'15 kasaya N86 L sığıyordu, '16 dan itibaren 1 litre büyüdü ön bagaj, sorun olacağını zannetmiyorum. Bir ara bayiye uğrayıp deneyebilirsiniz. '16 video incelemelerde artık kasklar sığıyor diyorlardı...
'15 kasaya N86 L sığıyordu, '16 dan itibaren 1 litre büyüdü ön bagaj, sorun olacağını zannetmiyorum. Bir ara bayiye uğrayıp deneyebilirsiniz. '16 video incelemelerde artık kasklar sığıyor diyorlardı...
İş bilmeyen adamları yok parasına serviste calıstırırsan deneme yamulma yöntemiyle iş yaparlar. Arıza bulamayan adamlar komple motorun tüm parcalarını değiştirip arızayı giderdik diye geciniyorlar.
Az daha ekleyip YBR 125 alınır bu paraya.. Şaka bir yana, yüksek hacim kullanmanın sıkıntısı burada. Sahtekar herifler, bunda para çoktur deyip Allah ne verdiyse yükleniyor. İş bilen servis elemanı da 3 kuruş maaşa köle gibi çalışacağına, fırsatını bulup kendi yerini açıyor.Allah kolaylık versin. Sonucu hayırlı olur inşallah.
açtım konuyu ....
http://www.motosiklet.net/forum/moto...tl-istedi.html
Aranızda gp kompozitin orta sehpasını kullanan varmı herhangi bir sorun yaşadınızmı birde şu ön gaganın yanına sisleri nasıl monte ediyorsunuz baktım baktım takıcak yer bulamadım
malum sitede ilanı olmayıp 700s model motorunu satmak isteyen var mı ?
Sis farı montajı için önerdiğiniz bir elektrik ustası var mı İstanbul’da
NC750x kullanıcılarına sele sertliği ile ilgili bir sorum olacak.
Bu motosikletin sürücü ve yolcu selelerinin oldukça sert olduğundan ve uzun yolda özellikle yolcu selesinin ağrıya ve uyuşmaya sebep olduğu bolca söyleniyor.
aynı zamanda kullanıcılar bu durumu aşmak için konfor sele veya jel sele gibi uygulamalar yaparak sele yumuşatma yaptıkları da söyleniyor.
Aranızda sele yumuşatma işlemlerinin yaptıran. bu işlemin özellikle bu motosikletin artçı selesinde işe yarayıp yaramadığını değerlendirebilecek kimse varmı ?
Yolcu selesini bilmem ama sürücü selesi uzun yolda 1-1,5 saat sonra (alışık değilseniz) kuyruk sokumunda biraz ağrı yapmaya başlıyor. Alışınca o kadar kötü değil. Ben zamanında Touratech sele takımı bakmıştım, o zamanlar 4.000TL'na falan denk geliyordu - şimdi bakmaya bile korkarım. Sürekli uzun yol ve uzun seneler kullanım planlanıyorsa böyle bir yatırım düşünülebilir. (Ama herşeyden önce arka amortisörü değiştirmek lazım, önce o sonra duruma göre sele bakılabilir...)
Aslında NC700 den buyana 3 kere güncelleme görmüş bir motosiklet ve selesi ilk günkü aynı tasarım.
Selesinden dünya kadar şikayet var. honda bunları duymuyormu acaba.
Amerika menşeyli 4 5 çeşit aftermarket konfor sele setleri var. fakat üstte arkadaşın dediği gibi 4500 TL ye geliyor ithal etmeye kalksan.
Fiyat uygun mudur arkadaşlar? Pazarlıkla 47 civarına veriyor, MTV de ödenmiş. Sıfır
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...45588568/detay
Uygun gibi kimileri 3/5 bin km binip sıfırından fazla para yazmışlar .Sıfır alacaksan paran varsa al geç derim ben.
M otorcuyum ben, O na yürekten bağlıyım, T ek tekerde şahlanırken, O nun gidişine hastayım, R acing değil belki ama, EN GEÇ AKŞAMA YANINDAYIM
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (1 üye ve 2 misafir)