Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
-
24 Temmuz 2012, 14:01
#241
Reşit adlı üyeden alıntı
Selam, hayırlı olsun güle güle kullan. Mükemmel bir seçim. Bu motor bassan da basmasan da yakmıyor
Çok gazladığın zaman 4.5lt/100km olur, o da çok abartıldığında.
Sözde buluşacaktık ama bir kaza geçirdim ve motosiklete 6 ay veda etmek zorunda kaldım. Dolayısıyla arayamadım. Kusura bakma
Artık seneye diyorum. Bol bol NC ler ile tur yaparız inş.
Tekrar hayırlı olsun. MAŞALLAH
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:54 ----------
Tecrübe iyi, vitesli ile de sıkıntı yok demişsiniz. NC uygundur, çünkü agresif bir motor değil. Kullanım kolaylığı olarak küçük cc gibi. Dolayısıyla zorluk çekmezsiniz. Ama yine de Honda GS2 yi alıp NC alırsanız sizin için daha uygun olur.
Zaten büyük bir motora geçmeden kesinlikle GS2 daha sonrada GS3 almayı düşünüyorum.Zaten mantık olarak bakarsan 600 cc den sonra motor kullanmaya devam edicek bir insan 1000cc-1200cc den aşagı makinaya binmez dolayısıyla nekadarda tecrubenız olsa ben GS3 ü kesınlıkle öneriyorum
Reklamlar
-
24 Temmuz 2012, 14:28
#242
Reşit geçmiş olsun usta.
Bu arada NC minimum ne yakıyormuş kız gibi kullanırsan?
-
24 Temmuz 2012, 15:48
#243
13 sayfanın hepsini okudum motoru yeni alan tecribeli tecrübesiz herkesin hisleri aynı bende anlatılan şeylerden çok etkilendimyakıtı,dizel araç mantığı,frenlemesi,bakım kmsi bence motoru tek kılıyor daha iyi teknolojiler gelene kadar bu motor ömürlük...kafamda ilerisi için fazer6 ve gsr600 vardı ama şuan tek hedefim nc700 ama sıfır ama 2. el...
tek sıkıntısı ufacık farkla verginin artması bu can sıkıcı ama artıları çok çok fazla...
bu arada yeni alan ve alacak olan hekese kazası belasız tatlı tatlı sürüşler...
-
25 Temmuz 2012, 03:05
#244
inzell adlı üyeden alıntı
Reşit geçmiş olsun usta.
Bu arada NC minimum ne yakıyormuş kız gibi kullanırsan?
Teşekkür ederim..
Ben rodaj zamanı 3.3lt/100km gördüm. Rodajdan sonra hiç yavaş gitmedim, ona rağmen 4'ü geçmiyor
-
25 Temmuz 2012, 14:21
#245
Öncelikle Reşit, çok geçmiş olsun. Ne oldu? Sağlığın ne durumda? Umarım ciddi birşey yoktur!
4.5 yakmak için baya agresif kullandın herhalde. Trafikte herturlu hızlanma yapmama rağmen rodajda 3.8
Nc ile pekte kız gibi kullanmadan 3.2 yakanlar var. Ancak izlemedim ama bir NC700s videosundan bahsediliyor du, 2.8lt yakan
-
25 Temmuz 2012, 18:21
#246
canekin adlı üyeden alıntı
Öncelikle Reşit, çok geçmiş olsun. Ne oldu? Sağlığın ne durumda? Umarım ciddi birşey yoktur!
4.5 yakmak için baya agresif kullandın herhalde. Trafikte herturlu hızlanma yapmama rağmen rodajda 3.8
Nc ile pekte kız gibi kullanmadan 3.2 yakanlar var. Ancak izlemedim ama bir NC700s videosundan bahsediliyor du, 2.8lt yakan
Teşekkür ederim. Sol bacakta ön çapraz bağlarım koptu, yan bağlarda da zedelenme var. Ameliyat olacağım işte. Kışa kadar motosiklet yasaklandı zaten. Kışın da binmem ancak yaza. Durum ciddi aslında ama ameliyat iyi geçerse geri kalan hayatımda inş bir sıkıntı çekmeyeceğim.
4.5 yakmak için de yüksek hızda gitmek lazım. 160 ve üzeri hızlarda tüketim o seviyelere çıkıyor. Ama şehir içinde ne kadar oynasan da 4 ü geçmiyor. Uzun yol planım vardı işte 100-110 gidip 3-3.3 arası yaktırmayı planlıyordum. Kısmet olmadı. Seneye inş birlikte deneriz
-
26 Temmuz 2012, 00:20
#247
Geçmiş olsun Reşit, umarım tez zamanda kavuşursun motoruna.
Ben Givi ön cam aldım, ilaç gibi geldi. Orjinal camın yetersiz olduğunu yazmıştım daha önce, 130'un üzerinde tokatlamaya başlıyordu rüzgar. Şimdi bana mısın demiyor, 180 üzerinde rahatsız oluyorum. Gerçi bu rahatsızlık rüzgardan mı, korkudan mı, neden bilmiyorum. Nihayetinde şiddetle tavsiye ederim akradaşlar. Samura daha yeni getirdi €85 istiyorlar.
Arka çanta almayı düşünüyorum, TRK 46N ve TRK 52N arasında kaldım. Ne tavsiye edersiniz?
-
26 Temmuz 2012, 00:28
#248
Resit'im cok gecmis olsun.Cok uzuldum.Ameliyatin umarim iyi gecer.Haberdar edersen gelismeleri sevinirim.Yapabilecegim birsey var mi senin icin?
https://www.youtube.com/user/funtay34
http://instagram.com/tayfunboralegend/
https://www.facebook.com/tayfun.bora
-
26 Temmuz 2012, 01:52
#249
-
26 Temmuz 2012, 02:09
#250
Herkese merhaba Cbr 600 RR dan sonra NC 700 X modeline geçmeyi düşünüyorum fakat şuan İstanbuldaki hiçbir bayinin elinde yokmuş ve geliş tarihi hakkında net bir bilgi vermiyorlar sizlerin tavsiye edebileceği bir yol var mı ?
-
26 Temmuz 2012, 03:03
#251
karaeser adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun Reşit, umarım tez zamanda kavuşursun motoruna.
Ben Givi ön cam aldım, ilaç gibi geldi. Orjinal camın yetersiz olduğunu yazmıştım daha önce, 130'un üzerinde tokatlamaya başlıyordu rüzgar. Şimdi bana mısın demiyor, 180 üzerinde rahatsız oluyorum. Gerçi bu rahatsızlık rüzgardan mı, korkudan mı, neden bilmiyorum. Nihayetinde şiddetle tavsiye ederim akradaşlar. Samura daha yeni getirdi €85 istiyorlar.
Arka çanta almayı düşünüyorum, TRK 46N ve TRK 52N arasında kaldım. Ne tavsiye edersiniz?
Teşekkür ederim, ben rüzgar manyağı olduğum için cam düşünmüyorum Bizim motorun aksesuarları neden bu kadar pahalı. Motoru ucuza veriyorlar aksesuardan geçiriyorlar. Orta ayaklık alacaktım 400 lira istediler. Yahu 2 tane demir 400 lira olur mu. Altın kaplama sanki, demir işte Bir cama 200 küsur lira istiyorlar. Ayıp vallahi!!
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:00 ----------
TAYFUNBORA adlı üyeden alıntı
Resit'im cok gecmis olsun.Cok uzuldum.Ameliyatin umarim iyi gecer.Haberdar edersen gelismeleri sevinirim.Yapabilecegim birsey var mi senin icin?
Çok teşekkür ederim Tayfun abi. Gelişmeleri bildiririm
GP500-1st adlı üyeden alıntı
@Reşit
geçmiş olsun... En kısa zamanda toparlanırsın inşallah
Çok teşekkür ederim, inşallah..
-
26 Temmuz 2012, 11:00
#252
@Reşit : tekrardan çok ama çok geçmiş olsun. Umarım hızla iyileşirsin. Kırık vs. Olmadığına sevindim. Buarda motor kazası mı yoksa spor fln mı?
@karaeser : givi camı bende istiyorum. Orjinal camın kısa olduğu aşikar hatta orjinal honda uzun camdan da pek mennun olmayanlar var. Bende oyuzden givi ye yöneldim. Ama ağustos yada sonrasında alacağım artık. Buarada boyun kaç?
-
27 Temmuz 2012, 15:16
#253
-
28 Temmuz 2012, 15:03
#254
hayırlı olsun Eser bey.
Trekker modeli aslında bu motor için olabilecek en güzel çantalardan biri düşüncesindeyim. ancak fiyat olarak bana çok fazla geliyor. birde yan çanta için v35 modeline uygun demir aldım. herhalde givi b47 ile givi v35leri kombine edeceğim bende demirlerim geldiğinde.
bu cama ek olarak, iyi bir elcik koruma rüzgarı elden tamamen uzaklaştırır düşüncesindeyim.
benim boy 183, 7cm fark var bakalım bende takınca göreceğim etkisini.
