Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Temmuz 2018, 20:04
#6421
Arkadaşlar 1 sene içinde Nc 750 x DCT almayı planlıyorum. Biraz pinpirikli biri olduğum için uzun süre araştırma yapmadan pek motor almıyorum.
xmax 250 den geçiş yapacağım önce xmax 400 düşünürken bana bir süre sonra o da yetersiz gelecek gibi geldi.
O yüzden heybetli gösterişli ve gücü kullanım kolaylığı için bu modeli düşünüyorum.
Kullanıcılardan
1-Şehir içinde duran trafikte xmax tarzı scooterlar gibi kıvrak manevralarla araya girebiliyor mu ?
2-Çevre yolunda zaman zaman araçlardan kaçmak için 100-150 arası hızlanmaları nasıl ?
3-Biraz büyükçe galiba park etmek için kaldırım vs gibi yerlere girip çıkartabiliyor musunuz ?
4-Ağırlığı sıkıntı oluyor mu yavaş akan trafikte ?
5-Selesi konforsuz diye duydum. Konfor sele falan taktırılıyor mu serviste veya sizin çözümünüz ?
6-Performansını kime sorsam git Tracer 700 al diyorlar ama ararında 20 bg fark var tabi ki tracer daha iyi. Genel olarak performansından memnun musunuz ?
7- Motor rüzgar alıyor mu çok ?
8- Viraj kabiliyeti nasıl ?
9- Genel olarak xmax den sonra bu motoru tavsiye eder misiniz ?
Biraz fazla soru oldu ama geriye yönelik arama yaptım ve derli toplu olarak sorularımın cevabını bulamadım. Kullanan arkadaşlar sabırla cevap verebilirlerse çok minnettar olurum . Saygılarımla
Reklamlar
-
24 Temmuz 2018, 14:52
#6422
Süper Moderatör
Ogretmen adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 1 sene içinde Nc 750 x DCT almayı planlıyorum. Biraz pinpirikli biri olduğum için uzun süre araştırma yapmadan pek motor almıyorum.
xmax 250 den geçiş yapacağım önce xmax 400 düşünürken bana bir süre sonra o da yetersiz gelecek gibi geldi.
O yüzden heybetli gösterişli ve gücü kullanım kolaylığı için bu modeli düşünüyorum.
Kullanıcılardan
1-Şehir içinde duran trafikte xmax tarzı scooterlar gibi kıvrak manevralarla araya girebiliyor mu ?
2-Çevre yolunda zaman zaman araçlardan kaçmak için 100-150 arası hızlanmaları nasıl ?
3-Biraz büyükçe galiba park etmek için kaldırım vs gibi yerlere girip çıkartabiliyor musunuz ?
4-Ağırlığı sıkıntı oluyor mu yavaş akan trafikte ?
5-Selesi konforsuz diye duydum. Konfor sele falan taktırılıyor mu serviste veya sizin çözümünüz ?
6-Performansını kime sorsam git Tracer 700 al diyorlar ama ararında 20 bg fark var tabi ki tracer daha iyi. Genel olarak performansından memnun musunuz ?
7- Motor rüzgar alıyor mu çok ?
8- Viraj kabiliyeti nasıl ?
9- Genel olarak xmax den sonra bu motoru tavsiye eder misiniz ?
Biraz fazla soru oldu ama geriye yönelik arama yaptım ve derli toplu olarak sorularımın cevabını bulamadım. Kullanan arkadaşlar sabırla cevap verebilirlerse çok minnettar olurum . Saygılarımla
1. Maxi scooterlara göre daha kıvrak
2. Vitesli için konuşuyorum yeterli seviyede, bazen vitesi düşürmeden gaz açmak istediğimde ıkınıyor(genelde hep 6 da gidiyorum şile yolunda) ama inat edip vites düşürmeyip yavaşça hızlanıyorum. Acil bir durum olduğunda vites düşürüp hızlanıyorum, otomatik vitesde gazı aniden açtığınızda bir vites düşürüyor bildiğim kadarıyla.
