Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1701

    Üyelik
    19 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC 700 XA
    Alıntı BSY adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar cbr250 im var ve boyum 170.
    Işıklarda tek ayağımın üstünde rahat duruyorum motor 160 küsür kilo olduğundan.
    Ancak 2 ayakta duramıyorum fakat ayaklarım parmak uçları yere değiyor.
    Sizce bana 700 x veya 700s uygun olur mu?
    Hiç binip deneyemediğim için bilemiyorum bayiyede ancak alıcaksanız geliyor yoksa gelmiyor.
    Bu arada aklıma takılan bir soru daha var.
    Acaba x ve s modeli arasında neden 3 bin tlye yakın fark var özellikle ikinci elinde?
    X ve S modelleri arasında fark nedir?
    Saygılar dilerim.
    http://cycle-ergo.com/

    bu siteyi öneririm.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1702
    feedback34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Nc750x

    Honda NC750X Bilgi Paylaşımı

    Teknik Özellikler nc 750x

    Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 8 sübaplı, SOHC, paralel çift silindirli
    Motor hacmi (cc) 745
    Silindir çapı x strok (mm) 77 x 80 mm
    Sıkıştırma oranı 10,7 : 1
    Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
    Maks. Güç (kW@dev/dak) 40.3kW @ 6250 devir/dakika (54.8 ps)
    Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 68Nm @ 4750 devir/dakika
    Ateşleme Bilgisayar kontrollü, dijital transistörlü, elektronik avanslı
    Çalıştırma Elektrikli
    Şanzıman Çok diskli kavrama, 6 vites
    Güç aktarımı Zincirli
    Boyutlar (UxGxY) (mm) 2.210 x 840 x 1.285
    Tekerlekler arası mesafe (mm) 1540
    Sele yüksekliği (mm) 830
    Yerden açıklık (mm) 165
    Yakıt kapasitesi (litre) 14,1 lt


    TEKERLEKLER

    Ön 10 kollu alüminyum döküm
    Arka 10 kollu alüminyum döküm
    Ön 120/70-ZR17 M/C (58W)
    Arka 160/60-ZR17 M/C (69W)

    SÜSPANSİYON

    Ön 41 mm'lik teleskobik çatal, 153,5 mm esneme aralıklı
    Arka Monoshock pro-link amortisör, 150 mm esneme arlıklı

    FRENLER

    Ön 320 mm Disk, ABS
    Arka 240 mm Disk, ABS
    Ağırlık 219 kg

    SİZCE DOĞRU TERCİH Mİ? 100KM DE NC700 İLE 2.7LT. NC750 İLE DE MÜMKÜN MÜ

  3. #1703
    feedback34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Nc750x
    Bence honda 750 x ile 700 sahiplerini konturpiyeye yatırdı 700 sahiplerinin biraz beklemesi lazım fiyatlar artacak

  4. #1704
    aloavera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mct 250 - nc700xa
    geçen c.tesi servise ugradım o sırada yeni nc750x lere baktım ve hakkında bilgi aldım 5bg artış dışında gösterge panelinde ki değişikliler vardı. 750x in 700x e göre eksileri frenler artık kombine abs değil sadece abs bence bu önemli bir nokta servisteki ustanın görüşü maliyeti düşürmek olduğuydu. çok önemli olmayan ama beyenmediğim diger iki eksisi beyaz renk artık iğrenç ötesi olmuş mat ve sanki cilasını unutmuşlar gibi. ayrıca artık motor bölümü siyah boyanmış aşınma, sürtme yada düşmede çizikler armut gibi ortada olur.

  5. #1705
    Alfist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '13 NC700 XA
    Alıntı aloavera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçen c.tesi servise ugradım o sırada yeni nc750x lere baktım ve hakkında bilgi aldım 5bg artış dışında gösterge panelinde ki değişikliler vardı. 750x in 700x e göre eksileri frenler artık kombine abs değil sadece abs bence bu önemli bir nokta servisteki ustanın görüşü maliyeti düşürmek olduğuydu. çok önemli olmayan ama beyenmediğim diger iki eksisi beyaz renk artık iğrenç ötesi olmuş mat ve sanki cilasını unutmuşlar gibi. ayrıca artık motor bölümü siyah boyanmış aşınma, sürtme yada düşmede çizikler armut gibi ortada olur.
    Combine ABS gibi önemli bir teknolojiden vazgeçmenin, maliyeti düşürme amacı taşıması saçmalık.