-
30 Temmuz 2012, 11:23
#255
günaydın,
f650gs imi sattıktan sonra ciddi ciddi, ncx düşünür oldum, 13 sayfanın tamamını okuduktan sonra ncx kullanıcısı siz arkadaşlara birkaç sorum olacak, yardımcı olursanız sevinirim.
1 - bu motorla stabilize yol yapan varmı? var ise deneyimini anlatabilirmi?
2 - honda ağırlık merkezini aşağıya çekmeye çalışmış, başarılımı?
3 - yakıt almak için arka minderi kaldırmak zorluk yaratıyormu?
4 - yan ayak açarken vites pegi kimseye zorluk çıkartmadımı?
5 - sahibinden de 4 tane satılık ilanı var, bu ilan sahipleri aramızdamı? veya tanıyan varmı? düşük kmlerde neden satıyorlar bilen varmı?
6 - son olarak sürücü ve artçı uzun yolda 250-300 km durmadan minderde oturabiliyormu?
-
30 Temmuz 2012, 16:56
#256
HB76 adlı üyeden alıntı
günaydın,
f650gs imi sattıktan sonra ciddi ciddi, ncx düşünür oldum, 13 sayfanın tamamını okuduktan sonra ncx kullanıcısı siz arkadaşlara birkaç sorum olacak, yardımcı olursanız sevinirim.
1 - bu motorla stabilize yol yapan varmı? var ise deneyimini anlatabilirmi?
2 - honda ağırlık merkezini aşağıya çekmeye çalışmış, başarılımı?
3 - yakıt almak için arka minderi kaldırmak zorluk yaratıyormu?
4 - yan ayak açarken vites pegi kimseye zorluk çıkartmadımı?
5 - sahibinden de 4 tane satılık ilanı var, bu ilan sahipleri aramızdamı? veya tanıyan varmı? düşük kmlerde neden satıyorlar bilen varmı?
6 - son olarak sürücü ve artçı uzun yolda 250-300 km durmadan minderde oturabiliyormu?
1- ciddi stabilize bir yola girmedim ancak, ön amortisörlerde ayar yok, arka amortisörde ön yükleme ayarı var sadece. ön-arka 17 jant. kısaca bunlara bakılırsa ve kullanan olarak asfalta yönelik setup a sahip bir motor. zaten lastikleride touring lastiği, enduro lastik, kullanım kitapçığında tavsiye edilenler arasında yok ancak takılabilir kanaatindeyim. ama bozuk yolda en önemli etken süspansiyon ve oda asfalt için uygun sertlikte, bozuk yollar için ise "sert".
2- cbf150 den geçtim 60-70km sonra kullanımına hemen alıştım, cbf 150den yaklaşık 70kg ağırlık farkı var ancak ben trafikte hiç fark etmiyorum o farkı.
3- ben eşimle çok sık biniyorum ve motora 6-7gün biniyorum haftada (her gün iş ulaşımı + iş dışı ulaşım + gezi). Benzin alırken beni rahatsız eden bir durum yok.
ancak benzin alırken zaten deponuz önde bile olsa motosikletten inmeniz güvenliğiniz için gereklidir olası bir parlama, üzerinize dökülme riskine karşılık.
4- bana çıkarmadı.
5- tanımıyorum
6- biz eşimle sporcu bir çiftiz o yüzden pek yağ tabakamız yok bizi koruyan. cbf150 ile durmadan 80-90km gittiğimizde eşim rahatsız oluyordu,yastık vs. koyuyordu ama oda kaydırıyordu biraz ve yinede yeteri kadar rahat değildi. bende arada ayağa kalkıyordum, dizlerim fazla kırık kalıyordu sanırım.
NCx ile geçen haftasonu 150km neredeyse durmadan gittik diyebilirim; eşim memnun,ben daha giderim böyle, problem yok çok mutluyum diyor. açıkcası almadan önce artçı selesi küçük geliyordu gözüme ama benim için önemli olan artçımın rahat olduğunu söylemesi yeterli.
benim de kemikli yerim biraz uyuşuyor gibi oluyor 1 saat sürüşten sonra ama biraz hareket edip, otur kalk falan yapınca rahatsızlık gçeiyor ancak sanki daha dik oturunca daha az rahatsız oluyormuşum gibi geldi bu ve daha kontrollü ve konforlu kullanmak için 3cm lik gidon yükseltici takmayı düşünüyorum .
Arka çamurluk seçeneği yaratan arkadaşlarımız var mı merak içindeyim.
