güle güle kullan.. tekerine taş değmesin....
güle güle kullan.. tekerine taş değmesin....
teşekkür ederim.
O zaman CBF 150 ile CBF 250 de aynı motor. Hatta sadece tek bir harfleri farklı olduğu için NC 700S ile NC 700X de aynı motor oluyor bu bakış açısıyla...
Zorlamaya gerek yok NC 700X üretimden kaldırılmış, alternatif olarak adı üzerinde motoru tümüyle yeni ve farklı olan NC 750X üretilmeye başlanmıştır. Üretimden kalkan bir motoru sadece sahibiyim diye bu kadar savunmaya gerek yok, bugün bunu kullanırsan yarın başkasını, bu kadar marka ve model bağımlılığına gerek yok.
Yeni NC 750X motor alan herkese hayırlı olsun.
Yaw tamam elimizde patladı,üretimden kalktı,acımızdan ölüyozz, tamam mı oldu mu?
Arkadaşlar bu ara trafik sigortası yaptıran var mı, en ucuz fiyatı nereden aldınız ????
Honda' da böyle bişey istesekte söz konusu olamıyor ki yıllardır. Bu yüzden 2. elleri bile el yakıyor :/
Keşke öyle olsada her motosikletin tadına bakabilsek.
Otomobil gibi vasıta olarak kabullenilemiyor sonuçta, insanın gözü nekadar memnun olursa olsun bi başka modele kayıyor, daha başlarken zehir kana karıştı dedikleri hikaye hiç bitmiyor yani
Herhangi bi Honda modeli başlığına girdiğimizde halen 2005 modellerin bile mumla arandığını ve nekadar değerli olduğunu görüyoruz.
Yıllar sonra NC serisinin üretiminin durduğu gün bugünden daha değerli olacak ahanda şuraya yazıyorum
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Hem bir NC750x hem de NC700x sahibi olarak rahatlıkla söyleyebilirim. NC750 serisinin 700'ün fiyatını aşağı düşürmesine imkan yok. Öncelikle satın alacak NC750X bulmanız lazım. Bildiğim kadarıyla bütün motorlar satıldı. Ayrıca ister MT07 gelsin, ister MT09 maalesef şu an için bu fiyatlara alınabilecek tek Allrounder motosiklet hala NC serisidir. Bu yüzden bence kimsenin rahatsız olmasına gerek yok. Üstelik NC700X'te Combined ABS varken, nedenini bilmediğim bir gerekçe ile NC750X'te 2 channel ABS var.
Merhaba,
NC750 alan arkadaşlar çok hızlısınız ben motorun geldiğini bile bilmiyordum siz alıp sürmeye başlamışsınız bile. Kazasız belasız sürüşler dilerim.
@twili: iki tane nc fazla değil mi ya son yazdığından anladığım kadarıyla yeni model çok fazla bir fark getirmemiş diyorsun doğru anlamış mıyım? Şu değişen egzoz susturucusunu ve de çift dengeleyici şaftı merak ediyorum doğrusu nedir ne değildir? Herhangi bir iyileşme farkediliyor mu motorda?
Ben NC700den genel olarak memnunum yanlız yavaş süratlerde vitesi 1 ile 2 arası değiştirmek birqaz canımı sıkıyor. 1. viteste pek devir yapmıyorum araç zorlanıyormuş gşbş geliyor bana hep, arabada da hemen 2 ye atarım devir 3000i geçince. 750x'in uzun vites oranlarısanırım bu konuda iyileştirme sağlayacaktır. Genelde yüksek torktan ve geniş bir devir aralığında aynı viteste gidilebldiğinden bahsediliyor 700 için ama nedense bana pek öyle gelmiyor, bi kere 2000in altına pek inmiyorum, güç/tork düşük kalıyor silkelemeye yapacakmış gibi geliyor, 4000i de pek geçmek istemiyorum. dolayısıyla çok vites değiştiriyorum trafikte.
Performans ve yakıt tüketimini sormak istiyorum 700-750 arasında böyle bir kıyaslama yapabilir misin?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:32 ----------
bi de lastikleri sorayım hangi marka model geldi 750X'te? (Üretim tarihini de merak ettim nedense Zincirler DID, di mi sanki satın alacakmışım gibi havaya girdim nedense
700x'in üzerindeki aksesuarları aktarınca satacağım. Km 37.000 oldu da. Egzosun sesi biraz daha farklı ve tiz. Güzel olmuş ama. Asıl iyileşme vites aralıklarında diye aldım. Ama henüz plakası çıkmadığı için sorulara cevap vermem için erken. Şu anda yatıyor kuzu kuzu.
Zincirlere bakmadım aklıma gelmedi. Ama lastikler Dunlop Trailmax. Hafif arazide idare eder bir lastik. Ama gene de benim şu an kullandığım Pirelli Corsa MT60RS kadar iyi değildir eminim.
Bana göre NC700 ve NC750 için en temel sorun ekonomi. Herkes az yaksın diye 3000-3500 devir aralığında kullanıyor. Ama bu motorun gaz kapattığınızde kompresyon yapmasını engelliyor ve sürüşünüzü bozuyor. Bu motosiklet için doğru devir aralığı 4500-5500. Bir viraja girerken olmanız gereken devir bu motosiklet için minimum 4500. Bunu yaptığınız zaman tüketim 4,5'lar seviyesine çıkıyor. Ama ben genelde böyle kullanıyorum ve daha doğru olduğunu iddia edebilirim Neyse NC750X'i de rodajı tamamlar tamamlamaz performansı ile ilgili detaylı bilgi yazarım. Farklardan biri kaymayan ve rivayete göre daha konforlu olan sele imiş.
Ön pazarlıgı bitirdik,4 adet almayı düşünüyoruz ama bilgi ve öneriye ihtiyacımız var.Pür dikkat paylaşımları bekliyoruz.
Bugün bi 750X geçti önümden. Vidyolarda egzozun sesinin değiştiği belli belirsizdi ama duyunca beğendim, çok tatlı olmuş.
Farkedilmek için egzozu değiştirme ihtiyacını ortadan kaldıracak yeterlilikte bi dokunuş olmuş.
Merhaba arkadaşlar, daha önce X9 Evo ve XMax deneyimlerimden sonra ilk vitesli motosikletim olarak bugün itibariyle NC 700X'e geçmiş bulunuyorum. İkinci el bir motor aldım, henüz 9500km'de ve eski sahibi sağolsun benim yerime alınabilecek neredeyse tüm aksesuarları almış.
-İlk izlenimlerim;
Oldukça cüsseli
Düşük süratlerde çookk dengeli
Alt devirlerden itibaren torku hissettiren bir çekiş (250cc'den geçen biri için)
Henüz ciddi olarak test edememiş olsam da başarılı olduğunu hissettiren frenler
-Aklıma takılanlar;
Hepsinde böyle mi bilmiyorum ama gaz kolu on/off gibi çalışıyor gibi geldi bana,fakat tamamen benim hatam veya benim motoruma özgü bir durum olabilir bu, diğer kullanıcı arkadaşlar bu konudaki tecrübelerini yazarsa çok mutlu olurum.
Ön taraf biraz hissiz gibi sanki
Vites göstergesi benim gibi vitesliye yeni geçenler için şart, sonradan takılabilir mi merak ediyorum.
Bugün yeni aldığım için ve İstanbul'daki havanın durumundan ötürü motor leş gibi olduğundan fotoğraf çekmedim, en kısa zamanda paylaşacağım
Sevgiler
Harun
Hayırlı olsun. Gaz kolunda on/off gibi bir çalışma yok. Zamanla alışırsınız. Scooter alışkanlığından geliyor muhtemelen. Ön taraf bilhassa yol verilerini çok iyi iletiyor. Ne zaman önden koptuğu çok rahat anlaşılıyor. O anlamda NC'yi seviyorum. Sonradan vites göstergesi takılıyor. Ebay ya da aliexpress'ten uygun fiyata alınabilir. Ama ona da zamanla alışırsınız. Tork yüksek olduğundan çok da vites göstergesine gerek duyulmuyor aslında. Kazasız belasız..
2011 yılında motor hakkında incelemeler vardı o kadar motor içinden bu motoru beğenmiştim ilk gördüğümde.. Almak istediğim tek motordu fakat param yetmedi ve cbr 250r ile yollardayım tabi şimdilik
her markayı her motoru elimden geldiğince takip edip kıyaslama yapıyorm nc serisinden daha iyi olan motorlar olsa bile hayalimdeki motor bu valla.. Keşke alabilecek param olsa da alsam
Hayırlı olsun ayrıca kazasız belasız..
Arkadaşlar Bugün Motorumu Sattım. Alan Arkadaşa Kazasız Belasız Sürüşler Dilerim.
Aklımda Şu Motorlar var Tavsiye Verirseniz Sevinirim
Honda Nc 700 X , Vstrom dl650 veya Tenere 660 veya Mt09
Arkadaşlar Bugün Motorumu Sattım. Alan Arkadaşa Kazasız Belasız Sürüşler Dilerim.
Aklımda Şu Motorlar var Tavsiye Verirseniz Sevinirim
Honda Nc 700 X , Vstrom dl650 veya Tenere 660 veya Mt09
nc750x aldim. bu basliga tasiniyorum insallah
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)