm, zaten direk gider Nissin ile değiştiririm, uyuzum balata sesine
Zannetmiyorum ama belli de olmaz sonuçta ne ducatiler, suzukiler, ktmler... bunu kullanıyor hiç öte öte gezen görmedim
La yukarda yazdım bi oku ya. Eskiden aldığımız kaçak program CD lerinde bile olurdu illa ki bi " ÖNCE OKU" dosyası
Brat onu bunu boşverde öncekileri takanda hayır yokmuş demek ki ,
bu eleman kaliper pistonlarını ordan burdan iteledi bişeyler yaptı ortaladı yoksa halen hepsi sıfır gibi
Ama sen yinede yaymaya başla NC lerde kronik fabrikasyon sorun var, ön iç balata daha hızlı bitiyormuş diye, unutursun falan başkaları yanmasın
Olm şaka maka ben çok sevdim layn bu yavrunun karakterini,
Bundan sonra Triumh T100 düşünüyordum hevesle, şimdi kara kara düşünür oldum. Kombine ABS yok, zaten ABS yok, 3-4lt yakıt yok, bagaj yok, arka lastik 130, düşük devir tork yok, asfalta sıfır ağırlık merkezi denge yok, bir tek kara kaşı kara gözü var işte Yani işin özü yeni bişey gelmediği sürece ben bittim :/ CB 1100 falan bekliycez heralde bu gidişle ama o da dört silindir, karakterime keyfime uymayan bi ses çekicem her gün :/
Böyle düşününce NC kötü bi tercih, sınıflarından ayrılmak istemeyenleri bi üst segmentte nerdeyse alternatifsiz bırakıyor
Arkadaşlar merhaba, sw motech elcik korumalarım kırılınca elcik koruma arayışına girmiştim, bi forumda rastladığım linkten aşağıdaki korumaları sipariş verdim ve yaklaşık 10 günde hiç sorunsuz elime geçti. Acerbis'in korumaları ile birebir aynı ve fiyatı 26usd civarı. Tavsiye ederim.
Bu linkten sipariş verebilirsiniz.
http://www.aliexpress.com/snapshot/6085572295.html
Sw-motech nasıl kırılır,çok da pahalı bir parça.
Otomobille geri geri gelmeyi bilmeyen bir kadın komşunuz varsa kırılır
Bende çok merak ettim. içindeki metal mi kırıldı? Resmi varsa paylaşabilir misin? Bende motech kullanıyorum ve motech in kırıldığı yerde plastik acerbis bütün darbeyi senin eline yansıtır o yüzden tehlikeli bir durumdan bahsediyorsun. Umarım sen üzerinde yoktun kadın çarptığında.
Ben üzerinde değildim motorun, park halindeyken çarpıp düşürdü hanımefendi, Ayrıca sadece plastik kısım kırıldı düşme esnasında, içinden geçen metal kısım hiç bir hasar yok.
Acerbis darbelerden ziyade rüzgardan korunmak ve güzel görüntü için açıkcası, haa öle çat diye gidecek bir malzeme de değil, çok sert olmayan darbelerden de rahat rahat koruyabilir fakat içinden geçen metal bir destek yok maalesef ;)
Bu da fotosu...
Evet arkadaslar bugun nc750s ıcın kaporayı verdim islemleri baslattim, c.tesi en gec p.tesi karaoglana kavusacagim nc dair bir suru olumlu olumsuz gorusleri okudum. Karar vermemdeki en buyuk etken aslinda yaklasik 7-8 yildir motora binmiyor olmam, ve herkesin sikayet ettigi hususun benim icin en azindan bir avantaj oldugunu dusunmem. E yas da 40 olunca, daha sakin ve guvenli bir makine istedim sanirim, ve abs illa ki de olmazsa olmazdi. Abs yi koyunca da o fiyatlarda tek secenek er6 kaliyordu, kawa ya dair pek olumlu izlenimler de almadim isin dogrusu. Bakalım nc ile olan birlikteligimiz ne kadar surecek....
