Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #321
    tastandidem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2012
    Şehir
    balıkesir erdek
    Motosikleti
    honda 700 s
    neyse yaptığımın doğru olduğunu savunmasamda türkçe ye bu kadar sahip çıkıldığını bilmek güzel. motor telsizi (özellikle yerli olduğu için) aselsan cobra telsizlerinin motorsiklet modu nasıl çalışır, kask içinde randımanlımıdır kullanan var mı birde bilen arkadaşlar intercom özelliği nedir. saygılarımla
    mehmetenis bunu beğendi.
    Ey makamı var ve yokun üzerinde olan kişi
    Sen varlık sahasını öyle terk ediyorsun etme


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #322
    tastandidem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2012
    Şehir
    balıkesir erdek
    Motosikleti
    honda 700 s
    yarın eşim ve ben ALLAH nasip ederse Balıkesir erdekten üşenmeyip sabah sabah amasyaya gideceğiz. bütün uzun yoldeneyimlerimi paylaşacağım bana dua edin bu arada hayırlı kandiller
    mehmetenis bunu beğendi.
    Ey makamı var ve yokun üzerinde olan kişi
    Sen varlık sahasını öyle terk ediyorsun etme

  3. #323
    fatih545 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '16Pulsar200-16'MT07
    hayırlı yolculuklar, tekerin düz bassın geze geze git geze geze gel
    *İyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır.

    *Ön sezilerini dikkate almayı öğren.Bir gün hayatını kurtarabilir.

  4. #324
    tastandidem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2012
    Şehir
    balıkesir erdek
    Motosikleti
    honda 700 s
    Honda nc 700s..., Naked
    pazartesi sabah 06:00 da balıkesir erdekten eşimle beraber çıktık ilk depoyu tam doldurmam burda başladı. depo 11 lt alıyor. inegöle varana kadar otobanda eşimle beraber 140-160 arası yaklaşık 15 dk yol aldım. inegölde mola verdim. 20 dk sonra tekrar yola çıktım sivrihisarda tsof tesislerinde mola verdim 20dk yemek yedik ortalama 100- 120 km hızla yol aldım. ankara çıkışı benzin aldım ilk yakıt ikmalim oldu. 11 lt yakıt aldım. 100 120 bazen 140 km hızla çoruma bastım. mola verdim. 20 dk. yakıt aldım ama bitmedi. sonrada amasya yol güzergahı kısaca bu. gidiş 890 km yol yaptım ardçı yük 10 saat. dönüş amasyada tan depo bastım suluova bolu üzeri dönüşe. yol berbat boluya kadar, gitmeyin çalışma var bolu düzce sakarya kocaeli yalova bursa balıkesir bu arada eşim yol gösterdiği için 300 km kaybolduk ve yol uzadı.3 yakıt ikmali. peki geldik motora dönüş yoplam 960 km
    arkadaşlar bu naked ne olduğunu yeni anladım. basar mı eyvallah, durur mu eyvallah, uzun yol motorumu işte dana var ya kuyruk burda iptal dinleyin. kesinlikle modifiye edilmeden uzun yola çıkılmaz. bazı arkadaşların yazısını şimdiden okur gibiyim modifiyeli hali zaten var tuoring. evet ama ben motoru aldım sıfır motoru satıp para koyup motor mu alayım. hayır. değişim şart arkadaşlar. uzun yolda kendize şu hedefi koyacaksınız her saatte bir 10 dk çiş su molası 3 molada bir yemek veya 30 dk ağır mola yoksa (ben yapmadım) toto nar gibi oluyor eşiminde benimde. motor domuz gibi yol yol yol ver bana yolu diyor hala ama benim toto yeter diye bağırıyordu. sele rahatsız yada ben çok oturdum bilmiyorum tecrübesi olan arkadaşlar yorum yaparsa anlarız. 140 kmye kadar motorda tık yok rüzgar zorlama seviyesi olarak ortayı biraz geçiyor pozisyon hafif kambur kaskın ust hava akım kanallarını devreye alacak şekilde kafa hafif eğildiği zaman sıkıntı azalıyor. kask çok önemli arkadaşlar benim kaskta kıyamet kopuyordu içeride kesinlikle çok önemli. dönüşte artık cinet moduna girdim bursa otobanda basit 150 170 arası pozisyon dediğim gibi olduğu için sıkıntı yoktu motor ben giderim diyor. onuda beli rtmem lazım ki yolun bence dönüm noktası idi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------