  6. #1706

    Üyelik
    30 Nisan 2013
    Alıntı emocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ikisi de ne olduğu belli olmayan ve 2012 yıl sonu itibariyle muhtemelen üretimden kalkacak olan modellerdir. ne enduro ne naked böyle bir arada bir derede kalmış ön tekerde tek diskten tasarruf etmeyi bile bir kar sayarak üretilmiş üretim hatası motosikletler.
    Forum'un en başından bir not... çok başarılı bir ön görü doğrusu

    Alıntı poyraz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar sahibinden ilanlarında nc patlaması var.Neden herkes motorunu satıyor.bilmemiz gereken bişey mi var.
    mototal 19.000 tl.ye aksesuarlı nc700x satmaya çalışıyor.Neden ayağa düştü bu motorlar?bilen veya görüşü olan var mı
    CB 500X, aynı özelliklerde ancak 500'lük bir motor, üstelik 700X gibi düşük devirli de değil o yüzden yurt dışında çok daha popüler ve çok satan bir araç 700X, üretimden kaldırıldı, 750X geldi. Bunlar yüzünden de insanlar daha 1 yaşında bile olsa üretimden kalkmış motoru kullanmak istemeyip satıyorlar haklı olarak.

  7. #1707
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı hakkanx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Forum'un en başından bir not... çok başarılı bir ön görü doğrusu



    CB 500X, aynı özelliklerde ancak 500'lük bir motor, üstelik 700X gibi düşük devirli de değil o yüzden yurt dışında çok daha popüler ve çok satan bir araç 700X, üretimden kaldırıldı, 750X geldi. Bunlar yüzünden de insanlar daha 1 yaşında bile olsa üretimden kalkmış motoru kullanmak istemeyip satıyorlar haklı olarak.
    Motosikletin bloğundaki ufak düzeltmeler, göstergesine gelen ufak eklentiler, titreşimde düzenleme, güçte artış... birçok markanın kullanıcılarını dinlemeyip yapmadığı düzenlemeler olduğu için mi bu kadar şaşırdınız

    Bence her marka bunu yapmalı, bu değişiklikleri Honda dan çok kullanıcıları talep etti, anketlerde belgelerde tarih tarih ispatlı zaten.

    Bukadar düzenleme sonucunda daha da kusursuzlaştı ve 2014 ünü istediğiniz anda alabiliyorsunuz, sipariş verin 5 ay sonra getireyim ama fiyat artarsa karışmam gibi amatör bi firmadan da değil

    Piyasadan kalkan tam olarak nedir onuda anlayamadım

    Devirsiz motosiklet kullanmak isteyen, denize dağa taşa bakına bakına yol almak isteyen illa ki kollar yukarda cruiser mi kullanmak zorunda, biz düşük devir torkunu tadamayalımmı bence bu konuda muhteşem verileri var NC serisinin, bişeyle kıyaslarsanız yanılırsınız çünkü sıradan değil alternatifi yok

    O daha popüler bu şöyle bi mevzu da yok nerde okudunuz bilemiyorum ama kimse böyle şeyler yazamaz çünkü doğru değil, 2012 den beri BMW GS ile birlikte satış rekorları kırıyorlar, birsürü ödülleri var, tek disk dediğiniz olay yılın kombine freni övgülerine boğuldu...

    Ben sizin bahsettiğiniz konuların hiçbirine katılamadım nedense
    novablue, aloavera ve Volki34 bunu beğendiler.
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  8. #1708

    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT 09 Tracer, SYM Fiddle II
    750X tarzı bir motosiklet kesinlikle ikinci motorum olacak. Beni teş düşündüren ağırlığı. (duke 125 kilo çünkü) Herhalde 20 30 Bin km'den sonra sorun olmaktan biraz çıkar diye düşünüyorum.

  9. #1709

    Üyelik
    19 Kasım 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Nc750x
    Arkadaşlar selamlar; bugün Nc750x alarak aranıza katılmış bulunuyorum. Yarın birkaç resim paylaşırım saygılar.
    aloavera bunu beğendi.

  10. #1710
    poyraz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    F800ST ve Sym joymax
    Alıntı Hüs81 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selamlar; bugün Nc750x alarak aranıza katılmış bulunuyorum. Yarın birkaç resim paylaşırım saygılar.
    Güle güle kullan kardeşim,kazasız sürüşler,en yakın zamanda izlenimlerini yaz.benim de niyetim var zira..
    Ama forumu okuyunca aklım da karışmadı değil doğrusu..En doğru bilgi,kullananların samimi eleştirileri olacaktır.

