Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Kasım 2012, 23:30
#501
fazla yakıyorsun,kısa mesafe kullandıgın için olmalı.Ben full yüklü 3.2 3.4 aralıgında seyrediyorum.3 çanta uzun cam koruma demirleri ek petrol tankı ile.
Bu motoru gsle kıyaslamak gerçekten cahillik benim gözümde.650gs bu motorun yarısı kadar kaliteli değil.nc700x japonyada yapılıyor,bmw çin.Bmwnin üretim kalitesi bütün dünyada Hondanda geridedir en lüx modeli olan gs1200 de buna dahildir.Keza büyük abiler gs1200 ve honda crosstourer karşılaştırmalarında crosstourer hem motor ve hemde ypaım kalitesi açısından gs1200 den bir gömlek üstte çıkmaktadır.nc700x i 800gs le karşılatırmak ise ap ayrı bir cahilliktir,800gs yüzde 80 arazi motorudur ve rakibi ktm 900 serisidir.nc700xin rakibi vstorm,verys ve standart dediğimiz bütün dünyadaki motosiklerlerdir.Ve hepsinden üstündür.lastik değişimi ile rahat offroad yaparsınız çünkü yüksek tork ve düşük devir vardır.nc700x son 10 yıldaki en büyük motosiklet devirimidir benim sözlerim değil bu motosiklet dergilerinin.Avrupanın en çok satan motorları arasın girdi.
Sizlere önerim peyami safanın araba sevdası ve şık romanlarını okumanız ozaman neden bu denli bmw ve mercedes düşkünü oldugunuz cevabını bulabilirsiniz.
Reklamlar
-
11 Kasım 2012, 23:42
#502
valla kim nederse desin beygiri düşük...70-80 beygir olması lazım...arasıra hepimizin kudurası gelir yani
her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....
-
11 Kasım 2012, 23:49
#503
motordaki en büyük zevk beygir değildir,torktur.Tork size ani fırlama hissini veren güçtür.Beygir ise son süratinizi belirler.ncnin son süratide 180 gibi birşey.Gayet yeterli bir sürat.70 80 beygir oldugunda o sürat 200 e çıkar anca asla 220 olmaz.Nc700x bir muscle car yada harley davidson gibidir.Düşük hızlarda ani kalkışlar yapmanızı sağlar sizi daha çok korkutur.Gerçekten adrenalin istiyorsanız nc ile 2 vitesde gazı sona köleyin bir daha deniyiceğinizi sanmam.
-
12 Kasım 2012, 03:07
#504
Hondanın çok fazla iyi motoru vardır. Bu da onlardan birisi ama Komple motor istiyorsanız Honda yeterlidir ama Ah şu servis kalitesizliği yok mu? Türkiye de hala servisler otomobil ekdeksli çalışıyor.
İNSANOĞLUNUN İCAT ETTİĞİ EN GÜZEL ŞEY MOTORSİKLETTİR...........
-
12 Kasım 2012, 03:19
#505
NC700X stilli cb500x bu modelin yakıt ekonomisi değerlerini yakalayamayabilir, daha yüksek devirli olsuğundan ve bu motorun felsefesinde üretilmediğinden.
CB500X ABs geldeğinde 17.000 civarı olacağını düşünüyorum(inş. daha az olur) 4 bin fark için daha düşük performans, kalite ve orjinalinin çakmasına binmeye deymez aslında. Ama tabi yine kendi müşteri kitlesi olacaktır.
Bu arada standart halde siyah renkli olanı gerçekten çok sade görünüyor NC700X'in. Çanta koruma demiri+sisler ve yüksek cam şart.. Yoksa karizması eksik biraz kabul etmek lazım. Yani versys650 ye ve bazı diğer dual sportlara göre...
-
12 Kasım 2012, 07:41
#506
canekin adlı üyeden alıntı
1 - kayasus arkadaşımız G659GS ten bahsediyor.
2 - F650GS konu dahilinde değil, öyle ki 0km F650GS diye bir motosiklet satılmıyor artık F700GS var, dikkatinizi çekerim.
