sırf yakıt sarfiyatı için ciddi düşünülesi bir model gibi geldi
Günümüzde bir cbr 250 yada gt250 100 km de 3,5-4,5 litre arası yakıyorken bu hacimdeki bir motosikletinde aynı yakıtı yakması mükemmel bence
sırf yakıt sarfiyatı için ciddi düşünülesi bir model gibi geldi
Günümüzde bir cbr 250 yada gt250 100 km de 3,5-4,5 litre arası yakıyorken bu hacimdeki bir motosikletinde aynı yakıtı yakması mükemmel bence
Honda Deauville'i tasvir ediyorsunuz
---------- Post added at 15:15 ---------- Previous post was at 15:13 ----------
700X'i Bir arkadaşımız aldı. Şimdilik çok memnun. Hoş bunda motosikletin sıfır ve Honda olmasının da payı var tabii ki. Yakışı az ama malum yeni motor olduğu için ara hızlanma, gazlama vs. derken gerçek ekonomisi daha ortada yok. Fakat yine de ekonomik diyor sahibi kendi kullanımına göre.
Teknik olarak ise fren, malzeme kalitesi vs. gibi konularda Honda standartları mevcut. Görsel olarak ise keyif meselesi kişiseldir ama polemik gagalı tasarımdan çıkıyor.
"Acemisi olduğunuz tekniği önce kapalı alanda, tedirginlik geçtikten, tekniğe hakim olduktan sonra yolda deneyin ve yavaş yavaş yol sürüşüne aktarın." motorhikayesi.com | "Motosiklete Binmeyin, Motosikleti Sürün"
Fuarda baktım, çok beğendim.
Benim gibi %80 şehir içi kullanan, hızla arası pek olmayan, ABS isteyen, "50HP neyime yetmez" diyen, ara sıra artçılı uzun yola çıkan, ara sıra toprak yola giren ama arazi manyağı olmayan ve "az yaksın" diyen biri için ideal bir motosiklet. Depoda bagaj olması da çok büyük bir artı, şehir içi kıvraklığı da iyiyse yeme de yanında yat. VStrom, F650GS gibi modellere güzel bir alternatif.
16-17'ye olsaydı yaz sonu alırdım Seneye 2. el bir tane almayı düşünebilirim.
Gördüğüm en düşük ortalama değer 4 litre benim kendi Deauville'imde. Bu arada ara gaz vereyim hızlanayım diye devamlı gaz açıp kaparsan ayrı fakat sabit hızda 120 - 130 km'ler ile 3.5 - 4.5 litre ortalama görüyorum ben uzun yolda. Bunun sebebi çok özenip lastik basınçları ( + / - %10 tüketim), hava filtresi - subap - senkron ayarları ( + / - %10 tüketim) iyi benzin gibi değişkenler aynı zamanda.
Fiyatlar derseniz ben de satıyorum, fiyatım 15500; bahsettiğiniz paraları neden isterler anlamadım. Fakat genelde 14 - 15 bin liraya gidiyor piyasada. Bu arada Deauville'e çevirdik başlığı Sorunuz olursa bana özelden mesaj atın, keyifle cevaplarım.
"Acemisi olduğunuz tekniği önce kapalı alanda, tedirginlik geçtikten, tekniğe hakim olduktan sonra yolda deneyin ve yavaş yavaş yol sürüşüne aktarın." motorhikayesi.com | "Motosiklete Binmeyin, Motosikleti Sürün"
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
Motor seçimi olrak ideal bir makine.. Düşük devirli ve alt devirlere torku yönlendirilmiş şehir içi trafiğinde çok boğulmassa ekonomi iddiasına verilerine yaklaşabilecek bir model bence.
Ama Herkezinde söylediği gibi fiyatı biraz yüksekten açtılar ve bu yakıt ekonomisi gayesiyle alıcaklar için tam bir tezat oluşturuyor.
benim fikrim bu motoru çok beğendim tam bana göre diyecek adamın alması gereken motor bu şartlarda..Ama alıpta memnun kalınmassa meraklısı çok var gibi baksanıza
Ben bu motorun biraz daha ucuz olabilecekken 2.000 lira civarı gibi yüksek fiyatlandırılmasını birazda V4 makineye sahip pahalı bir model olan Crossrunner'ın satışlarını tamamen kesmemesi boşa ithal edilmiş olmaması için yapıldığını düşünüyorum.. Modeller arası bi ayar verdiler müşteriye Çünkü Honda prestij modellerinede çok önem veriyor.
Merhabalar, S modeline 18.750 tl fiyat çekiyolar.Sonuçta 50 ps bir motorsiklet herşey beygir değil tabiki ,albeniside yok bence yeni bir seri kapalı kutu.Şimdi biraz düşünmenizi rica edeceğim.18000 tl Yamaha XJ6 N modeli.20000 tl Kawasakinin efsane ER-6N modeli.İstediği kadar az yaksın seni sıkacak ve bir süre sonra güçsüzlüğü ve çirkin ayrıntıları içini kemirecek.Honda güvencesi var tamam ama inceledim güngör motorda inanın yeni XJ6 veya ER-6N' in yakıt teknolojisi hariç kramponlarının vidası olamaz.
Nefret ettiğimiz işlerde çalışıp,İhtiyacımız olmayan şeyler alıyoruz....
Ya bende ilk gördüğümde çok saçma bir motor gibi gelmişti ama forumlarda hakkında yapılan yorumları görünce aklıma yatmaya başladı şahsen.Başka bir forumda motoru tedarik eden biri şöyle demiş:
"C.tesi günü Nc 700 X motorumu teslim aldım.
İlk izlenimlerim torkun çok iyi olması ve beklentilerimin tamamını karşılaması.Viraj kabiliyeti çok başarılı , kullanımı yormuyor.Belki 200 km de ne kadar anlaşılır diyeceksiniz ama ,inanın anlaşılıyor.Honda gerçekten bu motoru iyi yapmış.
200 km lik kullanım sonrasında herkesin (ben dahil) inanmadığı yakıt tüketiminin gerçek olması
Rodajda olmasına rağmen ve şehir içi-dışı kullanımda 4 litreyi bulmuyo"
Ne derece fikir verir bilemem ama 2006 Honda Cbf 500 kullanma fırsatım oldu. 57 bg'di diye hatırlıyorum. Şehir içi için gayet kıvrak ve performans açısından da (en azından benim için) tatmin ediciydi. NC700x 'i bilemem ama NC700s'in çok keyifli bir naked olacağını düşünüyorum. Hele ki alt devirlerde torku doyurucu ve denildiği kadar tüketimi az ise çok keyifli bir naked olacaktır. CBF 500 tabi ki karbüratörlüydü ve 5-5,5 lt yakıyordu şehir içinde 100 km de. Birde 5500 devir ve üstünde canlı bir motordu. Bana bir cazip gelen yanını daha söylemek durumundayım; fiyatı. Sym'nin 18200 tl ye 400cc maxi scooter sattığı yerde honda 670cc naked'a 18750 liste fiyatı çekmiş... Yamaha da aynı fiyata xj6 satıyor ayrı. Birde beni nedense 70bg ve üstü motorlar ürkütüyor. Aşırı güç ürkütüyor anlayacağınız. Tutulacaktır bence bu model...
07 EEE 31
biraz araştırmaya teşvik ediyorum.
bu motosiklet enduro-touring arası.
83cm sele yüksekliği,dik ve rahat oturuş ile bir enduro ancak çelik jantları, 17 inç ön tekeri vb. ekipmanlarıyla bir touring.
motosikletler genelde yüksek devirli makinalar olarak tanınırlar.
çünkü küçük hacimden yüksek güç çıkarabilmeleri için genelde bu gereklidir (otomobilde de bu geçerlidir, zamanında yılın motoru olan honda s2000 gibi 2lt 240hp 220nm tork) ama bu nedenlede sürekli hareket edebilmek için ortalamanın üzerinde devir gereklidir böyle motorlar için.
ama gündelikte kullanılabilecek bir motosiklette dünyanın devrini çevirmeden daha debriyajdan elinizi çekerken hissedilir tork üretiyor olması gündelik kullanımda sürekli hazır güç elinizin altında demek ve motora fazla devir çevirmeden bunu yaptırabilemesi de tatminkar performans yanında yakıt ekonomisi ve kullanım kolaylığı sağladığı biraz düşününce anlaşılır durumda.
yanlız yine söylüyorum herkesin talep ve ihtiyaçları , kullanım alanları farklı.
ayrıca motosikleti kağıt üzerinde değilde siz kullanamadıysanız bile yabancı testlere ve bugüne kadar TR de sahip olanların kullanım yorumlarına biraz göz atmanızı öneriyorum.
bu arada xj6 ile karşılaştıranlar için ;
http://www.latestbikesinfo.com/compa...-is-the-x.html
nc700x, yakıt ekonomisi, kullanım kolaylığıyla öne çıkan bir melez motosiklet sadece bu.
Saygılar
bu sabah beşiktaşta bi nc 700 x gördüm zaten internetten araştırmıştım özellikle şu depodaki kask koyma yeri çok hoşuma gitti bu gün motoruda görünce cidden çok güzel şekilli bmw nin ön gagası bi multistrada havası olan motosiklet motoru gördüm cidden mükemmel duruyor nc 700 x fiyatına göre gayet uygun hatta mükemmel bi motor almanı öneririm
HONDA
CBF 150-CBF 500-CBF 1000
700cc olmasından dolayı vergi dilimi bir üst seviyede. Yıllık yaklaşık 300TL fazladan vergi demek bu. Tahminen 2 sene sonra emisyona göre vergilendirme başladığında çok avantajlı olacak.
Sela alındaki benzin kapağı, uzun yolda arka seleye yükleme yapıldığında benzinlike biraz uğraştıracak gibi. Fakat ağırlık merkezi ortada olan depo bagajı için bu zahmete değer bence.
Bir kampanyadır, fiyatta indirimdir olursa almayı düşünürüm, 20.500 + tanzim masrafı biraz yüksek.
Fuar da gordugumden beri arastiriyorum x modelini... Gelen ilk partiden beyaz rengini alacagim... Cbf150 den sonra
Aslında herkesin ihtiyaçları farklı değil. Motoru eleştirenlerin çoğu, ayda yılda bir kere yaptıkları süratleri genel kullanım şekilleri zannediyorlar. Bu motorun internetteki bir incelemesinde okumuştum, kullanıcıların %80'i motosikletlerini 140 km/h ve altı süratlerde kullanıyormuş. Yani bu kullanıcıların yüksek güçlere ihtiyacı yok. Altlarına 80 BG'lik motor bile verseniz o motorun çıkabildiği en son süratlere çıkmayacaklar. En çok ihtiyaçları olan şey alt devirlerde yüksek tork ve ara hızlanmalarda esneklik. Bu motor işte bunları karşılamak için ilk defa Honda'nın motosiklet bölümü ile otomobil bölümünün beraber tasarladığı bir motormuş. Otomobil motoru karakteristiğine yakın davranan bir motosiklet motoru taşıyor. O yüzden bu kadar düşük devirde bu kadar yüksek tork veriyor. Performansını da düşük sanmayın, 0 - 100 km hızlanması CBF 600'den daha iyiymiş. Muhtemelen, ER-6N den ve kesinlikle de Xj6'dan daha iyi kalkıyordur. Sizin XJ6 ve ER-6N'de dikkat ederek ulaşabildiğiniz tüketim değerlerine bu motor test sürüşünde ulaşmış. Testi yapan adam test esnasında yakıyor 4 litreyi.
Fiyatına gelince evet biraz fazla gibi ama üzerinde standart olarak gelen ABS'yi, benzin deposundaki bagajı, göreceli de olsa güzelliğini ve muhteşem yakıt tüketimini göz önünde bulundurursanız o kadar da yüksek sayılmaz. Hele ki bundan ne kadar iyi olursa olsun, F650GS gibi 35 bin TL'lik bir motora göre kesinlikte tercih edilebilir duruyor.
En güçlü motor en iyi motor değildir. Ne istediğinizi bilirseniz daha doğru seçim yaprsınız.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)