Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #261
    canekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2011
    Motosikleti
    NC700x
    Alıntı karaeser adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @canekin bu arada sen taktın iyice çamurluğa, dur hele bir yağmur yağsın sonra bakınırız
    sağlamcıyımdır biraz yağmur yağıp ortalık battıktan sonra ,çözümü bulup uygulayana kadar ortalık batmaya devam edecek

    nc700.co.uk sitesini ziyaret edince, marttan beri ingiltere gibi yağışlı bir yerde bulunan kullanıcıların ön çamurluk eki ve arka çamurluk parçalarını hemen taktıklarını görebilirsiniz..

    kesinlikle lazım bnce. birde radyatör e bir koruma yapmak gerekli uzun ömürlü olması için.
    3.defa depo fulledim ve yine aynı. 260km gibi ışık yanıyor. özellikle 300km ye kadar devam ediyorum ve hep 48TL de pompa atıyor (4.29tl/lt) 50 tl/11.6lt ye tamamlatıyorum. bu durumda 3.86lt/100km durumundayım. total km 700 olmak üzere.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #262
    HB76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2011
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    BMW F 650 GS sattı, beklemede
    @canekin, @karaeser
    teşekkür ederim arkadaşlar,
    HOŞGELDİN ZEYNEP

  3. #263
    canekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2011
    Motosikleti
    NC700x
    Alıntı HB76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @canekin, @karaeser
    teşekkür ederim arkadaşlar,
    Rica ederiz, yardımcı olabildiysek az da olsa aklındaki sorulara cevap olabildiysek ne mutlu

    (Eser bey in de adına konuşur gibi oldum ama kusuruma bakmaz umarım )

  4. #264
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı karaeser adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @canekin boyum 176cm, ben taktığım camdan oldukça memnun kaldım. 150-160 hiç rahatsız etmiyor artık. Gerçi cam nedeniyle hızlanmaya başladım, önceden rüzgar tokatladığından hız yapamıyordum, bu kötü bir avantaj olabilir tabi

    Aşağıya resimler ekledim, Givi aksesuarlar görebilirsiniz böylelikle. 46lt mi yoksa 52lt mi çanta alayım diye sormuştum.. Anes Motor'a gittiğimde ilk 52lt'lik denedik, ben büyük kalacağını düşünüyordum ama baktım sırıtmadı. Haliyle bunda karar kıldım. İki kaskı gayet rahat bir şekilde koyabiliyorsunuz içerisine..

    http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4ffw.jpg

    http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4fjc.jpg

    http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4fk1.jpg

    http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4fkp.jpg

    http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4flj.jpg

    http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4fm7.jpg

    http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4fx7.jpg

    http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4fxx.jpg

    http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4fml.jpg

    El çantamı ön taraftaki küçük bagajıma..

    http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4fn4.jpg

    Geri kalanları ise Givi TRK 52N ye koydum.

    sanki bir ducatı multıstrada gördüm gibi...ilk algı aynen bu.. işi biliyorsun Eser Usta..



    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...94637246/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...93933149/detay

    multıstradaya 24-25 bin euro vereceğine bu makinaya 20 bin lira bayılmak galiba en akıllıca iş..Honda hayat kesinlikle onda agalar...

    canekin aga hemen aynısını yaptırıyorsun makinaya..camsa cam çantaysa çanta...makina ilk defa gözüme çok şık göründü...
    karaeser bunu beğendi.
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  5. #265
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sanki bir ducatı multıstrada gördüm gibi...ilk algı aynen bu.. işi biliyorsun Eser Usta..



    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...94637246/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...93933149/detay

    multıstradaya 24-25 bin euro vereceğine bu makinaya 20 bin lira bayılmak galiba en akıllıca iş..Honda hayat kesinlikle onda agalar...

    canekin aga hemen aynısını yaptırıyorsun makinaya..camsa cam çantaysa çanta...makina ilk defa gözüme çok şık göründü...
    Mete abi Multistrada dediğinde duracaksın lütfen O makinadaki elektronik donanımın çeyreği bizim motorlarda yok. Adamlar gaz teli bile koymamışlar yahu

    Arkadaşlar bir sorum olacak. Benim motorda(NC 700 S) ekrana yan taraftan baktığımda vites göstergesinin var olduğunu görüyorum. Ama servise de gittim kitapçığa da baktım, aktif hale getirilmiyormuş. Merak edip araştıranınız oldu mu acaba? Madem öyle bir şey var neden aktif hale getiremiyoruz ey HONDA

    Bu arada birazdan koruma demiri taktırmaya gidiyorum nasıl duracak çok meraklıyım

  6. #266
    canekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2011
    Motosikleti
    NC700x
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    canekin aga hemen aynısını yaptırıyorsun makinaya..camsa cam çantaysa çanta...makina ilk defa gözüme çok şık göründü...
    Alıntı Reşit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bir sorum olacak. Benim motorda(NC 700 S) ekrana yan taraftan baktığımda vites göstergesinin var olduğunu görüyorum. Ama servise de gittim kitapçığa da baktım, aktif hale getirilmiyormuş. Merak edip araştıranınız oldu mu acaba? Madem öyle bir şey var neden aktif hale getiremiyoruz ey HONDA

    Bu arada birazdan koruma demiri taktırmaya gidiyorum nasıl duracak çok meraklıyım


    Takacaz abi hepsini takacağız.
    Uzun cam, arka çanta, yan çantalar,elcik koruma vs. olacak hepsi de işte vaktiyle ilk olarak arka çanta önce sonra cam vs. diye gidecek, en son da yan çantaları ekledik mi buradan Pekin e kadar gideriz artık


    Reşit, o gösterge DST şansızanlı olan modeller için Integra larda çalışıyor mesela ama sonuçta komple şanzıman bizim manuel şanzımanımızdan farklı, tüm mekanizma farklı doğal olarakta içinde elektronikleride farklı çünkü aletin beyni var vites değiştirmek için.

    O göstergede aynı zamanda D/N/S harfleride yazabiliyor yada kenarında hepsi DST şanzımandan gelen bilgilere göre.


    Hee honda istese aynı göstergeyi kullanırken biraz maliyetle manuel inde vitesleri gösterirdi ama gerek duymamış.

    bilmiyorum ama ben cbf150 den geçtim, o da vites göstergeliydi ama aksine devir arıyordum ben, o yüzden vites göstergesi bana birşey ifade etmiyor pek.
    Reşit bunu beğendi.

  7. #267
    izmirian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2012
    Şehir
    İzmi
    Motosikleti
    Honda CBR 250r
    Herkese merhbalar honda nc 700 x e bayiliyor sahiplerine imreniyorum (iyi mutlu gunlerde keyifli kilometreler olsun) ktm duke 125/ 200 den sonra 3. Motorum bu olacak eminim. Gectigimiz sayfalarda bu motoru almanyadan 6-7000 euro ya satildigindan bahsedilmisti ucakla gidip alsak motoru sure sure gelsek buraya sokup tr plaka cikartmadan 6 ayda bir yurt disina cikip girerek kullanabilme ihtimalini sevsek diyordum sizce nasil olur teoride mumkun mudur acaba ?

  8. #268
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sanki bir ducatı multıstrada gördüm gibi...ilk algı aynen bu.. işi biliyorsun Eser Usta..



    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...94637246/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...93933149/detay

    multıstradaya 24-25 bin euro vereceğine bu makinaya 20 bin lira bayılmak galiba en akıllıca iş..Honda hayat kesinlikle onda agalar...

    canekin aga hemen aynısını yaptırıyorsun makinaya..camsa cam çantaysa çanta...makina ilk defa gözüme çok şık göründü...
    İlahi metahan aga. nerde 150 beygir multistrada nerde 50 hp nc 700X

  9. #269
    canekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2011
    Motosikleti
    NC700x
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlahi metahan aga. nerde 150 beygir multistrada nerde 50 hp nc 700X
    görüntüde şöyle bir çağrışım yapıyor canımmm

  10. #270
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Evet efenim sıcak sıcak









    canekin ve HB76 bunu beğendiler.

  11. #271
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Koruma demirinden öte motosikletin bi parçasıymış gibi durmuş, çok yakıştırdım. Hatta şasi renginde ( mat antresitimtrak füme ) olsaydı, hani koruma demiri taktıracaktın derdim

    S ve X modelleri arasında sele yüksekliği harici ne gibi farklar var acaba teknik veriler yetersiz kalıyor. Arada epey bi fiyat farkıda var bu fiyatı karenaj için mi ödüyoruz ?

    Ayrıca X serisinin karenajınada bayılıyorum ama malsef boyum yetersiz kalacak gibi geliyor. Henüz yolun çok başındayım fakat bu tür detayları öğrendikçe hevesim artsın istiyorum. Albenisi çok yüksek, çok artısı var NC serisisin

    bu yüzden mazur görün ufak tefek detay sorularıyla başınızı çok ağrıtıcaz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------

    Alıntı izmirian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhbalar honda nc 700 x e bayiliyor sahiplerine imreniyorum (iyi mutlu gunlerde keyifli kilometreler olsun) ktm duke 125/ 200 den sonra 3. Motorum bu olacak eminim. Gectigimiz sayfalarda bu motoru almanyadan 6-7000 euro ya satildigindan bahsedilmisti ucakla gidip alsak motoru sure sure gelsek buraya sokup tr plaka cikartmadan 6 ayda bir yurt disina cikip girerek kullanabilme ihtimalini sevsek diyordum sizce nasil olur teoride mumkun mudur acaba ?
    Teoride mümkündür, bende bu durumu Bulgaristan için düşünüyorum. Günü geldiğinde değerlendirilmek üzere rafa kaldırdım. Şöyle bir durum var motosikletinizin 6 ayda bir çıkış yapması yetmiyor. 6 ay kullanabiliyorsunuz farklı bir ülkede,

    6 ay da plakasının sahip olduğu ülkede kalması gerekiyor yasalara göre.

    Bu durumda aldığınız ülkede bazı iş çevirme ihtimallerini ve bu ülkenin bu tür durumlara açık olma ihtimallerini de sevmeniz gerekiyor. Ama olurmu derseniz, bi şekilde oluyor

    Herşey yasal olsun, yıl boyunca motosikletim olsun derseniz aklıma gelen tek yol, arkadaşım var mesela 5000 ve 5600 TL ye ( 2-3 yıl oluyor bildiğiniz üzere avrupa da fabrikadan çıktıktan sonra hiçbirşeyin fiyatı artmaz aksine şiddetle düşer ) 2 adet MT-03 aldı 6 ay birini, 6 ay dierini kullanıyor. Totalde yine daha ucuza almış oluyor. Tabi vergilerde yok denecek gibi
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  12. #272
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Koruma demirinden öte motosikletin bi parçasıymış gibi durmuş, çok yakıştırdım. Hatta şasi renginde ( mat antresitimtrak füme ) olsaydı, hani koruma demiri taktıracaktın derdim
    Benimde çok hoşuma gitti. Renk konusunda katılıyorum ama bu da sırıtmadı Allah'tan.

    --------------------------

    Ağustosun ortalarına doğru da sis farı taktırmayı düşünüyorum arkadaşlar. 300 liraymış. Mercekli halojen ampullü. Onun da gayet şık duracağını ve görünürlüğü artıracağını düşünüyorum. Her ay bir aksesuar alacağım gibi duruyor

  13. #273
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı Reşit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benimde çok hoşuma gitti. Renk konusunda katılıyorum ama bu da sırıtmadı Allah'tan.

    --------------------------

    Ağustosun ortalarına doğru da sis farı taktırmayı düşünüyorum arkadaşlar. 300 liraymış. Mercekli halojen ampullü. Onun da gayet şık duracağını ve görünürlüğü artıracağını düşünüyorum. Her ay bir aksesuar alacağım gibi duruyor
    hayırlı olsun kazasız belasız kullanınbu nc700X ve S hayallerimde yatan bütün motorları sildiler aşık oldum resmen çok güzel çok çekici duruyor motor özellikleri ve yakıtı harika tek eksi yönü araba gibi vergisi var 240 tl 6 aylık çok para abi ama görüntüye değer

    her topiği açtığımda bi X modeli hoşuma gidiyor bi S şuan gölüm S'e kaydıkoruma demirleri sanki fabrika çıkışlı gibi
    Reşit bunu beğendi.

  14. #274
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Okadar kusursuz ki bende bayağadır bakıp bakıp erken deyip kapatıyorum Kendimce bişeyler bulmaya çalışıyorum ama "kedi-ciğer" benzetmesinden öte gitmiyor

    Hani bişeyler dediğime bakmayın bişey değil, ön cam yarı şeffaf siyah olsaydı, manetler niye öyle kalmış civarındaki herşey siyahken böyle ufak tefek makkajlar

    Hondanın hemen her modelinde beni rahatsız eden tek şey oluyor standart, egzozun geriye doğru dışa açılı gelmesi. Bi bildiği vardır deyip susuyorum.

    Ki buda ufak bişey aslında çoğu kişi farkında bile değildir Honda da tasarım anlamında çok şey değişmeye başladı. NC seriside son nokta. Bende de aynı durum oluşuyor,

    fiyatlarına bakıyorum hayranı olduğum motosikletler ile kıyaslıyorum, inanın NC serisinin getirdiği " fiyat - performans - kalite- teknoloji" den sonra diğerleri o parayı haketmiyor gibi gelmeye başladı
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  15. #275
    canekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2011
    Motosikleti
    NC700x
    @reşit : koruma demirinde doğru tercih yapmışssın. güzel de olmuş hani S e de givi kullanmak nasip olmasın diyorum
    Reşit bunu beğendi.

  16. #276
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    nc700x le yapıyor oldugum kısa tur,
    Yolculuk tamamen nc700x i test etmek amacıyla yapılmıştır,test neden yapıyorum derseniz,gelecek hafta dünya turuna çıkıcagım bu yüzden motorun yeterliliğini ölçmem gerekiyordu uzun yolda ve değişik yol kondisyonlarında.
    Yolculuk istanbulda başladı ve hedef gürcistanın en zorlu kazbek sınır kapısı yolu,yada yol yokmu desem
    Güzergah istanbuldan boylu boyunca karadeniz ve tabi buralarda görülücek yerleri görmek sonra batum,gori,tiflis ve kazbek.toplam 3800 4000 km e yakın yol katedildi.
    Motosikletle ilgili:
    yan çantalar givi nin 80 lerden beri ürettiği en güvenilir modeli seçildi.
    Arka çanta coocase gene givi gibi güvenilir bir marka uzun yolda test edilmemişti testi geçti
    12v çakmklık kendim yaptım.
    ön arka standart lastikler testi geçtiler tck 80lere gerek kalmadı.
    Ve bol bol yakıt
    Malzemeler:
    şişme yatak
    çadır
    lamba
    ipod,iphone,kamera,vs vs vs ve usb şarj aleti 12v adaptörü ile.
    lastik işişrme komperesörü
    motosiklet tamir takımı
    bungeeler
    ilk yardım
    sağlam çekme ipleri
    reflektör ıvır zıvırları
    yemek ve duş ekipmanları epey az yer tuttular.
    airhawk pad günde kimi zaman 890 km yapmak zorunda kaldım
    koyun postu popom çok ağrıyorda.
    servis kitabı.
    survval kit turkish veriyon köpek kovucu biber sipreyi ve rambo bıçağ tabikide

    Gelelim ön yargılara,forumlarda okuyordum ama hiç cevap yazmıyordum,halkımız çok ön yargılı.Herkes bmw gs,transalp yada africa twinle yol almak istiyor neden?dahagüvenli kendini ispatlamış ve herkesde var
    ve nc700x yapamaz sadece 17 inch lastikleri var tipi dışında enduro değil vıdı vıdı vıdı uzar gider.

    Fazla uzatmim fotolar,

    fotolara artvinden itibaren başlıyorum çünkü türkiyeyi zaten biliyorsunuz



    Motor batuma geceliğin girdi istanbuldan batuma sadece trabzonda konaklanarak varıldı



    mongol rally 2012 tayfası ile yolda çok karşılaştık bilmiyenler için söylim 1.2 litre ve altı hacimli araçlarla mogolistana ulaşmayı amaçlıyan bir yarış ayet eylenceli gelecek sene bende vespa ile katılcagım büyük motorlar yasak



    Btum işte eski sovyet binalarıyla dolu bir yer,kimi sever kimi sevmez ben ağaoğlu binalarına yeğlerim bu külüstürleri en azından ruhları var.



    turistik atraksiyonlar



    ters düz binalar gereksiz ayrıntılar işte



    gaydi ama iyi çocuktu vesselam arkada benim motorda bakıyor napıyom diye



    kuzu heykeli,yollar kuzu inek dolu zaten birde heyeli eksikti



    ve yola koyuldum güzel kiliseler,harika virajlar,süper manzaralar ve çılgın gürcü şöförler ama ben istanbulun çocuguyum bana komaz komaz tomas



    gay beni takip ediyor tiflise kadar peşimdeydi nerde dursam fotograf çekmek için onlarda durdu foto çekti bak yanlış anlıcaklar dediysemde ıh ıh fayda etmedi.



    gene bir kathedral gibi şey kilisi çok dini bütün biri olmadıgım için sadece mimarisi hoşuma gitti.



    domuz efendi,eti harikaydı



    geçtiğim yollardaki manzaralar hep böyle,bizimki gibi çöl gbi değil.Karadeniz bile çöl gibiydi.millet evlerini kültürlerini korumuş birazda o yüzdden karadeniz fotolarını koymadım



    manzara devam



    maymunluk yapıyorum,şimdi aranızdan biri çıkar ve şortla motoramı binilir tırı vırısı yapmaz umarım motora çıplak bile bindim çünkü.



    Güzel bagırsakları çalıştırıyor bu yedikleri şey.Beyendikmi beyendik



    herşey doğal,şöyle örnek verim domatesin tadını unutmuştum aldım tekrar.Türkiyeye dönünce bir kahvaltı edim dedim adam sanki önüme plastik yapma oyuncak yemekler koydu renkleri bile iğrenç ırrkkk



    turistleri paraları hüpletme yerleri



    yüzüklerin efendisinin içindeyiz sanki


    nc700x tank gibidir arkadaş



    gandalf dayı



    yiğen tek ingilizce bilen kişiydi,hafif lafladık bana motorları anlattı o motor kazbeke gider geri gelmez dedi,aynı tırı vırı ön yargı heryerde aynı ))



    balcı on numara tadı vardı ama almadım tadımlık yetti nerde beleş oraya yerleş



    dağın tepesinde hangi akla hizmet koymuşlarsa ama iyi iş yapmışlar helal olsun manzara on numara



    ahada manzara şişko işi biliyor doğadan izlemek daha keyifli ama dikkat etmeli düşerse gider valla



    teeden görünüm



    o noktadn sonra fazla çekemedim saate 10 km hızı belki biraz üstü altı.Yol uçurum karşıdan manyak kamyonlar geliyor ve 5 metreden dar ölümle pençeleşme anları yani



    ula girsemmi acaba tünele diyorum,şimdi bunları ayısı vardır kurdu vardır in yapmıştır dedim vazgeçtim yoldan gittim tabi yol varsa



    bolu tünelimi bumu? bu




    poz vermedende edemez nc efendi



    bu viraja 100 le girdim diye geyik yapmıcam 10 la girdim 16 ile çıktım



    allem etti gullem etti o beyaz şeyi bana 15 tl ye sattı



    inekler heryerde



    kamp yerlerimden biri,herzaman suya yakın yatarım güzel oluyor sesi dinlemek birgün akıntı alıp gidicek beni bakalım nerden çıkıcam



    nasılda yaalamış kesecekler oh ohh



    gözlüklere bak erdal inönü gibi



    papaz efendi hiç kızmadı çek oğlum dedi,imam efendi olsa düşünemiyorum napcıanı



    diyorum ya bu lastiklerle dedemde dolanır gel verim sana 17 leri hatta 10 inchleri dolaş



    harbi büyükmüş



    jurassic park gibin



    eskiden bunla afrika turu atmıştım tabi bu kadar yükle değil,evi koymadıgı kalmış adamın



    buda bizden olsun

    Sonuç
    o kadar km boyunca tek marşta çalıştı motor,arıza vermedi,yakıt 100kmde ortalama 2kişi artı yükle 3.4 ü geçmedi.
    hertürlü yol koşulunda dengeli gitti geldi,çok iyi viraj alıyor,yavaş manevralarda dengeli düşmüyor
    500 km nin üstüne çıkınca bir günde haliyle yoruyor hangi motor yormuyor goldwing bile kullandım oda yoruyor.
    ön deponun çanta yeri olması harika çalınıcak birşey kalmıyor herşey motorda oluyor hemde denge açısından harika.
    Öm camı büyütmek lazım,hoş ben ön cam sevmesemde sticker falan yapıştırıyorum değişik oluyor görsel mesele yani
    zincirli olması tabi kötü yağlama işi çok sıkıyor ama zincir güzeldir gücü iyi iletir ve biz güce taparı z hernekadar 50 beygirde olsa
    Beyirden açılmışken laf yokuş yukarı geçemediğim araç yoktu bu kadar yüke ramen.
    B motoru almak istiyorsanız gidip alın gerçekten artılarını sayarsam sabaha kadar sürer,ben güvenmediğm motorla dünya turu yapmam buna güveniyorum

    Testi geçmiştir 10 yıldız.
    mücahit_89, Reşit, iguven ve 7 diğerleri bunu beğendiler..

  17. #277
    tastandidem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2012
    Şehir
    balıkesir erdek
    Motosikleti
    honda 700 s
    merhabalar dün bende nihayet japon motor gruptan nc 700s naked tarzı bir motor aldım Allah a şükür. önceki motorum mondial 250 mct ile kıyaslamak istiyorum. honda dan başlayalım. 45 tl ye benzim aldım kadıköy den taksime gittim oradan balıkesir erdek yaptım motor rodajda olduğu için 3000 devri geçmedim karım ve bütün gardrobu yanında idi erdekte gezdim çeyrek depom hala duruyor. tek disk diyen arkadaşlara söylüyorum panik fren dahil tek kelime söylüyorum HONDA... yeterlidir umarım. 100 km hızla giderken altımda keyiften titreyen, o güzel
    kedi gırlaması gibi ses çıkartan bir naked o. ver gazı akayım derken keyfine bak adamım tadımı çıkar diyen çift kişilikli bir yanı var. tümsek
    ve kasisler cidden sıkıntılı değilse eşim söylüyor ''hissetmedim bile'' bencede. şehir içi çevik güzel reaksiyon veren ve frenleme mesafesi iyi olan dengeli ve kararlı bir makina. ancak muhakka ardçı için çanta ve sırt desteği şart arkadaşlar.
    evet geldik mondial mct 250 cc anlatılmaz yaşanır. böbrek taşı olan varsa saat 100 kmhızla giderken arkama otursun sadece erdekten
    bursa yapacağız. tek seans böbrek dahil dökmessem adam değilim şaka bir yana Allah ım o kardeşlerimede böle motorlar nasip etsin
    inşallah. bundan sonra yazılara eşimle berber katılacağım kabul ederseniz.
    bu arada motoru HONDA KIZILTOPRAK MOTOTALDAN aldım. beni geç saate kadar bekleyen MOTOTAL ekibine, serviste işini gücünü
    bırakıp nasihatler verip hiç tanımadığı bir kardeşine elinden gelen yardımı yapan ALAATTİN ABİME burdan teşekkür ediyorum ve Allah razı
    olsun diyorum. Allah kısmet ederse balıkesir erdekten sadece bakımları yaptırmaya ALAATTİN abiye gideceğim. o duayen bir abim sağolsun. bu camiyayı bu abiler ayakta tutuyor işte. Allah bizede birilerine ALAATİN abi gibi, bir kardeşimize yardım etme şansı versin saygılarımla arkadaşlar motorla ilgili sormak istediğiniz olursa seve seve cevaplarım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:06 ----------

    kararasız arkadaşlarıma söylüyorum alın tabiyki para olsa honda da ne canavarlar var ama tek kelime verdiğim paranın fazlası var motorda. honda uyanmadan alın makinayı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------

    ya bu arada 31 temmuzda arkadaş isatbul kazan ben kepçe nc 700 x aradım yok arkadaş. nerde bu makinalar.göremedim gitti. buarada kardeşim çok güzel bir gezi olmuş. darısı başıma ben tabi dağ bayır değilde deniz kenarı asfalt falan takılacam artık)

  18. #278
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    o tek disk var diyenler disklerin boyutlarına pek bakmamışlar sanırsam
    güle güle gez dostum.Nc nin sesi bana eski mustanglerin sesi gibi gliyor tam bir motordan istediğim ses budur.

  19. #279
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı Reşit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mete abi Multistrada dediğinde duracaksın lütfen O makinadaki elektronik donanımın çeyreği bizim motorlarda yok. Adamlar gaz teli bile koymamışlar yahu

    Arkadaşlar bir sorum olacak. Benim motorda(NC 700 S) ekrana yan taraftan baktığımda vites göstergesinin var olduğunu görüyorum. Ama servise de gittim kitapçığa da baktım, aktif hale getirilmiyormuş. Merak edip araştıranınız oldu mu acaba? Madem öyle bir şey var neden aktif hale getiremiyoruz ey HONDA

    Bu arada birazdan koruma demiri taktırmaya gidiyorum nasıl duracak çok meraklıyım
    aman abi elektronik bizi bozar..biz en iyisi Hondaya eyvallah diyelim...elektroniği verirsin yıkamaya basınçlı suyu yedimi iki devre atar sonra ver elini Korlas kaptır ayağını 500 öro..

    Reşit makinanda kıyakmış hee...nazar değirmeyelim...koruma demiri çok harika...aslında bu makina yeni kasa Transalp turuncusunda da gelmeliymiş...o renk gidermiş...klv 1000 de de aynı renk var bildiğiniz üzere...


    http://www.motorcyclenews.com/upload...1000-06-01.jpg

    Alıntı canekin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Takacaz abi hepsini takacağız.
    Uzun cam, arka çanta, yan çantalar,elcik koruma vs. olacak hepsi de işte vaktiyle ilk olarak arka çanta önce sonra cam vs. diye gidecek, en son da yan çantaları ekledik mi buradan Pekin e kadar gideriz artık


    Reşit, o gösterge DST şansızanlı olan modeller için Integra larda çalışıyor mesela ama sonuçta komple şanzıman bizim manuel şanzımanımızdan farklı, tüm mekanizma farklı doğal olarakta içinde elektronikleride farklı çünkü aletin beyni var vites değiştirmek için.

    O göstergede aynı zamanda D/N/S harfleride yazabiliyor yada kenarında hepsi DST şanzımandan gelen bilgilere göre.


    Hee honda istese aynı göstergeyi kullanırken biraz maliyetle manuel inde vitesleri gösterirdi ama gerek duymamış.

    bilmiyorum ama ben cbf150 den geçtim, o da vites göstergeliydi ama aksine devir arıyordum ben, o yüzden vites göstergesi bana birşey ifade etmiyor pek.
    para kalmadı yani dimi panpa... yanlış anlaşılmasın ama devire bakan motorcu benim gözümde çaylaktır...ha redlıne için bak ama onun dışında aman kaçtayım aman vites mi değiştireyim kaygıları bana henüz yolun çok başında olunduğuna dair bir göstergedir...zamanla taşlar yerine oturur diyorum...

    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlahi metahan aga. nerde 150 beygir multistrada nerde 50 hp nc 700X
    bize 50 hp tam kıvamında...

    şu motor sadece tüketimi için alınır şehir içinde kıvrak bi makina sonucta...fiyatı da çok uygun makul...servis vs anlamında sıkıntı yaşamayacağın..gerçek bir metropol insanısegmenti...ama gelde bunu başka beklentisi olanlara anlat...adam 1.vites de redde kaçta olduğuna bakıyor tek beklentisi bu...ara hızlanmalarda ki performans falan...bu işlerin sonu nereye kadar bilmiyorum...ha benim için son nokta bunu aldıktan 2-3 yıl sonra BMW 1200 tarzı makinalardır...er6 f sürerken gezi esnasında arkadaşının cbr 600 F ni kullanıp ertesi gün satış ilanı verende gördüm..beklentiler gerçekten çok fazla...ama bu yoğunluğun içinde fan açan yüzlerde derecede kavrulan keyif vermeyen bir makina ne kadar işlevsel olabilir ki...

    ne istediğini bilmeyen veya tarzım olmayan motosikleri seçen kişilere anlamsız bir şekilde uyuz oluyorum...buna hakkım yok ama içimdeki hissiyat bu... Ulus da bir vespa gördüğümde mutlu oluyorum...Bağdat addesinde bir SS ci görüğümde uyuz oluyorum...yahu SS aldın Caddede ne işin var otobanda uza... ben işleve bakarım abi...Gürcistana giden arkadaş aynı makinayla İstanbul trafiğinin içine makinasıyla tüketimine güvenerek girebiliyorsa hem o marka hemde o markanın modeline para bayılmış insanları ayakta alkışlıyorum...doğru seçim yaptığı için...bu sevkten öte biraz da yatırım gibi...extrem örnek vermek gerekirse baba parası yiyen biri içinde aynı şey geçerli...babası kredi kartı limitini dolduğunda oğlum çok harcamışsın dedirtmemek lazım...ki çoğumuz kendi imkanlarımızla ayakta kalıyoruz...yani zengin çocuğu olsam da bu modelde ısrarcı olur aldırırdım demeye getiriyorum...

    maymunzamir usta gezi ve paylaşımın gerçekten harika...bunun için ayrı bir konu açmalısın...bu güzel geziyi herkes görmeli okumalı...benim hayalimi birebir yaşamışsın kaptan...hayallerimii çaldınn..
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  20. #280
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    Sağol kardeş,hayalim aslında bisikletle dünya turuydu onu gerçekleştirdim,şimdi motorla gerçekleştirmeyi planlıyorum artık zaman daha kısıtlı.İlk niyetim cbf 150 ile yapmaktı bu turu çünkü motor çok basit gözüm kapalı cbf 150 yi söküp takabiliyorum.Ama sonra bu motora kaydım.Çünkü eskiden elektorniklere güvenmezdim ama bu motoru iyi araştırdım sisteminde bozulucak birşey yok tek lüxü abs fireni.Bu arada yazmayı unuttum arazide abs performansı bmwden daha iyi hani bmwlerde millet fren yapabilmek için abs yi kapatıyorla çakıl yollarda bu motorda bunu yapmak gereksiz çünkü sistem düzgün çalışıyor japon mucizesi işte ho hepsini boş üretiyor ama japonlara herhalde kıyak geçtiler


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler