Bende varım hafta sonu 14/07 cumartesi(akşam)16/07 pazar gün içi müsait olabiliyorum.
Bende varım hafta sonu 14/07 cumartesi(akşam)16/07 pazar gün içi müsait olabiliyorum.
Bu hafta sonu değil sonraki hafta oluyor.Bende varım hafta sonu 14/07 cumartesi(akşam)16/07 pazar gün içi müsait olabiliyorum.
buralar çok sessiz yine, katılıma göre bakalım hocam.
Hafta sonları mümkün mertebe kamp - gezi vs yapıyorum.
Hamdım, piştim, hala hamım.
Buluşmayı akşam iş çıkışı bir sohbet olarak planlamıyor muyduk? Hafta sonunu kimse heba etmez istemez herhalde.
Aynı fikirdeyim. Lakin geri dönüş alamadık.Hafta sonunu kimse heba etmez istemez herhalde.
Hafta içi iş çıkışı benim için zor, işten çıkış saatim ve evimin uzak mesafede olması durumu bayağı zorlaştırıyor maalesef artık başka zaman ben aranıza katılırım
NC750 X
Bugun teslim aldim.
Kullandim.Tedirgindim debriyaj olmamasina.Bosaymis
Olagan üstü bir kullanım kolaylığı ve denge.
Düşük hızda çok rahat yatıyor ve dönüyor.
Fotoğraf yüklemeye çalışacağım.
_________________
Transalp Smile Oleyyyy!
Siyah Transalp 2008 (XL 650)
Hayırlı olsun.
Kazasız belasız kullanın.
Hamdım, piştim, hala hamım.
yeni NC sahibi arkadaşlarıma hayırlı uğurlu olsun,
kazasız belasız cezasız güzel günlerde kullanmanız dileklerimle.
Merhaba arkadaşlar,
En son motul 5100 10w30 yağ koymuştum diye hatırlıyorum.
Şimdi bakınca motul 5100 10w40 az daha ucuz. Sizce bir zararı olur mu?
Ve ya hiç kasma şu yağı al fiyatıda daha uygun dediğiniz bir yağ var mıdır?
Teşekkürler
son bakımın(10 gün önce)yetkili servis formunda 10W 40 yağ bilgisi mevcut,
motorda bacaklarımda hissettiğim bir ısı artışı var gibi geliyor,
biraz araştırdığımda forumda benzer bir yorumda gördüm, bu durum pek içime sinmedi.
Üreticinin yağ tavsiyesi 10-30, ama yaşadağınız mevsime göre uygun vizikoteyi seçebilirsiniz. Bu da zaten 10-30 ya da 10-40 olur.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
İyi akşamlar. Yeni motor almayı düşünüyorum.
VFR 800X 2013 Modelle 2015-2016 750X DCT modelleri arasında kaldım.
Üç aşağı beş yukarı fiyatlar aynı.(2013 VFR800X 33500TL- 2015 NC750X DCT 36000TL)
NC 750X sayfasında olduğum için bu motoru kullananlardan değerli yorumlar bekliyorum.
Hatta VFR 800X ide kullanıp farklarını ve tercih nedenlerini anlatabilecek arkadaşlar el üstünde tutulur.;)
Ayrıca birkaç forumda 2015 NC750X DCT nin virajlarda pek güvenli olmadığı, vites değiştirdiğinden tedirgin ettiğinden bahsedilmiş. Bu sorunda 2016 modelde giderildiği yazmakta.
Gerçekten belirgin farklar var mıdır?.
Yani kullanılmayacak kadar kötü müdür?
2015 DCT. Bu durumda manuel mi tercih edilmelidir.
Kullanım tecrübelerini paylaşabilecek olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler, iyi forumlar..
Tesekkurler arkadaslar tavsiyeler icin.
Birde fren balatasi mevzusu icin tavsiye isteyecegim.
Yaklasik 7500km once on tarafa ebc sinterli arka balata olarak da ebc organik balata takmistim. Buyuk cogunlugu tem de az fren kullanarak gecirdim.
Arka frenler iyi durumda fakat ön balata tamamen bitti. Degistirmeye bile nasil gidecegim bilmiyorum
Yine ebc mi alsam diyorum ama 7500 km benim kullanimima gore cok az geldi. Halbuki sinterli olan ön balatanin daha cok gitmesini bekliyordum.
Baska bir marka balata tavsiyesi olan var midir?
Honda servise gidiyorsunuz (d&b benim tercihim) uygun balatalardan takılmasını istiyorsunuz. Arkaya forza nin öne CBR 500 ün orijinal nissin balatalarini takıyorlar toplamda KDV hariç 220 TL gibi bir ücret ödeyip benim gibi kullanırsanız 25k sonra tekrar fren derdiniz oluyor
her ikisinide 100 km den fazla kullandım , NC750 nin tek artısı düşük yakıt tüketimi , Vfr800X konfor ve performans bakımından çok çok üstün bir üretim hatta performans açısından vfr nin içinde iki tane nc motoru var desek yanlış olmaz virajda motorun kontrolünü pekde kaybettirecek şekilde vites değişmiyor bu çift debriyajlı otomatik vites , zaten üst üste keskin virajlı bir yolda seri kullanacaksanız manuele almanız gerekiyor nc yi yoksa sport modda bile vitesi yükseltme eğiliminde , sonraki viraja girmeden yavaşlamak için gazı bırakıp kompresyondan faydalanmak isterseniz vitesin düşmesi için ya sürekli fren kullanacaksız yada manuelde vitesin yükselip devrin düşmesine engel olacaksınız.. şehir içi yoğun kullanacaksanız ikisi arasında tercih nc750dct olmalı kesinlikle
Aslında motordan ne beklediğine bağlı.İyi akşamlar. Yeni motor almayı düşünüyorum.
VFR 800X 2013 Modelle 2015-2016 750X DCT modelleri arasında kaldım.
sakin sakin gezerim az yaksın, gerekirse makul seviyelerde hızlansın dersen NC işini görür.
Motor kullanırken zevk ve heyacan isterim, gazı açarsam uzasın gitsin dersen VFR almalısın.
VFR alayım az yaksın ya da NC alayım iyi gitsin dersen hata olur.
Hamdım, piştim, hala hamım.
Malum sitede nc 750 x in fiyatları 43 lerde 40 lara düşmüş. Acaba daha düşermi
Honda Türkiye 0 motorlarda indirip kampanyası yaptı. O nedenle düşmüştür fiyatlar.
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)