Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1141
    DARKSTAR54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2012
    Şehir
    sakarya/merkez
    Motosikleti
    Honda Nc700x K13- BMW 1200 GS 2008
    [QUOTE=karaeser;2992693]
    Alıntı DARKSTAR54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Siz elcik koruma arıyordunuz her halde ben acerbis in beyaz elcik korumasını 200 tl ye aldım bunun füme olanı da var sizin motora yakışır..

    Emre bu elcik korumada metal aksam var mı yoksa sadece plastik mi?
    demir aksam yok ama yere çarparcak kısmı sert plastikten yapılmış çok sert bir şekilde yere düşmediği sürece kıralacağını sanmam malzeme kalitesi baktınız da anlaşılıyor.. ben dün zeus motordan ön cam aldım siyah renk boyum uzun anlamadım ama bir tık eğildiğimde rüzgar üzerimden gidiyor olmadı bir de dizüförü takacağım..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1142
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı karapara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    TEKNİK SORU: Arkadaşlar motosikleti alırken kombine fren sistemi var dolayısiyle arka frene basınca ön frende çalışıyor dediler. Normal motosikletlerde ön ve arka aynı anda sıkılıyor. Şimdi Nc700x kullanırkende bu alışkanlığı kaybetmemek için yaklaşık ön(%70) arka(%30) birlikte sıkacağız. Ama bu duruma CBS den dolayı ÖN FRENE bir artı daha gelecek oran ön fren oranı yaklaşık(kafadan atıyorum) %80-90 olacak , bu durun ön freni fazla asılmakla eş değer olursa kendimizi yerde buluruz.... Dün ön freni sıkarken korktum açıkcası .. Yardımlarınızı bekliyorum
    Ustaya sordum dün buna benzer bir soru. ABS sistemi sadece arka fren basıldığında aktif oluyor dedi. Yani sadece arka frene basanın anası ağlamaz ama sadece ön frene basanın anası ağlar hesabı Ön frendeki abs arkaya basılmadan aktif olmadığı için arkaya kesin basmamız gerektiğini anladım. Senin soruna gelince, bunu sistemin ayarladığını düşünüyorum. Allah korusun acil bir durumda arkaya asılırım, önü de limon sıkar gibi sıkarım
    karapara bunu beğendi.
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  3. #1143
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Nisan 2013
    Ustanın adı falan varmı öyle bir sistem yok.Arka frene bastığınızda ön ve arka beraber çalışır.Ön deki iki piston çalışır o kadar.Ama sadece öne basarsanız bütün pistonlar çalışır.Absin mantığına aykırı ayrıca kitapçıkta yazardı bu çok tehlikeli bir durum.Yani yanlış biliyor da olabilirim.
    Araştırmak lazım ama geçen ön frende abs çalıştı gibime geldi bilemiyorum bir daha fren yapim akşam bari.

  4. #1144

    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF1000L
    Mekanıma paylaştım.
    _Uzay_ bunu beğendi.

  5. #1145
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Nisan 2013
    sw nin elcik korumasıda güzelmiş

  6. #1146
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Alıntı Reşit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.aliexpress.com/item/Universal-MOTORCYCLE-MOTOCROSS-DIRTBIKE-MX-ATV-HAND-GUARDS-LED-for-dual-road-handguards-As-Acerbis/520045759.html

    Herşey dahil 70 liraya geldi evime kadar. Acerbis ile aynı kalite. Dünya para vermeyin boşuna
    Hakikaten süpermiş hocam. Ben sipariş verince gelmiyor yahu ::(
    Sen sipariş et gelince ben veririm parasını

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:57 ----------

    Alıntı tworule adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar ,
    Ben de sonunda nc700x imi teslim aldim cumartesi gunu. Hatta deryali nickli arkadasla da bayide tanistik
    Pazar gunu sehirdisinda olmamdan pazartesi ve sali gunu de havalarin kotu olmasi sebebiyle bi turlu kullanamadim yeni motoru ama bugun baya bi kullandim. İlk izlenimlerim su sekilde;
    Oncelikle cbf150 den sonra acayip torklu geldi , basta biraz tirssam da alisinca cok keyifli olmaya basladi.
    Cok dengeli ve rahat bir surusu var. Aralardan derelerden cok rahat geciyor, gidon yuksekligi arabalarin yan aynasini kurtardigi icin baya avantaj sagliyor.
    Boyum 170 oldugu icin parmak ucu yere basmanin surus ve durus esnasinda cok bi dezavantajini yasamasamda park ettigim yerden geri geri cikis yaparken hele bide hafif rampaysa biraz sikinti yasiyorum. Ama cok buyuk sorun degil.
    Hiz olarak max 140 km yi gordum ve on siperligin alcak olmasi sebebiyle ruzgar biraz korkutuyor sanki.
    Bagaj olayi super, kaski ve eldiveni icine koyabilmek baya bi kolaylik sagliyor. Arka canta alsam mi almasam mi emin olamadim.
    Bu arada ilk depo benzin sonunda yakit tuketimim biraz fazla cikti 4,5 lt/100km ama sikisik trafikte baya bi dur kalk yaptim.
    Kasko icin sair sigortadan fiyat aldim , ferdi kaza sigortasi dahil 1570 tl.
    Genel olarak simdilik hersey cok guzel diyebilirim bakalim biraz km yaptikca degisen birşey olacak mi.
    Elestirecegim de 2 kucuk nokta var;
    1) vites gecisleri ayni cbf 150 gibi " tak-tuk" efektli
    2) kornasi da cbf150 ile ayni. Biraz daha tok bi sesi olsa iyiydi.
    Selam Hocam, hayırlı olsun tekrar, Benimde boy 174cm senle aramda fazla yok. Botlarıda giyince trafikte durunca ayak tam basıyor yere. Ama hiç sorun oluşturmuyor kontrol edebiliyorsun.
    Vites geçişleri bana cbr250 den sonra ninni gibi geldi onu söyleyeyim
    Yakıtın biraz yüksek çıkmışi sanki, ben 50tl lik benzin aldım 200km yaptım daha 3 kademe var. Ama tabi ilerde belli olur ne kadar yaktığı..

    Bende çok beğendim motoru ilk günden lastik patması canımı sıksada hafta sonu bir yuvacık barajı yapıp geleceğim keyfini süreceğim inşallah.
    "Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif

  7. #1147
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı laylow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ustanın adı falan varmı öyle bir sistem yok.Arka frene bastığınızda ön ve arka beraber çalışır.Ön deki iki piston çalışır o kadar.Ama sadece öne basarsanız bütün pistonlar çalışır.Absin mantığına aykırı ayrıca kitapçıkta yazardı bu çok tehlikeli bir durum.Yani yanlış biliyor da olabilirim.
    Araştırmak lazım ama geçen ön frende abs çalıştı gibime geldi bilemiyorum bir daha fren yapim akşam bari.
    twili paylaşmış sağolsun mekanda
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lbPB9LnwTnc

    Ben de yanılıyor olabilirim laylow ama sanki video öyle demiyor gibi. Ustanın da bana anlattığı, sadece ön frene basılırsa iki adet piston çalışıyor, arkaya basılmış ise ortadaki üçüncü de çalışıyor! Sadece öne bassam dedim aynı ayarı çeker mi motor diye sordum, hayır dedi. Sadece öne basma dedi
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  8. #1148

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Videoda da üç tip fren sisteminden bahsedilmiş, ortadaki NC700'lerdeki, yani Combined ABS. Arkanın kilitlemesi engelliyor (ABS kısmı), arkadaki fazla frenlemeyi öne taşıyor (Combined Braking kısmı).

    Önü yine aşırı sıkarak kilitlemek mümkün o zaman. Usta doğru söylemiş.

    Ama önde de hız sensörü var, o niye var peki. Bence videoda bir eksiklik var. İyice kafamı karıştırdı video .
    _Uzay_ bunu beğendi.

  9. #1149
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Nisan 2013
    Çağdaş aslında çok basit bir çözümü var.Biraz hızlanıp frene basalım eğer tık tık tık yapıyorsa no problem.Ki ben eminim geçen gün tık tık tık yaptı ön manet

  10. #1150

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    bu nc 700 lerde ninni gibi motorun içinden gelen şıkırtı kronik mi?

  11. #1151
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Nisan 2013
    tamam sorun çözülmüştür.Arkadaş sen abs le cbs i karıştırmışsın.Abs ön frendede aktive oluyor az evel denedim ayrıca yurt dışı forumlardada sordum onlarda aynısını söyledi.Yani sorun yok abs sadece ön fren sıkılıncada çalışıyor.Gönül rahatlığı ile sık

    Acuno evet ncler biraz şıngırtılı motorlar kronik bir sorun değil doğrusu sorun değil makinanın çalışma şekli bu.
    _Uzay_, seigen ve karapara bunu beğendiler.

  12. #1152
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Elcik koruma led sinyalli 70 TL , Sinyalsiz olan ise 45 TL bilginiz olsun.
    Eğer 2 ile 3 hafta arası beklerim. Sabırlıyım diyorsanız. Almanızı tavsiye ederim.

    Sinyalsiz :
    http://www.aliexpress.com/item/Unive...586828528.html

    Led Sinyalli ;
    http://www.aliexpress.com/item/Unive...520045759.html



    karapara bunu beğendi.
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  13. #1153
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Nisan 2013
    Tolga bendeki işte bu.Bu sadece hafif rüzgarı kesmekten ileri gidicek bir koruma sunmuyor.Alınması gereken full demir olanlar sw motech gibi.

    Bu ürün kesilinkle işe yaramaz bana göre.Ama motorda güzel duruyor.

  14. #1154

    Üyelik
    07 Ağustos 2011
    Motosikleti
    Honda CB125E/NC700x
    Alıntı twili adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ..Her 2sini de Türkiye'de Motoplus satıyor.

    Rüzgar için ben Honda Tur camı kullanıyorum. Boyum 1.83 ve hiçbir sıkıntım yok.
    1)Motosikletin honda tur camlı fotografını paylaşırsanız sevinirim.
    2) Birde ''bashplate'' darbe koruyucu diye motosikletin altını koruyan birşey varmış bu konuda bilgisi olan varsa kendi bakış açısı ile bu bashplate denen şeyin %gereklilik, %fiyat-performans, marka model değerlendirmesi yaparsa sevinirim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:06 ----------

    3) Alt ayaklık veya orta ayaklık denen şeyden marka/model önerisi ve tercihinizi söylerseniz sevinirim...

    Bu konuda cahilim ve NC çok ani bir karar oldu, ilk sürüş sonrası cam,elcik koruma ve alt ayaklığın KENDİMCE şart olduğunu gördüğüm için burada sorarak özet almak istedim..

    şimdiden teşekkürler
    ‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,

  15. #1155

    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF1000L
    Alıntı karapara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1)Motosikletin honda tur camlı fotografını paylaşırsanız sevinirim.
    2) Birde ''bashplate'' darbe koruyucu diye motosikletin altını koruyan birşey varmış bu konuda bilgisi olan varsa kendi bakış açısı ile bu bashplate denen şeyin %gereklilik, %fiyat-performans, marka model değerlendirmesi yaparsa sevinirim.
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:06 ----------
    3) Alt ayaklık veya orta ayaklık denen şeyden marka/model önerisi ve tercihinizi söylerseniz sevinirim...
    Bu konuda cahilim ve NC çok ani bir karar oldu, ilk sürüş sonrası cam,elcik koruma ve alt ayaklığın KENDİMCE şart olduğunu gördüğüm için burada sorarak özet almak istedim..
    şimdiden teşekkürler
    Sorun değil. Herşeyi burada yazdım.

    http://www.enduroist.com/forum/showt...l=1#post163356
    karapara ve _Uzay_ bunu beğendiler.

  16. #1156
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Nisan 2013
    benim motorda bütün aksesuarlar var sizin aradığınız.Kartel koruma eğer araziye girmiyorsanız çokda mühim bir şey değil hatta gerek yok.Ama ben yeni yollar keşfetmeyi sevdiğim için aldım işe yaradımı yaramadı çünkü hiç öyle vurucak bir durum olmadı ama olabilir.
    Orta ayak işe yarıyor yeni taktım zincir yağlamada falan işe yarıyor.Tur camınıda honda al bence güzel tipi var.Sonuçta hepsi aynı şey çok kafanı yorma al bir tane işini görür boyumuz aynı.radyatör koruma al ama gerekli aksesuar.arka çamurluk gerekli değil pek titiz biriysen gerekli ben titiz değilim ön çatalı koruyacak bir bez yap neopren kendine.
    _Uzay_ ve karapara bunu beğendiler.

  17. #1157

    Üyelik
    07 Ağustos 2011
    Motosikleti
    Honda CB125E/NC700x
    Alıntı twili adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorun değil. Herşeyi burada yazdım.

    http://www.enduroist.com/forum/showt...l=1#post163356
    Abi süper olmuş eline sağlık, ben oradaki tüm sayfaları bir okuyayım... Aslında bence taktığınız aksesuarlara bir de 10 üzerinden not verseniz süper olurmuş.. Vaktinizi ayırdığınız mükemmel paylaşımlar için teşekkürler...


    Honda tur camı / TUR CAMI ASANSÖRÜ ile birlikte mi 1.83 boy için ideal yoksa asansör ihtiyacı yok mu?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:28 ----------

    Alıntı laylow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim motorda bütün aksesuarlar var sizin aradığınız.Kartel koruma eğer araziye girmiyorsanız çokda mühim bir şey değil hatta gerek yok.Ama ben yeni yollar keşfetmeyi sevdiğim için aldım işe yaradımı yaramadı çünkü hiç öyle vurucak bir durum olmadı ama olabilir.
    Orta ayak işe yarıyor yeni taktım zincir yağlamada falan işe yarıyor.Tur camınıda honda al bence güzel tipi var.Sonuçta hepsi aynı şey çok kafanı yorma al bir tane işini görür boyumuz aynı.radyatör koruma al ama gerekli aksesuar.arka çamurluk gerekli değil pek titiz biriysen gerekli ben titiz değilim ön çatalı koruyacak bir bez yap neopren kendine.
    Karter koruma asfalt için gereksiz. OK.
    Honda Tur camı ASANSÖRSÜZ 1.73 boy için iş görür.. OK
    ABi BU ''ön çatalı koruyacak bir bez yap neopren kendine'' cümle ne demek ola ki ? internette bir araştırayım
    twili bunu beğendi.
    ‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,

  18. #1158
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Nisan 2013
    fork gator diye aratırsan bulursun dostum
    karapara bunu beğendi.

  19. #1159
    m.omer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2012
    Alıntı karapara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi süper olmuş eline sağlık, ben oradaki tüm sayfaları bir okuyayım... Aslında bence taktığınız aksesuarlara bir de 10 üzerinden not verseniz süper olurmuş.. Vaktinizi ayırdığınız mükemmel paylaşımlar için teşekkürler...


    Honda tur camı / TUR CAMI ASANSÖRÜ ile birlikte mi 1.83 boy için ideal yoksa asansör ihtiyacı yok mu?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:28 ----------



    Karter koruma asfalt için gereksiz. OK.
    Honda Tur camı ASANSÖRSÜZ 1.73 boy için iş görür.. OK
    ABi BU ''ön çatalı koruyacak bir bez yap neopren kendine'' cümle ne demek ola ki ? internette bir araştırayım
    Yüksek tur camı sürüş zevkinizi köreltebilir, tabi uzun gezi planınız yoksa. Camın içinden bakmak ya da camın göz hizasına gelmesi belirli bir süre sonra rahatsız edebilir. Bunu tecrübe eden arkadaşlarımdan aldığım bilgiler doğrultusunda söylüyorum. Ayrıca rüzgar almadığınız için süratli kullanma eğiliminiz artabilir.

  20. #1160

    Üyelik
    09 Mart 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda vfr 1200 crosstourer dct
    Arkadaslar motorlar geldigine gore istanbuldaki arkadaslarla bulussak biseyler yapsak?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)

Bu Konudaki Etiketler