Gerçekten mt seriside baya hoşmuş bu yamaha mühendisleri hangi kafadalar acaba duruyolar duruyolar patlatıyolar arada böyle birşey.
Gerçekten mt seriside baya hoşmuş bu yamaha mühendisleri hangi kafadalar acaba duruyolar duruyolar patlatıyolar arada böyle birşey.
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
Herkeze merhaba, Bir süredir bu konuyu takip ediyorum nc 700x almak için bir süredir bekliyorum. Bu kış fiyatlar daha uygun olabilir düşüncesindeyim. Bu gün içinde sıfır için çok iyi fiyat aldım. Kusuruma bakmazsanız bir sorum olacak kafamı kurcalayan g650gs var 23000 gibi şuan rakamı var. 90 km süratle 3.2 lt yaktığı belirtiliyor. İkisi arasında kaldım yorumunuz olursa çok memnun olurum. Eğer sorum bu konu için uygun olmazsa kusuruma bakmayın burada yeniyim affınıza sığınırım. Saygılar...
öncelikle bende aynı yollardan geçtim ve 2 motoruda kullandım ve nc700x ile tanışmadan önce kafamdaki hedef f650gs idi bunda kullanım amacınız öncelikli eğer arada bir dağa taşa çıkıp kullanıcam çayr çimendeki performans önemli ise size f650gs öneririm çünkü nc700x o amaçla yapılmış bir motor değil fakat kullanım amacınız şehir içinde beni zevkle dolaştırsın az yaksın hemde yeni model bişeye biniyim derseniz tabiiki nc700x öneririm. Şahsen bende f650 alacak idim ve 2005 modelini 15.00 liraya bulmuştum fakat hem 20-30000 'lerde hemde 2005 model motora okadar para vereceğime giderim taş çatlasın 2011 modele 19.000 verir binerim dedim ve ararımı nc700x yönünde kullandım bende şuan iyice kışı bekliyorum almak için. Ncx'i alma sebeplerimden bir taneside kask koyma yeri olması araştırdysanız biliyorsunuzdur deponun olduğu yer aslında bagajı ve full kask alabiliyor bu benim için büyük artı başta da dediğim gibi kullanım amacınızı belirleyin ona göre alın.
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
Yanlız Kayasus F650GS değil G650gs ten bahsetmiş ki çok güzel makina o da.
Yalnız g650gs, tek silindir, daha araziye uygun, tek silindir olması da bu noktalarda avantaj. ön tekeri 19inç sanırım.(sertao lar 21 di galiba)
Tüketim olarak NC700 den çok farklı olmaz her türlü şartta.
Ancak 1. si liste fiyatı 25000 TL 0km G650gs in.
vergi dilimleri aynı, bmw nin bakımları honda dan çok çok pahalı olmayabilir belki bir nebze.
0 km alacaksanız ve araziye girerim, yada isterim, toprak yada çamurlu köy yollarından geçebilirim derseniz NC700 e yaklaşmayın. Ama ben asfalt kullanıcısıyım, şehir içinde rahat ve az tüketimle kullanayım derseniz NC. tabi arada fiyat farkını düşünmek lazım.
bmw g650 de güzel makine illa ki. sonuçta GS serisi.
+ g650 nin 175kg ağırlığıda arazide kolaylık sağlayacaktır.
Çok kararsız kaldım şuan G650gs ye 23000 veriyorlar.
Arkadaşlar yeni ve daha kaliteli fotoğraflarla karşınızdayım
http://postimage.org/image/tvirbhu7l/
http://postimage.org/image/g9wdiewxt/
http://postimage.org/image/639ht8qxz/
http://postimage.org/image/h9p90hexr/
http://postimage.org/image/ukaj7n2o1/
http://postimage.org/image/lejfmt3kn/
f 650 ile araziye girmek istemezsiniz yeni modellerin ön çatalları o kadar inceki.Ayrıca o motor çinde yapılıyor nc700x japonyada.vE bütün testlerde f650 yi ezdi geçti.2012 yılının motoru nc700xi seçildi bütün dergilerde.
Hala bmw diyor insanımız of of Türkiyedeki fikir zikir değişmez.
Hem NC serisi hem de F650 serisi arazi için, hatta araziye yakın bir sürüş için üretilmiyorlar. Bunu üreticiler de inkar etmiyor. Zaten o yüzden G650 ve benzeri seriler var BMW de, yok Xcountry yok G650-Xbişey bişey, G450... bişeyler.... Bu saydıklarım araziye yönelik, kademeli olarak.
O yüzden 2 silindirli 800cc F650GS ile NC700ü kıyaslamak mantıklı aslında. Lakin arazi gibi sert koşullar bu motorların ilgi alanı olmadığı için geri kalan değerlerde NC serisinin üstünlüğü var toplamda. Kalite olarka birbirinden çok uzak değiller. Bazı noktalarda BMW kalite olarak farkını ortaya koysa da bu durum tamir ve bakım gibi anlarda dejavantaja dönüşebiliyor. BMW nin ,hatta hiçbir motorun, NC kadar az yakabileceğini düşünmüyorum. 0km fiyatları olarak da NC daha avantajlı. Parça fiyatı olarak sanmıyorum ki BMW daha ucuz olsun. Eski F650 ler ile T.A. bile kıyasladığınızda temel parçalarda BMW net daha pahalı kalıyor. NC serisi F650 den daha pahalı yağ filtresi, hava filtresi, buji, far, sinyal, ayna, grenaj(az da olsa), depo, jant, egzoz ve aksesuar fiyatlarına sahip değildir kanımca(tam araştırmadım). Şehir içi kullanım kolaylığı olarak da NC belki bir nebze daha öndedir, belki aynı sayılırlar. Uzun yol içinse tam tersi geçerli. BMW nin gücü ve konforu biraz daha belli edecektir kendini.
Yani kısacası, Honda F650GS kadar kaliteli olmasa da, yeterince kaliteli, uzun ömürlü, rahat ve birçok tip yol şartına gelebilen, yol tutuşu ve şehir içi kullanımı tatminkar olan, ciddi manada az yakan! ve ABS li bir alternatif çıkartmış. Hem de daha ucuza. O açıdan bakınca, eğer BMW takıntınız yok ise Hondayı seçmemek için bir neden göremiyorum ben...
Daha çok şehir içi ve kısa mesafeler için kullanıcam diyorsanız NC700, Uzun yol asfalt için kullanıcam diyorsanız F800ST, Ben heran heryere gidebilirim/girebilirim diyorsanız...bilmiyorum, belki pahalı kaçacak ama F800GS olabilir. F650 çok arada kalmış bir motor bence...
#sürenadam
NC700X e bulabileceğiniz tek bahane vergi sistemi maduru olmasıdır diğer yönlerden hem güzel bi performans hem 250cc yakıt değeri hem depo bagaj hacmi hem düşük devir yüksek ömür prensibi ne kadar cok ateşleme olursa okadar ömür kısa olur derler 6.500devirde redlineye giren bi alet 100.000km cok rahat aşar görüşündeyim evladiyelik 12000km de 1 bakım aralığı cbf150 2000km de 1 bölünce cbf150 ile aynı bakım fiyatlarına geliyor daha ne olsun imkanım olsa yarın alırım
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
1 - kayasus arkadaşımız G659GS ten bahsediyor.
2 - F650GS konu dahilinde değil, öyle ki 0km F650GS diye bir motosiklet satılmıyor artık F700GS var, dikkatinizi çekerim.
3 - G650GS, eski f650gs teki tek silindirli makine ile geliyor. ön 19 inç ve enduro lastikli. Arkadaşlar meşhur enduro diye konuşulan f650gs,TA,dl650 gibi motorların hepsi DUAL PURPOSE yani asfalt ağırlıklı hafif toprak yola girersiniz hard enduro kaçacaksanız 250cc cross yada 450cc birşey ,KTM fln alırsınız.
4 - NC700X ön-arka 17inç TAM ASFALT lastiği ile geliyor. zzaten ön-arka 17 inç dual purpose lastik 1 yada 2 model var, ancak onları taksanız bile alet asfalt odaklı olduğu için amortisörler sert gelecektir.
5 - Kayasus git G650gs i kullan borusan da. ama unutmaki NC700x kadar oturaklı olmayacak ve büyük ihtimal NC daha az titreşimli olacak.
Amaca uygun almak önemli. bende önceden F650gs,TA 700 düşünüyordum ama NC700x çıkınca bana makul geldi, pişman da değilim. cbf150 varken yılda 10bin yapıyordum, nc700x i alalı 3.5 ay oldu 4000km yaptm zaten. iyi ki almışım diyorum. bu kadar km içinde belki daha yumuşak süspansiyon aradığım yollar oldu ama neden f650 yada TA700 almadım da derdirtecek ,zeminlerde işim olmadı. bu benim kullanım amacıma uygun olduğu için.
Kimse alma demem ama eğri oturup doğru konuşalım benim sevdiğimi veya makul bulduğumu herkes, aynı şekilde görmek zorunda değil.
Kayasus kullanım amacını iyi düşün karar ver, bmw de honda da güzel, kaliteli makinalar, önemli olan doğru karar vermek.
Arkadaşlar ben de bir NC 700 X ile aranıza katılalı 2 hafta kadar oluyor. Geçen süre içinde ne yazık ki henüz 450 km yol yapabilme fırsatı bulabildim. (işler ve hava durumu nedeniyle) Motorumun sürüş özelliklerinden çok memnunum. Son derece dengeli, stabil, sürücüsüne güven veren bir gidişi var. Manevra yeteneği yüksek, kalabalık trafikte aralardan süzülürken adete bir scooter rahatlığı sağlıyor. Kaldırımlara çıkıp inebiliyor. Bozuk ve virajlı asfalt yollarda üzmüyor korkutmuyor. Ondülalı kötü vasıflı asfaltta yeterli konforu sağlıyor. Ben gürültülü egzos sesi ile dikkat çekmeyi ve etrafa rahatsızlık vermeyi sevmem. Gayet düşük desibelli fakat tok egzos sesinden de memnunum. Güçlü farları var, karşıdan araba gelirken uzunları mutlaka kapatmak zorundasınız (gece tabi ki). Aynaları yeterli ve kullanışlı. Frenler disk-balata alıştıktan sonra çok etkili, viraj içinde yumuşak fren yapmak isterseniz çok uyumlu, dengeyi bozmuyor.
Ancak ilk depo 97 oktan benzinim inanılmaz çabuk tükendi. 250 km de uyarı vermeye başladı 270 km derken 13Litre benzin aldım. Bunun rodaj dönemi ile ilgili olduğunu düşünüyorum. 2. depoyu henüz kullanıyorum, bu da çabuk tükenirse bir sorun olduğunu düşünmeye başlayacağım. Bir kez 200 km sürekli kullandım, popom feci uyuştu ve ağrımaya başladı. Selenin sertliğinden çok eğimiyle ilgili bir dizayn hatası olabileceğini düşündüm. İnşallah ona da alışırım. Olumsuzluklardan son olarak söyleyeceğim; kaskım bagaja sığmıyor. Scorpion full-face XL kaskım var, tam boşalttığım bagaja evir çevir hiçbir pozisyonda sığmadı, hatta kapak en az 3cm. aralık kaldığından zorlamayı düşünmedim bile. Ama iyi katlanmış tam korumalı kışlık montum, eldivenler, ruhsat, temizlik bezi vb. hepsi bir arada rahat sığdılar.
Özellikle rodaj dönemindeki yakıt tüketimi ile görüşlerinizi yazarsanız sevinirim. Sevgiler, saygılar...
Evet. Burada garip bir durum oluşuyor zaten. Benim F650gs ile kıyaslama sebebim, biraz daha benzer kategorilerde olmaları. Ancak G660GS ile kıyaslamak yersiz tabiki. Çünkü amaçlar fark göstermeye başlıyor. O yüzden alıcı kişi kendi amacını belirlemeli, o takdirde zaten kıyaslamaya felan gerek kalmayacaktır..
#sürenadam
@mrgreen
bende de xl scorpion var gayet rahat sığıyor. hatta üstüne eldiven de koyuyorum bir sorun olmuyor
Reşit arkadaşım benim kaskın üstünde spoiler gibi 2-3 cm genişliğinde boydan boya yassı bir parça var, sanırım ondan sığmıyor senin kask da aynısı mıdır?
XL exo 750 kullanıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------
Elcik korumalarını aldığınız yerin internet sitesi var mı acaba. Yurt içi yurt dışı fark etmez. Cevap için teşekkür ederim şimdiden
Motosikletiniz hayırlı olsun.
Tüketim konusunda kullanim şartlarınız, stiliniz, tabi bir de yeni olması önemli.
Ben çoğunlukla trafikte veya ara sokak gidince hep düşük viteste kullanmak zorunda kalıyorum ve telefonda tuttuğum kayda göre şehir içinde, 3.7-4lt arası yakıyorum 100km de. Ve çoğunlukla eşimle biniyorum.
Kayıt tutarak ölçmenizi öneririm.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)