Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
-
19 Eylül 2019, 15:29
#6801
Umarım uygun boyutta olanı almışsınızdır; elciklerinizin boyunu ölçtünüz mü? (Sanki OF691 Touring NC750X'e tam uyuyordu diye hatırlıyorum ama emin olamadım şimdi... OF691 standart olarak 12cm ama 11cm'e kadar falçata ile kesilerek küçültülebiliyor. OF690 Adventure 13,2cm ama 12,2cm'e kadar kesilebiliyor. OF692 Sport 12,3cm ama 11,4cm'e kadar kesilebiliyor.)
Reklamlar
-
19 Eylül 2019, 16:08
#6802
Cyan adlı üyeden alıntı
Umarım uygun boyutta olanı almışsınızdır; elciklerinizin boyunu ölçtünüz mü? (Sanki OF691 Touring NC750X'e tam uyuyordu diye hatırlıyorum ama emin olamadım şimdi... OF691 standart olarak 12cm ama 11cm'e kadar falçata ile kesilerek küçültülebiliyor. OF690 Adventure 13,2cm ama 12,2cm'e kadar kesilebiliyor. OF692 Sport 12,3cm ama 11,4cm'e kadar kesilebiliyor.)
Evet, araştırmıştım daha önce. OF691 Touring modelini aldım. Ancak, siparişten sonra distribütörü olan Motoplus arayıp ürünün Türkiye'de hiç stoğu olmadığını ay sonunda geleceğini bildirdi. Acelem olmadığı için geldiği zaman kargolanmasına tamam dedim.
Yetkili servis montajını yapar değil mi?
-
19 Eylül 2019, 17:43
#6803
Mirable adlı üyeden alıntı
Evet, araştırmıştım daha önce. OF691 Touring modelini aldım. Ancak, siparişten sonra distribütörü olan Motoplus arayıp ürünün Türkiye'de hiç stoğu olmadığını ay sonunda geleceğini bildirdi. Acelem olmadığı için geldiği zaman kargolanmasına tamam dedim.
Yetkili servis montajını yapar değil mi?
Yetkili servis yapabilir de yapmayabilir de, sormanız lazım. Aslında basit bir işlem, siz kendiniz bile yapabilirsiniz.
Olmadı adresinize yakın bir ustaya gidersiniz.
-
19 Eylül 2019, 21:02
#6804
Arkadaşlar iyi akşamlar
Daha önce konuştuk ama yine de tam emin olamıyorum.Boyum 1.83 ve uzun yolda rüzgardan sersem gibi oluyorum.GP kompozitten tur camı alıcam ama 58 cm mi 51 cm mi alayım bi türlü karar veremedim.Kullanan arkadaşlar bana bi tavsiyede bulunabilirse çok sevinirim.Bu arada cemo garage da sis farı taktırdım.Çok güzel olduğunu düşünüyorum ve fiyatları da çok hesaplı.
Herkese iyi akşamlar dilerim.Tekeriniz düz bassın.
-
20 Eylül 2019, 10:27
#6805
MODALI adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar iyi akşamlar
Daha önce konuştuk ama yine de tam emin olamıyorum.Boyum 1.83 ve uzun yolda rüzgardan sersem gibi oluyorum.GP kompozitten tur camı alıcam ama 58 cm mi 51 cm mi alayım bi türlü karar veremedim.Kullanan arkadaşlar bana bi tavsiyede bulunabilirse çok sevinirim.Bu arada cemo garage da sis farı taktırdım.Çok güzel olduğunu düşünüyorum ve fiyatları da çok hesaplı.
Herkese iyi akşamlar dilerim.Tekeriniz düz bassın.
Hocam dışarda taktırdığınız sis farları garantinizi etkilemeyecek mi?
-
21 Eylül 2019, 11:32
#6806
Mirable adlı üyeden alıntı
Hocam dışarda taktırdığınız sis farları garantinizi etkilemeyecek mi?
Etkileyecek tabi ama sonuçta servisin insiyatifinde.Garanti için gitmediğin sürece sorun olmaz. Elk. aksamıyla ilgili bi durum olursa sökeriz dedi Cemo garage.Serviste çok pahalı sis lambası.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------
Herkese günaydın.Şu tur camıyla ilgili bi fikri olan yok mu yaw? 58 cm mi 51 cm mi alayım?Boyum 1.83
-
21 Eylül 2019, 14:24
#6807
58cm Gp Kompozit uygundur
-
21 Eylül 2019, 16:58
#6808
Arkadaşlar zincirimde gevşeme oldu biraz . Eski sahibi 16 bin km kullandı gevşeme olmamış ben alalı 3000 km oldu ama gevşeme oldu. Bunun sebebi ne olabilir ? Zinciri tekrar tekrar gerdirsek bu kez ömrü kısalır nasıl bir yol izlemem gerekir ?
Kayışlı motordan zincire geçtiğim için bu konuda zayıfım biraz
-
21 Eylül 2019, 21:44
#6809
Süper Moderatör
Sert kullanıyor olabilirsiniz.
Ayarlayacaksınız, zincirin doğasında var bu. Ayarlayacak yer kalmayacak kadar uzadıysa değişecek mecbur.
-
22 Eylül 2019, 15:47
#6810
-ugur- adlı üyeden alıntı
58cm Gp Kompozit uygundur
Teşekkürler.
-
29 Eylül 2019, 21:01
#6811
Arkadaşlar uzun yola çıktığınız zaman zincir yağlama işini nasıl yapıyorsunuz ? Zinciri yolda yağlasak hareket ettiğimizde atar yağı . Würth'ün kuru zincir yağı var işe yarar mı hemen yağlayıp yola devam edebilir miyiz ?
-
30 Eylül 2019, 07:50
#6812
Süper Moderatör
Ogretmen adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar uzun yola çıktığınız zaman zincir yağlama işini nasıl yapıyorsunuz ? Zinciri yolda yağlasak hareket ettiğimizde atar yağı . Würth'ün kuru zincir yağı var işe yarar mı hemen yağlayıp yola devam edebilir miyiz ?
Yola çıkmadan önceki gün yağlarsanız 500 km ihtiyaç olmaz zaten, tek nesefte 500 km den fazla gidilmez zaten. Mola verince tekrar yağlarsınız, yemek vs ihtiyacını giderirken yağ yapışır illaki.
Çare otomatik yağlama
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
-
01 Ekim 2019, 19:14
#6813
Olcay Avşar adlı üyeden alıntı
Yola çıkmadan önceki gün yağlarsanız 500 km ihtiyaç olmaz zaten, tek nesefte 500 km den fazla gidilmez zaten. Mola verince tekrar yağlarsınız, yemek vs ihtiyacını giderirken yağ yapışır illaki.
Çare otomatik yağlama
Hocam otomatik yağlama nasıl oluyor . bazı sistemler var 2 bin lira. Bu sayfada bir abi vardı onunkine baktım ama çok sağlam birşey gibi değil. Fırça falan var sürekli zincire sürterek temizlemeye çalışıyor ama zincir için yeterli mi ? Ve zincir değişirken sistemi yeni zincire nasıl takacaz
Sürüş eğitimleri alın. Kendinizi asla yeterli görmeyin. Her zaman Ham'ız ve pişmeye ihtiyacımız olacaktır.
-
01 Ekim 2019, 22:37
#6814
Ogretmen adlı üyeden alıntı
Hocam otomatik yağlama nasıl oluyor . bazı sistemler var 2 bin lira. Bu sayfada bir abi vardı onunkine baktım ama çok sağlam birşey gibi değil. Fırça falan var sürekli zincire sürterek temizlemeye çalışıyor ama zincir için yeterli mi ? Ve zincir değişirken sistemi yeni zincire nasıl takacaz
O çürük cü benim 😂 100 den fazla motorda sistem sorunsuzca çalışmaktadır.detayli bilgi isterseniz Facebook sayfama yada direk bana ulaşabilirsiniz...05356166558
-
01 Ekim 2019, 23:05
#6815
Ogretmen adlı üyeden alıntı
Hocam otomatik yağlama nasıl oluyor . bazı sistemler var 2 bin lira. Bu sayfada bir abi vardı onunkine baktım ama çok sağlam birşey gibi değil. Fırça falan var sürekli zincire sürterek temizlemeye çalışıyor ama zincir için yeterli mi ? Ve zincir değişirken sistemi yeni zincire nasıl takacaz
ATP'nin 2 bin liralık sistemlerden aşağı kalır yanı yok. Tam tersi fazlası var, temizlik de yapıyor.
Montaj zincire değil maşaya yapılıyor. İstediğiniz zaman istediğiniz kadar zincir değiştirebilirsiniz.
-
03 Ekim 2019, 11:22
#6816
Süper Moderatör
Ogretmen adlı üyeden alıntı
Hocam otomatik yağlama nasıl oluyor . bazı sistemler var 2 bin lira. Bu sayfada bir abi vardı onunkine baktım ama çok sağlam birşey gibi değil. Fırça falan var sürekli zincire sürterek temizlemeye çalışıyor ama zincir için yeterli mi ? Ve zincir değişirken sistemi yeni zincire nasıl takacaz
ATP Zincir Yağlama gerçekten fiyat performans harikası, dünyadaki örneklerinden eksiği yok fazlası var. Ben iki sezondur yağ haznesine yağ bile koymadım. Dakika düşünme, al taktır duacı olursun.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
-
12 Ekim 2019, 14:05
#6817
Selamlar
Bugün hava güzel diye çıkayım motorla edirneye kadar gideyim gezeyim biraz km yapayım dedim .Demez olaydım.Motoru çalıştırdım . Bikaç dk. beklerim ısınsın diye.1 dk geçti bi yanık kokusu gelmeye başladı.Baktım radyatörün ordan plastikten su akıyo ve dumanlar çıkmaya başladı.Hemen motoru kapattım .Motorun altına baktım ama bişey anlamıyorum tabii.Konşuk motoru aradım.Minibüsle geldiler motoru yükleyip gittiler.Bakalım ne olacak.Motor daha 2500 km de.Aklına bişey gelen var mı?Sis lambası da taktırmıştım.Bakalım garantiyle ilgili bişey diyecekler mi?Neden olmuş olabilir bi fikri olan var mı?
-
13 Ekim 2019, 12:20
#6818
Süper Moderatör
Aklıma gelen ihtimaller ;
Genleşme kavanozu kapağı gevşekti, su ısınıp genleşince akmaya başladı. Isınan metale su deyince koktu, ama su taşacak kadar neden hararet yaptı.
Ya da, durduğu yerde hararet yükseldi, genleşme kavanozu tahliyeden su boşalttı. Yine aynı soru, neden bu kadar hararet yaptı.
Büyük ihtimal, fanın fişi çıktı yerinden. Bu kadar yeni motorun başka arızası olmaz sanırım.
-
13 Ekim 2019, 18:54
#6819
Olcay Avşar adlı üyeden alıntı
Aklıma gelen ihtimaller ;
Genleşme kavanozu kapağı gevşekti, su ısınıp genleşince akmaya başladı. Isınan metale su deyince koktu, ama su taşacak kadar neden hararet yaptı.
Ya da, durduğu yerde hararet yükseldi, genleşme kavanozu tahliyeden su boşalttı. Yine aynı soru, neden bu kadar hararet yaptı.
Büyük ihtimal, fanın fişi çıktı yerinden. Bu kadar yeni motorun başka arızası olmaz sanırım.
Yanık kokusu da geliyodu.Dün servisle konuştum bişi bulamadıklarını ptesi tekrar kontrol edeceklerini söylediler.Motoru kendim yıkıyorum basınçlı yıkama makinasıyla.Bi kaç gün önce yıkamıştım ve binmeden park etmiştim.Yıkarken mi bişeye sebep oldum acaba diye de düşündüm ama ilk defa yıkamadım ki.Bir de yıkarken çok yakından su püskürtmemeye dikkat ediyorum.Bakalım yarın servisten ne diyecekler.Teşekkürler kardeşim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:23 ----------
Fan tam olarak nerede .Basınçlı su fanın çalışmamasına sebep olabilir mi?Radyatörün orası kirli olduğu için biraz fazla su tutuyorum oraya.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:26 ----------
Fan tam olarak nerede .Basınçlı su fanın çalışmamasına sebep olabilir mi?Radyatörün orası kirli olduğu için biraz fazla su tutuyorum oraya.
-
14 Ekim 2019, 07:50
#6820
Süper Moderatör
Fan tam radyatörün arkasında.
Basınçlı suyla motosiklet yıkamak hiç mantıklı değil, suyu ulaşamayacağımız ve kurutamayacağımız yerlere kadar zorla itiyoruz.
Hatta bazen yetmiyor, kurutucaz diye hava tutuyoruz ve özellikle elektrik tesisatı dahil suyu can alıcı yerlere itiyoruz.
Bu da kısa süre için de olmasa da uzun vadede korozyona, çürümeye, metal yorgunluğuna sebep oluyor.
Sizin vesileniz ile belki birileri daha bilinçlenir, tekrar edeyim kendimce.
1- Motosiklet basınçlı suyla yıkanmamalı, çok zorda kalınırsa cantlar çamurluklar yıkanabilir, ama özellikle elektrik tesisatına ve açıkta olan organlara basınçlı su tutulmamalı.
2- Yıkanan motosiklete kurutulmak amacıyla basınçlı hava tutulmamalı.
Bunları yazarken aklıma geldi, belki de motorda bir problem yok. Yıkadıktan sonra bir şekilde koku yaptı ve bir yerde biriken su aktı aşağıya, komik bir ihtimal ama olabilir. Servise göndermekte acele ettiniz sanırım, hayırlısı olsun.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (3 üye ve 12 misafir)
Bu Konudaki Etiketler