Bi araba 100 km/3.50 Litre benzin yakar motor arabadan cok yakıyormus :S
Bi araba 100 km/3.50 Litre benzin yakar motor arabadan cok yakıyormus :S
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
hangi araba istanbul sehirici trafiginde 3.5 lt yakıyor?
Kullanıcısı degilim motosikletin ama istanbul trafigi icin gayet güzel bence
Deponun yerindeki bagaj kullanımı kolay mi?
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
cbf150 kullanmis birine onerirmisiniz ? 35000 km spacy 2000 km cbf150 tecrubesi olanlara.birde ders alacak
Ben oneririm. Kontrolu kolay bir motor. Agirligini hissettirmiyor. Motoru agresif degil.
Cbf 150 ile 10 bini tamamla, sonra cbf 250 kullan bi 10 bin km kadar, sonra 2 silindirli 250 cc bi motoru 10 bin km kullan, sonra tek silindir 600 cc bir motorla 15,20 bin km tecrübe edin. Sonra belki kullanabilirsin
Bu şakaydı tabiki Trafik tecrüben var galiba. Eğer boyuna da uygunsa motor seni zorlamaz diye düşünüyorum.
Olay gaz kolunda bitiyor bence. Onceden yuksek devirli motor kullandiysan aliskanlik olmus olabilir. Sehir icinde 3000-4000 devir arasinda vites degisimi cok uygun gibi gorunuyor.
Arkadaşlar, neredeyse her sabah bağdat caddesi erenköy starcbucks ın önünde beyaz bir nc700x görüyorumm.
sahibi burada mıdır acaba ?
Motosikleti çalıştırınca gösterge sönüyor.. Yakın zamanda motosikletimle alakalı bir güncelleme yazmayı düşünüyorum. İlk günlerin acemiliğini attım üzerimden, 1.800 km üzerinde yol yaptım. ABS'ye bayıldım, her kuruşunun hakkını veriyor bu frenler. ABS devreye sokmayacaksın, asıl motorcu sokmaz falan diye yazıyor forumlarda hep ama gönüllerdeki motorcu olamadığımdan ve ciddi bir kaza esnasında olacağımın garantisi de olmadığından ben herkese ABS'yi tavsiye ediyorum. Frenlere asılınca motosiklet sapıtmıyor, kuru yaş her havada gönlünce asılabiliyorsun
120 ile viraja yattiniz farkettiniz ki o viraj aslında max 80 lik.. Virajın içinde yatmis yardirirken her iki frene var gücünüzle asilabiliyor olmak paha bicilemez.
Abs iki defa ciddi anlamda hayatımı kurtardı o yüzden abs nin önemini yaşayan bilir.. Yaşamayan da motorda abs olmaz saplantısı ile giderken bi yere garfield oluverir..
abs kazık frende kıçını sallamaz motorun ve düz akar, abs siz motorda bunu becermek için kombine frende ustalaşmak gerekir. ancak usta olmayan birisi veya her ustanın her zaman aynı beceriyi göstermesini, her panikte aynı tutumu sergilemeyecği aşikar olduğuna göre usta motorcu bile abs li de rahat eder. usta olmayan da usta motorcu gibi fren yapabilir. yeterki panik frende asıldığında yine kombine bassın.
Arkadaşlar.. lütfen motoru kullananlar detaylı bilgi versin , paylaşsın..
benim gibi bu motoru almayı düşünenler için:
Kullanım kolaylığı ?
Frenler ?
sesi ?
son hızı ?
rüzgar çok rahatsız ediyormu ?
vs. vs..
Kullanım kolaylığı: scooter gibi
Frenler: simdiye kadar kullandiklarimin icinde en iyi frenler (vstrom, f650cs, ktm640, caponord, klx250)
sesi: ben cok sevdim. kisiye gore degisir
son hızı: denemedim (max 140 gordum)
rüzgar çok rahatsız ediyormu: tur camiyla bile cok konforlu degil (1,85 boy)
ushuaia teşekkur ederim.. cbr600 f ile Nc700 arasında kararsız kaldım.. tabiki fiyat olarak Nc700 ağır basıyor.
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)