Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Kasım 2015, 17:24
#2601
Arkadaşlar bende tahmini 2.5 aydır 2015 model NC750X kullanıyorum. İlk satın almak üzere motorları dener ve araştırırken, bende bunda neden önde tek disk var, yetmez gibi şeyler okudum. Uzun müddet bunu kullananlarla görüştüğümde, tek veya çift, bu motor için bu frenin gayet yeterli olduğu bilgisi ile içim rahatlayarak almıştım.
Bu motoru seçmemde tek neden, benim sürekli çok yol yapmamdan dolayı, çok az yakması olmuştu. Yakıt beni bu kadar cezbetmese Kawasaki Versys, Yamaha Super Tenere, Yamaha Tracer, Suzuki V-Strom dan birisini seçecektim.
Bu motorla şu ana kadar 3200km civarı yaptım, en gerekli zamanlarda fren yetersizliğini hiç hissetmedim. Belirtildiği gibi güvenli ve yeterli, üstelik bana muhakkak üstündeki Dunlop lastikleri değiştirmem, yerine "Michelin Plot Road 4" takmam gerektiği söylenmesine rağmen, Dunlop la yapmış olduğum yolda; çok çeşitli durumlarda en ufak bir güvensizlik hissetmediğim gibi, en berbat durumlarda motora hakim olmamı sağlaması gerçekten taktir edilecek bir durumdur.
Elbette diğer makineler belki bundan çok iyidir vs, beni ilgilendiren seçimim olan NC750X tüm taleplerimi yeterli şekilde sağlamaktadır. Motor tüm dünyada kendini kanıtlamış, oturmuş bir motordur. Ayrıca kesinlikle tek diske vs kafa takmayın. ( Aranızda Michelin Plot Road 4 taktıracağım diyen tüm arkadaşlara saygım var, bu lastikler bittiğinde veya bu kış yağmurları iyice başladığı anda bende taktıracağım. )
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:06 ----------
Motorumun 31 Ekimde çekmiş olduğum bir fotoğrafı.
Reklamlar
-
05 Kasım 2015, 17:54
#2602
aydin-ist adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bende tahmini 2.5 aydır 2015 model NC750X kullanıyorum. İlk satın almak üzere motorları dener ve araştırırken, bende bunda neden önde tek disk var, yetmez gibi şeyler okudum. Uzun müddet bunu kullananlarla görüştüğümde, tek veya çift, bu motor için bu frenin gayet yeterli olduğu bilgisi ile içim rahatlayarak almıştım.
Bu motoru seçmemde tek neden, benim sürekli çok yol yapmamdan dolayı, çok az yakması olmuştu. Yakıt beni bu kadar cezbetmese Kawasaki Versys, Yamaha Super Tenere, Yamaha Tracer, Suzuki V-Strom dan birisini seçecektim.
Bu motorla şu ana kadar 3200km civarı yaptım, en gerekli zamanlarda fren yetersizliğini hiç hissetmedim. Belirtildiği gibi güvenli ve yeterli, üstelik bana muhakkak üstündeki Dunlop lastikleri değiştirmem, yerine "Michelin Plot Road 4" takmam gerektiği söylenmesine rağmen, Dunlop la yapmış olduğum yolda; çok çeşitli durumlarda en ufak bir güvensizlik hissetmediğim gibi, en berbat durumlarda motora hakim olmamı sağlaması gerçekten taktir edilecek bir durumdur.
Elbette diğer makineler belki bundan çok iyidir vs, beni ilgilendiren seçimim olan NC750X tüm taleplerimi yeterli şekilde sağlamaktadır. Motor tüm dünyada kendini kanıtlamış, oturmuş bir motordur. Ayrıca kesinlikle tek diske vs kafa takmayın. ( Aranızda Michelin Plot Road 4 taktıracağım diyen tüm arkadaşlara saygım var, bu lastikler bittiğinde veya bu kış yağmurları iyice başladığı anda bende taktıracağım. )[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:06 ----------
Motorumun 31 Ekimde çekmiş olduğum bir fotoğrafı.
Naçizane belirteyim, lastikler konusunda ben de sizinle aynı fikirdeydim fakat 6000 km. de lastikleri PR4 ile değişince aradaki fark o kadar net ortaya çıktı ki, dunloplarla resmen buz üstünde gidiyormuşum dedim. İnanın gece ile gündüz kadar fark var ve imkanınız varsa kaza vs. yaşamadan lastik değişimini mutlaka tavsiye ederim.