  11. #1711
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Arkadaşlar bana şu NC 750 "X" te sele alçalmış v.s hikayesini biri açıklayabilirmi,

    Hondanın kendi sitelerinde bile hiçbişeyin değişmediğini okuyorum, bu sadece yalan yanlış bi söylentimidir

    700 sahipleri bile para ayırıyorlar 750 deki alçak seleyi almak için falan, orjinal dışı bi selede değil anlaşılan,

    tamamen hayali bişeye inanılmış olabilirmi, yada tüm ülkelerin Honda sitelerine yanlış veri girilmiş olabilir mi


  12. #1712

    Üyelik
    30 Nisan 2013
    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bukadar düzenleme sonucunda daha da kusursuzlaştı ve 2014 ünü istediğiniz anda alabiliyorsunuz, sipariş verin 5 ay sonra getireyim ama fiyat artarsa karışmam gibi amatör bi firmadan da değil

    Piyasadan kalkan tam olarak nedir onuda anlayamadım
    Aynı fikirde olmak zorunda değiliz zaten, ben ürünleri de kötülemiyorum ancak Honda'nın tutumunu eleştiriyorum.

    Bahsettiğinizi tüm markalar yapıyor zira kuru riske edemiyorlar. Ama tutup da anket yapıp motor getirmek bizleri enayi yerine koymak değil de nedir. Ülkede keriz var mı'nın yoklamasıdır bu olay başka birşey değil.

    Piyasadan kalkan NC 700X. Böyle bir motor artık yok, ufak düzenlemeler olsa aynı isimle rötüşlu model diye devam ederdi ama tersine 700X'i bitirdi, üretimden kaldırdı ve YENİ bir motor çıkardı. Arada dağlar kadar fark var. Diğer türlü olsa NC 700X2 gibi devam ederdi ! O yüzden aslnda iyileştirdi deyip de kendimizi kandırmayalım.

    CB 500X'e gelince, sadece ülkemizdekileri değil global forum'ları okursanız CB 500X'in 700'den daha popüler olup daha çok sattığını görürsünüz. İşte Honda da bu yüzden ithal etmeye cesaret edemedi ya.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------

    Tam gösterge olmasa da CB 500X'in satış satısına bir örnek:

    Adventure Touring Jan-Dec, 2013 compared with Jan-Dec, 2012
    Manufacturer Model
    YTD 2013 YTD 2012 % Chg
    KawasakiKLR650 399 446 -10.5%
    BMW R1200 GS 370 305 21.3%
    Suzuki DL650A 311 488 -36.3%
    BMW G650 GS 298 310 -3.9%
    Honda CB500XA 297 0 100.0%
    Triumph Tiger 800 XC 205 213 -3.8%
    Ducati MTS1200 198 202 -2.0%
    BMW F800 GS 172 202 -14.9%
    BMW R1200 GS Adv. 164 186 -11.8%
    BMW F 700 GS 158 46 243.5%

  13. #1713

    Üyelik
    19 Kasım 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Nc750x







    Resimler biraz gecikti kusura bakmayın.

    Şurda nc 700x ile 750x arasındaki farkı anlatmış ikisinide kullanan bir ecnebi
    http://www.youtube.com/watch?v=oPtZYfM7A6c
    ozgurcakici bunu beğendi.

  14. #1714
    Alfist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '13 NC700 XA
    Hayırlı olsun. Sayenizde anılar canlandı

  15. #1715
    adiren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2006
    Şehir
    Tekirdağ,Çorlu
    Motosikleti
    R1200GS
    Her şeyin yenisi, gıcırı güzeldir de, motorun el değmemişi insanı başka bir heyecanlandırıyor
    Benim motor daha 3500 de ama fotoğrafları görünce içim gitmedi değil.
    Hayırlı olsun bu arada
    Aşka düştüm ben de geldim

  16. #1716
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    Alıntı hakkanx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Piyasadan kalkan NC 700X. Böyle bir motor artık yok, ufak düzenlemeler olsa aynı isimle rötüşlu model diye devam ederdi ama tersine 700X'i bitirdi, üretimden kaldırdı ve YENİ bir motor çıkardı. Arada dağlar kadar fark var. Diğer türlü olsa NC 700X2 gibi devam ederdi ! O yüzden aslnda iyileştirdi deyip de kendimizi kandırmayalım.
    Yeni model değil.Tüm aerodinamik,görüntü,yedek parça,vb büyük bir kısmı aynı sadece 50cc daha fazla,5 bg,5 nm tork yüksek.Sen olsan buna 700x-2 mi derdin yoksa 50cc artışı vurgulamak için 750x mi derdin?

  17. #1717

    Üyelik
    19 Kasım 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Nc750x
    İyi dileklerinize teşekkürler arkadaşlar. Henüz alışma dönemindeyim şimdilik herşey keyifli gidiyor. Şehir içi trafikde(Maslak-Beylikdüzü arası) eskiden cbf 150 kullanan biri olarak bu motorda herhangi bir şekilde cbf'in kullanım rahatlığını yada yakıt ekonomisini arayacağımı sanmıyorum.

  18. #1718
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    cbf 150 nc nin yanında teker üstü teneke. Kıyas kabul etmez. Ben gymkhana yarışında cbf ile aynı süreyi yaptım nc'de. On numara motor, güle güle kullanın

  19. #1719

    Üyelik
    13 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    NC700X tabii ki bir 1200gs değil ama ben bu motoru alıp da şikayet eden (benim gibi sıkleti ağır çekenleri toto problemi hariç) görmedim arkadaşlar, yeni alanlara da güle güle kullanmaları dileğiyle

  20. #1720

    Üyelik
    17 Mart 2014
    Merhabalar,

    NC750x ile aranıza yeni katıldım. Belki benim gibi cbr250 den geçecekler olursa diye kısaca deneyimlerimi özetlemek isterim.
    Gpr 125, cbr250 den sonra üçüncü motorum.

    Boyum 1.70, kilo ~80. Ayaklarım parmak ucunda yere basabiliyorum. Bu nedenle geri gitme gibi manevralarda zorlanmadım diyemem. Motorun kontrolü çok rahat ve konforlu. Altı kalın güzel bir motor botu benim boyumdaki kişiler için rahatlık sağlayabilir.

    Yakıt olarak daha rodaj aşamasında olmasına rağmen yol bilgisayarının gösterdiği değerler cbr250 seviyelerinde.

    Son hız olarak cbr 250nin 140 ta bittiği ve koşullara bağlı olarak birer birer hızlandığı nokta, bu motorda 170 civarında.

    Hızlanma olarak rodaj nedeniyle ani tam gaz yapmamaya çalışsamda, daha önce hiç bu hacimde veya motor karakterinde motor kullanmamış biri olarak, 250cc den 750cc ye geçerken gözümde büyüttüğüm kadar büyük bir fark yok. Birde tek silindir cbr250 yüksek devir nedeniyle hız yüksek olmasa bile daha hızlı hissettiriyordu. Bunda kesinlikle sessizlik, az titreşim, rüzgar koruması, konfor hızı hissettirmiyor.

    Ağırlık merkezi, oturuş pozisyonu vs, düşük hızlarda çok stabil. Geniş gidon nedeniyle manevraları çok rahat, özellikle kontrada çok hissediliyor.

    Bayiler ilginç bir şekilde hala 6000km bakımından bahsediyor. Bu arada bir şekilde teslime yetişmediği için ürün kitapçıklarını vermediler. Acaba 6000 e göre yeniden mi yazıyorlar merak ediyorum.

    Bagaj çok kullanışlı. Ancak benim shoei gt air xl kesinlikle sığmadı.

    Siyah renk givi motor koruma ile birlikte aldım. Orjinal honda daha güzel görünüyor ancak bu sanki daha koruyucu gibi geldi bana.

    Yol bilgisayarında motor sıcaklığı dışında eksik yok. Onun içinde hararet uyarısı var. Anlık yakıt veya kullanılan yakıt gibi veriler benim çok hoşuma gitti.

    Sol kumandada sinyal ile korna yer değiştirmiş. Ek olarak cbr 250 de bu kumanda daha ufak ve ele daha yakındı. Birde selektör için sol işaret parmağının altında push button şeklinde bir düğme vardı. Bunda uzun / kısa switch bulunuyor. Debriyaj çekili iken kornaya basmak veya sellektör yapmak daha kolaydı. Tahminime göre zamanla bunada alışırım.

    Herkese kazasız belasız güzel sürüşler dilerim.



    Volki34, aloavera, Kargaburun ve 4 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 23 kullanıcı var. (0 üye ve 23 misafir)

Bu Konudaki Etiketler