3. Her yere inip çıkarsın, büyük motor görmemişsiniz
4. Yakıt deposu önde değil ortada/altta olduğu için dengesi oldukça iyi
5. jel sele uygulayanlar var, ben her gün 50 km git 50 km gel biniyorum, 200-300 km uzun yollara da çıktım. Evet rahatsız ama bi saatten sonra alıştım herhalde. Ama şu 3D sele kılıflarından alıp hava akışı girsin istiyorum, terleme yapmasa çok rahatsız etmeyecek beni sanki.
6. Bu motor performans motoru değil, uzun yıllar ve çok uzun km'ler boyunca motor açmadan az yakıtla yol açmak ilk amacı.
7. Dik oturulan her motor kadar, ekstra ön cam baya rahatlatıyor ama 175 üzeriyseniz kaska patlayan rüzgarın çaresi yok. Enduroların kaderi bu.
8. Sizin yatabileceğiniz her viraja girer de çıkar da Allah'ın izni ile, Bir SS gibi dizinizi yere sürtemezsiniz tabiki, yapısı buna izin vermez. Lastik seçimi sadece bu model değil her motor için önemli.
9. Forumda bu örnekteki kullanıcılar var, cevaplarlar.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
-
24 Temmuz 2018, 15:00
#6423
Bende rally satıp NC serisine gecicem galiba ..
-
25 Temmuz 2018, 09:42
#6424
1-Şehir içinde duran trafikte xmax tarzı scooterlar gibi kıvrak manevralarla araya girebiliyor mu ?
2-Çevre yolunda zaman zaman araçlardan kaçmak için 100-150 arası hızlanmaları nasıl ?
3-Biraz büyükçe galiba park etmek için kaldırım vs gibi yerlere girip çıkartabiliyor musunuz ?
4-Ağırlığı sıkıntı oluyor mu yavaş akan trafikte ?
5-Selesi konforsuz diye duydum. Konfor sele falan taktırılıyor mu serviste veya sizin çözümünüz ?
6-Performansını kime sorsam git Tracer 700 al diyorlar ama ararında 20 bg fark var tabi ki tracer daha iyi. Genel olarak performansından memnun musunuz ?
7- Motor rüzgar alıyor mu çok ?
8- Viraj kabiliyeti nasıl ?
9- Genel olarak xmax den sonra bu motoru tavsiye eder misiniz ?
Bu benim 3. motorum, şu an yaklaşık 40k km oldu. Benimki DCT değil ama kendi görüşlerim:
1. Bence yoğun trafikte maxiscooterdan daha kıvrak, çünkü maxilerin alt kısmı epeyce kalın, siz de aşağıda oturduğunuz için aralarda sıkışık oluyor. Ben yoğun trafikte (Maslak, Levent, Sarıyer trafiğine giriyorum) maxiscooterlardan daha rahatım.
2. Bu tür bir sorun hiç yaşamadım. Zaten koca motor olduğu için görünürlük yüksek, ses belirgin, gazı açınca da gidiyor. Ama zaptedilemeyecek gibi deli deli gitmiyor.
3. - 4. Boy kısa ise ilk zamanlar sorun olabilir. Ama genel olarak bir sorun yok. mesela benim iki ayağım birden yere basmıyor.
5. Sele orta karar, 1 saat sürersen hafif ağrıtıyor, az miktar ayakta gidince düzeliyor. Ama berbat değil, alır almaz değiştirmene gerek olmaz.
6. Performans xMaxten sonra iyi gelir ama Tracer tabi farklı. Kıyaslama kendi rakipleri ile yapılırsa Tracer tabi daha iyi. Ama 250lik ssler (R25, SBR250R vs) veya maxi scooterlar falan sana yetişemez.
7. Boy pos önemli ama uzun cam alırsan epey rahatlar.
8. Stok lastikler ile bir yere kadar ama ben Metzeller kullanıyorum, motorun kapasitesi benim kapasitemden fazla.
9. Başlangıç motoru olması haricinde her durumda NC serisini tavsiye ederim.
Hamdım, piştim, hala hamım.
-
25 Temmuz 2018, 10:32
#6425
NC serilerinin oturuş pozisyonu uzun yol için rahat olmaz.
Iki arada bir derede kalmis gibi oturus sekli.
-
27 Temmuz 2018, 05:45
#6426
MegriM adlı üyeden alıntı
NC750X DCT ile AT DCT arasındayım. Neden AT almadığınıza pişman oldunuz, NC750X'de memnun etmeyen nedir?
Nc at’ ye nazaran araziye çok uygun değil. Benim de az biraz cross anılarım canlanıyor arada. O yüzden at almadığıma pişmanım. Yoksa nc den genel itibariyle memnunum
-
27 Temmuz 2018, 20:00
#6427
Yaklaşık 2 aydır 2. el motor almayı düşünüyordum. Honda'nın Temmuz kampanyası kafamı karıştırdığından ve 2.el piyasasının Honda'nın kampayasıyla fiyatların allak-bullak olduğu bugünlerde NC750X sıfır (Mat Siyah aldım. Allah herkesin gönlüne göre versin. Yarın teslim alacağım. Bugün plaka ruhsat işlemlerini hallettim. Hayırlısıyla..
-
27 Temmuz 2018, 20:18
#6428
Ayrıntılı cevaplarınız için teşekkür ederim
Sürüş eğitimleri alın. Kendinizi asla yeterli görmeyin. Her zaman Ham'ız ve pişmeye ihtiyacımız olacaktır.
-
27 Temmuz 2018, 21:32
#6429
Süper Moderatör
tifosi adlı üyeden alıntı
Yaklaşık 2 aydır 2. el motor almayı düşünüyordum. Honda'nın Temmuz kampanyası kafamı karıştırdığından ve 2.el piyasasının Honda'nın kampayasıyla fiyatların allak-bullak olduğu bugünlerde NC750X sıfır (Mat Siyah aldım. Allah herkesin gönlüne göre versin. Yarın teslim alacağım. Bugün plaka ruhsat işlemlerini hallettim. Hayırlısıyla..
Hayırlı olsun
-
27 Temmuz 2018, 21:36
#6430
Honda indirmlerine ek indirim yapıyorlar mı?
-
27 Temmuz 2018, 23:32
#6431
Olcay Avşar adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun
hocam nc yagmurlu havalarda sıcratma camur atma falan yapıyor mu ?
Sürüş eğitimleri alın. Kendinizi asla yeterli görmeyin. Her zaman Ham'ız ve pişmeye ihtiyacımız olacaktır.
-
27 Temmuz 2018, 23:45
#6432
Nasip olursa,3 yıl sonra her ne kadar koyu piyano´cu ve suzi´ci olsamda,750X alma planlarim var.
Izmirden,edremite kadar kullanma firsati bulmuştum ve bu motor benim için biçilmiş bir kaftan dedim..
Neden 750X ??
1-Uysal motor yapisi
2-Az yakiyor
3-Ergonomik
4-Atraksiyona elverişsiz(tam benlik)
5-Artçı konforu ideal
6-Panik ve surusten kaynakli hatalari bir nebze tolere edebiliyor.
-
28 Temmuz 2018, 09:08
#6433
Süper Moderatör
Ogretmen adlı üyeden alıntı
hocam nc yagmurlu havalarda sıcratma camur atma falan yapıyor mu ?
Hocam biraz tuhaf bir soru olmuş, dönen her tekerlek yağmur çamur sıçratıyor elbet.
Fakat çok fazla muzdarip olmamak için ön çamurluğa uzatma, arkaya da teker üstü (hugger mıydı) takıyoruz genelde.
Arkaya teker üstü hariç, BMW tarzı çamurluk takanlar da var.
Yani bu ek çamurluklar daha az kirlenmek için gerekli.
-
31 Temmuz 2018, 08:04
#6434
A sınıfı sürücü belgesi
2 Tekerlikli motosikletler için yönetmelik:
Güç sınırı 35 kv(kilovat) üstü olan motosikletleri kullanacaklara verilir. Güç, ağırlık oranı 0,2'yi geçen motosikletler A sınıfına girer.
Soru 1: nc 750 x güç ağırlık oranı 0,18 buna göre a2 sınıf ehliyet nc 750 x için yeterlimi?
Soru 2: a2 ehliyeti a sınıfına çevirmek için prosedür nasıl işliyor ? (Sadece kart parası verip yeni ehliyet mi alıyoruz yoksa yeniden direksiyon sınavına vs... girecekmiyim)
-
31 Temmuz 2018, 08:18
#6435
Honda nc750x adlı üyeden alıntı
A sınıfı sürücü belgesi
2 Tekerlikli motosikletler için yönetmelik:
Güç sınırı 35 kv(kilovat) üstü olan motosikletleri kullanacaklara verilir. Güç, ağırlık oranı 0,2'yi geçen motosikletler A sınıfına girer.
Soru 1: nc 750 x güç ağırlık oranı 0,18 buna göre a2 sınıf ehliyet nc 750 x için yeterlimi?
Soru 2: a2 ehliyeti a sınıfına çevirmek için prosedür nasıl işliyor ? (Sadece kart parası verip yeni ehliyet mi alıyoruz yoksa yeniden direksiyon sınavına vs... girecekmiyim)
Soru1 hakkında net bilgim yok ama soru 2 için tekrar kursa yazılacaksın yazılı sınavın olmayacak. Sadece direksiyon sınavına gireceksin. Ama bu elindeki ehliyet yeni tip a2 ise geçerli. Eski tip a2 ehliyetin varsa ehliyetini yenilediğinde otomatikman a sınıfına dönüşecek
-
31 Temmuz 2018, 09:18
#6436
hocam nc yagmurlu havalarda sıcratma camur atma falan yapıyor mu ?
Standart ön çamurluk yeterli değil, uzatma gerekiyor.
Arkada ise zaten hiçbir şey yok, mutlaka bir çamurluk takmak lazım.
Soru 1: nc 750 x güç ağırlık oranı 0,18 buna göre a2 sınıf ehliyet nc 750 x için yeterlimi?
NC750 için A gerekiyor, A2 ile sürerken ceza yiyenler oldu.
Hamdım, piştim, hala hamım.
-
31 Temmuz 2018, 13:41
#6437
Süper Moderatör
Beyler geçen sene aldığım brandam iyice parçalandı, üzerime branda atın acele!
-
02 Ağustos 2018, 19:17
#6438
Ocak ayında ikinci sahibinden aldığım ve kullanmaya fazla fırsat bulamadığım 2014 model, 18500 kilometrede, kazasız, boyasız, yan yatmasız, tramersiz, çiziksiz, orjinal egzozlu ve arka çantalı/aksesuarlı beyaz nc750x'im satılıktır. Her şeyiyle sıkıntısız ve tamamen orjinal bir motosiklet.
-
03 Ağustos 2018, 23:51
#6439
1,72 boy 65 kiloyum siz ce zorlanır mıyım? En sinir olduğum şey motoru yatırmak çizilince tüm hevesim gidiyor
-
04 Ağustos 2018, 11:08
#6440
Schizophren adlı üyeden alıntı
1,72 boy 65 kiloyum siz ce zorlanır mıyım? En sinir olduğum şey motoru yatırmak çizilince tüm hevesim gidiyor
İstanbul'un neresindesiniz? Ataşehir, Kozyatağı yakınlardındaysanız gelin bir gün deneyin. Boy sıkıntı yaratabilir belki ancak denemeden de bir şey demek zor.
Yarın olmayacak gibi kullanırsan yarın olmaz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler