VFR800 ü kısa bir süre önce kullanma şansım olmuştu,
Uzun uzadıya tekrar yazmayayım dilerseniz
http://motojektif.com/blog/deryali/2/Vfr-800-Deneyimi buradan okuyabilirsiniz,
Kısaca şöyle söylemek isterim, VFR gerçekten harika bir motor, herşeyden önce çok güçlü kullanması çok zevkli,
Ancak bu kadar gücü nerede kullanacaksınız ? Dur kalklar özellikle yazın bir işkence, motordan gelen sıcaklık havanın sıcaklığı ile birleşince çekilmez oluyor..
Tamam gazı açıp uzayarak motorun hakkını vereceksen sorun yok..
O yüzden kendinize sormanız gereken motorunuzu % kaç TEM'de otobanda kullanıyorsunuz eğer %80' ise VFR'ye devam..
NC700x All Round bir motosiklet elbette uzun yolda vfr'nin yanına yaklaşamasada hiç fena değil.
Bu makine viraj için yaratılmış resmen kendi giriyor virajlara, ara hızlanmaları ve gaza tepkisi çok güzel, roku çok yüksek gücü çok fazla değil ama yinede o gücün hepsini Kartal-Umraniye arası TEM'de bile bitiremiyorsun, motorun tam gücünü kullanacak yol İstanbul'da yok gibi..
Şehir içinde scooter kadar kıvrak. Yakıt bende şuan 3.3 şeklinde devam ediyor.
Yeni bir teknoloji... VFR + Scooter da tabi bir çözüm.
karar sizin.