muratus ve antilop ikinize de hayırlı olsun.
muratus fotoğrafı internette bir yere upload edip linkini [img] kodlarının içine atman gerekli.
Günaydın herkese. Deniyorum şimdi. İnşallah becerebilirim.
Nc700s sürdüm virajlari berbat.
700x'tede oyle mi?
hayırlı olsun.yeni kasamı?biraz değişik geldi..
Hayirli olsun kazasiz belasiz kullanman dilegiyle
Amin tesekkur ederim.cumlemiz.evet 2016 model.birkac farki var.depo yan karenaji biraz degistirmisler.lastikler bridgestone.siperi öve öve bitiremediler, honda ozel arge ekibi kurmus, 7cm uzun yapmis filan diye ama hala yetersiz.egsoz daha spor duruyor, kisaltmislar biraz.ön amortisorleri gelistirmisler..diyorlar henuz anlayamadim.ekrani guzellestirmisler.mt07 ninkine benziyor ama daha zengin ve guzel duruyor.kullandikca daha fazla bilgi paylasirim..bugune kadar cok fazla elestirilen motor bu mu anlayamadim.yok tek fren diskiydi yok amortisoru sertti yok donmuyor yok gitmiyor vs..bir de adventure/enduro sinifina sokuyorlar ama manuelinde en basinda bu motor asfalt kullabimi icin uretilmistir diyor..neticede guzel bir motor. 34 gt 0221 selaminizi eksik etmeyin��
Hayirli olsun allah kaza bela göstermesin
İlanım onaylandı arkadaşlar aşağıda bulabilirsiniz.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4000832/detay/
Merhaba abiler ablalar bir sorum olacak, aşağıdada başka bir platformda bu motor hakkındakı yorumu paylaşacagım. Siz ne düşünüyorsunuz bu yorum hakkında? Birde yakıtı şehir içi ve uzun yol gerçekten 3 3.5 da kalıyor mu? Merak ettiğim bu..
Yorumda bu:
büyük beklentilerle, bir hafta süreyle test edip beğenmediğim, beni hayal kırıklığına uğratan motor. iyi özelliklerini biliyoruz; yakıt, ek taşıma kapasitesi, combine abs vs. ancak bu motoru almamak için geçerli sebeplerden bahsedersek:
ilk ve en büyük problem motor karakteristiği. düşük devirli motor avantaj gibi görünse de pratikte gerçekten rahatsız edici. devir aralığı çok kısa, çok çabuk hız kesiciye giriyor ve ne olduğunu anlamadan motor bir anda yavaşlıyor. yüksek devir sesi de olmadığı için beklenmedik bir anda devir limite dayanıyor. benzinli bir araba da aynı devirde limite ulaşması rağmen, zorlandığını, devirin yüksek olduğunu kullanıcıya hissetirir. bu motorda ise sanki 13000 devir varmış ama 6000 kesici konmuş hissi yaratıyor. aynı şekilde arabanızın 3500 de limitlendiğini düşünün. tam motorun gücünü vereceği devire yaklaşacağını düşünürken devir bitiyor. bu kullanımı sevenler de var ama göbekli ve emekli bir amca değilseniz veya ilk defa 150cc bir motordan geçmiyorsanız canınızı sıkacaktır.
devirden bu kadar çalınmış, karşılığında ise düşük devirlerde tork bekliyor kullanıcı fakat yok. 14000 devirlik fazer, 2500 devirde güç verebilirken bu motor sorun çıkarıyor. vites küçültmeyi gerektiriyor. yani hem düşük hem yüksek devir olmayan bu motorda kullanılabilr devir aralığında kalmak için sürekli vites değiştirmek gerekiyor.
yakıt tüketimi şehir içinde 4,5-5 litre civarı görünüyor. çok düşük bir değer değil çünkü; motor 700cc bir motor gibi gitmiyor. hız yükseldikce güç yetmediği için tüketim de artıyor. rüzgarlı bir havada 150km hızı geçemediğini birçok kere gördüm. bu hızlarda zorlanarak gittiğinde ise yakıt ekonomisi kalmıyor. dl650 ile nc700 150km hızla giderse dl650 çok daha az yakacaktır.
Eğer bu dediğiniz otomobil için olsaydı hiç sorun değildi ama Motorda hasar kaydı satarken sıkıntılı çünkü alan kişiye benden önceki sahibi aynayı çarpmış desen de bizim insanımız o konuda tahamülü yok maalesef.Ha bişey yok bir ayna çarpmasına tremer işlemiş ama gel bunu senin satacağın zaman alacak kişiye anlat.Alacak olan da diyecek ki ayna için tremere mi işlenmiş kesin bunda başka bir şey vardır falan diyecek fiyatı öldürmeye çalışacak.
Abi sende aynısını yapacaksın diyeceksin ki ben bu motoru aldıktan sonra satmak istersem tremeri açıklayamam o yüzden fiyatı 18.500 gibi bırakamsını isteyeceksiniz.
İşin doğrusu budur,diğer arkadaşlar bakalım ne diyecekler?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:30 ----------
Viraj berbat derken neyi tam kasdediyorsunuz?
Yani tam yatma karakterisliğini sergilemiyor mu veya viraja girerken farklı yönlere mi çekiyor?
Nc750x de böyle bir sorun yaşamdım ama sizin kullanmış olduğunuz motorda bazı teknik problemler olabilir veya ilk defa binmişseniz motora tam alışamamış olablirsiniz.
750x'i surdum arasinda cok fark var. Sorun sadece 700s'te 700x'i soruyorum.
Dl650 surdum nc'den once motor harika frenleri haric. 200 ibre var 195 net devirdim.
Virajlari falan super guven veriyor.
Ben cbr250 de bile ncdekinden guzel viraj yapiyorum gerci Nc'de lastikler falan bitikti sanirim ama cbf600 ve nc700s ikiside virajda sanki altimdan kayip gidecekmis gibi. Surunce iyiki bu motordan almadim dedim kendi kendime
Edit: motorun frenleri super.
şimdi ben bu olayı kendi acıma göre cevaplayım. hyosung gt250 den nc700x e transfer oldum. gt 250 10500 gibi kesiciye girerken benim motorum en fazla 9000 devir görmüştür. tamamen kullanımla alakalı bir durum. yorumu yazan arkadaş sanıyorum 15000+ ceviren bir ss makinadan sonra nc yi denemiş ve devir yetmiyor demiş. eğer öyle ise yetiremez :D . 24 aralıktanberi nc sürmekteyim acemisi olduğum halde ve ağırlık şehir içi olmasına rağmen 4,5 lt yakmadım henüz. gerçi 1 ay sürdükten sonra ortalama 3000 devire ayarladım ve o devirde sürmeye başladığım için ara hızlanmalar konusunda devir yetişmeme gibi bir olaya raslamadım. burda belirtmek isterimki bu olaylar tamaman sürücünün motordan ne beklediğine bağlıdır. r1200gs 600cc lık sslere ciddi anlamda rakip olabilir ama nc 700 serisi az yaksın çok taşısın mantığı ile üretildiği için hız beklemek pek mantıklı değildir
'' NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ''
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Beyler siyah buraya dkkatli okuyun 5080 km de nc 700 x ime kavuatm ankaradan aldim suan sapancada falanim mola verdim son 150 km dir onden uguldu geliyor bikyayi dagttik galiba fiyati ve maliyeti hakkinda bilgisi olan varmi
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------
Ayrica gelirken denedimde 140-160 kmh araliginda 140 km gttim 7.6 lt benzin aldi
Antilop hayırlı olsun
O Hız aralığında yani 160 Lı hızlarda 4 lt yi geçebilir
Birde ani hızlanmalar yüksek devirde vites değiştirme acemi sürücü soğuk hava birleştiğinde bu Yakıt normal
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)