sağı solu boşver.
bir kağıt al, bir tarafına Nc700 bir tarafına dl650 yaz alt alta önce her motorun + larını, sonra - lerini yaz. alım satım esnasında cebinden çıkacaklarıda yaz.
sonra kağıda bak, mantık ne diyor? sonrada "birazcık" duygusal açıdan bak, hala nc700 istiyor musun? yada mantıkta sana nc700 ü seçtirdiyse git al bitsin gitsin :D
yani herkesin kullanım amacına, stiline, beklentilerine göre çok değişen birşey ancak günlük motosiklet kullanan ve bu esnada min. harcama ile maks. km yapıp, 700cc torklu bir motosiklet kullanmak isteyen kullanıcıların büyük kısmına yeten bir motosiklet.
aynen e5 te sıkıntı yokta, tem de sıkıntı olabiliyor.
asıl dün akılsız bir 116i ye delirdim gerçekten mantığımı kaybediyordum.
tam kozyatağı ndan bağlandım. 110 gidiyorum. trafik yoğun ama süratli. sağda şerit dolu, akıl yerine tatlı patates yerleştirilmiş arkadaş totosunu yerinden kaldıramayan 116i si ile kıçıma girdi hafif frene dokundum (malum stoplarımı yaktım) yok gık demiyor ayrılmıyor kıçımdan, sağda ne benim ne onun gidebileceği yer var oyüzden salak gibi bende öndekine yaklaştım aslında büyük hata ne olursa olsun sağa geçemediğim süre boyunca öndekiyle arayı daha fazla açmam gerekiyordu çünkü önümdeki fren yapsa , arkamdaki afedersiniz ama dangalak tost edecek bizi.
neyse tam çamlıca sapağına 300m kala orta şeritte boşluk oldu(kozyatağından FSM ye giden kavşak ile Çamlıca ya -boğaziçi köprüsüne- giden sapak arasında 1-1.5km var maksimum)
, hadi yürü git nereye gideceksin diye el kol yaptım sol şerit daha hızlı gitmiyor dolu çünkü,benim şeride doğru kaymaya başladı arabayla o an harbi aynasına tekmeyi basmak geldi içimden. neyse başka forumda bir arkadaş yazmıştı böyle anlarsa beyin sapında amigdala denilen fındık kadar bir yer hareketlerimizi kontrol ediyormuş, derin nefes aldım, yürü git dedim içimden..
200mt gitmedik adam en soldan en sağa geçerek çamlıca sapağından çıktı. kafayı yiyecektim.
ohh içimi döktüm rahatladım.
böyle durumlarda o hızlarda başka araçlar arasına girmeyi her zaman daha tehlikeli bulduğumdan güçte bir işe yaramadı.
bende geçen otobanda canım sıkıldı bi mini makaslar makaslar takılıyor dedim neler yapıyo die peşinden gidiorm öyle hıyar bi asıldı gaza bizim cıbır kaldı geride olm sercan sende ya dedim attım 6 ya 100 100 gittim
Geçende de bitane Cbr1100xx'i deli ettimdi trafikte yol bi acıldı yanımdan bi 240-250 ile geçti ondan sonra tövbe dedim abim deyip eline sarılasım geldi o nasıl bi rüzgardı :D
bende cok dikkat ederim ona yolda benden yavas ve yanından geçmem gerekirse korna calarım yada uzagından geçmeye calısırım bizede oluyor cunku korkuyor insan acemi olur bişey olur heycanla frene basar düşer ne gerek var yanı baskasının günahına giresin.
ama 1100xx'e ben kaşındım senın cürmün ne lan gidiyon adamın onunde artizlik yapıyon basdbajlskdbnlasd :D
bence uzun yolda en tatli hiz 140-150 oda otobanda. Ama sehir icinde weya cewre yollarindada arabalari makas manyagi etmek cok guzel oluyor. Insanlar o an araba icinden bakarken ozeniyor resmen motorcuya :D
Beyler sizi teesüf ederim,makas nedir yahu??
sövene rastlamadım. görsem makas manyağından sonra tokat manyağı yaparım zaten sıkıntı yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------
sıkışan trafikten bunalarak, ehliyeti bakkaldan alan şöförlerin sağ şerit boş olduğu halde inatla sol şeritten gitmesinden sonra çileden çıkarak hafif bir gaz açmayla aralardan derelerden geçme diyelim
Dil dökecek halim yok,umarım trafikte diğer sürücülerin kaza yapmasına sebep olmazsınız.Makasın savunulacak bir tarafının olmadığını düşünüyorum.Evde Nfs oynarken istediğiniz kadar atın o ayrı
bende savunmuyorum valla kesinlikle NFS değilde Dirt 3'de ne kadar viraj varsa hep yannn yannn
makas: gençken ya da yeni ehliyet alındığında keyifle trafik terörü estirilen, sonrasında belirli bir olgunluğu gelindiğinde ben manyakmıymışım abi dedirten bir olgu. çoook pişmanlıklarım var çook. artık daha sakinim ama motosiklette yeni olmam hala arasıra fişekliyor.
Bende trafikte gazlamak yerine bu sene TMF lisansımı cıkartıyorum.Cıbırım ile 250 klasmanında yarışmak istiyorum bakalım. Motora lastik dişli ve celık fren hortumları yapıp fazlalıklarıda sokup yavas yavas gazlarız gazımızı atarız 2 zamanlı 125'lerde var pek 1-2-3 e sansımız yok ama tecrube olur
iyi dedin ya Sercan. bende yapacaktım unuttum. araya iş girdi. önümüzdeki hafta bakim bende o işe bir.
arkadaşlar nc700x 6. viteste 3000-4000 devir arasında kaç km hız yapıyor
4000 de 130km/h
Hatırladığım kadarıyla
1. vites 60 civarı
2. vites 85-90
3. vites 110-115
4. vites 135-140
5. vites 165-170
6. vites kesiciye soktum 198
Yazığım diğer değerler kesiciye sokmadan yaptıklarım. 5 km/s oynayabilir. 6. viteste 3000 devirde 100, 4000 devirde 130.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)