Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
HONDA NC 700 X
Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 8 sübaplı, SOHC paralel çift silindir
Motor hacmi (cc) 670cm3
Silindir çapı x strok (mm) 73X80mm
Sıkıştırma oranı 10,7:1
Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
Maks. Güç (kW@dev/dak) 38,1 /6,250 (50,8 ps)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 62/4,750
Ateşleme Bilgisayar kontrollü, dijital transistörlü, elektronik avanslı
Çalıştırma Elektrik
Şanzıman 6 vites
Güç aktarımı O-ring zincirli
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2,210 X 830 X 1,285mm
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1,540mm
Sele yüksekliği (mm) 830mm
Yerden açıklık (mm) 165mm
Yakıt kapasitesi (litre) 14,1 lt.
Tekerlekler
Ön Alüminyum döküm
Arka Alüminyum döküm
HONDA NC 700 S
Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 8 sübaplı, SOHC paralel 2 silindirli
Motor hacmi (cc) 670cm3
Silindir çapı x strok (mm) 73 X 80mm
Sıkıştırma oranı 10,7:1
Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
Maks. Güç (kW@dev/dak) 38/6,250 (50,8 ps)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 60/4750
Ateşleme Bilgisayar kontrollü, dijital transistörlü, elektronik avanslı
Çalıştırma Elektrik
Şanzıman 6 vites
Güç aktarımı O-ring zincirli
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2,195 X 760 x 1,130mm
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1,525mm
Sele yüksekliği (mm) 790mm
Yerden açıklık (mm) 140mm
Yakıt kapasitesi (litre) 14,1lt.
Tekerlekler
Ön Alüminyum döküm
Arka Alüminyum döküm
NC750X
Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 8 sübaplı, SOHC, paralel çift silindirli
Motor hacmi (cc) 745
Silindir çapı x strok (mm) 77 x 80 mm
Sıkıştırma oranı 10,7 : 1
Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
Maks. Güç (kW@dev/dak) 40.3kW @ 6250 devir/dakika (54.8 ps)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 68Nm @ 4750 devir/dakika
Ateşleme Bilgisayar kontrollü, dijital transistörlü, elektronik avanslı
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman Çok diskli kavrama, 6 vites
Güç aktarımı Zincirli
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2.210 x 840 x 1.285
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1540
Sele yüksekliği (mm) 830
Yerden açıklık (mm) 165
Yakıt kapasitesi (litre) 14,1 lt
TEKERLEKLER
Ön 10 kollu alüminyum döküm
Arka 10 kollu alüminyum döküm
Ön 120/70-ZR17 M/C (58W)
Arka 160/60-ZR17 M/C (69W)
SÜSPANSİYON
Ön 41 mm'lik teleskobik çatal, 153,5 mm esneme aralıklı
Arka Monoshock pro-link amortisör, 150 mm esneme arlıklı
FRENLER
Ön 320 mm Disk, ABS
Arka 240 mm Disk, ABS
Ağırlık 219 kg
NC750S
Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 8 sübaplı, SOHC, paralel çift silindirli
Motor hacmi (cc) 745
Silindir çapı x strok (mm) 77 x 80 mm
Sıkıştırma oranı 10,7 : 1
Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
Maks. Güç (kW@dev/dak) 40.3kW @ 6250 devir/dakika (54.8 ps)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 68Nm @ 4750 devir/dakika
Ateşleme Bilgisayar kontrollü, dijital transistörlü, elektronik avanslı
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 6 vites
Güç aktarımı Zincirli
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2.195 x 780 x 1.130
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1.525
Sele yüksekliği (mm) 790
Yerden açıklık (mm) 140
Yakıt kapasitesi (litre) 14,1 lt
Ağırlık 216 kg
NC700S Kullanım Kılavuzu
NC700X Kullanım Kılavuzu
NC750X Kullanım Klavuzu
NC750S Kullanım Klavuzu
Reklamlar
-
Güngör motorun da 700 x sattığını biliyorum. Bir de forumda bir arkadaş aldığını yazmıştı ama bir daha bulmadım yazdıklarını, oradan sorardık yoksa...
-
Bir enduro sitesinde satın alan 2 kişi var ancak daha teslim almamışlar.
Ancak yabancı testleri var, youtube da vs.bulabilirsiniz.
Yeni nesil enjeksiyon sistemiyle öne çıkıyor ve transalp 700 le aynı motoru paylaşmasına rağmen aynı torku TA ya göre 750d/d aşağıda verebiliyor (60nm/4750 d/d rpm).
Buda ekonomik kullanım için oldukça ideal bir durum.
honda nın fabrika verisi olarak açıklaması 3,76lt/100km ancak bu sadece uzun yolda bile olsa düşük devirde yüksek tork sayesinde şehit içinde de ekonomik olacaktır.
Ancak 17inc ön tekerleği, tel olmayan jantlarıyla enduro vari asfalt
makinası sadece.
-
Adana İl Temsilcisi
arkadaşlar,NC 700 x in motoru,transalp 700 le aynı değil.transalpin motoru 670 cc V motor.bu da 670 cc.ama sıralı silindir.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
-
ikisi de ne olduğu belli olmayan ve 2012 yıl sonu itibariyle muhtemelen üretimden kalkacak olan modellerdir. ne enduro ne naked böyle bir arada bir derede kalmış ön tekerde tek diskten tasarruf etmeyi bile bir kar sayarak üretilmiş üretim hatası motosikletler.