3 - G650GS, eski f650gs teki tek silindirli makine ile geliyor. ön 19 inç ve enduro lastikli. Arkadaşlar meşhur enduro diye konuşulan f650gs,TA,dl650 gibi motorların hepsi DUAL PURPOSE yani asfalt ağırlıklı hafif toprak yola girersiniz hard enduro kaçacaksanız 250cc cross yada 450cc birşey ,KTM fln alırsınız.
4 - NC700X ön-arka 17inç TAM ASFALT lastiği ile geliyor. zzaten ön-arka 17 inç dual purpose lastik 1 yada 2 model var, ancak onları taksanız bile alet asfalt odaklı olduğu için amortisörler sert gelecektir.
5 - Kayasus git G650gs i kullan borusan da. ama unutmaki NC700x kadar oturaklı olmayacak ve büyük ihtimal NC daha az titreşimli olacak.
Amaca uygun almak önemli. bende önceden F650gs,TA 700 düşünüyordum ama NC700x çıkınca bana makul geldi, pişman da değilim. cbf150 varken yılda 10bin yapıyordum, nc700x i alalı 3.5 ay oldu 4000km yaptm zaten. iyi ki almışım diyorum. bu kadar km içinde belki daha yumuşak süspansiyon aradığım yollar oldu ama neden f650 yada TA700 almadım da derdirtecek ,zeminlerde işim olmadı. bu benim kullanım amacıma uygun olduğu için.
Kimse alma demem ama eğri oturup doğru konuşalım benim sevdiğimi veya makul bulduğumu herkes, aynı şekilde görmek zorunda değil.
Kayasus kullanım amacını iyi düşün karar ver, bmw de honda da güzel, kaliteli makinalar, önemli olan doğru karar vermek.
Ducati Multistrada aldıkları zaman sanki araziye girecekler kıyamassın araziye sokmaya
İmza yok
Ne Oldu Ha, Vuruyummu Sırtına
Oğlum Bak Git
-
12 Kasım 2012, 14:13
#507
canekin adlı üyeden alıntı
Motosikletiniz fjr1300 gözüküyor, doğru ise hanımınız pek memnun kalmayabilir.
Benim önceki ve ilk motorum cbf150 idi yaklaşık 10000 km yaptım,1 senede, hafta içi sonu, sürekli eşimle binerim, cbf den sonra eşim şimdiye kadar ( 3500km) artçı olmaktan çok memnun NC x te.
Ancak fjr nin konforuna alisan bir artçı ncx te ne kadar memnun olur bilemem. Ancak biz mutluyuz.
Ben 1.83 73kg
Eşim 1.65 47kg
Haliyle popolarımız doğal destekten yoksun bir aileyiz, bilginize :D
Canekin,
Motorum Fjr doğrudur. Ancak kısa mesafeler için büyük bir makine, bu nedenle NC700 X düşünüyorum. Eşimde eşiniz ile aynı kilo ve boyda olduğu için rahat edeceği kanaatindeyim.
bilgilendirmeniziçin teşekkürler, kazasız keyifli sürüşler.
İnsan mı paraya bağlı, para mı insana bağlı? Bu, insana bağlı.
-
12 Kasım 2012, 14:34
#508
fjr gibi rahat değil selesi.
-
12 Kasım 2012, 17:50
#509
Merhaba,
2. el alırken motorun euro spec olup olmadığını nasıl anlarız? Var mı bir yöntemi?
Herhangi bir yerde yazıyor mu motorun?
-
12 Kasım 2012, 18:36
#510
ARAdaki fark sadece enjeksiyon beyni dilersen al ucuzunu sonra beyni upgrade et fuel controllerla.
-
12 Kasım 2012, 18:40
#511
bilmek adlı üyeden alıntı
seleyi alçaltmanın rüzgarı kesme konusunda faydası olur mu geçen bende mototal a bmw bakmaya gittim 2. el bunu gösterdi baya baya aklıma yattı ama bu rüzgar olayı kafamı çok karıştırıyor. 1.91 boy var tour camı taksamda çok fayda etmeyecekmiş gibi geliyor.
-
12 Kasım 2012, 18:51
#512
sana faydası olmaz motorun seleside alçalmıyor.sei motorun belli ktm tnere yada bmw gs 1200 ne yazıkki boy uzun
-
12 Kasım 2012, 18:55
#513
ucuzu yok diyosun yani
-
12 Kasım 2012, 19:05
#514
vakvak adlı üyeden alıntı
Bu motoru gsle kıyaslamak gerçekten cahillik benim gözümde.650gs bu motorun yarısı kadar kaliteli değil.nc700x japonyada yapılıyor,bmw çin.Bmwnin üretim kalitesi bütün dünyada Hondanda geridedir en lüx modeli olan gs1200 de buna dahildir.Keza büyük abiler gs1200 ve honda crosstourer karşılaştırmalarında crosstourer hem motor ve hemde yapım kalitesi açısından gs1200 den bir gömlek üstte çıkmaktadır.nc700x i 800gs le karşılatırmak ise ap ayrı bir cahilliktir,800gs yüzde 80 arazi motorudur ve rakibi ktm 900 serisidir. nc700xin rakibi vstorm,verys ve standart dediğimiz bütün dünyadaki motosiklerlerdir.Ve hepsinden üstündür.lastik değişimi ile rahat offroad yaparsınız çünkü yüksek tork ve düşük devir vardır.nc700x son 10 yıldaki en büyük motosiklet devirimidir benim sözlerim değil bu motosiklet dergilerinin.Avrupanın en çok satan motorları arasın girdi.
Sizlere önerim peyami safanın araba sevdası ve şık romanlarını okumanız ozaman neden bu denli bmw ve mercedes düşkünü oldugunuz cevabını bulabilirsiniz.
Sanırım burada ısrarla vurgulanan cahil ben oluyorum. Doğrudur, siz daha çok biliyorsunuz eminim. Ama bazı şeyler sorasım/yazasım geldi.
F650GS i bir sınıfa sokmaya çalıştığınızda daha çok NC-X in bulunduğu sınıfa giriyor. Aynı sınıftaki motorlar çok da normal olarak kıyaslanır. Ha birisi diğerini ezer geçer orası ayrı, o markanın başarı/başarısızlığından kaynaklanır. Sınıflandırma yaparken amaca bakmak gerekir diye düşünüyorum(tüm dünya da öyle düşünüyor galiba). Markalar bu amaca yönelik farklı taktikler uygulayabilirler, kimisi tek silindir kullanır, kimsi çift. V-Strom ile F650GS nekadar farklı amaçlar için üretiliyorlar acaba ki NC-Xi Vstrom ile kıyaslıyabiliyorken F650GS ile kıyaslamak cahillik oluyor?
BMW nin kalitesini vs, vs, az bilirim, çok değil. Lakin hondanın bukadar önde olduğunu herkes söylemiyor. Yada en azından BMW nin bukadar "dingil" bir marka olduğunu ilk defa sizden duydum diyelim. Evet birçok elektronik arızasından dolayı şikayetçi kişiler var fakat Hondanın da yağ eksilten veya çeşitli kronik sıkıntılar ile üretim hayatına başlayan bazı modellerini de düşündüğümüzde bu durum BMW yi kalitesiz mi yapar orası düşündürücü cidden. Eh o zaman BMW ye neredeyse 2 katı para bayılan insanlarda enayidir demek yanlış olmaz. Ben yine cahillik ile yırttım en azından
Neyse, zaten NC-X ile F800GS'i de kıyaslayan birisini görmedim ben. Ama KTM900(990) serisini de rakip olarak F800GS ile değil 1200GS ile kıyaslayan milyon tane dergi, magazin, tester vs, vs, gördüm. Umarım onlara da ulaşır, cahilliklerini izah edersiniz Motorunuz ile mutlu mesut keyfli sürüşler dilerim.
-
12 Kasım 2012, 20:33
#515
Vakvak arladaşım dergileri azçok bende takip ediyorum ve syanur arkadaşın dediklerini daha çok görüyorum dergilerde seninkine nazaran ama konumuz bu değil markalar arasında sidik yarışı cidden anlamsız insan ikisine biner kullanıcı yorumlarını okur alır. Ben motor alacağım zaman bakmışsınızdır yorumlarıma hiçbir zaman sormam okurum kullanıcı yorumunu evet buna karar verdim motoru bu satıp alacağım derim yani burda ne kadar şu iyi bu kötü desenizde insan aklında olanı alır ama BMW'de bu kadar hayvancağızların bi tarafına sokulmamalı cidden bende ncxi daha çok beğeniyorum ama yapmayın BMW yahu.
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
-
12 Kasım 2012, 21:30
#516
Flashock adlı üyeden alıntı
Vakvak arladaşım dergileri azçok bende takip ediyorum ve syanur arkadaşın dediklerini daha çok görüyorum dergilerde seninkine nazaran ama konumuz bu değil markalar arasında sidik yarışı cidden anlamsız insan ikisine biner kullanıcı yorumlarını okur alır. Ben motor alacağım zaman bakmışsınızdır yorumlarıma hiçbir zaman sormam okurum kullanıcı yorumunu evet buna karar verdim motoru bu satıp alacağım derim yani burda ne kadar şu iyi bu kötü desenizde insan aklında olanı alır ama BMW'de bu kadar hayvancağızların bi tarafına sokulmamalı cidden bende ncxi daha çok beğeniyorum ama yapmayın BMW yahu.
Boş ver sen ağa tamam de geç
İmza yok
Ne Oldu Ha, Vuruyummu Sırtına
Oğlum Bak Git
-
12 Kasım 2012, 21:36
#517
Gs derken 1200 gs den bahsetmek istiyordum synur,f650gs ile karşılaştıralabilir ve her alanda f650den üstün bir motordur.f800gs is ktm serilerinin direk aletnatifidir.bmw 1200gs modellerinin rakipleri henüz son 3 sene içinde piayasa çıkmışlardır bunlar tenere,crosstourer,ducati ve tiger modelleridir.Ktmin diek kategorsi f800gsidir çünkü bu motorlar yüzde 70 arazi için üretilmişlerdir.
BMW R1200GS, £11,595
With the price so close this is a rival, of course. It’s lighter and more agile but doesn’t have the low-rev thrust of the Honda. Economy is a lot better while comfort is superior and – if you have the money – the options list is extensive. It’ll cross deserts and mountain ranges, too, though reliability and build quality are well below Honda’s standards.
tercümeyi size bırakıyorum.Bütün dünyada kabul görmüş bir gerçektir bu.Hondanın kalitesi bütün motorlardan daha üstündür.Honda motogpde kendini ispatlaşmıştır motosiklet camiasının son noktasıdır motogp.Motogpde kurallar gereği 1 yarışçının senede 6 motor kullanma hakkı vardır ve şu anda en az hakkını kullanan motor hondanınkidir.Diğer takımlar ek motor hakkı bile istemiştir.
Ben bmy bir yere sokmuyorum ucuz kalitesiz modellerinin gerçekten kaliteli motorlarla bir tutulup karşılaştırılmasına takılıyorum.1200 gs gibi bir motor her nekadar hondadan iyi olmasada işçilik açısından pek tabikide kaliteli bir motor.Ama siz olaya para olayı olarak bakıyorsunuz ama size bir gerçeği söylim madem parayla motor karşılaştırıyoruz.Honda crosstourer bmwden daha pahalı yurtdışında bmw bizim ülkemize giridğinde sayenizde fiyatı 4 e katlıyor.çünkü halkımız hava civa hastası bmw olsunda taş devrinden olsun mantıgı.
Hala hava soggutmalı dandirik bir ergonomiye sahip motoru ktmler , ducatiler tenereler ile karşılaştırmak yuh yani.bmwnin kendisi bile su sogutmalı motora döndü bu yıl baktı etek tutuştu.
nc700x üstün bir motor devrimci bir motor ve önümüzdeki 10 yıla damgasını vuracak bir tasarım nokta.
-
13 Kasım 2012, 03:14
#518
Vakvak arkadaşım şuanda piyasada adı duyulmuş honda,kawa, bmw, suzuki ve yamaha ve gavorim ama parasından ve servisinden yaklaşmayacağım KTM markalarıne mensup motorların hepsi insanı tatmin edecek kalitede motorlardır ve çoğunun bir sekmentte çeşitli motorları vardır kullanıcı kendi şçine sineni gider kullanır ve alır en azından akıllı kullanıcı bunları yapar o yüzden kimse k.bakmasın ama parça kalitesi bakımından kimse aa bunun plastiği kağıt gibiymiş diyemez ve kaliteside hepsinde iyidir burada işler zevke kalıyor f650mi ncxmi dersen bende ncx tarafındayım fakat arazi kullanımı hobidir ve bu hobiyi sıklıkla icra eden arkadaşlara ben bmw öneririm neden tel jant yüzünden en basitinden. Bu yüzden alayımız ncx topiğindeyiz gelin el ele koşalım :D bu son olmadı kabul ediyorum :D
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
-
13 Kasım 2012, 13:04
#519
Ben bu konuyu uzun zamandır takip ediyorum, bu motoru takip ediyorum aslında. Çünkü çok başarılı bir motor olduğunu düşünüyorum. Maksadım tartışmak değil zaten model konularında tartışmak ve bişeyleri kıyaslamak yersiz oluyor diye düşünüyorum.
Genelde söylerim ~1000cc ve üzerindeki motorları test etmek, anlamak, yorumlamak şuanda benim kapasitemi aşan bişey. O yüzden cidden 1200GS in veya KTM nin veya VFR nin nekadar kaliteli olduğunu, olması gerektiğini, o modellerden beklentilerimizin ne olması gerektiğini bilmiyorum. Ama hala yanlış dönen bişeyler var... Bizim insanımız yüzünden BMW nin fiyatı yükselmiyor. Asıl bizim insanımız da şiddetle "Honda hayat onda" felsefesi yaşıyor. Yani Honda TR de haklı veya haksız aşırı derecede talep gören bir marka. Ama Distribitör bu durumu "çok talep görüyoruz, fahiş fiyatlardan satmalıyız" şeklinde yorumlamıyor. BMW nin distribütörü ise "BMW elittir, fiyatı normal olamaz!" mantığını güdüyor. Bu olay halktan değil distribütörlerden kaynaklanıyor. Ve ayrıca buyrun yurt dışı fiyatları ;
BMW 1200GS; http://www.bmw-motorrad.de/de/de/ind..._overview.html 14,390€
BMW 1200GS Adv; http://www.bmw-motorrad.de/de/de/ind..._overview.html 15,780€
Honda Crostourer; http://www.honda.de/motorraeder/mode...en__preise.php 13,490€
BMW kendi ülkesi almanyada bile Hondadan daha pahalı. Nokta! Neyse bunlar başka mevzular, olayımız bu değil. Olayımız MotoGP deki motorlar hiç hiç hiç değil, zaten o konuyu da çarpıtarak aksettiniz. MotoGP muhabbetini hiç açmayalım...O konuda cahil değilim emin olabilirsiniz.
Hondadan hiç haz almayan birisi olarak taktir edilecek motorlar yaptığının farkında ve bilincindeyim olan biriyim ben. Ve diyorum ki burası NC topiği, tüm kullanıcılar bilgi aktarımı/paylaşımına devam etsin. Biz de takip edelim. Olayımız marka-model kıyaslamak değil.
-
13 Kasım 2012, 22:16
#520
Synur baktıgın son kullanıcı liste fiyatı değil.Galeriye gidip son lsatış iskontolu fiyatı al görürsün.Bmw avrupada en büyük indirimleri promosyonları yapan firmadır.Bütün ek özelliklerini kattıkları zaman pahalıya kaçıyor.Honda ise aksine avrupada indirime gitmiyen bir marka.Bu ülkede allahın adını verdim şu nc 700x i bile hakkıyla kullanıcak adam yok ne 1000 liği
Motogp konusu aça demişsin ben sana hondanın motor teknolojisinde ne kadar ilerde oldugunu söyledim bmw ye göre.Allahını seversen adamlar uçak yapıyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler