Merhaba arkadaslar nC700x modelini ilk alabilen sansli azinliktan biriyim.
Size bazi anektodlar aktarmak istiyorum:
* touring cam kesinlikle sart 100u gecince bir sure sonra boynu yoruyor rüzgar, touring cam mukemmel mi, boyunuz185 uzeriyse pek degil onu da söyleyeyim. Orjinale bagimli degilsiniz givininki daha da ucuz.
* koruma demiri, sis farı çakar ve motorun heybeti icin oldukca faydalı
* keza orta sehpa da bircok durumda gerekli olabiliyor
* cakmaklik ve sis fari kimsenin aklini kacirip kacyuzlira paraya orjinal alacagini sanmam. orjinal almak gereksiz bence
* topcase shad sh42 aparati isigi dayanagi... full 550tl ye geldigi icin uygun buldum. Baglantisi da şık duruyor (cok dusundum fakat sadece orjinal topcase 1300 lirayi buluyor, ustelik ne isik var ne yaslanma, ayni plastik)
* Yukarida yine uzun yolda toto probleminden bahsedilmis katiliyorum. Uzun yoldan kastim 200km ustu. Yumusak bi sele destegi ayarlarsaniz tek kisi aya bile gider onuda soyleyeyim
* Vibrasyon yok bunu rahatça söyleyebilirim.
* Kombine abs mevcut titresimden hemen anliyorsunuz girdigini. Abs varken virajda yine de on fren sikilmaz cunku gidon yine de ani kapanmaya calisiyor, siz yine de islak virajlarda hicbirseye guvenmeyin.
Sonuc olarak abs siz bir motordan sonra 5ay tecrubem bana diyor ki kombine abs siz motorlar yasaklanmali. O kadar elzem birsey yani.
* Her yeri plastik olduğundan depo ustu çantaları ancak koruma demiri taktırıp, ona bağlayarak kullanabilirsiniz. Miknatislar fiss.
* Üstündeki bagaja yalnizca small xsmall kapali kask girebilir, reklama aldanmayin. Diger bir yandan bence mukemmel bir özellik, fener, bagaj lastigi, telefon, cüzdan, yelek, kilit, anahtar takimi... dünyayi alir.
* Ortalama 350km menziliniz var fakat 14 lt ile
gercekten cok az yakiyor.
* Araba motoru gibi motor karakteristigi devirlenmesi vs.O yuzden 600luk nakedlarla vs yarismayin husran olur.
* Tork cok tatli asiliyor sollamada hicbir sikinti olmaz her suratte ama 600luk bir naked gibi agresif degil.