-
06 Kasım 2015, 02:27
#2603
-
06 Kasım 2015, 03:06
#2604
Çamurlu ve kötü zeminlerde de az da olsa sürekli bulunmak durumundaysanız Pirelli MT 60 RS CORSA 'nın özellikle altını çizerek önerildiğini söylemeliyim. Pirelli MT 60 RS CORSA'ı pek çok arkadaş bilmiyor. Elbette asfalt performansından öyle veya böyle feragat ediyor olabilir, öte yandan her zeminde kullanmak durumundaki arkadaşlar özelinde en iyi seçimlerden birisi olduğunu belirtmeliyim.
MT 60 R/RS CORSA
Pirelli MT 60-R Dual Sport Tire
60% on road and 40% off road
V-rated Corsa radial with maximum grip tread
Superb cornering and straight-line stability; exceptional wet-weather performance
Excellent traction, on and off road; combines light, responsive handling
Asfaltta ıslak veya kuru zeminde kullanılıyorsa Michelin Pilot Road 4 en doğru seçimlerden elbette...
-
06 Kasım 2015, 07:55
#2605
Gencler 35-40 bin NC problem cikartma pontansiyeli nedir? alabilecegim en ucuz nc mi alsam diyorum 2006 f650gs i 16 ya sattim 17, 18 e yuksek km li nc ler var..
-
06 Kasım 2015, 07:59
#2606
Darkcity2000 adlı üyeden alıntı
Gencler 35-40 bin NC problem cikartma pontansiyeli nedir? alabilecegim en ucuz nc mi alsam diyorum 2006 f650gs i 16 ya sattim 17, 18 e yuksek km li nc ler var..
40 bindeki arabayla ayni
-
06 Kasım 2015, 11:15
#2607
aydin-ist adlı üyeden alıntı
Çamurlu ve kötü zeminlerde de az da olsa sürekli bulunmak durumundaysanız
Pirelli MT 60 RS CORSA 'nın özellikle altını çizerek önerildiğini söylemeliyim. Pirelli MT 60 RS CORSA'ı pek çok arkadaş bilmiyor. Elbette asfalt performansından öyle veya böyle feragat ediyor olabilir, öte yandan her zeminde kullanmak durumundaki arkadaşlar özelinde en iyi seçimlerden birisi olduğunu belirtmeliyim.
http://www.petes-superbike.com/image...SA-MT60R_0.jpg
MT 60 R/RS CORSA
Pirelli MT 60-R Dual Sport Tire
60% on road and 40% off road
V-rated Corsa radial with maximum grip tread
Superb cornering and straight-line stability; exceptional wet-weather performance
Excellent traction, on and off road; combines light, responsive handling
Asfaltta ıslak veya kuru zeminde kullanılıyorsa
Michelin Pilot Road 4 en doğru seçimlerden elbette...
http://moto.michelin.co.uk/var/ezflo...tyre_large.png
Ağzınla bin yaşa. Pirelli Corsa MT60 RS NC için en iyi tutuşa sahip lastik bence de. Üstelik her zeminde. Sadece bir kötülüğü var 8-10 bin arası bitiyor. Şu ana kadar 4 set bitirdim ben. Şu anda Michelin Pilot Road 4 kullanıyorum, 2nci setim. Kış geldi gene Pirelli'ye döneceğim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------
Darkcity2000 adlı üyeden alıntı
Gencler 35-40 bin NC problem cikartma pontansiyeli nedir? alabilecegim en ucuz nc mi alsam diyorum 2006 f650gs i 16 ya sattim 17, 18 e yuksek km li nc ler var..
2012 NC700'ümü 42.000 km. 1,5 sene evvel sattım. Sahibi ile hala konuşuyorum hiç sorun yaşamadı. Şu anki NC750X'im 45.000 i geçti. Periyodik bakımlar hariç problem yaşamadım.
-
06 Kasım 2015, 13:43
#2608
işin şakası bir yana bende ncmi satsam yerine tekrar nc alırım.
-
06 Kasım 2015, 13:50
#2609
arkadslar kuba 150-25 tekliyor napmam gerek?
-
06 Kasım 2015, 21:27
#2610
evet arkadaşlar benim fren balata ve bakım zamanı geldı.honda servis 600 tl civarı cıkardı.kenndim yapmayı düşünüyorum.41000km civarı
sizce
ebc hh serisi fa 388 ön
ebc hh serisi fa 174 arka ikisi 155tl
motul 5100 serisi 100-40 yag 115 tl
yag filtresi 30tl
işçilik benden 300 tl nasıl acaba aldıgım fiyatlar.
-
07 Kasım 2015, 00:29
#2611
erkan_74 adlı üyeden alıntı
evet arkadaşlar benim fren balata ve bakım zamanı geldı.honda servis 600 tl civarı cıkardı.kenndim yapmayı düşünüyorum.41000km civarı
sizce
ebc hh serisi fa 388 ön
ebc hh serisi fa 174 arka ikisi 155tl
motul 5100 serisi 100-40 yag 115 tl
yag filtresi 30tl
işçilik benden 300 tl nasıl acaba aldıgım fiyatlar.
Erkan bence çok doğru bir karar vermişsin hazır bu işlemleri yaparken ön arka fren hidroliklerini de değiştirmeni kesinlikle tavsiye ederim bildiğim kadarı ile fren hidroliği Dot 4 uygundur,Motul veya ipone kullanılabilir.
Bence HH serisi balata kullanma,çünkü HH serisi balatalar sert olur uzun ömürlüdür ama diskine ve doğaya zarar verir,bunun yerine yarı organik veya organik FF serisi balatalardan kullanmanı öneririm.HH serileri daha çok supersport motorlarda kullanılan bir balata türüdür,
Motul 5100 yarı sentetik bir yağdır kışın vites geçişlerinde takırdama veya motor çalışırken vuruntular duyabilirsin,motul çok kaliteli bir yağ değildir bunu söyleyeyim,bu tartışmaya açık bir söylemdir ki ben cbf1000 e motul 5100 koymuştum pek memnun kalmadım,Bundan öncede motul den diğer motorlarımda pek memnun kalmışlığım yoktur,
Mesela motul yerine Castrol,Repsol veya Mobil 1 kullanabilirsin,
Yağ filtresine diyecek lafım yok orjinal almaya çalışalım eğer orjinal bulunamıyorsa K&N yağ filtreleri tercih edilebilir,
Hava filtreni de değiştirin orjinal yerine K&N tercih edebilirsiniz ama yakıtınız artar bunu da belirteyim.
Bujilerini de değiştirmeni tavsiye ederim.Zaten epi topu 2 tane buji var,
bujiyi iridyum takmanıza hiç ama hiç gerek yok ngk nın uyumlu bujilerine bakılabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:23 ----------
Bu arada arka çamurluğun vidalarını temin ettim fabrikadan vidaların gelmemesi oldukça ilginç neyseki vidalar çok pahalı bileşenler değil
Bugün demirciden 30 mm genişlik 5 mm kalınlığında lama demir aldım benim tornacı arkadaşa verdim T biçimde kesip kaynaklıyıp motorun arka çatalına hemen lastik bağlantı somunun gerisine 2 vida deliği delerek montajını yapacaz,
Aslında lama demiri lastik somununa da takabiliriz ama ileride balans yapabilir bu yüzden çatala 2 delik delmek daha mantıklı geldi,
Bu da aldığım demir;
-
09 Kasım 2015, 10:52
#2612
erkan_74 adlı üyeden alıntı
evet arkadaşlar benim fren balata ve bakım zamanı geldı.honda servis 600 tl civarı cıkardı.kenndim yapmayı düşünüyorum.41000km civarı
sizce
ebc hh serisi fa 388 ön
ebc hh serisi fa 174 arka ikisi 155tl
motul 5100 serisi 100-40 yag 115 tl
yag filtresi 30tl
işçilik benden 300 tl nasıl acaba aldıgım fiyatlar.
Ben balata olarak Gold marka kullanıyorum Öne HH arkaya organik koydum (önlar 70 tl arka 60 falandı en son) benim motor 56.000 km de motulden şaşma derim şu anda 7100 var icinde benim ama 5100 e dönerim gibi honda servislerden enos yağıda iyi diyorlar ama ben kullanmadım bujileri ben 48 değiştim mutlaka lazer iridyum buji tak değişeceksen. PArca temin etmediysen Mecidiyeköyde Merkez Yedek parca var bazı ürünlerde %30 a yakın indirim alabiliyoruz eskiden Motul de satıyordu ama şimdi İpone satıyor r4000rs kullandım memenun kalmadım ben istesen birde sen dene yada ipone nun full sentetik katana modeli var onu deneye bilirsin tüm bu ürünleri orda alırsan işcilik belki almadan tüm değişimide yapabilirler ama istanbula gelmen gerekir
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
09 Kasım 2015, 22:57
#2613
-
10 Kasım 2015, 00:41
#2614
zenon hocam o kaynak hiç sağlam durmuyor yolda titremeyle kırılabilir gibi geldi bana.
-
10 Kasım 2015, 01:11
#2615
Mehmetenis eline sağlık umarım arka salıncağı deldiğin yerden sıkıntı çıkarmaz özellikle Kaldırım dan inerken dikkat et o plastik bankete takılırsa o vidaların Girdiği yeri yamultabilir
-
10 Kasım 2015, 01:55
#2616
reason667 adlı üyeden alıntı
zenon hocam o kaynak hiç sağlam durmuyor yolda titremeyle kırılabilir gibi geldi bana.
Bana da zayıf geldi ilk başta tornacı arkadaş ki benim yakın arkadaşımdır, parçanın sağlamlığını göstermek için üstüne 200-250kg bir ağılık koydu altta sıkışacak şekilde sıkıntı çıkarmadı,
zaten çamurluk ve iç demiri toplasan 1-1,5 kg ağırlığı var yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:53 ----------
F54 adlı üyeden alıntı
Mehmetenis eline sağlık umarım arka salıncağı deldiğin yerden sıkıntı çıkarmaz özellikle Kaldırım dan inerken dikkat et o plastik bankete takılırsa o vidaların Girdiği yeri yamultabilir
Doğru yüksek kaldırımlarda değebilir ama o alttaki kısım plastik demir kısım o parçanın ortasında kalıyor, yani takılmada kırılsa kırılsa plastik aksam kırılır,
-
10 Kasım 2015, 02:26
#2617
Kış da gelirken, motoru dışarıda bırakmanın doğuracağı zararlardan korunabilmek için, motosiklet garajı araştırmaktayım. Sizlerin denediği, önereceğiniz çözümler var mı?
Kapalı garajı olmayan arkadaşlar ne yapıyorlar? Motoru araba olarak kullandığımdan, uzağa bir yere gidip park etme şansım yok, gün içinde sürekli elimin altında kullanmam gerekebiliyor.
Satın almayı düşündüğümde, Nova Garaj ve Moto Kabin firmalarına ulaştım. Nova garajın fiyatı çok uçuk, bir kaç ay önce konuştuğumnda 5000TL lerden bahsetmişlerdi. Tek amacı motoru koruyacak bir konteyner mi satın alıyorum, o fiyata motor mu satıyorlar anlamadım gitti... Moto Kabin'i bu akşam buldum, fiyatını yarın öğreneceğim.
Motokabin Motosiklet Garaji:
Motokabin Motosiklet Garaji tanıtım videosu yayınlamışlar. Burayı tıklayarak izleyebilirsiniz
Minds, like bodies, will often fall into a pimpled, ill-conditioned state from mere excess of comfort.
-
10 Kasım 2015, 04:47
#2618
mehmetenis adlı üyeden alıntı
Bana da zayıf geldi ilk başta tornacı arkadaş ki benim yakın arkadaşımdır, parçanın sağlamlığını göstermek için üstüne 200-250kg bir ağılık koydu altta sıkışacak şekilde sıkıntı çıkarmadı,
zaten çamurluk ve iç demiri toplasan 1-1,5 kg ağırlığı var yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:53 ----------
Doğru yüksek kaldırımlarda değebilir ama o alttaki kısım plastik demir kısım o parçanın ortasında kalıyor, yani takılmada kırılsa kırılsa plastik aksam kırılır,
Hocam yanlış anladın beni,gerçekten ne NC700 ne 750 sahibiyim,tesadüfen konuya girdim de yolda titreşim oluyor artı su alacak orası nemlenecek paslanacak hiç yokken kırılıp lastiğe sıkışmasından korktum açıkçası başka bir şey değil.Jant arasına girerse iyi ihtimalle parça kötü ihtimalle kemikler kırılır
En azından paslanmayacak bir parça alsaydın. Paslanmaya dikkat et dostum. Derinleşirse o kaynağı söker,canından değerli mi...
-
10 Kasım 2015, 09:52
#2619
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
10 Kasım 2015, 13:44
#2620
Zenon fotoğraflar harika orası karadenizin yaylası galiba,Arka çamurluk aslında görevini yapmış arkadaki amortisör sistemine çamurun gitmesine mâni olmuş.
Top case demirinin kırılması Benim hiç Başıma gelmedi ama gelebilirdi ben de haddinden fazla yüklüyorum,
Benim top case demiri waytek üretimi yuvarlak boru değil dikine demir o yüzden yuvarlak borular gibi zayıf noktasından kırılma ihtimali yok,yani çanta kırılır ama demir kırılmaz o kadar sağlam yapılmış.
Buyrun bu da çanta demirin fotoğrafı:
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler