172 boyla kolay kolay sıkıntı çıkmaz, tabi ki ayağını tam yere basamazsın. Ama buna gerek de yok zaten, çok çabuk alışırsın.
Ayrıca yatırınca çizilen bir tip değil scooter gibi, korkma
Tam almaya niyetlendim dolar uçtu. Seneye xmax imi satıp alacaktım ama bu kara tabloya bakılacak olursa eğer bir düzelme gelmezse dolara nc 750 x dct 2019 model 50 den aşağı olmaz. Geçen sene 30 küsür olan motor bu fiyatlarda canımıza okur bizim
Kireçburnu sahilde çalışıyorum, yolun düşerse gel üstüne bin dene. Ama ayakların yere tam basmayacak bunu bilmen gerekiyor. Sıkışık trafikte farklı bir strateji ile kullanmak gerekiyor.1,72 boy 65 kiloyum siz ce zorlanır mıyım? En sinir olduğum şey motoru yatırmak çizilince tüm hevesim gidiyor
Maalesef hızla fakirleşiyoruz. Yakında depoyu doldurmakta zorlanmaya başlayacağız.Tam almaya niyetlendim dolar uçtu. Seneye xmax imi satıp alacaktım ama bu kara tabloya bakılacak olursa eğer bir düzelme gelmezse dolara nc 750 x dct 2019 model 50 den aşağı olmaz. Geçen sene 30 küsür olan motor bu fiyatlarda canımıza okur bizim
Hamdım, piştim, hala hamım.
malesef , amotisör keçem patlamış :(
orjinal parça 390 tl
işçilik 200 tl
yağ 100 tl
daha önce bu sorunu yaşayıp orjinal harici çözebilen var mı ?
Oto sanayi sitelerinde amortisör tamiri yapan yerlerde yaptıranlar olmuştu. Arka amortisör mü?
Arka ise fiyat çok. Toplam 300TL'ye Şakirstain'de yaptırdım ben.
Ön ise işçilik fazla yazılmış. Kadıköy Ergin Demir'den fiyat alın daha ucuza yaptırırsınız.
Ben 167cm boy 75kg ile NC700S i sorun yaşamadan kumanda edebiliyorum. Boy tabi önemli , gönül ister ayak tabanları yere bassın ama istedikten sonra zorlanmadan kullanmak mümkün.
Fotodan net gözüken şey dişlinin ömrünü tamamladığı. O dişliyle motosiklet kullanmak riske girer.
Genelde set halinde değiştirmek en sağlıklısı . Bozuk dişli zincir ömrünü de kısaltıyor çünkü.
Fotoğraflardan zincir komple gözükmediği için kilitli bakla var mı, yada zincir yuvalarında aşınma, pas vs var mı gözükmediği için kesin değişmeli diyemem. Örneğin arkadaş zinciri 2 bin km önce değişmiştir ve zincirde herhangi bir deformasyon da yoksa zinciri de değişmeye gerek olmayabilir. Sadece dişli değişse kafi. Ancak hem zincir hem dişli 30 bin km kullanılmış ve dişli de bu hale gelmişse ben komple set olarak (zincir & dişlileri) değiştirmesini öneririm.
Rica ederim hocam, yardımcı olabildiysem ne mutlu. Ayrıca ön dişliyi de kontrol etmenizi öneririm. Arka dişlinin bu kadar aşındığı bir durumda ön dişlide de aşınma olması muhtemeldir.
Kazasız belasız iyi sürüşler dilerim.
Çok iyi görünmüyor. Ne kadar kullanım sonrası bu hale geldi acaba?
Yani zinciri eskittim, hatta kopardığım da oldu ama dişlide gözle görülür böyle bir deformasyon ilk defa görüyorum.
Hamdım, piştim, hala hamım.
Hocam şöyle oldu, yine geçen sene bayramda Konya’ya gidiyordum zincirin değişmesi gerekiyordu. Giderken değiştiremedim Konya’ya girdiğim zaman zincir atmaya başladı. Honda Konya’ya gittim verilen cevap zincir var dişli yok oldu geçmediğim sanayi kalmadı ama dişli bulamadım mecburen sadece zinciri değiştirdim. Konya’dan döndükten sonra sonra dişliyi değiştirecektim ama baktım zinciri bozmuş dedim gittiği yere kadar gitsin ondan sonra ikisini bir değiştiririm dedim tam 6 bin km sonra gördüğünüz mü dişlinin uçları kırılmış toplam 3 adet ön dişlide sıkıntı yok, haftaya tekrar Konya’ya gideceğim için değiştirmem gerekli diyorum ki Konya’ya her gidişimde böyle oluyor acaba gitmesem mi ( şaka tabiki )
Madem öyle komple değiştirin. Ön dişlide bir şey yok demeyin, gözle gözükmese de yıpranma başlamıştır.
Bir önceki yıl dişli değişme ihtiyacı olduğunda kaç km olmuştu?
Fazla mı ani kalkış yapıyorsun, ya da fazla mı teker yapıyorsun?
2018 model aldğım 750x e ön cam almak istiyorum.
Boyum 178cm. Fiyat/performans olarak Hangi marka camı önerirsiniz.
Teşekkürler..
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)