ne sıkması güzel kardesim ellerinden opecegim dogrudan .))
Yahu Honda bu modellerde "Dual Clutch" denilen çift kavramalı vites sistemini kullanmış. Hiç kimse vitesten bahsetmiyor hala. Nasıl değişiyor bunun vitesleri, tuşla mı ayakla mı, otomatik modu var mı, debriyaj ayarı varsa nasıl vs, vs,, arabalardaki sistemi biliyoruz, bu motorda nasıl uygulamışlar bunu kimse merak etmiyor mu?
Kullanıcı olsam ilk dikkatimi çekecek ve bahsedeceğim şey bu olurdu heralde...
#sürenadam
Nasıl ya Bu ne dingil hayattır o zaman, böyle saçmalıklar olmasın artık... Vay arkadaş, adamlar çift kavramalı motor sürüyoruz piyasaya diye dünyaya lanse(ilan) ediyorlar, TR ye gelen model manuel... Bu versiyonunun mevcut olduğunu da şuanda öğrenmiş bulunuyorum.
Çift kavramalı modeli gelene ve fiyatı belirlenene kadar benim için Honda defteri kapanmıştır...
#sürenadam
http://www.youtube.com/watch?v=rS1j_-ya1ds&feature=fvsr
http://www.youtube.com/watch?v=rS1j_-ya1ds&feature=fvsr
Dual clutch şanzımanlka ilgili iki video özellikle ikinci çok yararlı motor vites değişimlerinde nasıl tepki veriyor ve dual clutchla nasıl tepki vermiyor çok iyi görülüyor. Umarım faydalı olur.
Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
ONE LIFE LIVE IT
Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)
elcikte S-D-N diye düğmeler var,oradan kumanda ediliyor.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
Syanur kardeş,çift kavramalılar şimdilik TR.ye gelmeyecekmiş diye okumuştum.belki daha sonra.sanırım fiyat konusunda belirleme olmadı.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
@adanalı, abicim teşekkür ederim bilgilendirme için. Sen elcikte tuşlar var felan deyince bizzan yakından gördün sandım. Yani TR de var sandım. Anlaşılan 3.sınıf tüketici muamelesine devam ediyoruz Bakalım o modeller gelince fiyat ne olacak...
#sürenadam
Çok ciddiyim alınmaz... Benim için olayı oydu o motorun... büyük hayal kırıklığı içerisindeyim, anlatamam...
#sürenadam
çok mu önemli bu çift kavrama tamda karar verdik Honda NC alalım dedik vazmı ?geçelim yani. Gidip bir Yamaha XJ6 alıcam en sonunda.
Bence NC700 S ya da X almak için biraz daha beklemek gerek ki gerçekten teknolojik bir motora binmiş olalım.
www.motorumla.net
Benim için çok önemliydi, bu motora bukadar sıcak bakmamın en büyük sebebiydi diyebilirim çok net. Şuanda çok düşük yakıt tüketimi ve şehir içine uygun süper tork dağılımı özelliği hala ön planda. Ancak bahsettiğim özelliği DSG şanzımanlı araba kullananlar anlar, nekadar zevkli, kolay, konforlu, performanslı ve yakıt tüketimine faydalı olduğunu...
#sürenadam
Yanılmıyorsam çift kavramalı modeller daha da az yakıyormuş. Eğer doğruysa 3 litrenin bile altına düşüyormuş.
www.motorumla.net
http://enduroist.com/forum/showthread.php?t=6330
Buradan nc700xi olanlardan bilgi alınabilir.
"in the land of the blind, one eyed is the king..."
Adana' dan bir alan olsada test sürüşü yapsam.
İnsan mı paraya bağlı, para mı insana bağlı? Bu, insana bağlı.
DC şanzman sadece 1200'lük Crosstourer'da var.
Onun da fiyatları şöyle: Pricing Dual Clutch Transmission £12,325* / Standard £11,475** * Includes first registration and road tax
"Acemisi olduğunuz tekniği önce kapalı alanda, tedirginlik geçtikten, tekniğe hakim olduktan sonra yolda deneyin ve yavaş yavaş yol sürüşüne aktarın." motorhikayesi.com | "Motosiklete Binmeyin, Motosikleti Sürün"
Dual Clutch VFR 1200 de de var. Yani şimdilik hep üst kesime hitap eden modellerde var yine büyük çoğunluk ulaşamayacak bu teknolojiye. Beklemeye devam...
Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
ONE LIFE LIVE IT
Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (2 üye ve 11 misafir)