2013 Nc700x ile aranızdayım. selamlar...
dostum merhaba,
bende öneriler üzerine ön balataları brembo aldım cok memnun kaldım lakin biraz sert firen yapınca ses oluyor bende. ilk günden beri ses var yaklaşık 2000 bin oldu değişeli. geçen gün motoru silerken diskleride sildim. sildiğim bez biraz yağlıydı ve ses gitti ama fren gücüde gitti :D bence sen bi disk temizleyici spreyle disklerini temizle istersen. sonra şu ses konusunu bidaha bi test et bende merak ettim şimdi :S birde birşey sormak istiyorum. diskin bir tarafındaki balatanın erkenden bitmesi sence normal mi ? kaliperdeki pistonlarda sorun olabilir mi acep?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:59 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------
[/COLOR]Did marka zincir ve dişli seti almak istiyorum, benimkisi icene uzadı. Değiştiren oldumu aranızda. Öneri ve fiyat lazım.[/QUOTE]
Dişli zincir problemimi çözdüm ve Bu konu için buraya da bir şeyler yazmak istiyorum. Saolsun honda servisleri dişli ve zincir için işçilik hariç 900 tl gibi bi fiyat çektiler. zincir klasik O-ring 114 bakla DİD marka zincir. Dispritör 160 tlye satıyor :D dişlide orjinal dişli seti kaç para bilmiyorum ama herkezin bildiği alman malı eshot dişliyi 180 tlye buldum. X2ring ve eshot işçilik dahil 440 tlye hallettim. bilgilerinize efenim.
Dişli zincir problemimi çözdüm ve Bu konu için buraya da bir şeyler yazmak istiyorum. Saolsun honda servisleri dişli ve zincir için işçilik hariç 900 tl gibi bi fiyat çektiler. zincir klasik O-ring 114 bakla DİD marka zincir. Dispritör 160 tlye satıyor :D dişlide orjinal dişli seti kaç para bilmiyorum ama herkezin bildiği alman malı eshot dişliyi 180 tlye buldum. X2ring ve eshot işçilik dahil 440 tlye hallettim. bilgilerinize efenim.[/QUOT7dişli seti 900E]
Zincir
The Power of The Dreams.
Yavuz selamlar,
Bremboya geçince ses yapması anormal değil. Balata ile disk birbirine sürttükçe bazı kanallar ve yollar oluşuyor diskte. daha sonra balata değişiminde ses başlıyor. o yüzden farklı bir balataya geçmek her zaman ses yapıyor. Bende daha önce ebc leri kullandığımda ses problemi yaşadım. Ama frenaja etkisi olmuyor. O yüzden önemsemedim. Bununla ilgili yapabileceklerinden bir tanesi diskin üzerindeki izleri yok etmek için zımpara gibi bir şey yapıyorlar. Diskin inceliyor ama yüzeyi pürüzsüz olduğu için artık brembolara alışmaya başlıyor ve ses kesiliyor. ama önermem. Orjinal balataların fiyatlarını 100TL'ye düşürdükleri için ben artık orjinal ile devam ediyorum.
merhabalar arkadaşlar. hornetimi satıp nc 700 x almayı düşünüyorum. yakıt olarak uzun yolda tasarruf yapmak amacım. sizce 4 silindir makinadan nc ye gectiğimde beni tatmin edermi. atik bi makinamıdır nc ?
cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
arkadasım her kişinin zevki sürüş şekli farklıdır. bence bir tane nc kirala kararını kendin ver derim. bu daha doğru olur. istanbul b.çekmecede bir firma kiralama yapıyor. internette araştırısan bulabilirsin. ekonomik olarak ve özellikle yakıt tasarufu düşünürsen nc yi tavsiye ederim.
Tatmin eder mi?.. kesinlikle etmez.. Hatta hüsranla bile sonuçlanabilir. Fakat haftasonu rotanızda ki 100-150 km`lik yolu 150 km hızla seyrederken 3.5 litre yaktığını bilmenin keyfi bambaşkadır. Ama sende benim gibi haftasonları ulaşım için değilde zevk için kullanıyorsan 2-3 litre yaktığın fazla benzin, isteksiz olarak kullandığın hiç bir km`ye bedel etmez..
Bİ selektöre BİN manita
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)