Arkadaşlar motor gitmez diyenlere sesleniyorum, Reşit'in motor kalkışta 600F i çok rahat aldı bu gece
arkadaslar cantalar gelince ne kadar olur sizce?
Arkadaşlar,
Artçı ile kullananların yapabileceği bir yorum var mı?
Artçı çok rüzgar alıyor mu?
Artçı selesinde T.A. rahatlığı var mı?
Keyifli sürüşler,
İnsan mı paraya bağlı, para mı insana bağlı? Bu, insana bağlı.
HP artizliğinin sonu böyle oluyo
bi F daha geliyo yok kullanıcı farkı diye bi bitmedi bunlar
merhabalar.arkadaşlar yaklaşık 4000 km spacy 3000 km cbf150 tecrübesi ile ve birde eğitim ile nc700'e geçilebilir mi ? amaç izmir karşıyakadan hafta sonları çevre illere gezi yapmak filan çoğunlukla otobanda gidilecek ya da caddelerde fakat arada çokta off road olmayan dağa çıkılacak mesela bir sipil dağı sizce nc700S mi uygun nc700 x mi ? nc700s naked sınıfında galiba x e göre daha az rüzgardan etkileniyor.
selamlar,
Bende 9000km cbf150 kullandım ve şimdi nc700x peşindeyim.
Kullanıcılarının yorumlarını bakılırsa, senelerdir motosiklet kullananlarda , bizim gibi küçük motorla tecrübe arttırmış ilk büyük motor olarak bu motoru alanlarda , NC700 ün kullanımının kolaylığından söz ediyor, ağırlık merkezinin alçaklığı, otomobil motorundan üretilmiş olması ve böylece genel olarak 600cc motorlar gibi yüksek devirli değil , bu nedenle yüksek güç yada yüksek devirlerdeki güç patlamaları yerine sürekli bir tork üretimi var ki bu motoru şahane kılan ve ekonomik yapan yanlarından biri.
S ve X konusuna gelince.
Yazdığınızın tersine S NAKED yani çıplak motor olduğu için daha çok rüzgar alırsınız,uzun cam dahi taksanız kafa karenajı da bulunmadığından alacağınız rüzgar daha yüksektir.
S in altının yerden yüksekliği ve sele yüksekliği X ten düşük, sele yüksekliği cbf 150 ile neredeyse aynı, X modeli ise 4 cm daha sele yüksekliği var , motosikletinin altının yerden yüksekliğide benzer şekilde daha yüksek.
Ön amortisörün yanılmıyorsam X te çalışma aralığı daha fazla AMA X bir Transalp gibi enduro olmadığı için pekte yumuşak süspansiyonları olmadığı söyleniyor(bir enduroya göre).
X te ön arka 17 inç lastik var ancak enduro lastiği takılabilir bazı markaların ön arka 17inç enduro lastikleri var continental di sanrıım.
benim kafama yatan motosiklet X çünkü çok yönlü kullanıma uygun bir motor ancak çoğumuz hayatımızı şehir yollarında geçiriyoruz motosikletle o yüzden bu tarz yolada uygun.
peki sadece asfaltta kullanılacaksa S mi X mi
Bence hertürlü X, ben X peşindeyim.
amacım hergün işe gidip gelmek, eşimle yollarda sıkıntı çekmeden biryerden biryere gitmek vs.
ben sürekli kullanacağım yani kışında buna dahil o yüzden X daha yüksek yapısı vede bacak ve gövdeyi S e göre rüzgardan daha çok koruma potansiyeli olduğundan X.
birde zaten enduro seviyorum ben f650gs yada TA700 düşünüyordum o yüzden ben otomatik X e yöneldim.
S kısacası bana göre değil yukarıdaki nedenler ve zevk meselesinden dlayı.
arkadaşım hiç şuraya baktın mı?
http://www.motosiklet.net/forum/moto...-nc-700-x.html
Üzerine benzin dökerek intihar etmeye kalkışan genci uzun süre ikna etmeye çalışan polis, sonunda bir bidon benzini kurtarmayı başardı...
Rüzgar S modeli için 150 den sonra çok etkilemeye başlıyor. Uzun yol sürati 120-130 olur, sonrası çok rahatsızlık verici. X modelini bilmiyorum kullanıcılarına danışmak lazım.
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)