Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #6981

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Daha iyisi de var; Road 5
    tkalfaoglu bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6982
    tkalfaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Honda NC750S DCT

    GP Kompozit Orta Ayak Montajı

    Arkadaşlar üye olmayan varsa diye söylüyorum. Facebook NC grubuna orta ayakla ilgili deneyimimi yazdım..

    Merhabalar. Orta ayak almayı düşünen varsa GP Kompozit ayakları iyi, ancak rötüş istiyor. Kullandıkları yayların ucundaki halka fazla kapalı - bu haliyle yayları ayağa takmanız mümkün değil (çünkü montaj esnasında yayların diğer ucunu motora takmanız ve bir gergi ile bu güçlü yayları çekmeniz gerekiyor. Halka kapalıysa bu mümkün değil).. Elinize bir canavar alın ve yayın en ucundaki halkaların ucundan 3mm kadar kesin - yani yayı değil yayın bir ucundaki kapalı halkadan biraz keseceksiniz. O tam kapalı olan yayların ucunu 1/4 tur gibi açık hale getirin. Ancak ondan sonra düzgün montaj yapabilirsiniz. Honda'nın yayları da böyle - birer ucu açık. Merak etmeyin kurtulamıyor hep gergin olduğundan. 2 gün uğraştım orta ayakla ama güzel oldu sonuç, motor orta ayağa kolayca kalkıyor. Bir nokta daha: Elinizde gres yağı da olsun - ortaya bir mil takacaksınız - ayağı motora bağlayan bir pim var. Onu takmadan önce iyice gresle yağlayın. O pimi/mili yerinde tutan da bir vida var. O vidayı da takmadan önce loktit veya benzeri ile yapıştırın ki zamanla titreyip çıkamasın..

    PS: Facebook post ta fotograflar da var..

  3. #6983

    Üyelik
    19 Şubat 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB250R
    Merhabalar,

    2020 model NC750X ile aranıza katılmış bulunuyorum. Acaba aktif bir whasapp grubu var mıdır?

    Ayrıca bir sorum var: Motor henüz rodajda ancak ön tekerde sürtünme sesi gibi bir ses geliyor. Ancak bu ses tiz ve ince bir ses değil. Kapı gıcırtsı vb. de değil. Sesin kaynağı fren balataları mı yoksa teker rulmanı mı olduğunu tam anlayamadım. Baktığımda balata ile disk arasında temas göremiyorum. Zaten aldığım bayiye inceleme için götüreceğim ama benzeri tecrübe yaşanlar varsa diye sormak istedim. Eğer tecrübe eden varsa: sorun kaynağı olarak neresini buldunuz? Ve nasıl bir çözüm uygulandı?

    Teşekkür ederim.

  4. #6984

    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Alıntı leomuel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,

    2020 model NC750X ile aranıza katılmış bulunuyorum. Acaba aktif bir whasapp grubu var mıdır?

    Ayrıca bir sorum var: Motor henüz rodajda ancak ön tekerde sürtünme sesi gibi bir ses geliyor. Ancak bu ses tiz ve ince bir ses değil. Kapı gıcırtsı vb. de değil. Sesin kaynağı fren balataları mı yoksa teker rulmanı mı olduğunu tam anlayamadım. Baktığımda balata ile disk arasında temas göremiyorum. Zaten aldığım bayiye inceleme için götüreceğim ama benzeri tecrübe yaşanlar varsa diye sormak istedim. Eğer tecrübe eden varsa: sorun kaynağı olarak neresini buldunuz? Ve nasıl bir çözüm uygulandı?

    Teşekkür ederim.
    Yeni motosikletlerde bu tür sesler normal olabilir. 100-200 km sonra hala devam ediyorsa servise göstermek gerekir.

  5. #6985

    Üyelik
    23 Temmuz 2010
    Motosikleti
    --
    Alıntı leomuel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,

    2020 model NC750X ile aranıza katılmış bulunuyorum. Acaba aktif bir whasapp grubu var mıdır?

    Ayrıca bir sorum var: Motor henüz rodajda ancak ön tekerde sürtünme sesi gibi bir ses geliyor. Ancak bu ses tiz ve ince bir ses değil. Kapı gıcırtsı vb. de değil. Sesin kaynağı fren balataları mı yoksa teker rulmanı mı olduğunu tam anlayamadım. Baktığımda balata ile disk arasında temas göremiyorum. Zaten aldığım bayiye inceleme için götüreceğim ama benzeri tecrübe yaşanlar varsa diye sormak istedim. Eğer tecrübe eden varsa: sorun kaynağı olarak neresini buldunuz? Ve nasıl bir çözüm uygulandı?

    Teşekkür ederim.
    cok buyuk ihtimal yol/lastik gurultusudur. ben de ilk gunlerde farkedip sasirmistim, baska (ufak hacimli) motorlarda yasamadigim bir sey ama isin ozu bu motorda bu gurultu var. yurtdisi forumlarinda normal oldugu soyleniyordu, sonra da kulagim alisti zaten.
    tkalfaoglu bunu beğendi.

  6. #6986
    tkalfaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Honda NC750S DCT
    Alıntı mukt1000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cok buyuk ihtimal yol/lastik gurultusudur. ben de ilk gunlerde farkedip sasirmistim, baska (ufak hacimli) motorlarda yasamadigim bir sey ama isin ozu bu motorda bu gurultu var. yurtdisi forumlarinda normal oldugu soyleniyordu, sonra da kulagim alisti zaten.
    Evet çok ilginç. Ben de fark ettim harıl harıl bir ses.. Yol sesi olduğunu düşündüm. Nedense eski motorum 2008 VFR800 de yoktu bu..
    Belki Hondanın seçtiği lastiklerden dedim..

    -t
    ---
    Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R

  7. #6987

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial cup, Pulsar 200 NS, Dominar, Honda NC750 S
    Lastikle ilgili cevap veren herkese teşekkür ederim. Arkadaşlar bende iyi olanı biliyorum lakin uygun fiyatlı alternatif varsa öğrenmek istemiştim. Anlas capra RD ve michelin Pilot power 2 ct önerisi aldım. Bunlar hakkında bilgisi olan kullanan var mı?
    Sonuçta hepimiz ölecez...!

  8. #6988

    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Alıntı sheriff87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastikle ilgili cevap veren herkese teşekkür ederim. Arkadaşlar bende iyi olanı biliyorum lakin uygun fiyatlı alternatif varsa öğrenmek istemiştim. Anlas capra RD ve michelin Pilot power 2 ct önerisi aldım. Bunlar hakkında bilgisi olan kullanan var mı?
    17.000 km'dir Anlas Capra RD kullanıyorum. Memnunum. Ömrünün bitmeye başladığını, eski güveni vermediğini hissediyorum. Yakın zamanda bir çift daha taktıracağım.

  9. #6989

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı sheriff87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastikle ilgili cevap veren herkese teşekkür ederim. Arkadaşlar bende iyi olanı biliyorum lakin uygun fiyatlı alternatif varsa öğrenmek istemiştim. Anlas capra RD ve michelin Pilot power 2 ct önerisi aldım. Bunlar hakkında bilgisi olan kullanan var mı?
    Capra RD ile ben de ilgileniyorum, genel olarak iyi olduğu söylenmiş. Şu sıralar Road 5 ile arasında 1.000TL fark var, az değil. Durumlarında göre lastiklerimi kış başı değiştirme ihtimalim var, o anda tekrar değerlendireceğim. Ama şimdiden hissiyatım riske girmeyip Road 5 ile devam etmek yönünde...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------

    Alıntı yokon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    17.000 km'dir Anlas Capra RD kullanıyorum. Memnunum. Ömrünün bitmeye başladığını, eski güveni vermediğini hissediyorum. Yakın zamanda bir çift daha taktıracağım.
    Fiyatı için fena değil. Benim Road'lar da 17.000'de, daha bir 5-10.000 arası yaparım diyorlar.

    Bu durumda fiyat olarak Capra RD ile Road 5 arasında çok bir fark yok; Capra fiyatı Road 5'in %57'si, menzili Road 5'in %68'i. Yani Road 5 km başına sadece %10 daha pahalı.

    Geçmiş olsun Capra RD, ben Road 5'e devam ederim...

  10. #6990

    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Capra RD ile ben de ilgileniyorum, genel olarak iyi olduğu söylenmiş. Şu sıralar Road 5 ile arasında 1.000TL fark var, az değil. Durumlarında göre lastiklerimi kış başı değiştirme ihtimalim var, o anda tekrar değerlendireceğim. Ama şimdiden hissiyatım riske girmeyip Road 5 ile devam etmek yönünde...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------



    Fiyatı için fena değil. Benim Road'lar da 17.000'de, daha bir 5-10.000 arası yaparım diyorlar.

    Bu durumda fiyat olarak Capra RD ile Road 5 arasında çok bir fark yok; Capra fiyatı Road 5'in %57'si, menzili Road 5'in %68'i. Yani Road 5 km başına sadece %10 daha pahalı.

    Geçmiş olsun Capra RD, ben Road 5'e devam ederim...
    Şuan Road 4 kullanıyorsunuz sanırım. 17.000 + 5-10.000 km ömrünü Road 5 için de kabul edersek (Road 4'e göre tutuş daha iyiyse km daha az olacaktır);

    Sadece maliyet olarak baktığımızda:

    Capra'ların 20.000 km'de,
    Road 5'lerin 25.000 km'de "artık beni değiştir" diyeceğini varsayalım;

    Capra'ların km başına 7,5 kuruş,
    Road 5'lerin km başına 10 kuruş maliyeti oluyor.

    Capra'nın alış maliyeti Road 5'in fiyatının %60'ına isabet ederken,
    Km başına maliyet %75'ine isabet ediyor. Capra burada F/P oranını koruyamıyor. Fakat hala %25 daha karlı.

    Capra'ların 20.000 km çıkaracağına eminim fakat Road 5'lerin 25.000 km götüreceğini sizin tecrübenize ve kendi tahminime göre yazdım. Eğer Road 5'ler 33.000 km dayanırsa Capra'nın F/P özelliği geride kalır. Sadece maliyet olarak baktığımızda, Capra almak mantıksız olur.

    Road 5'in diğer özellikleri aradaki fiyat farkına değiyorsa, götüreceği km dikkate alınmaksızın satın alınabilir.

    Fakat bence herkesin Anlas'a şans vermesi gerekiyor. Beklediğinizden daha iyi bir lastikle karşılaşacağınıza eminim.

    Forumda Anlas'ı kötüleyen, eleştiren ve beğenmeyenlerin %90'ının gerekçeleri "bir arkadaşları" ya da kulaktan dolma bilgiler. Anlas kullanıp beğenmeyenlerin sayısı benim görebildiğim kadarıyla çok az. Belki kaçırdığım, görmediğim yorumlar/olaylar olabilir.

    Kendi tecrübemden eminim sonuçta, kendim yaşadım.
    tkalfaoglu ve Smlgndz bunu beğendiler.

  11. #6991

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı yokon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şuan Road 4 kullanıyorsunuz sanırım. 17.000 + 5-10.000 km ömrünü Road 5 için de kabul edersek (Road 4'e göre tutuş daha iyiyse km daha az olacaktır);

    Sadece maliyet olarak baktığımızda:

    Capra'ların 20.000 km'de,
    Road 5'lerin 25.000 km'de "artık beni değiştir" diyeceğini varsayalım;

    Capra'ların km başına 7,5 kuruş,
    Road 5'lerin km başına 10 kuruş maliyeti oluyor.

    Capra'nın alış maliyeti Road 5'in fiyatının %60'ına isabet ederken,
    Km başına maliyet %75'ine isabet ediyor. Capra burada F/P oranını koruyamıyor. Fakat hala %25 daha karlı.

    Capra'ların 20.000 km çıkaracağına eminim fakat Road 5'lerin 25.000 km götüreceğini sizin tecrübenize ve kendi tahminime göre yazdım. Eğer Road 5'ler 33.000 km dayanırsa Capra'nın F/P özelliği geride kalır. Sadece maliyet olarak baktığımızda, Capra almak mantıksız olur.

    Road 5'in diğer özellikleri aradaki fiyat farkına değiyorsa, götüreceği km dikkate alınmaksızın satın alınabilir.

    Fakat bence herkesin Anlas'a şans vermesi gerekiyor. Beklediğinizden daha iyi bir lastikle karşılaşacağınıza eminim.

    Forumda Anlas'ı kötüleyen, eleştiren ve beğenmeyenlerin %90'ının gerekçeleri "bir arkadaşları" ya da kulaktan dolma bilgiler. Anlas kullanıp beğenmeyenlerin sayısı benim görebildiğim kadarıyla çok az. Belki kaçırdığım, görmediğim yorumlar/olaylar olabilir.

    Kendi tecrübemden eminim sonuçta, kendim yaşadım.
    Bir üstte Road 5'e devam edeceğim herhalde yazmıştım - yani şu anda Road 5 kullanıyorum. Road 5 beni 25.000'e kadar çok rahat götürür gibi duruyor, alalı 2 seneyi biraz geçtiği için değiştirsem mi artık kafasındayım, yoksa aslında henüz bir şikayetim yok lastiklerden. Çok hafif bir düzleşme olduğu için yol çizgilerini 0 halinden daha fazla hissediyorum o kadar. Fren veya ıslak performansında daha hiç beni korkutmadı, salma falan yapmadı.

    Capra RD daha sık değişim gerektirse bile güzel bir alternatif olabilir, ancak Road 5'lerin ıslak performansını verebileceğini hiç zannetmiyorum. Yaz-kış kar/buz hariç sürekli kullandığım için lastiğin ıslak performansı benim için çok önemli. Dolayısıyla riske girmeyeyim diye zamanı gelince gene Road 5 alacağım herhalde diyorum.

    Yukarıda sadece Capra RD'nin Road 5'ten göründüğü kadar ucuz olmadığını anlatmak istedim.

    Ofiste bir tanıdıkta BMW F7xx model bir motosiklet var, kış başı Capra RD taktırdı; benim gözlemime göre arka lastik çok çabuk düzleşti. Tabi burada kullanım şekli de mühim; agresif kullanılırsa daha çabuk biter + F7xx motosikletler torklu ve arka lastik de motosikletin boyutuna göre ince dolayısıyla arka lastiğe sağlam yük biniyor...

  12. #6992
    oguncelik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Nc 750 x
    İyi akşamlar herkese, aşağıdaki dekoratif setten arıyorum ama internette bulamadım. Nereden bulabilirim? Bilgisi olan yazarsa sevinirim

  13. #6993

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial cup, Pulsar 200 NS, Dominar, Honda NC750 S
    Arkadaşlar herkese tekrar merhabalar. Lastik olayını hala çözemedim. İki üç haftaya uzun yollara revan olmadan halletmem lazım. Mchelinlerin fiyatlar belli. Anlas Capra RD aklımın bir köşesinde duruyor. Bide Mitas Sport Force+ var kullanan tecrübe eden var mı?
    Sonuçta hepimiz ölecez...!

  14. #6994
    MODALI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2013
    Şehir
    KADIKÖY
    Motosikleti
    YAMAHA XMAX 250 - HONDA NC750 X DCT
    Alıntı oguncelik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi akşamlar herkese, aşağıdaki dekoratif setten arıyorum ama internette bulamadım. Nereden bulabilirim? Bilgisi olan yazarsa sevinirim
    https://i.hizliresim.com/ZPh1kx.jpg
    OMC sticker a yaptırabilirsin.

    ınstagram facebook yada twitter dan ulaşabilirsin.Ben özel tank pad yaptırmıştım.

  15. #6995

    Üyelik
    11 Eylül 2016
    Motosikleti
    Lifan Traveller 150 - Xmax 250 - NC 750 X DCT
    arkadaşlar xmax den nc ye geçtiğimden beri sırt ağrısı oluyor sürekli. 20 30 km sonra agrımaya başlıyor. Nc nin selesine sırt dayama pedi falan eklesem bu sorun düzelebilir mi ? Düzelirse bunu yaptırabileceğim bir yer var mı bildiğiniz ?

  16. #6996
    MODALI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2013
    Şehir
    KADIKÖY
    Motosikleti
    YAMAHA XMAX 250 - HONDA NC750 X DCT
    Arkadaşlar herkese selamlar.Ay sonu 10 günlük falan bi trakya ve ege turu düşünüyorum.istanbuldan çıkıp geliboludan bodruma kadar gidicem . bana rota çizip konaklama yerleri önerebilecek kimse var mı acaba.çadır olur pansiyon olur.bu hafta bunu halledip rotayı ve konaklama yerlerini belirlemem lazım.
    Tekeriniz düz bassın.

  17. #6997
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Oturuş pozisyonuyla alakalıdır bence, gidon yükseltme taktın mı?
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  18. #6998
    ayvazdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB 500F
    Modalı arkadaşım..şimdiden sana iyi yolculuklar diliyorum..güzergahın cidden keyifli yollara sahip..malkara yamanlar peynircide çift kaşarlı tostu..geliboluda halil abinin dönerini mutlaka denemelisin ve zaferin fırınlanmış peynir tatlısını..
    Edremit yolunda Güre ye vardığında Afrodit termal otel de konaklayabilirsin..odalarda termal banyo vardır..şimdilik aklıma gelen bunlar..

  19. #6999

    Üyelik
    11 Eylül 2016
    Motosikleti
    Lifan Traveller 150 - Xmax 250 - NC 750 X DCT
    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oturuş pozisyonuyla alakalıdır bence, gidon yükseltme taktın mı?
    Gidon uzatma ve çekme mevcut motorda şuan hocam
    Sürüş eğitimleri alın. Kendinizi asla yeterli görmeyin. Her zaman Ham'ız ve pişmeye ihtiyacımız olacaktır.

  20. #7000
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Alıntı Ogretmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gidon uzatma ve çekme mevcut motorda şuan hocam
    Boyun mu biraz uzun
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler