Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
karaeser adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selam, uzun zamandır yazma fırsatı bulamadım. Benim motor 5.500 km'ye geldi, herhangi bir problemim yok. GIVI aksesuarların fotolarını paylaşmıştım daha önce, epey km yaptım oldukça memnunum bilginiz olsun. Bakım konusunda bazı sorularım olacak size. Benim motosikleti aldığım bayi ısrarla her 3.000km'de bir bakım yapmamı söyledi. Kitapçıkda ilk bakım 12.000km yazdığını söyledim, hatalı basmışlar dedi. Garanti dışı kalır gibi cümleler sarf edildi, ben de bu kitapçık bende olduğu müddetçe bu motosikleti garanti dışı bırakacak adam anasının karnından doğmadı dedim. Türkiye şartları dedi vs vs.. Açıkçası hiç inandırıcı bulmadım. 12.000km'ye kadar bekleme niyetim yok 6.000km'de bakımı yaptırmayı düşünüyorum. Sizler ne yaptınız merak ettim doğrusu?
Bu arada kış geldi, ellerim hafiften üşüme moduna girdi, rüzgar kesici bir alet var mı? Elcik ısıtmayı istemiyorum yalnızca rüzgarı kesen bir şey olsa yetecek kanaatindeyim. Kuryelerin komple kapalısını da hoş bulmuyorum motosiklette. Ne tavsiye edersiniz?
bende cbr250r var bende senin gibi 3000 de bir neden cağırıyorsunuz dedim kitapcık 6000 km yazıyor dedim biz tavsiye ediyoruz dedi Anes ben gitmedim ve ramazan bayramından Çanakkale gezisinde motor kitliyordum az daha motorda 1,5 lt yağ olması gerekiyorken icinden 400 ml yağ çıktı 1000 bakımından bu olay olana kadar 5150 km ye kadar servise gitmemiştim. burdan çıkan sonuç honda yağ yakabiliyor servise gitmesen bile 3000 kmde yağını kendin değiştir garanti dışı bırakamaz seni. benim motoru bile garantiden yaptılar hic masraf ödemedim.
Reklamlar
-
Ben 6000'de yağ değiştirdim sadece. Yağı değiştirmekte fayda var. Ama 12000'de de gitseniz kimse o motoru garantiden çıkaramaz. Sadece motorun ömrü için yağ değiştirilmeli. Kurye elciğinden ziyada cross ve enduro motorlara takılan elciklerden takılabilir. Ben arıyorum ama maalesef bulamadım. Bu yazıyı okuyan hayırsever bir vatandaş link atarsa süper olur. Hatta ve hatta dediğim elciklerin led ampüllü modelleri var. O da olursa tadından yenmez.
-
Reşit adlı üyeden alıntı
Ben 6000'de yağ değiştirdim sadece. Yağı değiştirmekte fayda var. Ama 12000'de de gitseniz kimse o motoru garantiden çıkaramaz. Sadece motorun ömrü için yağ değiştirilmeli. Kurye elciğinden ziyada cross ve enduro motorlara takılan elciklerden takılabilir. Ben arıyorum ama maalesef bulamadım. Bu yazıyı okuyan hayırsever bir vatandaş link atarsa süper olur. Hatta ve hatta dediğim elciklerin led ampüllü modelleri var. O da olursa tadından yenmez.
Reşit selamlar,
Madem sordunuz söyleyeyim. Kadıköy Motoplus'tan elcik koruma aldım ve taktım. Oldukça güzel oldu. Henüz NC700X orjinal elcik koruma demirleri gelmemiş ama Transalp'inkileri taktık. Rüzgar kesme konusunda eskiye nazaran çok iyi olduğu kesin. Ama tamamen kesti diyemem. Biraz yükseklik ayarlaması yapıp tekrar yorum yapacağım. Yağ değişimi konusunda da Esengül ile görüştüm. Onlarda 6.000 km.de bir bakıma çağırıyorlar. Zaten sık yağ değişiminin motorun ömrünü uzatmaya katkısı olduğu bir gerçek o yüzden bende çok irdelemedim.
-
1000 Rodaj 6000 Yağ değişimi 12.000 Genel bakım.Anes Motorun sözüne inanılmaz üçkağıtcının teki.
Sıfır NC'yi kutusundan çıkartırken jantına derin bi çizik açıp o çizegede sıyah oje sürüp müşteriye satan bir kurum.
-
twili adlı üyeden alıntı
Reşit selamlar,
Madem sordunuz söyleyeyim. Kadıköy Motoplus'tan elcik koruma aldım ve taktım. Oldukça güzel oldu. Henüz NC700X orjinal elcik koruma demirleri gelmemiş ama Transalp'inkileri taktık. Rüzgar kesme konusunda eskiye nazaran çok iyi olduğu kesin. Ama tamamen kesti diyemem. Biraz yükseklik ayarlaması yapıp tekrar yorum yapacağım. Yağ değişimi konusunda da Esengül ile görüştüm. Onlarda 6.000 km.de bir bakıma çağırıyorlar. Zaten sık yağ değişiminin motorun ömrünü uzatmaya katkısı olduğu bir gerçek o yüzden bende çok irdelemedim.
Teşekkür ederim cevap için. Motoplus'tan alışveriş yapmayacağıma söz verdim kendi kendime. Başka bir yerden bulurum inş
-
KTM'e bir bakın derim,elcik koruma konusunda alternatifler var.
-
Acerbis Dual Road hand guards.
Konu burada çok güzel bir forum ayrıca
http://www.nc700.co.uk/index.php?/to...nc700x-so-far/
-
karaeser adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selam, uzun zamandır yazma fırsatı bulamadım. Benim motor 5.500 km'ye geldi, herhangi bir problemim yok. GIVI aksesuarların fotolarını paylaşmıştım daha önce, epey km yaptım oldukça memnunum bilginiz olsun. Bakım konusunda bazı sorularım olacak size. Benim motosikleti aldığım bayi ısrarla her 3.000km'de bir bakım yapmamı söyledi. Kitapçıkda ilk bakım 12.000km yazdığını söyledim, hatalı basmışlar dedi. Garanti dışı kalır gibi cümleler sarf edildi, ben de bu kitapçık bende olduğu müddetçe bu motosikleti garanti dışı bırakacak adam anasının karnından doğmadı dedim. Türkiye şartları dedi vs vs.. Açıkçası hiç inandırıcı bulmadım. 12.000km'ye kadar bekleme niyetim yok 6.000km'de bakımı yaptırmayı düşünüyorum. Sizler ne yaptınız merak ettim doğrusu?
Bu arada kış geldi, ellerim hafiften üşüme moduna girdi, rüzgar kesici bir alet var mı? Elcik ısıtmayı istemiyorum yalnızca rüzgarı kesen bir şey olsa yetecek kanaatindeyim. Kuryelerin komple kapalısını da hoş bulmuyorum motosiklette. Ne tavsiye edersiniz?
3000 diyenin aklını seveyim aklı varsa.
Bu honda mühendisleri, JAPONLAR yanlış biliyor , üstün zekalı bugüne kadar tüm motosiklet geçmişi neredeyse çinlileri monte etmekten öteye pek geçememiş TÜRK kafası yanlış basılmış diyor. Yuh diyorum.
6000 de yağ değiştirmek kötü değildir tabi ki, ancak ilk bakımı 12000 yada 1 yıldır bu makinanın çok irdelenecek birşey yok. Yazılı basılı HONDA Türkiye tarafından basılmış.
12000 de de gitsem yağ değişsem kimse garantiden çıkaramaz.
6k km de yağ değişmekte tabi ki kötü birşey yok. hatta alın kendiniz değiştirin,servise mama olmayın.
-
Reşit adlı üyeden alıntı
Sollamalarda falan sıkıntı olmaz ama artçını mutlu edeceğini söyleyemem. Yani benim arkama binenler hiç memnun inmiyor. Sele sert ve süspansiyon da çok yumuşak değil. Ama jel sele satılıyor yurt dışında. Ya ondan getirilir ya da jel destekler var, onlardan alınabilir.
Reşit arkadaşım,
Artçıda sıkıntı var ifadeni biraz açarmısın.
Ben sık sık eşim ile yol gidiyorum. Ve uzun mesafeler oluyor. Ben NC 700X düşünüyorum. Ama ifaden beni korkuttu. Bu bölümü ilgi ile takip ediyorum. Fikren tatmin olduğumu hissettiğimde almayı düşünüyorum. Artçılı deneyimleri özellikle bilmek isterim. Şimdiden teşekkürler.
Herkeze keyifli kazasız sürüşler.
İnsan mı paraya bağlı, para mı insana bağlı? Bu, insana bağlı.
-
Motosikletiniz fjr1300 gözüküyor, doğru ise hanımınız pek memnun kalmayabilir.
Benim önceki ve ilk motorum cbf150 idi yaklaşık 10000 km yaptım,1 senede, hafta içi sonu, sürekli eşimle binerim, cbf den sonra eşim şimdiye kadar ( 3500km) artçı olmaktan çok memnun NC x te.
Ancak fjr nin konforuna alisan bir artçı ncx te ne kadar memnun olur bilemem. Ancak biz mutluyuz.
Ben 1.83 73kg
Eşim 1.65 47kg
Haliyle popolarımız doğal destekten yoksun bir aileyiz, bilginize :D
-
03 Kasım 2012, 20:01
#451
Arkadaşlar zincir yağlamak için hangi yöntemi kullanıyorsunuz? Orta sehpa taktıranlar, arkadaş yardımıyla yan destek üzerinde yağlayanlar, veya motoru ileri geri alarak durduğu yerde yağlayanlar ne orandadır acaba?
Bir de "arexons" un "chain grease spray" isimli 200ml lik bir ürünü var. Ben bugün bir tane süpermarketten aldım ama sonra kalitesinden emin olmak istedim. Şimdi link buldum, şu ürün:
http://www.chevron-racing.cz/arexons...ray-p-335.html
Kullananınız var mı?
-
03 Kasım 2012, 22:51
#452
-moturu yan ayağa alıyoruz
-motor yan ayaktayken , motorun sağ tarafından, arka çatalin yerden yüksekliğinden 1-2cm yükseğe denk gelecek bir tahta, en iyisi yere ters koyularak bunu yapabilecek yükseklikte bir çekiç alıp,
-tam arka tekerin , göbek hizasında çekici yere ters koyuyoruz sağ taraftan.
-arka çataldan tutup hafif kaldırıyoruz motoru ve çekici çatalın altına itiyoruz.
- arka teker yerden yarım cm kesiliyor.
Ve oturduğumuz yerde arka tekeri, rahat rahat çevirip, temizleyip, yağlayabiliyoruz
-
04 Kasım 2012, 01:17
#453
arkadaş bir kötü birşey söyleyin motor hakkında oturdum 1 saattir falan tüm sayfaları okudum absli bir motor alma niyetindeydim herkes gibi bende f650gs falan baktım ama 2005 modelleri bile 15 milyar olunca nc700x'e rastladım ve cidden özellikle frenlemesi ve gidon turuda iyi olunca ciddi ciddi aklıma yatmadı değil napsam ktm'i satıp alsammı tecrübemde yeterlidir bi problemim yok. Tek sıkıntım panik fren o yüzden de ABS'li motor arıyorum.
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
-
04 Kasım 2012, 01:30
#454
Flashock adlı üyeden alıntı
arkadaş bir kötü birşey söyleyin motor hakkında oturdum 1 saattir falan tüm sayfaları okudum absli bir motor alma lniyetindeydim herkes gibi bende f650gs falan baktım ama 2005 modelleri bile 15 milyar olunca nc700x'e rastladım ve cidden özellikle frenlemesi ve gidon turuda iyi olunca ciddi ciddi aklıma yatmadı değil napsam ktm'i satıp alsammı tecrübemde yeterlidir bi problemim yok. Tek sıkıntım panik fren o yüzden de ABS'li motor
arıyorum.
Beklentilerinizi, kullanım amacınızı, kullanım tarzınızı belirtirseniz aslında daha iyi yorum yapabiliriz.
-
04 Kasım 2012, 01:39
#455
Flashock adlı üyeden alıntı
arkadaş bir kötü birşey söyleyin motor hakkında
* Her 650cc üstü gibi parça fiyatları yüksek denilebilir
* Her 650cc üstü gibi bir üst sınıf vergi diliminde
* Selenin sertliğinden bahsedilmiş, KTM den sonra kaz tüyü yastık gibi olmasada, köpük armut kadar rahat gelebilir,
* Muhteşem frenlemesinin sonucunda balataların ömrünün kısa olduğundan bahsedilmiş,
* Her 650cc üstü dik oturuş pozisyonundaki nispeten çıplak olan motosikletlerdeki gibi yüksek süratlerde tur camı kullanılmazsa rüzgar yeniyormuş,
* Agresif yapıdaki yakıt içen motosikletler ile kapışma heveslilerine önerilmemiş, düşük devirlerde bile torku hissedilen bir motor yapısına sahipmiş... ... ...
Bunların hiçbirisi şahsen benim için eksi sayılmaz o ayrı bi mevzu fakat kendimce çıkarttığım birçok kişinin eksi olarak baktığı noktalar bunlar
Artılarını saymaya kalkarsak yok yere bikaç sayfalık liste oluştururuz, okadar uzun bi yazıyı kimse okumaz
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
04 Kasım 2012, 01:48
#456
benim kullanım amacım motordan beklentim şehir içinde deli gibi hoppa aralardan kaçıyım diyen bir insan değilim ve saçma gelebilir ama altımdaki mtorun dilimden anlamasını isterim sehir içinde yormayacak aradabir izmire gidip gelmemi sağlayacak özellikle frenleri ve kıvraklığının çok çok iyi olmasını istiyorum 182cm boyum var kilom 65 boy konusunda sıkıntım yok ama fazla kondisyonlu biri değilim beni yormayacak işini yapacak bişey arıyorum ve tabiiki illa az yaksın demiyorum ama azda yakarsa tuzu biberi olur arazi işim falan yok tecrübem ona yetmez hızıda sevmem 60la etrafa baka baka dolanmaktan daha çok zevk alıyorum.
Birde daha önce honda cbr250 kullandım honda tam kararında motorlar yapıyor ne çok çok deli kaliteli ürünler kullanıyor nede kalitesiz hatta orta kalitenin bikaç tık üstünde ürünleri var ama cbr'dan memnun pek değildim ama şuanki ktm'imden çok çok memnunum tek sıkıntım frenler absli değil birde ktm ne kadar memnun olsamda aşırı pahalı bir motor gerek bakımları gerekse ilk alımdakki fiyatı artık fazla değişik model kullanıcam diye kasmıyıp honda almakta rahatlatır beni çiftkurtlardan almıştım zaten cbr'ıda tanıdıklar yani.
Saydığınız şeyler benim içinde eksi değil bu arada motor zevk işidir ve ben zevk almak için kullanıyorum benim için para motor mevzuusunda geri sıralarda. Ucuz olursa amenna ama olmazsada katlanıcaz.
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
-
04 Kasım 2012, 02:22
#457
RuzgarSA adlı üyeden alıntı
bende cbr250r var bende senin gibi 3000 de bir neden cağırıyorsunuz dedim kitapcık 6000 km yazıyor dedim biz tavsiye ediyoruz dedi Anes ben gitmedim ve ramazan bayramından Çanakkale gezisinde motor kitliyordum az daha motorda 1,5 lt yağ olması gerekiyorken icinden 400 ml yağ çıktı 1000 bakımından bu olay olana kadar 5150 km ye kadar servise gitmemiştim. burdan çıkan sonuç honda yağ yakabiliyor servise gitmesen bile 3000 kmde yağını kendin değiştir garanti dışı bırakamaz seni. benim motoru bile garantiden yaptılar hic masraf ödemedim.
Bence yine 6000 km de bir yağ değiştir, ama 2000 km de bir yağ seviyeni kontrol ederek eksilen yağı tamamla, yağ eksiltiyor diye araçlar yağ değişimi yapmazlar, yağ çubuğundan, çubukla seviyehi kotrol ede ede ilave ederler ve kullanırlar. Km sayacındaki yağ değişim km si gelenekadar bence servise gitmene gerek yok. Sizi servisin 3000 de bir bakıma çağırmasının en önemli sebebi, kullanıcı yağına bakmaz yağ eksiltir ve motor yatak sarabilir diye, bu ihtimali ortadan kaldırmak için servis sizi 3000 de bir çağırıyor. 3000 de bir çağırmaısnın tek sebebi yağ. Bahsettiğim şekilde kullanırsan 6000 de bride servise gidebilirsin, servis bakım aralığın kitapçıkta ne yazıyorsa odur. Yağ seviye kontrolü ve eksilen yağın tamamlanmasdından kullanıcı sorumludur. Aynı durum cbf 150 dede var. Klavuzda da yazar. Aslında motor yağ eksiltir veya eksiltmez, bu bilgi bi çok klavuzda yazar. Bizim klavuzda da yağ seviyesini belirli aralıklarla kontrol edin ve yağ çubuğunun alt seviyesinde görürseniz max. sevyeye kadar taqvsiye edilen yağ ile ilave edin der. Bizim klavuzda da cbf 150 nin bakım ara
lıkları 4000 de bir dir. Yani sen 4000 de bir servise gittiğinde motorun garanti kapsamındadır, ama servisler yağ yakan cbf lerin, bu 4000 km içinde kullanıcı da yağına bakmaz sa, ki genelde bakılmıyor, motor yatak sarma sıkıntısı oluşabileceğinden bu sorunun önüne geçmek için 2000 de bir servise çağırıyorlar. Bizdede kullanıcı yağına bakıyor ve eksileni tamamlıyorsa 4000 de bir servise gidildiği taktirde sorun yaşanmıyor. Ve bizdede var, abi yağ çubuğunda yağı ucunda gördüm, yağ değiştireyim bari, yakmış herhalde, hayır kardeşim, km sayacındaki yağ değişim aralığın henüz gelmediyse tamamlayacaksın. Fakat şu önemli bi ayrıntı. Garanti kapsamındaki bi cbf 150 minimum oranda yağ yakma kabul edilebilir, ilave ile kullanılabilir, ama oran artarsa garantiden motor sıfırlıyorlar. Aslında aynı cbr 250 gibi uygulama. Yani 1000 km de 100 gram yakmış sorun yok, bu tüketim ilave edildiği taktirde 4000 km sonraki bakıma kadar sorun olmaz. Ama 1000 km de 300 gram yakmış ise garanti kapsamındaki cbf 150 ye servisler sıfır motor yapıyor.
Aslında durumumuz aynı imiş, Honda gerçeği. Kendimi bir an cbf 150 başlığı altına yazıyor sandım
-
04 Kasım 2012, 09:30
#458
Flashock adlı üyeden alıntı
arkadaş bir kötü birşey söyleyin motor hakkında oturdum 1 saattir falan tüm sayfaları okudum absli bir motor alma niyetindeydim herkes gibi bende f650gs falan baktım ama 2005 modelleri bile 15 milyar olunca nc700x'e rastladım ve cidden özellikle frenlemesi ve gidon turuda iyi olunca ciddi ciddi aklıma yatmadı değil napsam ktm'i satıp alsammı tecrübemde yeterlidir bi problemim yok. Tek sıkıntım panik fren o yüzden de ABS'li motor arıyorum.
NC700X alın, eminim memnun kalacaksınız
-
04 Kasım 2012, 09:39
#459
Valla gidişat onu gosteriyor zaten arkadaşım yarın evimin yakınlarında bir nc700x satılık imiş ona bakıcam hayırlısı artık. Cidden tasarım olarak harika bir motor bi motorda ne arıyorsan var özellikle deponun olduğu yerde bulunan bagaj başlı başına alma sebebi zaten motoru.
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
-
04 Kasım 2012, 10:09
#460
erkete adlı üyeden alıntı
Merhabalar, S modeline 18.750 tl fiyat çekiyolar.Sonuçta 50 ps bir motorsiklet herşey beygir değil tabiki ,albeniside yok bence yeni bir seri kapalı kutu.Şimdi biraz düşünmenizi rica edeceğim.18000 tl Yamaha XJ6 N modeli.20000 tl Kawasakinin efsane ER-6N modeli.İstediği kadar az yaksın seni sıkacak ve bir süre sonra güçsüzlüğü ve çirkin ayrıntıları içini kemirecek.Honda güvencesi var tamam ama inceledim güngör motorda inanın yeni XJ6 veya ER-6N' in yakıt teknolojisi hariç kramponlarının vidası olamaz.
Kawasaki alacam dedinde almamı dedik
İmza yok
Ne Oldu Ha, Vuruyummu Sırtına
Oğlum Bak Git
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)
Bu Konudaki Etiketler