    yolu genel alarak motoru da yüzeysel olarak anlattık geldik motoru ayrıntılı anlatmaya. ilk özelliği motorun yakıtı basarsan 100km ardcı ve az sayılabilen bir yükle(12 kg falan) 3.50-3.70 lt(140- 160 km hızla) basmazsanız (100-130) arası rahat 3 lt. kokluyor marsığım yakmıyor. ben 2000 km yolda ardçım la beraber 230 tl benzin parası verdim 50 lt benzin yaktım 6 yakıt ikmali. 4 lt duruyor. saat başı molalar ile üzülmesiniz çanta şart arkadaşlar ardcının anası ağlıyor. tutunacağım diye ben kendimden çok eşime üzüldüm. kız dayanamadı bel ağrısı çekti. bende tecrübe yok tabi 3 saatte bir mola verdik iptaliz. uzun yola çıkacak kardeşler mutlaka 130 160 arası değişen fiyatlarda siperlik camları var daha yüksek(6.5cm) alınmalı mı kesinlikle. kesinlikle. ben elcık koruma alacağım. diz bölgesi çok değil ama ayak bilek noktaları yarya efil efil ayağım orada ölse kokmaz o denli yaz günü dikkatinizi çekerim. (çadırsız çıkmayın yeter dediğiniz yerde ki rüzgar yoruyor kışın ızdırap olur mutlaka dinlenin.) motor kaymak asfaltta 4000 devre kadar akıyor. sadece 2600 3000 arası çok hafif bir vibrasyon yapıyor sonraki vibrasyon 5000 devirde başliyor.( bu az vibrasyon hep tartışma konusu oluyor aydınlatmak isterim. aynalarda hafif bir sallanma oluyor siz bunu motorun kedi gibi mırıldanması olarak duyuyorsunuz. sizi sallama falan söz konusu değil. aynalarda 160 km hızda bile aynaların sallanmasına alış olmadığınız için aynaların sallanması tuhafınıza gidiyor. yine aydınlatmam gerek bu sallanma görüş açısını bozacak düzeyde asla değil) bu arada zaten 6500 devirde kırmızı çizgi başlıyor ve gaz kesici var ben hiç gelmeye cesaret edemedim kırmızı hatta 5500 devirde 165 yaptım ardcımla beraber hesap yapın tecrübeli kardeşler ne kadar basar ben bilmiyorum. frenleme en çok tartışılan konusu. ( ya o düzce şöförlerine ehliyet vereni... tabi ki hepsi değil ama kasap ya kasap. arkadaş bir daha 200 tl verip girecem otobana ne ekmeyi ne suyu nasip olmasın düzcenin ya olmasın. her mal tam motorun totosunda gidiyor çat diye sinyalsiz önüme kırıyorlar ne ararsanız var neyse) bbu acımasız şartlarda5 defa 60 km hızla panik fren oldukça başarılı çalıştı. yine düzcede yola çıkmayı bekleyen mal davar oğlu öküz ben yaklaşınca yola çıktı 120 km hızla panik fren(ardcı sırtımda bu arada) yol tabi tek gidiş geliş, başarılı bir frenleme ve hondanın başarılı kornası rahat 1 dk bastım hayvana ürkmedi ama duydu. neyse konuyu dağıtmayalım.toparlayacak olursak yek sıkıntılı noktası arkaşlar rüzgar ve bu otordan ne beklediğiniz. ben 120 150 km hızları arası asfaltta gezecem diyorsanız alın dengeli kararlı kıvrak makina fazer ,er 6 f, diğerleri yarışmayın kaybedersiniz bu makina ekonomi modeli bir naked basma kısmı zayıf tork kısmı iyidir.
    twili, ferdinandd, zenon ve 3 diğerleri bunu beğendiler..
    Ey makamı var ve yokun üzerinde olan kişi
    Sen varlık sahasını öyle terk ediyorsun etme

  5. #325

    Üyelik
    22 Ağustos 2012
    Bende cumartesi 700s aldim. Yaklasik 470 km yol yapabildim. Bne yeni kullaniciyim ve onden gelen bu ses benide rahatsiz etti. Sanki bisey surtunuyormus gibi bir ses cikiyor. Fren diskleri yeni oldugu icin olabilirmi acaba, yada burdan bir arkadasin tahmin ettigi gibi on disli mi surtuyor? Hafta sonu servise goturecegim, bakalim ne diyecekler, umarim kronik birsey degildir. Bu arada zincirler kac km de yaglanmali acaba? Tesekkurler

    Sedat

  6. #326
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı Sedua adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada zincirler kac km de yaglanmali acaba?
    Kullanım kılavuzunuzda belirtiliyor olmalı yağlama ve temizleme aralıkları.

    Genel olarak şu şekildedir;

    Zincir yağlama, asfalt zemin : 500 km / 1

    Zincir temizleme ve yağlama, asfalt zemin : 1000 km / 1

    Yolun toz,toprak,kir,pasına göre sıklaşır yaklaşık 250-300 km / 1 gibi

    Bu durum zincir açık ise geçerli tabi, zincir muhafazanız var ise durum değişiyor.

    Uzunca bir süre, bu işi en doğru şekilde nasıl yaparım ı araştırıp, tüm birincil önerilen malzemeleri temin ederek, durumu başlığımızda paylaşmıştım.

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post2742699

    Bir NC 700 serisi hayranı olarak burada da paylaşmam yanlış olmaz sanırım
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  7. #327
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı tastandidem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda nc 700s..., Naked
    pazartesi sabah 06:00 da balıkesir erdekten eşimle beraber çıktık ilk depoyu tam doldurmam burda başladı. depo 11 lt alıyor. inegöle varana kadar otobanda eşimle beraber 140-160 arası yaklaşık 15 dk yol aldım. inegölde mola verdim. 20 dk sonra tekrar yola çıktım sivrihisarda tsof tesislerinde mola verdim 20dk yemek yedik ortalama 100- 120 km hızla yol aldım. ankara çıkışı benzin aldım ilk yakıt ikmalim oldu. 11 lt yakıt aldım. 100 120 bazen 140 km hızla çoruma bastım. mola verdim. 20 dk. yakıt aldım ama bitmedi. sonrada amasya yol güzergahı kısaca bu. gidiş 890 km yol yaptım ardçı yük 10 saat. dönüş amasyada tan depo bastım suluova bolu üzeri dönüşe. yol berbat boluya kadar, gitmeyin çalışma var bolu düzce sakarya kocaeli yalova bursa balıkesir bu arada eşim yol gösterdiği için 300 km kaybolduk ve yol uzadı.3 yakıt ikmali. peki geldik motora dönüş yoplam 960 km
    arkadaşlar bu naked ne olduğunu yeni anladım. basar mı eyvallah, durur mu eyvallah, uzun yol motorumu işte dana var ya kuyruk burda iptal dinleyin. kesinlikle modifiye edilmeden uzun yola çıkılmaz. bazı arkadaşların yazısını şimdiden okur gibiyim modifiyeli hali zaten var tuoring. evet ama ben motoru aldım sıfır motoru satıp para koyup motor mu alayım. hayır. değişim şart arkadaşlar. uzun yolda kendize şu hedefi koyacaksınız her saatte bir 10 dk çiş su molası 3 molada bir yemek veya 30 dk ağır mola yoksa (ben yapmadım) toto nar gibi oluyor eşiminde benimde. motor domuz gibi yol yol yol ver bana yolu diyor hala ama benim toto yeter diye bağırıyordu. sele rahatsız yada ben çok oturdum bilmiyorum tecrübesi olan arkadaşlar yorum yaparsa anlarız. 140 kmye kadar motorda tık yok rüzgar zorlama seviyesi olarak ortayı biraz geçiyor pozisyon hafif kambur kaskın ust hava akım kanallarını devreye alacak şekilde kafa hafif eğildiği zaman sıkıntı azalıyor. kask çok önemli arkadaşlar benim kaskta kıyamet kopuyordu içeride kesinlikle çok önemli. dönüşte artık cinet moduna girdim bursa otobanda basit 150 170 arası pozisyon dediğim gibi olduğu için sıkıntı yoktu motor ben giderim diyor. onuda beli rtmem lazım ki yolun bence dönüm noktası idi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------

    yolu genel alarak motoru da yüzeysel olarak anlattık geldik motoru ayrıntılı anlatmaya. ilk özelliği motorun yakıtı basarsan 100km ardcı ve az sayılabilen bir yükle(12 kg falan) 3.50-3.70 lt(140- 160 km hızla) basmazsanız (100-130) arası rahat 3 lt. kokluyor marsığım yakmıyor. ben 2000 km yolda ardçım la beraber 230 tl benzin parası verdim 50 lt benzin yaktım 6 yakıt ikmali. 4 lt duruyor. saat başı molalar ile üzülmesiniz çanta şart arkadaşlar ardcının anası ağlıyor. tutunacağım diye ben kendimden çok eşime üzüldüm. kız dayanamadı bel ağrısı çekti. bende tecrübe yok tabi 3 saatte bir mola verdik iptaliz. uzun yola çıkacak kardeşler mutlaka 130 160 arası değişen fiyatlarda siperlik camları var daha yüksek(6.5cm) alınmalı mı kesinlikle. kesinlikle. ben elcık koruma alacağım. diz bölgesi çok değil ama ayak bilek noktaları yarya efil efil ayağım orada ölse kokmaz o denli yaz günü dikkatinizi çekerim. (çadırsız çıkmayın yeter dediğiniz yerde ki rüzgar yoruyor kışın ızdırap olur mutlaka dinlenin.) motor kaymak asfaltta 4000 devre kadar akıyor. sadece 2600 3000 arası çok hafif bir vibrasyon yapıyor sonraki vibrasyon 5000 devirde başliyor.( bu az vibrasyon hep tartışma konusu oluyor aydınlatmak isterim. aynalarda hafif bir sallanma oluyor siz bunu motorun kedi gibi mırıldanması olarak duyuyorsunuz. sizi sallama falan söz konusu değil. aynalarda 160 km hızda bile aynaların sallanmasına alış olmadığınız için aynaların sallanması tuhafınıza gidiyor. yine aydınlatmam gerek bu sallanma görüş açısını bozacak düzeyde asla değil) bu arada zaten 6500 devirde kırmızı çizgi başlıyor ve gaz kesici var ben hiç gelmeye cesaret edemedim kırmızı hatta 5500 devirde 165 yaptım ardcımla beraber hesap yapın tecrübeli kardeşler ne kadar basar ben bilmiyorum. frenleme en çok tartışılan konusu. ( ya o düzce şöförlerine ehliyet vereni... tabi ki hepsi değil ama kasap ya kasap. arkadaş bir daha 200 tl verip girecem otobana ne ekmeyi ne suyu nasip olmasın düzcenin ya olmasın. her mal tam motorun totosunda gidiyor çat diye sinyalsiz önüme kırıyorlar ne ararsanız var neyse) bbu acımasız şartlarda5 defa 60 km hızla panik fren oldukça başarılı çalıştı. yine düzcede yola çıkmayı bekleyen mal davar oğlu öküz ben yaklaşınca yola çıktı 120 km hızla panik fren(ardcı sırtımda bu arada) yol tabi tek gidiş geliş, başarılı bir frenleme ve hondanın başarılı kornası rahat 1 dk bastım hayvana ürkmedi ama duydu. neyse konuyu dağıtmayalım.toparlayacak olursak yek sıkıntılı noktası arkaşlar rüzgar ve bu otordan ne beklediğiniz. ben 120 150 km hızları arası asfaltta gezecem diyorsanız alın dengeli kararlı kıvrak makina fazer ,er 6 f, diğerleri yarışmayın kaybedersiniz bu makina ekonomi modeli bir naked basma kısmı zayıf tork kısmı iyidir.
    MOTORUN HAYIRLI OLSUN AMASYA ya memeleketime gezmeyemi giitiniz yoksa oralımısınız bu toto meselesi her motorda olur tek çaresi hava minderi dir piyasada var ama 200 tl civarında ben kendime koltuk üzerine su tutmayan bezden bir kılıf diktirdim fermuarlı bir tarafı cep gibi içerisinede bir kaç tane bisiklet lastiğini baglayarak yerleştirdim ve kılıfı motor minderine bagladım 4000 km yol yaptım hiç toto sıkıntısı çekmedim aynısını artçıyada uyguladım hayatından menun tavsiye ederim dikkat edilecek nokta mindere basılacak hava çok az olacak ki minder toto ya tam uyum saglasın yuku eşit dagıtsın fazla hava basınca olmuyor havayı agızla ufürerek basmak yetiyor
    HB76 ve mehmetenis bunu beğendiler.

  8. #328

    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    dostum cok güzel bir gezi olmuş acıklamaların için cok tesekkurler. anlamadığım erdek cıkışından ankara cıkışına kadar 521 km boyunca sadece bir kere mi benzin aldın eğer öyle ise inanılmaz bir tuketim. benimde bu motor ne zamandır aklımda bende yamaha x max var bu rakamın 2 katını yakıyor.670 cc motor 250 cc nin yarısı inanılmaz bir değer bunun yanında bakımlarının 12000 km de bir olmasıda cabası

  9. #329

    Üyelik
    16 Mart 2012
    Arkadaşlar merhaba. daha yeni aranıza katılıyorum. 1 senelik bir scooter deneyimim var ve bu motoru görünce hasta olduğumu ve 17 sayfa boyunca bu başlığı eksiksiz okudum. bir nevi okuduklarım sayesinde de bu motora sevgim arttı. tabiki de "hadi bu motoru alıyım da hemen kullanayım" demiyorum. hondanın gs1 gs2 ve yetmezse gs3 kurslarına gitmek istiyorum. bu kursların fiyatları hakkında bilgi verebilirseniz sevinirim şimdiden teşekkür ederim.

  10. #330
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Alıntı GMGMonster adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba. daha yeni aranıza katılıyorum. 1 senelik bir scooter deneyimim var ve bu motoru görünce hasta olduğumu ve 17 sayfa boyunca bu başlığı eksiksiz okudum. bir nevi okuduklarım sayesinde de bu motora sevgim arttı. tabiki de "hadi bu motoru alıyım da hemen kullanayım" demiyorum. hondanın gs1 gs2 ve yetmezse gs3 kurslarına gitmek istiyorum. bu kursların fiyatları hakkında bilgi verebilirseniz sevinirim şimdiden teşekkür ederim.
    http://www.honda.com.tr/m_takvim.aspx

  11. #331
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    nc güzel bir motor ama sonuçta bir honda...
    zenon bunu beğendi.
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  12. #332
    ________ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CFMOTO 650 MT
    Bende bir kaç resim ekleyeyim

    zenon bunu beğendi.

  13. #333
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Çok güzel görünüyor. Acaba camın etkisi ne kadar. Taktırdığınıza değiyor mu?

  14. #334
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  15. #335
    ________ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CFMOTO 650 MT
    Alıntı Reşit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok güzel görünüyor. Acaba camın etkisi ne kadar. Taktırdığınıza değiyor mu?
    Etkisi sadece psikolojik Çok fazla fark etmedi.

    Alıntı zenon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel Fotolar masallah allah kaa bela vermesin ;)
    Teşekkür ederim

  16. #336
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    maşallah çok güzel motor...............
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  17. #337
    ________ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CFMOTO 650 MT
    NC 700X için uzun cam daha etkili olabilir zira onun ön kısmı daha yüksek

  18. #338
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    Bir gün bu motoru alacam vuracam kirbaci

  19. #339

    Üyelik
    16 Ağustos 2007
    Merhaba arkadaslar nC700x modelini ilk alabilen sansli azinliktan biriyim sanirim 5ay oldu 4000km yakin yol yaptim. Bu ikinci buyuk motorum dolayisiyla kiyaslama sansim da oldu sorusu olan varsa her konuda yardimci olmaya calisirim. Orjinal honda touring cami orjinal koruma demiri ve orta sehpa, led sis fari ve cakar , bagaja cakmak soketi, acerbis dual road ledli elcik koruma ve stop ledli shad 42 lt topcase taktim. Arzu eden olursa foto ekleyebilirim. Size bazi anektodlar aktarmak istiyorum aklima geldigi sirayla:
    * touring cam uzun yola gidecekseniz kesinlikle sart 100u gecince bir sure sonra boynu yoruyor ruzgar,ha touring cam mukemmel mi boyunuz185 uzeriyse pek degil onu da soyleyeyim. ama artik orjinale bagimli degilsiniz givininki daha da ucuz.
    *koruma demiri sis fari cakar icin ve motorun heybeti icin oldukca faydali
    *keza orta sehpa da bircok durumda gerekli olabiliyor
    *cakmaklik ve sis fari kimsenin aklini kacirip kacyuzlira paraya orjinal alacagini sanmam.onlari orjinal almak inanilmaz gereksiz bence
    *topcase shad sh42 aparati isigi dayanagi vs si full 550tl ye geldigi icin uygun buldum. Baglantisi da $ik duruyor.
    *orjinal cantalar keza felaket pahali cok dusundum fakat sadece orjinal topcase bile 1300 lirayi buluyor aparatlariyla ustelik ne isik var ne yaslanma.ayni plastik.
    *Yukarida yine uzun yolda toto probleminden bahsedilmis katiliyorum bu makina vstrom kadar genis ve rahat degil. Ha ona gore cok artisi var mi saymakla bitmez ama uzun yolda en rahat olmak ruzgardan tam koruyamadigi icin tam olarak mumkun degil. Uzun yoldan kastim 200km ustu. Vibrasyon yok bunu rahatca soyleyebilirim fakat sele tasarimi sehir ici ve kisa mesafeye yonelik sert biraz. Yumusak bi sele destegi ve basiniza ayaginiza ruzgar siperi ayarlarsaniz tek kisi aya bile gider onuda soyleyeyim. İki kisi uzun yolda ufak kaliyor devamli temas edersiniz artciyla korumali ceket vs varken, yani biraz daral gelebilir benim gibi rahatiniza duskunseniz.
    *kombine abs mevcut titresimden hemen anliyorsunuz girdigini. Abs varken virajda yine de on fren sikilmaz cunku gidon yine de ani kapanmaya calisiyor, bunu abs olunca virajda dahi cart fren sikarim diye dusunen olursa diye tecrube ettigimden soyluyorum az daha islak virajda bilincli yapilmis ani fren sonrasi gidon ice kapanip yere yapisiyordum. Ha abs olmasa muhtemelen yapismistim onuda soleyeyim, siz yine de islak virajlarda hicbirseye guvenmeyin.sonuc olarak abssiz bir motordan sonra 5ay tecrubem bana diyor ki kombine abs siz motorlar yasaklanmali. O kadar elzem birsey yani. Hayatinizi kurtardigi an olacak bana inanin.
    *depo ustu cantalari heryeri plastik oldugundan ancak koruma demiri taktirip ona baglayarak kullanabilirsiniz. Miknatislar fiss.
    *ustundeki bagaja yalnizca small xsmall kapali kask girebilir reklama aldanmayin. Cin mali 30tl lik kapali kask kullanmadiginizi varsayiyorum. Onlar nispeten ufak olabiliyor.yine diger bir yandan bence mukemmel bir ozellik akliniza gelebilecek her turlu ivirmziviri atin unutun,fener ,bagaj lastigi, telefon cuzdan,yelek, kilit,anahtar takimi vs vs vs dunyayi alir.
    *aklima gelmisken artciyla binecekseniz ve sizin icin kiymetli ise topcase sart sart sart. Yoksa tutunuyorum diye uzun yolda bel sirt agrisindan perisan olur tedirginlik yasar daha da binesi gelmez artcinizin.
    *ortalama 350km menziliniz var fakat 14 lt ile gercekten cok cok az yakiyor. Araba motoru gibi motor karakteristigi devirlenmesi vs.
    O yuzden yukarida da belirtildigi gibi 600luk nakedlarla vs yarismayin husran olur. Tork cok tatli asiliyor sollamada hicbir sikinti olmaz her suratte ama 600luk bir naked gibi agresif degil.

    Sorular olursa seve seve cevaplarim. Bu makinayi pazar gunlerini bekleyemem ben sehir ici ya da aksam disari cikarken de binerim diyorsaniz alin alin alin. Pisman olmayacaksiniz. Sadece racingciler bagittira bagittira gezip tehlikeli sekilde surat sevenler uzak durmali bence


    İyi aksamlar
    Redmoon, buberk, emresilin ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  20. #340
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı mysterytrain1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaslar nC700x modelini ilk alabilen sansli azinliktan biriyim.
    Size bazi anektodlar aktarmak istiyorum:
    * touring cam kesinlikle sart 100u gecince bir sure sonra boynu yoruyor rüzgar, touring cam mukemmel mi, boyunuz185 uzeriyse pek degil onu da söyleyeyim. Orjinale bagimli degilsiniz givininki daha da ucuz.
    * koruma demiri, sis farı çakar ve motorun heybeti icin oldukca faydalı
    * keza orta sehpa da bircok durumda gerekli olabiliyor
    * cakmaklik ve sis fari kimsenin aklini kacirip kacyuzlira paraya orjinal alacagini sanmam. orjinal almak gereksiz bence
    * topcase shad sh42 aparati isigi dayanagi... full 550tl ye geldigi icin uygun buldum. Baglantisi da şık duruyor (cok dusundum fakat sadece orjinal topcase 1300 lirayi buluyor, ustelik ne isik var ne yaslanma, ayni plastik)
    * Yukarida yine uzun yolda toto probleminden bahsedilmis katiliyorum. Uzun yoldan kastim 200km ustu. Yumusak bi sele destegi ayarlarsaniz tek kisi aya bile gider onuda soyleyeyim
    * Vibrasyon yok bunu rahatça söyleyebilirim.
    * Kombine abs mevcut titresimden hemen anliyorsunuz girdigini. Abs varken virajda yine de on fren sikilmaz cunku gidon yine de ani kapanmaya calisiyor, siz yine de islak virajlarda hicbirseye guvenmeyin.
    Sonuc olarak abs siz bir motordan sonra 5ay tecrubem bana diyor ki kombine abs siz motorlar yasaklanmali. O kadar elzem birsey yani.
    * Her yeri plastik olduğundan depo ustu çantaları ancak koruma demiri taktırıp, ona bağlayarak kullanabilirsiniz. Miknatislar fiss.
    * Üstündeki bagaja yalnizca small xsmall kapali kask girebilir, reklama aldanmayin. Diger bir yandan bence mukemmel bir özellik, fener, bagaj lastigi, telefon, cüzdan, yelek, kilit, anahtar takimi... dünyayi alir.
    * Ortalama 350km menziliniz var fakat 14 lt ile gercekten cok az yakiyor.
    * Araba motoru gibi motor karakteristigi devirlenmesi vs.O yuzden 600luk nakedlarla vs yarismayin husran olur.
    * Tork cok tatli asiliyor sollamada hicbir sikinti olmaz her suratte ama 600luk bir naked gibi agresif degil.
    Gayet faydalı detaylar, teşekkürler
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler