Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Kasım 2012, 22:45
#521
Syanur adlı üyeden alıntı
Aslında fiyat konusunda ki tespitleriniz bir noktaya kadar çok doğru. zaten işin otunun çıktığı nokta.
almanya da 14.500avro olan motor burada 23.000 avro yani 52.000TL olurken,
almanya da 13.500avro olan crosstourer 1200 tr ye gelince 38.000 TL oluyor.
yani almanya da aralarında 2.000tl fark varken burada 14.000tl fark var bu biraz koyuyor .
R1200Gs çoooook beğendiğim bir motosiklet ama vfr1200x te ayrı hoş, şimdi bu fiyatlardaki tutarsızlığa bakınca BORUsan ın adına layık davrandığının ortada olduğunu düşünüyorum, ama bu BMW motosikletlerini kalitesiz ve pahalı değil, sadece olması gerekenden pahalı satılmasına neden oluyor diye düşünüyorum.
Kalın alıntıladığım yerlere sonuna kadar katılıyor ve ek olarak bu bilgilerimizi arttırmak için şu dünya turuna çıkacak bir arkadaş vardı ne oldu, tura başladı mı, bir tur atıp geldi mi ne yaptı? ondan dinlesek biraz da NC yi ;)
Reklamlar
-
13 Kasım 2012, 23:04
#522
Bmwye kalitesiz demiyorum.Bakınız honda bmw ile aynı fiyat diliminde ise ve hedef segmenti avrupalı kardeşlerimiz ise.Bu evrupalı kardeşler işin piri ve mal satması zor olan kişilerse.Bmw ile aynı fiyata satıcagınız motorun bmwden kaliteli olması gerekmektedir.Mantık bu.Crostourer nc700x ile beraber bu sene satış rekorları kırıyorsa demekki birşeyler doğru gidiyor demektir.Bizim tüketimiz ise fiyat endexlidir.Mesela bmw 316 ile aynı segmente pek çok araç Türkiyede bmwden ucuzken avrupada ise bmw ile aynı yada daha pahalıdır.Çünkü ordaki kullanıcı bilinçlidir.Türkiyede kullanıcı ise ben alman bilirim kardeşim der parayı bastırır çünkü kırodur.O yüzden borusan borular.
Bmw 1200gs in motoruyla herkez dalga geçiyor yurtdışında hala hava sogutmalı 1960 teknolojisi buna zaten para vermek gerçekten garip bir durum.Ama şase on numara diyicek lafım yok.
Ve sevgili canekin kardeş o arkadaş benim,yanlız dünya turu yapmadım işimi gerektiği gibi organize edemedim o yüzden 1.5 ay izin yapabildim ve hindistana gittim geldim.Bütün macera adv rider sitesinde var.motor 38 000 lerde 3 bakım yaptırdım.Tek bir arıza verdi abs sorunu yaşadım o salak gibi kabloyu check etmediğimden oldu artık delhide maymunlarmı pynadı kim oynadıysa çıkartmış hiç çıkmıcak şeyi bunun dışında bir sorun yaamadım.60 lara geldiğinde satıp crosstourer ı alıcagım.Yolda 3 tane test pilotu ile karşılaştım beyaz kırmızı hondanın zel renklerinde çok hoşuma gitti.Lastikleride çok hoşuma gitti heryere girer dedim.
-
13 Kasım 2012, 23:25
#523
Ben sizi başka nickle bildiğimden çıkaramadım.
keşke bu 38000 km (sanırım tr deki en yüksek kmdeki motor NC700x) nin bilgilerini burada da paylaşsanız en azından link verseniz, bu kadar insan burada NC700x i ya kullanıyor ya da almak istiyor.
Onlara da fazla bir şey anlatmadan, lafla değil işlerle bu motorun ne kadar iyi olduğunu gösterebilelim.
-
13 Kasım 2012, 23:44
#524
-
13 Kasım 2012, 23:56
#525
vakvak adlı üyeden alıntı
Ben özellikle bu motoru çok allayıp pullayıp anlatmak taraftarı değilim.sadece cebinizde 20 000 tl varsa dünya üzerinde bu paraya alabiiceğiniz en iyi motor budur
Tabi ancak sizin gibi böyle motoru kısa zamanda 38.000 km yapacak kadar kullanan az.
İnsanlar gerçek tecrübelerden çok şey öğreniyor ve faydalanıyor, sizin bu tecrübenizden faydalanmak biz kullanıcılar ve potansiyel alıcılar için bulunmaz bir fırsat.
Gurcistan gibi onuda paylaşırsanız ,emin olun bir çok kişi fayda görecektir.
Adv deki linki burada paylaşabilirsiniz, nasıl olsa yabancı forum, eğer burada tüm geziyi tekrar paylaşmak size zor gelecekse sırf link bile bizleri böyle bir turun özetini görerek ağzımızı sulandırmaya yetecektir.
Adv rider daki linki sabırsızlıkla bekliyoruz.
-
17 Kasım 2012, 17:39
#526
Arkadaşlar Hondanın Yeni modelleri ne zaman ithal olur bilen varmı? Cb 500X çok fena duruyor.
-
17 Kasım 2012, 18:03
#527
Kayasus adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Hondanın Yeni modelleri ne zaman ithal olur bilen varmı? Cb 500X çok fena duruyor.
Burası NC 700 sayfası birader
-
17 Kasım 2012, 21:47
#528
Sevdim bu Necatiyi özellikle kırmızılı olanı
İmza yok
Ne Oldu Ha, Vuruyummu Sırtına
Oğlum Bak Git
-
17 Kasım 2012, 21:55
#529
maxi97 adlı üyeden alıntı
bana uzun yolda rahat olacak, şehir içinde de fazla yormayacak, bol çanta takabileceğim bir motor arayışındaydım. sırf az yakıtı ve fiyatı için cbr 250r almayı düşünüyordum ama çanta takınca kelebek etkisi olmasını gözardı ediyordum. bu motor bu fiyata kalırsa seneye güzel ikinci ellerini kovalarım.
o zaman tvs apache al abim hem 250 liklere göre daha az yakıyor hem motorda görünüşte war
-
18 Kasım 2012, 01:07
#530
Arkadaşlar sonunda motorumu sattım bu motorda gözüm var anlamışsınızdır zaten fakat cb500x'ide görmeen bunu alsam içimde kalır hem biraz daha para biriktirmek hemde cb500x'i görmek amacıyla avını bekleyen aslan moduna geçiyorum.
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
-
18 Kasım 2012, 02:38
#531
Yola çıktığında değil vardığında övün ....
-
18 Kasım 2012, 03:53
#532
Mytap adlı üyeden alıntı
Ayrıca 500 serisi Türkiye ye gelmeyecek. Konuyu burada noktalamak istedim
. Arkadaşlar ben de nc700s e talibim. Hatta hastayım
. Şu önümüzdeki fuardan sonra atraksiyonu başlatacağım gibi
. Neredeyse bütün sayfaları okudum. Çok güzel yazmışsınız. Bir sayfada bu yazılmıştı fakat tekrar sormak istiyorum. Honda sitesinde ABS var demiyor. Ama üstünde standart mı ? İçimin rahat etmesi açısından soruyorum
.
Standart hacım
-
18 Kasım 2012, 05:35
#533
Küçük bi ayrıntı CB500X gelmicek büyük ihtimal ama Honda kendi verdiği teknik verilerde 700 serisini yakıtı daha düşük 700 seisine respect ama...
öyle acayip bir vergi sistemiki MTV ile 700 serisinin ekonomisini azalıyor, OTV ile de 500 serisinin alırkenki ekonomisi pek kalmıyor. İnşallah değişir bu saçma sistem diyelim yapacak bişey yok
-
18 Kasım 2012, 10:46
#534
Bu arada sitesinde abs diyor
-
18 Kasım 2012, 12:08
#535
Beyler bekleyin cb500x iyi bir motora benziyor ama şunu unutmayın ncnin sağladıgı avantajlara sahip değil.Misal yüksek teknoloji motor,misal 23 litrelik bagaj,daha iyi süspansiyonlar daha iyi frenaj daha dengeli motor.
Lakin 15 000 tl civarına gelicekse gözünüzü kapayın alın.Bende böyle bir seçenek önümde olsa 15 bin olsa hemen alırdım.Çünkü arta kalan para ile hem aksesuar hemde ülke ülke gezecek para kalırdı.
Ama şu an hedefim crosstourer ı almak geçen test sürüşü ayarladım kendime yakın bir satıcı arkadaş sayesinde.Crosstourer gerçektende piyasadaki bm triumph ve yamahadan daha kaliteli oldugunu söylüyebilirim.kesinlikle mart ayında bir tane alıcam.Anladımki zincir işi pek bana göre değil.Ben çogunlukla kayışlı ve şaftlı motorlar kullandım.Tabi arada zincirlilerde kullandım ama zinciri pek yıpratmadan satmıştım.Bakım gerçekten beni yoruyor.Zinciri çıkar temizle sonra tak yerine tekrar yağla çok yoruyor.2 motorumda zincirli iki katı artıyor yorgunlugum bu yüzden şafta geçicem.birde bu crosstourerun şaftı bmwninkine benzmiyor bmwde bir şaft hissiyatı var verdiğiniz gaza geç tepki gibi ama crostourerda vfr 1200in şaft sistemi var sanki zincirli motor gibi atak yani bir ara aşağıya baktım ulan zincirmi var motorda diye.
-
18 Kasım 2012, 12:28
#536
Reşit adlı üyeden alıntı
şimdi farkettim çok teşekkürler. Hayalimde tasarladığım motor olmuş vaziyette şu an gerçekten NcS.
Yola çıktığında değil vardığında övün ....
-
18 Kasım 2012, 12:29
#537
s bana kalırsa yuvarlak far klasik tasarım ön taraf olsa alınırdı ama ben ön yüzünü beyenmiyorum bunun dışında motor çok iyi.
-
18 Kasım 2012, 12:32
#538
vakvak adlı üyeden alıntı
s bana kalırsa yuvarlak far klasik tasarım ön taraf olsa alınırdı ama ben ön yüzünü beyenmiyorum bunun dışında motor çok iyi.
Naked motorlarda biraz da olsa çirkinlik arayanlardanım aslında. Misal suzuki gsr600. Far tasarımları neredeyse aynı. Ama 100 cc daha az ve gereksiz pahalı. Ayrıca bir Honda değil . Ben de işte bu yüzden alınır diyenlerdenim. Ama tabii sizin zevkiniz. Saygı duyuyorum.
Yola çıktığında değil vardığında övün ....
-
18 Kasım 2012, 12:44
#539
Senin dediğin naked olmuyor o motorların kategorisi holigan motoru muscle carlar gibi.Onlarda dizayn çok önemli katılıyorum.Ama standart motorlarda yani şimdilerde dendiği gibi nakedlarda bence klasik çizgiler olmalı farlar yuvarlak boru şase ve ince bir profil.Tıpkı bonevillelar gibi yada cb 1100 serisi gibi.
-
19 Kasım 2012, 19:56
#540
Motor daha yok ama bilgi sahibi olmak amaçlı mototal ı aradım. Nc700s için topcace fiyatı istedim ve verdiğim tepki sadece "haa ?!?" Oldu. Sadece arka çanta fiyatı olarak (Demir'i ile birlikte ) 850Tl dediler. Aramızda motora yakın renklere sahip bir topcase i olan modeli ve fiyatı söyleyebilirse çok sevinirim.
Yola çıktığında değil vardığında övün ....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler