Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Aralık 2022, 16:24
#7241
Cyan adlı üyeden alıntı
Pahalı maalesef. Ancak şunu hatırlamak lazım; el değmişken her iki tarafın da hem yağ hem de toz keçeleri değişir. Eyüp Usta sanırım orijinal değil yan sanayi Ariete kullanıyordu. Sadece yan sanayi Ariete'lerin takım yağ + toz keçeleri en az 900-1000₺ civarı. (Orijinaller bunlardan pahalıdır eminim...) Kalan kısım da işçiliktir.
Aslında zor iş değil ancak birkaç parça özel alet lazım. Parayı bunlara yatırıp kendiniz yaparsanız iki değişimden sonra kendini amorti eder.
tabiki bu söylediğim fiyatın içinde iki amortisörün keçeleri ve yağı dahil. hatta telefonda amortisör çizikse belki polisaj kurtarabilir bakarız felanda demişti. benim bildiğim konular ama bilmeyen adam içinde iyi konuştu gayet. kısacası ne kadar ekmek o kadar köfte hesabı. belki eyüp usta yarım ekmeğe 10 tane köfte koyuyordur fakat biz 3 köftede karnımızı doyurur dedik
Reklamlar
-
03 Ocak 2023, 15:32
#7242
2018 model nc750x dct adayıyla görüşüyorum şu anda ama ikinci el araç konusunda hiç tecrübem yok. kime gitmek lazım, nasıl kontrol ettirmek lazım her türlü önerinize ihtiyacım var. araç istanbul'da.
-
04 Ocak 2023, 11:39
#7243
freasy adlı üyeden alıntı
2018 model nc750x dct adayıyla görüşüyorum şu anda ama ikinci el araç konusunda hiç tecrübem yok. kime gitmek lazım, nasıl kontrol ettirmek lazım her türlü önerinize ihtiyacım var. araç istanbul'da.
İşi bilen detaylı bir ustaya gitmen gerekiyor. İstanbuda ergin usta olabilir. Yetkili servis bakımlarını kontrol ettir varsa. Genelde sataacakları motoru bakımsız veriyor insanlar
-
04 Ocak 2023, 12:14
#7244
Ramazan Can adlı üyeden alıntı
İşi bilen detaylı bir ustaya gitmen gerekiyor. İstanbuda ergin usta olabilir. Yetkili servis bakımlarını kontrol ettir varsa. Genelde sataacakları motoru bakımsız veriyor insanlar
çok sağolun öneri için hocam. ergin usta dediğiniz bu adresteki usta mıdır?
https://ed-garage.business.site/
bir de dct için 2016 ve sonrası öneriliyor. 2015 alacak olsam genellikle sehir içi kullanım olacağı düşünülürse çok sorun yaşar mıyım?
-
04 Ocak 2023, 14:16
#7245
freasy adlı üyeden alıntı
çok sağolun öneri için hocam. ergin usta dediğiniz bu adresteki usta mıdır?
https://ed-garage.business.site/
bir de dct için 2016 ve sonrası öneriliyor. 2015 alacak olsam genellikle sehir içi kullanım olacağı düşünülürse çok sorun yaşar mıyım?
dct şanzımanların belli bir yılından sonra ufak tefek sorunlarını çözmüşlerdi fakat hangi yılda bilmiyorum. bir de dct kavraması da belli bir zamanda değişiyor oda çok tuzluydu hatırladığım kadarıyla. bu ikisine iyi dikkat edin. zaten geri kalanı da standart bi nc. güzel bakılmış makinaysa zaten evladiyelik olur.
-
04 Ocak 2023, 17:55
#7246
ahmetmert58 adlı üyeden alıntı
dct şanzımanların belli bir yılından sonra ufak tefek sorunlarını çözmüşlerdi fakat hangi yılda bilmiyorum. bir de dct kavraması da belli bir zamanda değişiyor oda çok tuzluydu hatırladığım kadarıyla. bu ikisine iyi dikkat edin. zaten geri kalanı da standart bi nc. güzel bakılmış makinaysa zaten evladiyelik olur.
2016 yılında vites değişimlerinde yaşanan sıkıntı çözülmüş diye biliyorum. çok teşekkürler cevap için. ama 2015 ve öncesinde yaşanan sıkıntılar ne kadar dayanılmaz sıkıntılardı onu bilmiyorum.
-
04 Ocak 2023, 18:32
#7247
freasy adlı üyeden alıntı
2016 yılında vites değişimlerinde yaşanan sıkıntı çözülmüş diye biliyorum. çok teşekkürler cevap için. ama 2015 ve öncesinde yaşanan sıkıntılar ne kadar dayanılmaz sıkıntılardı onu bilmiyorum.
2015 de de vites geçişlerinde sorun yok. Sadece seçenek farkı var.( S-1 S-3) . Pim kırılması olayı ve vites motoru sorunu hepsin de var.
Arada grenaj farkı en büyük fark. Gerisi ceviz kabuğunu doldurmaz
-
04 Ocak 2023, 20:48
#7248
Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı
2015 de de vites geçişlerinde sorun yok. Sadece seçenek farkı var.( S-1 S-3) . Pim kırılması olayı ve vites motoru sorunu hepsin de var.
Arada grenaj farkı en büyük fark. Gerisi ceviz kabuğunu doldurmaz
Virajda vites değiştirebilme gibi garabetleri vardı. 2016'larda değiştirmişlerdi.
-
04 Ocak 2023, 20:58
#7249
Cyan adlı üyeden alıntı
Virajda vites değiştirebilme gibi garabetleri vardı. 2016'larda değiştirmişlerdi.
Yok öyle bir şey ben de 2018 var gaz tepkisini ayarlamaz isen hala vites değişiyor. Ama bu öyle seri oluyor ki manuel gibi terslik olmuyor.
-
05 Ocak 2023, 10:18
#7250
Vites motorunu temizleyip bakım yaparsan motoru çok sert kullanmazsqn sorun yaşamazsın
-
05 Ocak 2023, 10:21
#7251
Ramazan Can adlı üyeden alıntı
Vites motorunu temizleyip bakım yaparsan motoru çok sert kullanmazsqn sorun yaşamazsın
sert kullanma gibi bir amacım ve alışkanlığım pek yok. sedan aile arabası gibi kullanıyorum motoru
-
05 Ocak 2023, 14:15
#7252
Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı
2015 de de vites geçişlerinde sorun yok. Sadece seçenek farkı var.( S-1 S-3) . Pim kırılması olayı ve vites motoru sorunu hepsin de var.
Arada grenaj farkı en büyük fark. Gerisi ceviz kabuğunu doldurmaz
Abi pim kırılması ve amörtisör patlama sıkıntıları 2016 modellerden itibaren düzeltilmiş.Vites motoru temizleme işlemi periyodik bakım temizleme gerektiren birşey değilmi,sorun neden yaşatıyor?3 serisi var 2012-2015/2016-2020/2021 ve sonrası aralarında hep 3-5 bg artırmışlar grenajı değiştirmişler bu değişikliklerde her seride yarımşar lt yakıt tüketimide artmış
İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.
-
05 Ocak 2023, 15:32
#7253
blueway2 adlı üyeden alıntı
Abi pim kırılması ve amörtisör patlama sıkıntıları 2016 modellerden itibaren düzeltilmiş.Vites motoru temizleme işlemi periyodik bakım temizleme gerektiren birşey değilmi,sorun neden yaşatıyor?3 serisi var 2012-2015/2016-2020/2021 ve sonrası aralarında hep 3-5 bg artırmışlar grenajı değiştirmişler bu değişikliklerde her seride yarımşar lt yakıt tüketimide artmış
Pim sorunu 2016 serisinde de var. 2018 lerde duymadım benimki 115 bin oldu bir kez vites motoru temizlendi(keyfe keder) diğer değişikliler bence cok da önemli değil
“Ey îmân edenler! Şarap, kumar, dikili taşlar (putlar) ve fâl okları ancak şeytanın işinden bir(er) pisliktir; öyleyse ondan kaçının ki kurtuluşa eresiniz.
-
05 Ocak 2023, 16:14
#7254
blueway2 adlı üyeden alıntı
Abi pim kırılması ve amörtisör patlama sıkıntıları 2016 modellerden itibaren düzeltilmiş.Vites motoru temizleme işlemi periyodik bakım temizleme gerektiren birşey değilmi,sorun neden yaşatıyor?3 serisi var 2012-2015/2016-2020/2021 ve sonrası aralarında hep 3-5 bg artırmışlar grenajı değiştirmişler bu değişikliklerde her seride yarımşar lt yakıt tüketimide artmış
Vites motorunu servisler temizlemiyor özel servis veya kendiniz yaparsınız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------
Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı
Pim sorunu 2016 serisinde de var. 2018 lerde duymadım benimki 115 bin oldu bir kez vites motoru temizlendi(keyfe keder) diğer değişikliler bence cok da önemli değil
Sert kullananlar genelde vites pimini kırıyor.
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
13 Şubat 2023, 08:56
#7255
Merhaba,
Yağ filtresini sökmek için rico 65-14 filtre tası aldım ama sıkı geçiyor,nasıl çıkacak?
Yanlışmı aldık acaba sizler nasıl söküp takıyorsunuz?
-
13 Şubat 2023, 10:43
#7256
blueway2 adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Yağ filtresini sökmek için rico 65-14 filtre tası aldım ama sıkı geçiyor,nasıl çıkacak?
Yanlışmı aldık acaba sizler nasıl söküp takıyorsunuz?
Sıkı geçmesi gerekiyor zaten. Sıkı geçmesse tas boşa döner filtredeki çıkıntılar az olduğu için. Yağ filtresini gevşettikten sonra tası çıkar filtreyi tam sökmeden yoksa uğraşırsın.
-
13 Şubat 2023, 10:56
#7257
Beto87 adlı üyeden alıntı
Sıkı geçmesi gerekiyor zaten. Sıkı geçmesse tas boşa döner filtredeki çıkıntılar az olduğu için. Yağ filtresini gevşettikten sonra tası çıkar filtreyi tam sökmeden yoksa uğraşırsın.
takıp sıktıktan sonra nasıl çıkartacağız.yağlamak lazımmı içini?
İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.
-
13 Şubat 2023, 11:48
#7258
Bu filtre tutucuların kayışlı olanları daha kullanışlı değil mi acaba? Yani markaya göre uydu uymadı derdi olmaz sanki...
-
13 Şubat 2023, 12:32
#7259
blueway2 adlı üyeden alıntı
takıp sıktıktan sonra nasıl çıkartacağız.yağlamak lazımmı içini?
Yağlama sıyırırsa uğraştırır. Çekiçle gevşemiş olan filtreye hafifçe sağdan ve soldan vurarak ya da cırcır anahtar takılıyken titreterek çıkarıyorum ben. Yavaş vur ama dişliye zarar verme.
-
13 Şubat 2023, 16:30
#7260
Cyan adlı üyeden alıntı
Bu filtre tutucuların kayışlı olanları daha kullanışlı değil mi acaba? Yani markaya göre uydu uymadı derdi olmaz sanki...
kopuyor denmiş yorumlarda,halka gibi sıkıştırmalı olanlardada kayma problemi oluyormuş,heralde en sağlıklısı bu filtre tas'ı olanlar.
İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler