Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
-
09 Nisan 2013, 18:31
#1121
vladimir adlı üyeden alıntı
Honda NC 700x Almanya fiyatı 6230 eur =14.578.-TL, Almanya KDV oranı %19, yani motorun vergisiz satış fiyatı 12.250.TL(içinde kar marjı da var,Almanya'da ÖTV benzeri vergi yok ) Bu motoru Türkiyede ki bir bayinin ithal ettiğini düşünelim. 12.250.TL ÖTV matrahı olacak , %37 ÖTV oranı ile çarptığımızda; 16.783,31 TL KDV matrahı oluşur , KDV dahil rakam ise 19.800.-TL'dir.
Türkiyedeki bayi bu motoru 21.500 (KDV dahil ) satar ise KDV hariç tutarı 18.220.-TL olur. Bu bayinin kazancı motor başına ki burada varsayımımız nc700x'in Almanya'dan liste fiyatından alındığı pek tabiki Honda Global yerel distrübütöre daha ucuza verecektir. İşin özü mevcut durumda kazanç (18.220-16.783=) 1450.TL
Türkiye distrübütörü bu motoru Honda Globalden vergi hariç 12.250 değil de 11.000 TL'ye çekerse ki bence mantıklı senaryo budur. 15.070 ÖTV dahil rakam ,17780.-TL ise KDV dahil rakam olur(Tüketici satış fiyatı) bu durumda KDV dahil 21.500 KDV dahil , 18.220.-TL' KDV hariç motor satan bayinin-distribütörün kazancı (18.220-15.070) 3150.TL olur.
Alternatif olarak Tenere 660z öneriyorum. Ayrıca talep etmek lazım gelene razı olmamak lazım diye düşünüyorum. Honda bu motoru maksimum Türkiye'de 19.500 olarak fiyatlasaydı almayı düşünürdüm. CBF 1000 ise yurtdişı fiyatlara göre fiyat performans kralı.
hondanın herkesi nc700 lendirmek gibi bir misyonu yok, her eve bir nc700, her genç bünyeye bir nc700 gibi bir misyonu da yok. Ben de onların yerinde olsam peynir ekmek gibi sattığım motoru daha ucuza fiyatlamaya çalışmazdım. Alternatifinize baktım, motoru bulmak için yazdığınızdan copy-paste yapmak zorunda kaldım çünkü hiiiç aklımda yer etmemiş bir motor. Sonuçta, bir tarafta nc700 varken, elbette kendini kanıtlamış fonksiyonel bir endurodur ama çekirgeye benzeyen bu motorla dışarıda gözükmek istemem. Bu motorun kullanıcıları zorla nc700 almamış, hepsi bu başlık altında memnuniyetlerini paylaşırken sizin bu motor bu kadar para etmez yaklaşımınız elbette rahatsız edici ve anlamsız olabilir. Ben cbf1000 kullanıyorum bana göre de f/p olarak mükemmel bir motor, diğer taraftan nc700 ile 3 litreli tüketimleri görünce imrenmiyor değilim.
Reklamlar
-
09 Nisan 2013, 23:23
#1122
Anadolu yakasında oturan ve motosiklet elektrik aksamından anlayan bir arkadaşa asistanlık yaparaktan motorumda yapmak istediğim değişiklikler mevcut, yardımcı olabilecek olan var mı ? Bir de malum orta sehpa sanırım en çok yağlama için tercih ediliyor, bu sebeple orta sehpa parasına otomatik yağlama sistemi düşünüyorum, bu konuda önerileriniz nedir arkadaşlar ? En bilinen marka belli, Scottoil ama alternatifler var mıdır ve nelerdir?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------
Yapmak istediğim değişikliği şimdiden söyleyeyim, beyaz çakar yaptırmayı düşünüyorum ve tek sebebi bir şekilde araba kullanmayı öğrenmiş olan toynaklı varlıklar beni farketsin. Motoru cuma günü teslim aldım, cumartesi toplam 100 km süren şehiriçi diyebileceğim bir tur yaptım ve Bakırköy sahilyolunda taksi kullanan bir toynaklı bana motosikletteki ABS'nin nasıl çalıştığını fiilen, yaşayarak öğrenme imkanı verdi. Yeri gelmişken buradan kendisine tekrar (çünkü hemen peşine düşüp sağa çektirip saygılarımı sundum) en derin hürmetlerimi pek nazik hislerimle bildirmeyi bir borç bilirim.
-
10 Nisan 2013, 10:18
#1123
reeper adlı üyeden alıntı
Anadolu yakasında oturan ve motosiklet elektrik aksamından anlayan bir arkadaşa asistanlık yaparaktan motorumda yapmak istediğim değişiklikler mevcut, yardımcı olabilecek olan var mı ? Bir de malum orta sehpa sanırım en çok yağlama için tercih ediliyor, bu sebeple orta sehpa parasına otomatik yağlama sistemi düşünüyorum, bu konuda önerileriniz nedir arkadaşlar ? En bilinen marka belli, Scottoil ama alternatifler var mıdır ve nelerdir?
selam kardes,
ben anadolu yakasinda kadikoydeki eski adi ugurlu motor yeni adi platin motordan led ve elcik korumayi taktirmayi dusunuyorum fakat bu parcalari alirken ucuz olsun diye dusunuyorduk, taktirma parasi hic az degil bilmis ol. zincir yaglamaya gelince ben orta sehpa aldim cunku motoru herzaman yana birakamayacak yerlerde yasiyorum, orta sehpa bence motoru yaglamak icin degil motoru birakmak icin gerekli. otomatik tutoro marka zincir yaglayici siparisi verdim. en kapsamli seti turkiyeye 90GPB civarina gonderilebiliyor. henuz elime ulasmadi.
-
10 Nisan 2013, 10:35
#1124
toujours09 adlı üyeden alıntı
Kırmızı da kırmızı yani...kırmızısını gördüm.5 lira fazla olsun kırmızı olsun kardeş...Hayırlı olsun...
Kırmızı alamadık malasef. Büyükte kayıp olmadı Griside güzelmiş.
Bu motora her renk yakışıyor.
Daha fazla fotoğraf
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
-
10 Nisan 2013, 10:52
#1125
Deryali adlı üyeden alıntı
Siz elcik koruma arıyordunuz her halde ben acerbis in beyaz elcik korumasını 200 tl ye aldım bunun füme olanı da var sizin motora yakışır..
-
10 Nisan 2013, 11:04
#1126
Evet motor bugün gazteye çıktı,haftasonuda bütün billboardlara çıkıcak nc700x satışları sayemde iyice artıcak gibi
bu arad motora orta ayak taktım geçen gün biraz uğraştırdı beni grajda ama becerdim.Ve sübap ayarlarını kontrol ettim bir milim oynama yoktu.Taş gibi motormuş.Yanlız conta takımına 150 tl vermek acayip içime kooydu.En kısa zamanda almanyaya gittiğimde toplucam bütün yedek parçaları.
-
10 Nisan 2013, 11:11
#1127
DARKSTAR54 adlı üyeden alıntı
Hocam nerden aldın link verebilir misin?
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
-
10 Nisan 2013, 11:36
#1128
deyali arkadaş onu enduro marketten almış olabilir çünkü benim motordada siyahı var ben ordan almıştım.ve 200 tl civarıydı yalnız önermiyorum çünkü gerekli korumayı sunmuyor basit bir şey hatta kesinlikle önermiyor.Ben hard bir tane aldım haftasonu takıcam
-
10 Nisan 2013, 11:50
#1129
http://www.adamotorsiklet.com/detay.php?id=1214
ADA motosiklet sakaryadan internet üzerinden alabilirsin ellerinde fümesi var artı led döşeme imkenı da var ama ben yapmıyacam sinyallere bağlanabilir aslında yeni motor aldım diye bana 200 nakite verdi dostum satış fiyatı 230 tl ama çok yakışıyor...hem de malzeme kaliteli..
-
10 Nisan 2013, 12:42
#1130
http://www.aliexpress.com/item/Universal-MOTORCYCLE-MOTOCROSS-DIRTBIKE-MX-ATV-HAND-GUARDS-LED-for-dual-road-handguards-As-Acerbis/520045759.html
Herşey dahil 70 liraya geldi evime kadar. Acerbis ile aynı kalite. Dünya para vermeyin boşuna
-
10 Nisan 2013, 15:57
#1131
Arkadaşlar elcik koruma olarak ne alırsanız alın, motoru yatırdığınızda manetin kırılmasını, elinize bir zarar gelmesini engelleyecek bir şey alın. Özetle içinde de metal bir çerçeve olsun.
-
10 Nisan 2013, 17:38
#1132
sertan doğru diyor diğerleri gereksiz süsden ibaret.Bende aynı hatayı yaptım ama ben metal sanıyordum için online alış veriş yaparak almıştım.İlk kez böyle tongaya düştüm.
-
11 Nisan 2013, 00:59
#1133
Selamlar ,
Ben de sonunda nc700x imi teslim aldim cumartesi gunu. Hatta deryali nickli arkadasla da bayide tanistik
Pazar gunu sehirdisinda olmamdan pazartesi ve sali gunu de havalarin kotu olmasi sebebiyle bi turlu kullanamadim yeni motoru ama bugun baya bi kullandim. İlk izlenimlerim su sekilde;
Oncelikle cbf150 den sonra acayip torklu geldi , basta biraz tirssam da alisinca cok keyifli olmaya basladi.
Cok dengeli ve rahat bir surusu var. Aralardan derelerden cok rahat geciyor, gidon yuksekligi arabalarin yan aynasini kurtardigi icin baya avantaj sagliyor.
Boyum 170 oldugu icin parmak ucu yere basmanin surus ve durus esnasinda cok bi dezavantajini yasamasamda park ettigim yerden geri geri cikis yaparken hele bide hafif rampaysa biraz sikinti yasiyorum. Ama cok buyuk sorun degil.
Hiz olarak max 140 km yi gordum ve on siperligin alcak olmasi sebebiyle ruzgar biraz korkutuyor sanki.
Bagaj olayi super, kaski ve eldiveni icine koyabilmek baya bi kolaylik sagliyor. Arka canta alsam mi almasam mi emin olamadim.
Bu arada ilk depo benzin sonunda yakit tuketimim biraz fazla cikti 4,5 lt/100km ama sikisik trafikte baya bi dur kalk yaptim.
Kasko icin sair sigortadan fiyat aldim , ferdi kaza sigortasi dahil 1570 tl.
Genel olarak simdilik hersey cok guzel diyebilirim bakalim biraz km yaptikca degisen birşey olacak mi.
Elestirecegim de 2 kucuk nokta var;
1) vites gecisleri ayni cbf 150 gibi " tak-tuk" efektli
2) kornasi da cbf150 ile ayni. Biraz daha tok bi sesi olsa iyiydi.
-
11 Nisan 2013, 09:57
#1134
‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,
-
11 Nisan 2013, 10:12
#1135
givi al güzel,yada orjinalini al biraz daha ver ikiside güzel.Aynı boylardayız nerdeyse sorun yok yani.
Elcik olarakda barkbuster ı al en iyisi o.
Rodajda bol bol vites değiştir bu motorda devir çok önemli değil çünkü az çeviriyor.Ama motoru 45 50 dakikadan fazla kullanma.yormadan ısındırmadan motoru fazla yavaş yavaş alıştır.İlk çalıştırdığında direk yola koyulma,biraz ısınsın 3- dakka falan sora çık yola.Gül e güle kullan.
-
11 Nisan 2013, 10:23
#1136
laylow adlı üyeden alıntı
givi al güzel,yada orjinalini al biraz daha ver ikiside güzel.Aynı boylardayız nerdeyse sorun yok yani.
Elcik olarakda barkbuster ı al en iyisi o.
Rodajda bol bol vites değiştir bu motorda devir çok önemli değil çünkü az çeviriyor.Ama motoru 45 50 dakikadan fazla kullanma.yormadan ısındırmadan motoru fazla yavaş yavaş alıştır.İlk çalıştırdığında direk yola koyulma,biraz ısınsın 3- dakka falan sora çık yola.Gül e güle kullan.
cevaınız ve uyarılar için teşekkürler...Siz GİVİ ve HONDA kullandınız ikisinde de sorun yaşamadınız anladığım.. Ama durum buysa GİVİ'den sonra niye HOnda aldınız? Veya arkadaşlarınız motorlarında mı test ettiniz? Kusura bakmayın sizinle aynı boydaysak direk sizin memnun olduğunuzu almak istiyorum..
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:18 ----------
TEKNİK SORU: Arkadaşlar motosikleti alırken kombine fren sistemi var dolayısiyle arka frene basınca ön frende çalışıyor dediler. Normal motosikletlerde ön ve arka aynı anda sıkılıyor. Şimdi Nc700x kullanırkende bu alışkanlığı kaybetmemek için yaklaşık ön(%70) arka(%30) birlikte sıkacağız. Ama bu duruma CBS den dolayı ÖN FRENE bir artı daha gelecek oran ön fren oranı yaklaşık(kafadan atıyorum) %80-90 olacak , bu durun ön freni fazla asılmakla eş değer olursa kendimizi yerde buluruz.... Dün ön freni sıkarken korktum açıkcası .. Yardımlarınızı bekliyorum
‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,
-
11 Nisan 2013, 10:33
#1137
[QUOTE=DARKSTAR54;2991508]Siz elcik koruma arıyordunuz her halde ben acerbis in beyaz elcik korumasını 200 tl ye aldım bunun füme olanı da var sizin motora yakışır..
Emre bu elcik korumada metal aksam var mı yoksa sadece plastik mi?
-
11 Nisan 2013, 10:40
#1138
karapara adlı üyeden alıntı
cevaınız ve uyarılar için teşekkürler...Siz GİVİ ve HONDA kullandınız ikisinde de sorun yaşamadınız anladığım.. Ama durum buysa GİVİ'den sonra niye HOnda aldınız? Veya arkadaşlarınız motorlarında mı test ettiniz? Kusura bakmayın sizinle aynı boydaysak direk sizin memnun olduğunuzu almak istiyorum..
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:18 ----------
TEKNİK SORU: Arkadaşlar motosikleti alırken kombine fren sistemi var dolayısiyle arka frene basınca ön frende çalışıyor dediler. Normal motosikletlerde ön ve arka aynı anda sıkılıyor. Şimdi Nc700x kullanırkende bu alışkanlığı kaybetmemek için yaklaşık ön(%70) arka(%30) birlikte sıkacağız. Ama bu duruma CBS den dolayı ÖN FRENE bir artı daha gelecek oran ön fren oranı yaklaşık(kafadan atıyorum) %80-90 olacak , bu durun ön freni fazla asılmakla eş değer olursa kendimizi yerde buluruz.... Dün ön freni sıkarken korktum açıkcası .. Yardımlarınızı bekliyorum
Ben MRA Variotouringscreen taktırdım, şimdilik memnunum.
https://www.mrashop.de/erp/catalog/navigationPath//1.Sortiment/0.html?mral=1&type=%283551%2C19%2C0%29&form=%28176 %2C20%2C0%29&spr=D
Fren için söylenen şey yavaşlamak için arka fren, durmak için ön fren, ani duruşlar için ikisi birden diye anlatılmıştı...
-
11 Nisan 2013, 10:57
#1139
Dostum öncelikle temel frenleme olayını pek bilmediğini anladım yazmandan.Bu tehlikeli bir durum.Motoru ön fren durdurur ama optimal duruş için her ikisinide dengeli şekilde kullanmalıyız.Burda kim ne kadar çok şey yazarsa yazsın bunu iyi eğitim almadan öğrenemezsin.
Gelelim camlara,ben camların her ikisinide takarak denedim.Hondada yakın arkadaşlarım motor camiası tanır beni.O yüzden fiyat performans olayına baktım ve giviyi aldım.Ama hondanınki daha şık duruyor bu gerçek.Şıklık peşinde değilim ama
Karapara sen ufak motordan bir anda geçmiş gibi duruyorsun büyük hacimliye.Bence hondaya git ufak bir eğitim al cidden çok faydalı.Hem güvenin artar hemde motorculuktan zevk alırsın.Motor güzel olduğu kadar tehlikeli çok tehlikeli bir uğraş.
-
11 Nisan 2013, 10:59
#1140
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler