absli hepsi
absli hepsi
hani bu bildiğimiz yağmurda düşürmeyen abs demi.başka bir sistem değil ? çok garip :D hiç bir yazı yokta hondanın sitesinde yani abs olsa gözümüze sokarlar diye düşünüyordum bugüne kadar
ayrıca abs sistemi açıp kapatılabiliyor mu ?
abs sistem var ve açılıp kapanmıyor hep açık.Zaten luzumda yok çünkü üstündeki abs mıcır yolda bile işe yarıyor bazı 60 milyarlık motorlardaki gibi kapatmanıza gerek kalmıyor.
Aslında bunun için sadece kuru hava yeterli değil yol şartlarınında buna uygun olması lazım , yani yol pürüzsüz (Gerçek otoban kalitesinde) kir, toz ve yağ barındırmayan ve şerit çizgilerinin olmadığı yada ufak tefek çukurların olmadığı bir yüzey olmalı ki, bu durum dünyada da genelde sadece pistelerde sağlanabilir ki ülkemizdeki yol standartları düşünüldüğünde bu imkansız. O yüzde Türkiyemizin yollarında ABS siz daha iyi dururm demek biraz zor gibi yani alacağınız risk bir ihtimal kazanacağınız yarım metreden çok daha fazla olur. otomobillerde de lastiklerinizi kitlemiş olmak sizin daha çabuk duracağınız manasına zaten gelmiyor.
unutmadan birde nc serisindeki ki abs sadece abs değil ön arka kombine olduğu için özellikle mıcırlı yollarda fren dengesini arkayada ileeterek gerçekten işlev kazanmasını sağlıyor.
abs olmadan arazi şartlarında fren yapacak kadar proysanız lafım yok absyi kapatabilirsiniz normal yol şartlarındada lastiği kitlemeden panik fren apabilicek kadar pro iseniz gene abssiz model seçin ama ben 600 000 km tecrübemle bunu yapamıyorum ve aldıgım tonlarca saatlik eğitimle.Kısaca abs den daha iyi fren yapabiliceğini düşünen varsa aramızda lütfen adını söylesin ben onu moto gpye yolluyacam
senelık vergınız 456 lıra mı yoksa bır alt dılımde mı?
aynen öyle vergisini ödedim geçen gün tiptriikleri alabilmek için valla çok koydu.Yani en baştan bilseydim böyle vergi ödüyeceğimi nc700x i almaktan vaz geçebilirdim.Yani alternatiflere ynelimdir hemen devletin bu akdar saçma bir vergi politikası olamaz yani.Emisyona göre vergi verilmeli bu araçlar gayet çevre dostu.
arkadaşlar abs den başlayalım ben tecrübesiz sauılırım 20.000 km falan yol yaptım ülke için özellikler bursa manyas arası nc 700s yeni tabiyki fren 10 no ama 700x hakkında yorum yapamam vergi dilimi 650-1000 cc arası ve dediğiniz fiyat.ben vergi sistemine eleştirim yok bu kadar ver gi veriyorsan killi bebek cildi gibi pürüzsüz bir yol istemem gerekir. hakkımdır. ama yok sıkıntı burada. önceki yazdığımı tekrarlıyorum motorum çok güzel ama nc700s kesinlikle 10 no asfalt makinası frenleme durma panik fren ne ararsanız tıkır tıkır motor dengeli ağır oturaklı kararlı ve ani dengesizlikler yapmaya müsait değil. biz böle yazında biri çıkıyor diyorki bmw 1200r vfr 1000 varadero arkadaş bu makinalarla ıyaslamam neden zaten üst modelleri adım hıdır elimden gelen budur diyerek ben bunu alabildim ve 19.000 ile ile alacağım en kusurusz makina idi bence ki kızıltoprak kawasakide er 6f var bakmak isteyen varsa 18.500 tl geçen hafta orada idi kıyaslayın. donanım olarak 700s biradım önde
Ey makamı var ve yokun üzerinde olan kişi
Sen varlık sahasını öyle terk ediyorsun etme
nc700s iyidir ama vergisi kötü cidden.Benim tercih nedenim aslında fiyatna göre verdikleri çok etkiliyici bir kere sağlam birmotor ve abs teknolojisi 20 500 e aldım.Aynı teknolojileri almak istesem bmwde 30 milyar kawasakide 24 milyar yamahada ise 42 milyar suzukide ise 28 milyar.Tabi aksesuarları saymıyorum fiyatlara onlarıda ekleyin.arta kalan para ile geziyorum eyleniyorum.Süper zengin olsam tbikide altıma ktm çekerim yada bmw ama süper zengin değilim ve altıma paramın alabiliceği en en iyi motoru aldım
izmirde yukseliste xvar mi ? Ne ara aldiniz
Vergilendirme şekli değişirse yanı co2 emisyonuna göre olursa ozman düşer bakım maliyeti ve yakıtı çok güzel. İlerde alabilirim bu motoru ABS olması zaten direkt tercih nedenim bile olabilir
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
Vergilendirme gerçekten sinir bozucu. Yalnız bir çok uygulama da olduğu gibi en az 5-6 yıldır olan emisyona dayalı vergilendirme illa yürürlüğe girecektir buradada.
En kötü yanı sadece vergisi. Bende şuan cbf150 var yağı bakımı yakıtı falan ortalama hesapla nc700 ile aynıya geliyor. Benim için hız çok önemli değil öncelik güvenlik,konfor,servis,yakıt. Cbf ile araçları sollayamıyorsun otobanda çok sıkıntı yaratıyor kamyonlar bile 100-110 gidiyor arkadan sellektör yapıyor bu durum sinir bozucu, kasmadan 100-140 arasını çıkartan sollarken düşündürmeyen motor lazım gerçi bu dediğimi 250cc motorlarda yapıyor ancak cbr250 alsam yakıtı vs nc700 ile aynı. yeteri kadar tecrübe edinince sanırım bu motoru alıcam.
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
Hatta tek olumsuz yanı vergisi bence de NC serisinin, malesef ki :/
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
haklısın burası edebiyat sitesi bende can yücelden atilla ilhandan paylaşımlar yaptım neyse nc 700s ın arka suspansiyon ayarı var mı varsa bilgisi olan arkadaşlara soruyorum ben ardçı ile biniyorum satış ayarlarını değiştirmem gerekiyor mu
Ey makamı var ve yokun üzerinde olan kişi
Sen varlık sahasını öyle terk ediyorsun etme
Tastan hocam burası yazarak iletişim kurulabilen bir platform, dolayısı ile imla kurallarına ne kadar dikkat edersek o kadar anlaşılabilir oluyoruz ki muatap alınıyoruz. Dikkat etmeyince şöyle oluyor, karşınızda güç bela ne dediği anlaşılmayan birini düşünün, onunla iletişim kurmayı bir süre sonra kesersiniz, sabrınızın yettiği yere kadar. Burası da böyle, yani edebiyatçı olmaya gerek yok, Türkçe okur- yazarlığınız olsun yeter..
Amortisör ile ilgili kısmını, elinde nc700ü olan ve test eden var ise yardımcı olacaktır.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)