Öncelikle km. ye fazla takılmamanızı tavsiye ederim. Çünkü bu motorlarda arabalarda kullanılan (honda jazz) motor var, zaten fazla devir çevirmiyor ve çok uzun ömürlü. 12.000 km.de bir bakıma giriyor ve 200.000'i sorunsuz devirenler var. Kullanıcıları da zaten genelde ayda 3-5 bin km. yapıyor az da yaktığı için. Örneğin ben önceki motorlarımla maksimum 10bin km.yi görmüşken bununla 2 ayda 6 bini devirdim, üzerinden inesim yok, her geçen gün daha da çok seviyorum motoru
Aksesuar konusuna gelince gerçekten de aksesuarlar oldukça pahalı oluyor. Genelde 2. el fiyatları eleştiriliyor ama aksesuar fiyatları bi dünya para ediyor, satanlar da doğal olarak bunları fiyatlara ekliyor. Sizin örnekten gidecek olursanız, bildiğim kadarıyla standart fiyatları yazayım:
Koruma demiri: Mutlaka hepco&becker tavsiye ederim, son derece memnunum (600 TL)
Tur camı: Ben en çok ermax ı yakıştırıyorum, 100-300 TL arasında bol bol seçenek var.
Ön çamurluk uzatma: 50 TL
Arka çamurluk: Gereksiz, taksan bile o bölge kirleniyor, yine de isterim dersen 200-300 TL yerli üretimler var
Elcik koruma: Bu motora en çok yakışanı sw-motech kobra: 500 TL
Sis farı: Orjinali birkaç bin tlcik
kaliteli yerli üretim bakarsan 500 TL
Arka çanta: Ben en çok alüminyum çantaları beğeniyorum, demiriyle beraber maliyeti 1500ü geçiyor.
Orta sehpa: orjinali 500 TL, yerli üretim 250-300e bulabilirsin
ortalama olarak fiyatlar bildiğim kadarıyla böyle. Gördüğün gibi, fiyatı %10dan yukarı çekiyor aksesuarlar, uğraşması taktırması da ayrı dert. Dolayısıyla hesabı iyi yapmak lazım 2. el fiyatları yüksek diye eleştirenler genelde bu detayları atlıyor.