-
emocan adlı üyeden alıntı
ikisi de ne olduğu belli olmayan ve 2012 yıl sonu itibariyle muhtemelen üretimden kalkacak olan modellerdir. ne enduro ne naked böyle bir arada bir derede kalmış ön tekerde tek diskten tasarruf etmeyi bile bir kar sayarak üretilmiş üretim hatası motosikletler.
Bilirkişi olmak güzel bir şey.
Enduro olmadıkları aşikar zaten. Honda da enduro iddiasıyla satmıyor bu motosikleti.
Frenlemede her şey disk sayısına bağlıysa çinliler de de bol diskli modeller var onları alabiliriz o zaman.
Ayrıca emin olun ki Honda batı avrupa da doğrudan satışa çıkardığı bir modeli 5 seneden önce asla kaldırmaz.
Bu motor (özellikle X) enduro gibi dik oturuş pozisyonunda motor kullanmak isteyen, yerden yüksek yapıya sahip,uzun yol düşünen aynı zamanda gündelikte kullanmak isteyen, konforlu aynı zamanda ekonomik olsun diyen kullanıcı kitlesine hitap etsin diye üretildiği aşikar.
yani enduro alıp hiç toprağa girmeden kullananlar için belki de ideal.
Motor konusunda yanılmış olabilirim kusura bakılmasın, hacimden ve XL700 le aynı olan torktan dolayı yanıldım sanırım.
Netice de tercih edilecek bir motosiklet.
ancak benim için nedense hala zihnimdeki f650gs yada transalp hedefimin yerine geçemedi.
ancak 0 km alabilecek bütçem bugün olsa kafam benimde karışırdı.
sonuçta 20000 tl ye 0 km böyle ekonomisiyle iddialı bir motosiklet aklımı işte o zaman kurcalardı..
-
forumda alan bir abimiz vardı ama bu forumda değil ilk iznelimleride oldukca iyidi.
-
14lt ile 400km lik bir menzil vaad ediyor.
çift silindir 670cc , 60nm tork üreten bir motor için oldukça iyi.
aşağıdaki link ten tanıtımına bakılırsa, aynı benim bir önceki mesajda yazdığım gibi, gündelik kullanım + haftasonu şehir dışına yada uzun yolculuklara ciddi arazi kullanımına girmeden gidecekler için ideal.
sadece egzozu yüksek konumlu olsa ve ön tekerleği 18-19inç olsa BENİM gözümde 10 numara olurdu ama bu haliyle de 10 numaradan çok uzak değil tabi
alçak son susturucu bazen sıkıntı olabiliyor, takılma,çarpma sürtme açısından.
ön tekerin büyük olması da biraz daha fazla bozuk yol (asfalt) konforunu arttırırdı düşüncesindeyim.
ama yineliyorum bence yine de başarılı.
ha buarada ne cins bir motosiklet olduğunu anlamak için biraz şöyle bir örnekleme yapabiliriz;
nissan qashqai ne kadar arazi aracıysa, nc700 x te o kadar işte
-
cbf türkiye sitesinde teslim alan bir arakdaşın incelemesi var açıp okuyarak ilk ağızdan bilgiler alabilirsiniz.
-
benim motorum da aynı yakıyor üstelik 78 hp bu iş biraz göreceli...eline sahip olacaksın elinde gaz varken...
her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....
-
hocaseko adlı üyeden alıntı
benim motorum da aynı yakıyor üstelik 78 hp
bu iş biraz göreceli...eline sahip olacaksın elinde gaz varken...
3.5lt/100km yakabiliyorsanız şahaneymiş
-
bu arada 700 s in sele yüksekliği gayet güzel; 79 cm. 700 x ise biraz daha yüksek; 83 cm
-
bu arada Motorbıke dergisinin mart sayısında NC 700X incelemesi varmış, gördüm ve aldım dergiyi.
-
Depo üstü bagajlarına bayıldım bu motorların.
-
evet birçok özelliği motor severleri bu motora yöneltecek gibi örneğin dergi de yazdığına göre, " dünyanın bu ilk çift kavramalı motosiklet şanzımanı..." oldukçe iyi bir şanzıman olduğunu söylüyorlar
-
Ayrıca bakım periyotları da harika. 12.000 km'de bir bakıma giriyor yanılmıyorsam. Benim motor 12.000 km'de 4 kere bakıma giriyor.
-
evet bakım meseleside dediğin gibiymiş. Şimdi okuduğum birşeyi daha ekliyeyim: 4750 rpm kadar yükselerek devir aralığı boyunca tork 62 nm ye çıkıyormu. Yani çok düşük devirde yüksek torku yakılıyor. Mantık dizel araçlardaki gibi biraz.
-
Ben birde şöyle düşündüm: Bu motorla yapacağım gezilerdeki rotalar daha uzun olabilir. 4 silindir düşünüyorum mesela, 2000 km'lik bir rota planlıyorsam bu motorla 3000 km'de makul gelir.
-
evet yakıt ekenomisi iyi gözüküyor söyedikleri rakamlarda doğruysa. 140 Km ye geçmeyen ve 6000 devirin altındaki hızlarda 100 km de 3.6 falan veriyor ki bu çok iyi... birçok 250 cc den daha başarılı belki de
-
bana uzun yolda rahat olacak, şehir içinde de fazla yormayacak, bol çanta takabileceğim bir motor arayışındaydım. sırf az yakıtı ve fiyatı için cbr 250r almayı düşünüyordum ama çanta takınca kelebek etkisi olmasını gözardı ediyordum. bu motor bu fiyata kalırsa seneye güzel ikinci ellerini kovalarım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler