Teşekkürler. Evet tanıtımı fazla yapılmadı. Bir dahakine artık.
Teşekkür ederim Can. Herkes katılabiliyordu. Bilkent üniversitesindeki arkadaşlar düzenlediler bu organizasyonu. Gerçekten zor olanı başardılar. İstanbul'daki okullar utansın.
https://www.facebook.com/groups/robmc/ grup bu. Adamlar hevesliler. Bundan sonra vakit oldukça ben giderim Ankara'ya
geçen hafta 2500 km lik yol yaptık eşimle, bodrum,dalaman,didim,istanbul ayvalık dolaştık tarihi yerlerin fotolarını falan çektik.tiypicdden yüklediğim için çok yüklüyemiyorum gün içinde azar azar koyarım facebook kapalı kadınlar rahatsız ediyor ahhaha
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:53 ----------
‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:46 ----------
airhawkla yolculuk yaptım popom çok ağrımadı desem yalan olur ağrıdı bazen 150 km den fazla sürdüm durmadan ozaman ağrıdı.Ama geçen sene 70 kmde başlıyordu agrı.Bu sene pantolonu değiştirdim danise aldım ve altımada bisiklet için padli tayt giydim.mesafe iki katına çıktı shad dan yeni sele siparişi verdim oda gelince sanırım motor 240 km e falan çıkar.
Yakıt ise acayip komik.Gördüğünüz gibi benim motor full aksesuarlı ve iki kişi yol aldık 120 altına inmedim.Bir depo ile 350 km gitti sonra benzin bitti bir diğer gün rüzfarlıydı o zaman 310 da bitti.Yani çok iyi.Araziye falanda soktum altı hafif sürttü ama demir vardı korkmadım.
Deflektör mutlaka daha etkilidir ancak görüntü olarak da bir o kadar iğrenç ve cam delmeniz gerekiyor. Yani memnun kalmadınız çıkartamıyorsunuz bile, geriye iki delik daha kötü duruyor. Fiyat kıyası bile yapılamayacak kadar çok. Çok üzerine gitmek istemiyorum, nihayetinde arkadaşlar talep etti ben de yaptım. Memnun kalmayan olmadı şimdiye kadar. Rüzgarı tamamen keser söylemim yok ama faydasını görmüyorsunuz da kimseye dedirtmem. Diyen varsa denemediğindendir, keşke deneyip bu kadar kesin konuşsanız.
Ek olarak touring camın açısı da çok farklı değil orjinalinden ama touringi taktığınızda resmen dünyanız değişiyor. Asansör bu dünyayı estetiğe dokunmadan daha da güzelleştiriyor. Deflektör kökten çözüyor ancak estetiği de götürüyor.
eser kardeş ben yurtdışında aldım denedim hala evde duruyor aparat sizin yaptığınız aynısı zaten.Sadece takıldığı yerin açısına göre ayarlandığı için cam iyice sürücüye doğru geliyor belli bir eğimle oysaki camın dik açıya yakın yukarı doğru gitmesi lazım.O yüzden şimdi gavur kardeşler yeni aparat yapıyorlar daha düzgün açılı onu kopyalamakda fayda avr ozaman iş görür gibi.Ama ben deflektörden yanayım sonuçta daha touring havası veriyor motora ve benimkisi vakumlu delmeli değil dilediğinizde çıkartıyorsunuz.Delmeliler daha iyimi bilemem kullanmadım.
Madem denedim diyorsun diyecek bir şeyim yok ancak şunu yine düzeltmem gerekiyor. Öncelikle motosikletle cam arasına asansör girdiğinden orjinal honda touring camda 1cm, GIVI'de 2cm'e kadar camı öne doğru uzatıyor. Yalnızca yukarıya kaldırmıyor, motosikletle cam arasındaki (hız göstergesinin arkasında) boşluk yaratıyor ve hava oradan ciddi miktarda hava gelmesini sağlıyor. O gelen hava, yukarıdan camdan yükselmeden dolayı zaten yukarıdan gelen basınçlı havanın daha da yukarıya çıkmasını sağlıyor. Bu aradaki fark olmasa bile, motosikletlerimizde iki kademe ayar var. Delik yerlerini değiştirip camı daha da yükseğe çıkardığımızda bile etkisini hissediyoruz.
Yahu bu arada Mısır fotolarını merak ediyorum, onları paylaşsan da gözümüz gönlümüz şenlense..
Şu vakumlu deflektör hangisi?
bir de sizin motordaki halini görürsek fikir açısından faydalı olacaktır. sizde de givi cam varken hazır.
bir de fiyat bilgisi.
---------- Post added at 10:46 ---------- Previous post was at 10:40 ----------
Bizim 16nisan haftasında yapamadığımız rotayı yapmışsınız, hava çok bozuktu. Ben iznik-sansarak üzerinden en son Kırıntı köyü/Kazandere sapağından döndük, çok çamurluydu ve daha da yağmur çiseliyordu. sanırım 15-20km toprakmış (biz gittiğimizde çamurdu) kazandereye kadar.
leventte yapıkredi binasının arta sokaklarında çekili bir nc görüyorum sis lambalı falan forumdan birinin mi acaba...
Araştırcam bu konuyu.
Mısıra gitmedim eşim 2 hafta izin alamadı 1 hafta izin alabildi o yüzden egeyi dolaştık döndük.İzin alsaydı güzel gezicektik.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------
Vakumlu deflektör fotografçı olunca kolay kendim normal reflektör alıp evdeki vakum aparatıma taktım ok adar giviyi satıcagım için delmek istemediğim için yaptım bunu eve gidince fotosunu çekerim bugün cbf 150 ile geldim işe.
Arkadaşlar merhaba
Ben de bir kaç gün önce Çorlu Onur Honda ya kaporamı verdim. Gümüş-gri NC700x'imi heyecanla beklemekteyim. Motorun ne zaman geleceği konusunda hiç bir fikrim yok. Onlar da bilmiyorlar. Bekliyoruz işte. Bilen var mı?
69 sayfanın 69'unu da okudum. Çok şey öğrendim. Bazı soru işaretleri yinede var kafamda. Cevaplarsanız sevinirim.
1. Honda nın orjinal motor koruma demirleri hakkında ne düşünüyorsunuz? Renk olarak motora yakışacağına inanıyorum Ama koruma açısından tavsiye etmeyenler var aranızda. Bire bir kullanan varsa görüşünü alabilir miyim?
Hepco Becker de benziyor şekil olarak ama renk siyah (ne çok şey istiyorum dimi? ) Ve hepco becker'in tam olarak nereye bağlandığını ve karşılıklı bağlantısı varmı tam anlayamadım. Özellikle "m.ömer" arkadaştan bu konuda cevap bulabilirim sanırım
2. Honda nın orjinal tur camı sizce nasıl? Görüntü olarak hoş fakat fonksiyonel mi?
3. Orjinal çantaları güzel değil bence. Givi' nin V47 TECH modelini beğendim. Yan çanta şimdilik düşünmüyorum ama, en azından koruma olur diye yan çanta aparatlarını taktırmayı düşünüyorum. Siz ne dersiniz?
4. Orta sehpa bence çok gerekli değil. Benim tek kullanım amacım zincir yağlamak için oldu. Fakat sırf bunun içinde o kadar para vermeye değer mi? Başka ne işe yarar ki bu demir parçası? Arka tekeri askıya alan aparatlardan alsam yeterli olmaz mı?
Çok yormayayım sizi. Ama forumu okurken net cevaplarını alamadığım sorular bunlar. Bu motoru yeni alan ve ihtiyaçlarını tamamlamaya çalışan bizim gibiler için faydalı sorular olduğunu düşünüyorum. Sonuçta bu forumdaki hemen hemen herkes bu soruların cevabını aradı ve arayacak. NC700 sahipleri ve kullananların tecrübeleri de cevaplara sahipler.
Şimdiden teşekkürler.
Aşka düştüm ben de geldim
givi yada başka marka cam al,
Orta ayak kendi tamirini falan yapmıyorsan almana gerek yok ben aldım hata ettim ama evimde yer y oktu kaldıraç için
korumayı hepko dan al
yan çantaları gividen al
çakmaklık al birde
Merhabalar, ben de gectigimiz cuma beyaz 2013 NC 700ximi alarak araniza katildim.
Aklimdaki modellerden biriydi, bayide bir tane sahibini bekleyen gorunce kararimi verip hemen bagladik.
D&B den aldigim motor icin koruma demiri, orta sehpa ve top case baglantisi uclusunu de eklettirdim.
Eser isimli arkadastan asnsor siparisi verdim. umarim mesajimi gorur ve bir once gonderir. Haftasonu istanbul - ankara - istanbul yapip rodaji tamamlamayi planliyorum.
Top caseim yok sanirim onu daha sonra alacagim, zaten esya goturmeyecegim yanimda. Bagajla idare edicem
Butun sayfalari okuyamadim ama bundan sonrasi icin elcik koruma ve de radyator koruma sart gozukuyor.
Onun disinda olmazsa olmaz dediginiz baska bir sey varsa lutfen yazin. Cam olayini, fazla uzun yol yapmadigimdan, asansor ile idare edicem bir sure.
yolunuz acik olsun.
sigara için değil alet bağlamak için usb cart curt için.
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)