Ben resimlerde NC700X'i daha çok beğeniyordum ama geçen gün gri sarı renkte 700S gördümve çok beğendim. Artık S'in X'ten daha güzel olduğunu düşünüyorum. Sadece bagajı bile diğer naked'lardan bir adım önde olmasını sağlıyor.
Ben resimlerde NC700X'i daha çok beğeniyordum ama geçen gün gri sarı renkte 700S gördümve çok beğendim. Artık S'in X'ten daha güzel olduğunu düşünüyorum. Sadece bagajı bile diğer naked'lardan bir adım önde olmasını sağlıyor.
boyumuz aynı sayılır, sadece givi yada puig in touring camıyla sıkıntısız kullanırsınız.
Hızın bir kısmını artık yapacaksınız NCx le ancak çok yüksek süratlerde yapmak istemeyeceksiniz.
benim kullanımım : haftada min 5gün şehiriçinde işe git-gel. dönüşte vs. eşimi alıp eve dönerim yada bir yere gideriz, arada vaktimiz olunca ist. dışına kaçarız, bozuk zeminli yollarda belki daha yumuşak olsaydı diyorum ve o zaman bana tek seçenek kalıyordu Transalp700, ehh onunla da şehiriçinde benim gittiğim dur kalklı, ışıklı şehir içi trafikte her gün ev iş arası gidip gelerek, 50 tl ile 270-300km yaparken TA ile herhalde 70-80tl civarı yakardım. ama az da olsa çıktığım uzun yollarda, bozuk asfalt yada taşlı bir yola girmem gerekince daha konforlu olurdum.
bunlardan hangisi hayatımın %70 ini kaplıyor? her gün işe gidip gelmek, bolca eşimle kısa-orta mesafeli yolculuklar yapmak. bu durumda tüketim, kullanım kolaylığı gibi benim için avantaj olan noktalarından dolayı NC700x diyorum.
Amerika ya da almanya da yaşasam herhalde F800gs(10.000avro) yada direkt R1200GS(14.000avro) alırdım herhalde ama türkiye deki fiyatlarından dolayı mümkün değil zaten.
bu nedenle NC x sizin içinde uygun olacaktır düşüncesindeyim. tabi imkanınız varsa kullanın,üzerine oturun vs.
Şu sele ,arçı düşünülerek yeniden tasarlansa gözümü kırpmaz alırım.
nc 700x im şu anda 19 000 kmde sadece artçı ile kullanıyorum motor çok rahat.Gs le karşılaştırırsanız komiko lur çünkü gs 55 000 tl bu 20 00 tl elma armut gibi yani.Üst düzey konfor aranıyorsa gs.Hatta daha iyileride var goldwing gibi 65 000 den başlar.Bazen çok fazla beklentii oluyor insanımızıın
şekil inanılmaz hoşuam giti daha test sürüşünde nasıl bukadar anlaşılır diyenler olabilir ama cidden sürüş karakteristliği mükemmel bir motor bu motorla yatıp kalkıyorum desem yalan olmaz cidden kırmızısıdaa cidden hoş ama gri rengi çok güzel.
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
Güzel motor da 670cc'ye 50 beygir biraz az olmuş. 700 cc dizel motordan bile daha çok güç çıkartıyolar icabında.
herşey beygir demek değildir sonç olarak kesilmeden 160 km yapan bir motor ondan sonra öksürmeye başlıyor tabiiki ama bu tarz bir motor için gayet güzel br hızı var ve torku çok çok iyi beygir eksikliğinide torkuyla kapatıyor zaten. Motorun son hızıda 189km ondan sonra kesiciye giriyor imiş.
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
Doğru kusura bakmayın 8 ile 9'u karıştırmışım ben artık alayın yazın izmire giderken bursa otobanında bene vermeyi düşünüyorum coşkuyu hayırlısı
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
yaza doğru almayı düşündüğüm ve aklımda olan 3 model var belki 3 ü de ayrı motorlar ama nc700x yakıt sarfiyatı olarak cok iyi ama beygirin düşük olması beni düşündürüyor.almak istediğim diğer modeller;
kawasaki er6f
cbr600f
Metehan Akçakaya B rh(+)
arkadaşım torku yüksek olan makinadan bahsediyoruz ve son hızı 198 daha yetmiyosa boeing verelim mag1'de devam pivuuu :D .
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
fazla enduro görüntü sevenler dışında ER6F öneririm fiyat olarak hemen hemen aynı ve bg gücü olarak daha kuvvetli şahsen benim için daha ağır basıyor ancak nx700 ün yakıt tüketimini yabana atmamak gerek
Metehan Akçakaya B rh(+)
burada sorulması gereken soru çok basit motorun üstünde sürenin kaıı dağda kaçını şehirde kullanıyorsun? dağda iş görürmü görür ama fazla umutlanmayın transapl yada varadero değil ama ufak tefek çayırda dolaşırsın hee şehir içinde ise gerek yakıt gerek kullanım kolaylığı konusunda ve bagaj konusunda çok daha iyi diğer iki modelden er6 konusunda yorum yapamayacağım kulanmadım bilemeyeceğim.
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
Bu dediğini yapsa yapsa vmax yapar. Onda da şüphem var yani. Hem daha önce de söylemiştim. Fantezi arayanlar için değil bu motosiklet. Kalkışı, ara hızlanmaları ve otoban sürüşlerinde yeterli sürati,yakıt tüketimi ve kullanım kolaylığı bu motoru rakipsiz yapıyor. Tork demişken, 600 cc 100 beygir üzeri spor motosikletin 10000-13000 devir aralığında verdiği maksimum torku yalnızca 4750 devirde veren ve kullanımı şehir içinde tüm ss'lerden daha rahat olan bir motor. İşin özü şu. Mantık evliliği yapmak isteyen bu motoru alsın. Yoksa bu paraya 1000 rr da alınabiliyor. Selamlar
Olayı gayet güzel açıklamış Reşit arkadaşım gerçekten yalnız vmax dedinizde aklıma geldi o nasıl bir makiinadır yahu transformers'ın hayat bulmuş hali.
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)