AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
ogs sordum garantiye 65 tl cihaz bedeli istedi. geri iadesi de yok. 20 liraya hgs kart sipariş ettim gelecek...
Walla benim arabanin birinde var hgs bir okuyor bir okumuyor, memnun kalmadim ve motora ogs aldim, aldim almasina da ne etcez nereye takcez onu bulamiyorum depo malum plastik depoustu canta mumkun degil, ancak gidona bir zimbirti ayarlamak lazim. Var mi acep ustu seffaf gidona takilabilecek bir canta neyim?
Arkadaşlar beyaz motor benim. Tolga kardeşim çok başarılı bir iş çıkarmış. işçilik malzeme kalitesi ve fiyat mükemmel olmuş. Herkese tavsiye ederim. hem şık duruyor hem de alt tarafın kiri çamuru bitiyor.
Bu OGS-HGS konusunda tercihimi HGS'den yana kullandım, ön camı komple söküp iç tarafına güzelce koli bandıyla 4 kat falan bantladım, su geçmemesi için okuma konusunda evet sorunlar var ama nasılsa plakanız sistemde, daha sonradan geçişleri incelediğimde düzeltildiğini görüyorum. Yine de arada kontrol etmek lazım, kaçak geçiş var mı diye
Ben hgs işini çözdüm. kart şeklinde aldım. gelen kılıfı ile birlikte cama yapıştırdım. kuvvetli bir yapışkanı var ıslanınca çıkacak gibi değil. geçen geçtim sorunsuz okudu da...
beyler çok acil tavsiyeye ihitiyacım var..
nc700x de Akrapoviç mi Leo Vince mi?
Her ikisininde kazandırdığı tork ve güç eğrilerini değerlendirip karar verebilirsiniz.
Ben sadece bugüne kadarki gözlemlerimden tahmin yürütüyorum :
Akrapovicin değerleri daha iyidir, LeoVinceninse sesi.
Akrapovicin tüpü LeoVince' den daha büyüktür, nispeten kabadır (NC için üretilen egzozlar arasında GPR tüpü ufacıktır, sesi nefistir )
Akrapovicin malzeme kalitesi, üretim ve birleşim detayları... hepsine on basar, çıplak gözle bile açık bi fark var.
Hangisini alıyorsan gırtlaktan komple set almanı önerebilirim, sadece tüpten çok daha güzel bi sonuç alırsın.
Benim hakim olduğum mevzu bukadar, şimdiden hayırlı olsun, sonucu bildirirsen memnun olurum
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Arkadaşlar merhaba kısmetse yarın nc700x alıyorum fakat kafama takılan konu şu motor 29.bin km de 2013 model, tüm bakımları yetkili serviste yapılmış. Km çok yüksek geldi fakat fiyat uygun bu km bu motor için yüksekmi ? dikkate almaya değermi ?
Nacizane fikrim bu makine icin yuksek bi km degil. Klasik motor gibi dusunmemek lazim nc de bence. Makinede kullanilan devirler malum. Biraz araba mantigiyla bakmak lazim...
Nc 700 x modelinin radyatör ve ön bagaj kapağının fiyatı hakkında bilgisi olan var mı arkadaşlar.
AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
Geçen haftalarda lastiğim patlamasından dolayı maddi durumu sorlamadan arka lastige sava radial taktım 200 km yol yaptım ilk izlenim iyi daha once üzerinde T23 ler var ( standart lastikleri ) çokta vayyy super buna göre lan bu ne yada ne iğrenc lastik allahım sana geliyorum olmadı sanırı aynı karakteristikte F/P olarak gayat başarılı geldi ama bunu 10.000 km sonra takrar degerlendirmak gerek.
Ayrıca hafta sonu Aprilla Capannort testine gittim. alet gercekten heybetli güclü frenleme super sele rahatlıgı cok iyi rüzgar alması yalıtımı çok iyi ben R modunda gullandım ona ragmen çok başarılı ( Güçlü ) ben nc ile arkadas capanortla ışıklardan kalkış yaptıgımızda arkadas 2. viteste uzarken ben yetişcem diye 3. kere devir kesiciye girdim
Benim düşüncelerim tek motor olmak için çok ağır ve cok güçlü mutlaka ikinci motora sahip olmalı gündelik kullanan agırlıkları nc ile aynı olmasına karşılık ağırlık merkezi daha yukarda ve motor yuksek oldugundan yan ayak acık donumda motorou tutmak ciddi bacak gücü gerekiyor.
Yine de buyuk enduro düşünenler için F/P en yuksek ve kesinlikle alınabilcek bir motor şçyleki 25.000 km de ktm 1190 19.500 Euro iken sıfır Capanord 15.000 Euro'ydu.
Geçen hafta 2004 Hornet 900 ümü sattım ve bugün sabah itibarı ile nc 700 sa alıp şehirler arası 380km. yaptım.İlk intibam,kamyon kullanmak gibi oldu Hornetten sonra .Ama km.ler geçmeye başladıkça kullanım rahatlığı ve dengesi daha cazip hale getirdi nc yi.46 yaşındayım ve bu baston kullanmaya başlayıncaya kadarki son motorum olacak muhtemelen.İstanbul-Edremit karşıdan sağdan soldan her taraftan esen fırtına ile yol aldım.Şunu belirtmeliyimki sert rüzgarda 25 yıldır kullandığım bütün motorlardan (250-900 cc) daha iyi.Yaş itibarı ile huzura yönelmek isteyen tüm arkadaşlara tavsiye ederim
Teşekkür ederim,uzun zamandır naked kullandığım için rüzgar sorun değil benim açımdan.Orjinal cam var üzerinde.Naked'a uzun cam hoş değil bence.Çok rahatsızlık veriyorsa MRA nın çiftli camları var.Öndeki küçük parça ayarlanarak rüzgarın kesme açısı ayarlanabiliyor.Görüntüyü en az bozmak baabında bunu tavsiye edebilirim.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)