Kışın kesin ihtiyaç olacak, acaba cbf600 lerin ki uyar yada uydurulabilir mi ? ayrıca ön çamurluğunda aaltına yurtdışında bir uzatma satılıyor ancak bu parçalar TR de daha yok acaba getiren firma yada kendine getirten çıkacak mı merakla bekliyorum.
-
30 Temmuz 2012, 17:14
#257
NC 700 DC ye uyumlu olanlar acaba sizler için de geçerli mi, eğer geçerliyse DC ci arkadaşlar epey seçenek bulmuşlar. http://www.motosiklet.net/forum/moto...m-basligi.html
Bu arada burada da paylaşayım hislerimi ;
NC 700 serisi tasarım olarak çok şık bi havaya sahip. Rahatlıkla tutunacağı çok açık.
Hızla tecrube kazanmak adına daha çok çalışmaya teşvik ediyor yeni başlayan arkadaşlarımızı ( örn: ben ).
Birgün aranıza katılmak isteyen arkadaşlarımız adına başlığınızı daha aktif tutarsanız, ufak detayları dahi paylaşmaya özen gösterirseniz, minnettar oluruz efenim. İlgi ile takipteyiz.
Yaptığınız tercihten dolayı şahsen tebrik ediyorum Biçok kişinin gönlünde yer edebilecek bi motosiklete sahipsiniz. tekeriniz düz bassın.
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
30 Temmuz 2012, 21:06
#258
HB76 adlı üyeden alıntı
günaydın,
f650gs imi sattıktan sonra ciddi ciddi, ncx düşünür oldum, 13 sayfanın tamamını okuduktan sonra ncx kullanıcısı siz arkadaşlara birkaç sorum olacak, yardımcı olursanız sevinirim.
1 - bu motorla stabilize yol yapan varmı? var ise deneyimini anlatabilirmi?
2 - honda ağırlık merkezini aşağıya çekmeye çalışmış, başarılımı?
3 - yakıt almak için arka minderi kaldırmak zorluk yaratıyormu?
4 - yan ayak açarken vites pegi kimseye zorluk çıkartmadımı?
5 - sahibinden de 4 tane satılık ilanı var, bu ilan sahipleri aramızdamı? veya tanıyan varmı? düşük kmlerde neden satıyorlar bilen varmı?
6 - son olarak sürücü ve artçı uzun yolda 250-300 km durmadan minderde oturabiliyormu?
1- Benim de ciddi bir stabilize tecrübem yok, o nedenle yorum yapamayacağım.
2- Chopper sonrası NC700x aldım, motosiklet yüksek olmasına rağmen hiç sorun yaşamadım. BMW'ye göre ağırlık nerelerdedir bilemiyorum ancak problem yaşamıyacağınıza eminim.
3- Yok hiç bir problem yaşamadım, gayet rahat bir şekilde açılıyor.
4- Herhangi bir problem yaşamadım şimdiye kadar. İlk başlarda kırmızı ışıkta falan dururken peglerin uç kısımları kaval kemiğimin yan tarafına batıyordu. Muhtemelen yanlış yere koyuyordum ayaklarımı bilemiyorum, ancak şimdi alıştım hiç problem yaşamıyorum.
5- Tanımıyorum arkadaşları ama fiyatını öldürmemeye niyetli oldukları kesin. Beklemek istemeyen ikinci elini sıfır fiyatına alsın, tabi yaaa..
6- 150-200km sorun olmaz ancak 250-300km biraz iddialı. Zaten o kadar kesintisiz bence kullanmamak lazım, dikkat eksikliğine neden olabilir kanımca...
@canekin bu arada sen taktın iyice çamurluğa, dur hele bir yağmur yağsın sonra bakınırız
-
30 Temmuz 2012, 22:47
#259
NC700D ile sırf mıcır kum bir yere 90 la daldım. Birşey yoktu sonrada özellikle ön frene sonuna kadar asıldım. Entegre abs süper birşey, mıcırda kaymasın diye fren yapmıyor ama motoru hoplata hoplata ilerletiyor
Değişiklik arayan denemeli
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
31 Temmuz 2012, 01:42
#260
Bu gün öğlen vakti 41 plaka beyaz bir neco düzceden geçti.İlk defa canlı olarak görüp yakından bakıcaktım ama alçak yeşıl hemen yanıverdi.Tabii yandığı gibi neco uçuverdi.şans işte!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 22 kullanıcı var. (0 üye ve 22 misafir)
Bu Konudaki Etiketler