Aynen bu ilandaki motor 8000 lira hasarlıymış. Dikkat edin... İlanı kaldırmış ama plakası elimizde var. Adam gibi söylesin 8000 liralık onarım gördüğünü ve ona göre bir fiyat çeksin.
Aynen bu ilandaki motor 8000 lira hasarlıymış. Dikkat edin... İlanı kaldırmış ama plakası elimizde var. Adam gibi söylesin 8000 liralık onarım gördüğünü ve ona göre bir fiyat çeksin.
www.motorumla.net
Yukarıdaki linke tıklayınca direk orada yazdığı adrese yönlendiriyor. O yüzden açılmıyor. http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...19679637/detay
Motosikletli Kaplumbağa...
‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,
İkinci 300 km de de tüketim aynı ve ortalama 3.25 lt. Bugün çok ters rüzgar olmasına ve arada hızlanmama rağmen sonuç değişmedi.
Ne motormuş mübarek benim göremediğim neyi görüyor bu kadar insan. 260 kg kuru ağırlıklı shadow ile 2 kişi 4.5 litre ortalamayı hiç geçmedim. 2005 model 750 cc karburatorlu model nihayetinde, bu yakıt konusu cok abartılıyor. Vermeyin bu kadar paraları diye tablo mu hazırlamadık bosuna...
nc700s ike arasında 1000 tl oynamaması lazım Honda tutuldukça model abanıyor fiyatlara. Aksesuarlarda az uz degıl oradan da kazık var. Neyse kosalım bayilere ne olur ne olmaz motor , aksesuar kalmayabilir.
Yakıt konusu sadece anektod olsun diye. Genellikle üreticiler verileri düşük tutar ama burada altında degerleri ölçütüğüm için paylaştım. Yoksa 20cc yuzunden 300 TL fazla vergisi var. Bu da en azindan 2 bin km demek.
Motorda ne buldum dersen, sakin karakterli neredeyse bisiklet kullanmak kadar basit olması beni cezbetti. Almadan önce arkadaslarımın xt660, versys ve nc 700x ini test ettim. Bana en rahatı nc 700x geldiği için tercih ettim. Tabi 35 bin seviyesine cikabilseydim ben de Süper Tenere ya da GS düşündürdüm. 20 bin bandında bu tarzda bana göre alınabilecek en iyi motor. Benim gibi düşünen çok olmalı ki bayiler yok satıyor.
Yamaha Tükiye'ye 4 silindir canavar gibi makinası olan xj6 diversion'un ABS'siz versiyonunu getirirse,adam gibi yedek parça stoğu bulundurmaz marka imajını zedelerse, Suzuki İngiltere'de 18500.TL'e sattığı vstrom dl 650'yi Türkiye'de japon yeni saçmalığı ile satmaya çalışıp 28.000.-TL etiket koyarsa, Honda'da 20bin bandında Amerika'da 13.500.-TL olan motoru nc700x'i Türkiye'de yok satar tabi.
Motor yok sattıkça ,motorcuyu yolunacak kaz gören apaçi kılıklı esnaflıktan bihaber bayilerde tamamen aç gözlülük ve aşırı kar mantığı ile oluşan zammı size yansıtır, pazarlık yaptım zannedene uyduruk koruma demirini takar, MTV'yi ödetir,... vs
Koyunun olmadığı yerde keçiye Abdurrahman Çelebi derler misali işte.
Merhaba Vlademir,
Nc700x Avrupada adventure kategorisinde satılan motorlar arasında ilk senesinde 2. sıraya yerleşti.Üstüne çıktığı motorlar.Bmw 1200gs adventure,tirumph 1200,honda 1200,yamaha 1200,ducati 1200,tiger 800,vstrom 650,versysle 650 ve liste uzayıp gidiyor.Genel klasmanada bakıldığında Avrupanın en çok satan motorları arasında ilk 5 de.Bunlar gerçekler.
Gelelim neden tercih edildiğine.Nc700x her işi yapabilen bir motor.TEk motorda hem viraj keyfi,touring keyfi,dual porpuse keyfi ve scooter keyfi.Motor teknolojisi olarak BMW den daha ileri durumda.Yapılan testlerde ilk 50 bin kmde motorda sıfır aşınma ile karşılaşılmış.Honda uzun ömürlü bir motor yaratmış.Ve yük taşıma kapasiteside inanılmaz ölçüde iyi.Bakım maliyetleri çok düşük.Tamam burdaki bir kaç arkadaş yanılıyor olabilir.Peki Ya Almanlar??? Bmwnin yaratıldığı ülkede satışları BMW yi geçmek üzere.Bence bir düşünmek lazım.
Bütün dünya basını nc700x için motorda çığır diyorlar.
Ben motora kötü dedim mi? Türkiyede hakketmediği bir kar marjı ile satılıyor. Bu kadar şımartmayın şu satıcıları, motor teknolojisinij BMW'den ileri olması konusunda yorum yapmıyorum.
Gerçi sende haklısın ikinci elde zarar etmeden rahat satabilmek lazım değil mi?
Herkese mutluluklar hayırlı olsun tekrar,
Motor knoloji olarak bmwnin twinlerinden daha ileride.Bunu teknik alt yapınız varsa açıklıyabilirim.Ama yoksa uzun uzun yazmak istemiyorum çok teknik çünkü.
Motorun fiyatını piyasanın arzı ve talebi belirler.Türkiyede BMW talebi hayli fazla böyle oluncada fiyatları yüksek kaçıyor.Oysaki hondanın 1200 ile aynı fiyatta olması lazım.Şimdi Yurt dışında ipohonelarda ucuz,nikon kameralarda ve Renault arabalarda.Neden ucuz? Çünkü vergi sistemleri sağlıklı.Bizde hangi ürün ucuzki?Nc700x ucuz olsun.Yani bu düzeni nasıl düzeltiriz?Ürünlri almazsak düzelicektir kendi kendine.Peki bunu yapıyormyuz hayır.
Ozaman kısır bir tartışma olur.Ama genede hiç olamamasından iyi.
Selamlar,
Maalesef Honda bu motordan iyi kazanıyor. Bayiler de öyle. Ama emin olun hiçbir bayi ihya olmuyor. Konulan marjlar fahiş değil. Zaten bunları yapan firmalar yaşayamaz. Hiç bir şirkette hayrına çalışmaz zaten. %5 ile çalışmasını da bekleyemeyiz. Ama gün gelir peynir ekmek gibi satılmaya başlar NC700X, Honda bakar bu motor standart şehir motoru olur. Zaten o zaman rakipler de alternatif motorlar üreteceği için fiyatlar aşağıya çekilir. Onun dışında alan razı, satan razı. Fiyatlar aşağıya gelmez. Hatta Honda böyle yok satmaya devam ettiği müddetçe fiyatlar artar bile.
malesef hondanın satış taktiği böyle değil,örn; cbf 150 peynir ekmek gibi sattı ama fiyatı beraberinde her sene artış gösterdi...ben hondanın hiçbir modeline indirim yaptığını görmedim ne yapıyor; daha ucuz,daha az özellikli motor getirerek mevcut motorun fiyatına zam yapıyor...
CBF 150'ye geçen sene gelen zam maalesef beni de üzmüştü hatta bu yüzden cb125e almak zorunda kalmıştım. Ama dediğim gibi bunun nedeni cbf150'nin karşısına adam gibi bir rakip çıkmayışıdır. CBF150 için yağ yakıyor demenin dışında kötü bir şey söyleyemiyoruz. nc700x için de söyleyebildiğimiz iki argüman var vergisi yüksek ve araziye uygun değil. ne zamanki adam akıllı rekabet olur, şirketler cash cow (sağılacak inek) dedikleri modeller için kar marjlarını o zaman aşağıya çekmeye başlarlar. nc700x pazar konumlandırması olarak şu anda star business (çıkışta olan ve gelecek vadeden yatırım) olarak duruyor. cbf150 ise tam anlamıyla bir cash cow. zaman içerisinde ile kar marjları ve fiyatlar aşağıya inecek. ama o zamanda bu modellerin yerine yenilerini almak isteyeceğiz. iyi ürüne önce sahip olmak her zaman daha maliyetli olacak.
Umarım yazım Honda için bir savunma gibi algılanmaz çünkü amacım savunmak değil sadece piyasa gerçeğini anlatmak. bugün aynı şey her ürün için geçerlidir. gıdadan tutun temizliğe, dayanıklı tüketim ürünlerinin tamamında inovasyon olan ürün her türlü pahalıdır. bir ürün büyük bir topluluğa hitap etmeye başladığı zaman ise muadilleri çıkar ve rekabetten dolayı firmalar kar marjlarını aşağıya çeker. Ama bu sefer de onun yerine koyacakları yeni ürünler olur. arge bu yüzden şirketlerde önemlidir.
Honda NC 700x Almanya fiyatı 6230 eur =14.578.-TL, Almanya KDV oranı %19, yani motorun vergisiz satış fiyatı 12.250.TL(içinde kar marjı da var,Almanya'da ÖTV benzeri vergi yok ) Bu motoru Türkiyede ki bir bayinin ithal ettiğini düşünelim. 12.250.TL ÖTV matrahı olacak , %37 ÖTV oranı ile çarptığımızda; 16.783,31 TL KDV matrahı oluşur , KDV dahil rakam ise 19.800.-TL'dir.
Türkiyedeki bayi bu motoru 21.500 (KDV dahil ) satar ise KDV hariç tutarı 18.220.-TL olur. Bu bayinin kazancı motor başına ki burada varsayımımız nc700x'in Almanya'dan liste fiyatından alındığı pek tabiki Honda Global yerel distrübütöre daha ucuza verecektir. İşin özü mevcut durumda kazanç (18.220-16.783=) 1450.TL
Türkiye distrübütörü bu motoru Honda Globalden vergi hariç 12.250 değil de 11.000 TL'ye çekerse ki bence mantıklı senaryo budur. 15.070 ÖTV dahil rakam ,17780.-TL ise KDV dahil rakam olur(Tüketici satış fiyatı) bu durumda KDV dahil 21.500 KDV dahil , 18.220.-TL' KDV hariç motor satan bayinin-distribütörün kazancı (18.220-15.070) 3150.TL olur.
Alternatif olarak Tenere 660z öneriyorum. Ayrıca talep etmek lazım gelene razı olmamak lazım diye düşünüyorum. Honda bu motoru maksimum Türkiye'de 19.500 olarak fiyatlasaydı almayı düşünürdüm. CBF 1000 ise yurtdişı fiyatlara göre fiyat performans kralı.
VLADIMIR (Kusura bakmayın isminizi bilmiyorum) Bey, arz talep dengesini gözden kaçırıyorsunuz. Şunu unutmayın bir malın fiyatı alım satımın gerçekleştiği fiyattır. Sizdoğru adımla başlıyor ama BAYİ KARI ÇOK FAZLA BUNU NİYE ALIYORSUNUZ bre SAF İNSANLAR konusuna bağlıyorsunuz. Sizin bu mantık çerçevesinde LİTRESİ BİLMEM KAÇ LİRA OLAN DÜNYANIN EN PAHALI BENZİNİNİ almamanız lazım değil mi? Yani yolunuza yaya ve/veya benzinle çalışmayan bisiklet,paten vs. gibi araçları kullanarak devam etmeniz lazım, öyle değil mi???.... Demem o ki ''Bayi karlarını eleştirelim ama bu motosikleti alan insanlara da edeplice saygı gösterelim.'' sevgiyle kalın
‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)