hadi beni bağrınıza basın buğün itibari ile sym wolf sahibiyim
hadi beni bağrınıza basın buğün itibari ile sym wolf sahibiyim
Allah razı olsun kardeşim. 2. el aldım ama çok temiz denk getirdim kardeşim daha 3 aylık motor 3000 kmde. sana şöyle söyleyeyim motorun heryerinden kalite akıyor. şurayı kötü yapmışlar diyeceğim tek yeri yok. hızlanması,torku , frenleri çok iyi. viraj kabiliyeti çok iyi. direksiyon açısı baya geniş aralara çok rahat girebiliyorsun. titreşim yok. ne karenajlarda nede başka yerinde titreşim yada zırıltı yok. artçının oturduğu yer baya yüksek yani havada boyu kısa olanların binmesi zor oluyor. aydınlatması çok iyi 12v55w orjinal philips ampul var üzerinde. zincir markası d.i.d (japon) enjeksiyon beyni flan keihin (japon) orta sehpa takma yeri var üzerinde ama o extra bi ücret karşılığında takılıyor heralde aldığımda yoktu. egzos büyük ama sesi çok güzel tatlı çıkıyor. boya kalitesi iyi. sedefli renk mesela benimki sedefli beyaz güneşin yada ışığın altında parlıyor simli gibi. deponun altında yada görünmeyen yerlere baktım boya akması yada topaklanma yok. yani ciddi bi emek var motorun üzerinde. şasesi sağlam görünüyor o hissi veriyor zaten çelik şase. kumandaların kalitesi yerinde şıkır şıkır çalışıyor takılma filan yok. şimdilik söyleyeceğim bunlar. biliyorum alma niyetindesin hiç tereddüt etme bence harika bi motor parasını kuruşu kuruşuna hak ediyor. bizim gibi gerçek biniciler içinde avantaj bence ikinci elinin pek bilinmemesi değilse ben sıfırı 11 milyar olan motoru nasıl alırdım 8500 e
motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra
Wolfu bugün test etme şansı buldum, gerçekten ivmelenişi, şekli falan çok hoşuma gitti. Titreşim konusuna gelince Cbr ile hemen hemen aynı seviyede. Asla rahatsız edici değil.
bana sym wolf ün detaylı kullanım klavuzu lazım arkadaşlar. şöyle söyleyeyim motoru çalıştırdım yola çıktım.1 e taktım devirini aldırdım 2 ye taktım, tekrar devirlendi sıktım debriyajı vitese dokanıyorum ama sert böyle sanki donmuş gibi.iki defa denedim sanki vites kolu donmuş gibiydi, hiç zorlamadım kenarda durdum motoru stop ettim. baktım sağına soluna kontağı tekrar açtım vites göstergesinde iki tane düz çizgi vardı ne anlama geldiğini anlamadım. ilk kez gördüm o işareti ama ne anlama gheldiği konusunda fikrim yok. debriyajı sıkıp ileri geri hareket ettirdim motoru. tekrar marşa bastım çalıştırdım ve vitese girdi. birdahada tekrarlamadı. nitye öyle oldu yada o işaretin anlamı nedir bilen varmı?
motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra
kontağı açınca enjeksiyon devreye girer, onun sesi.. kapatınca herhangi bir can sıkacak ses yok, normal motor kapatıyor
bukadar çok yazmayın arkadaşlar takip edemiyorum :D :D şaka bi yanada ne harika bi motor bu sym wolf 3 haftadır kullanıyorum motoru, hergün biraz daha bağlanıyorum. Egzosun o tok sesi, motorun ivmelenmesi, vira# kabiliyeti seriliği herşeyiyle 10 numara
yok kardeşim sorun değilmiş o. düz çizgi motor çalışmazken vitese katınca daha sonra kontağı açınca motorun viteste olduğunu gösteriyormuş. vitese atamamıştımya ben vites kolunu biraz aşağı almıştım vitesin ucu motora giren vites koluna takılıyormuş orjinal haline getirince sorun düzeldi
motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra
Oncelikle selamlar wolf severler,aslinda o kadar kafam karisik ki yime klasik ne istedigini bilememe durumu. Sym cok tatli motor yakit tuketimi beni en cok ceken ozelliklerinden yakisikli tok sesli canavar gibi makina. Ama daha once naked motor kullanmadim cbr125 fazer cbr250 kullandim bundan daha once. Gonlum surekli cbr 250 den yana fakat wolfunda albenisi var,aklima dusuyo surekli acaba diyorum. Naked cok ruzgar alir mi,gidondaki o bosluk hiissi acaba rahatsiz eder mi kafamdan deli sorular :D goruyorum ki motor zaten kalitesini kanitlamis ama bi turlu karara varamiyorum. Gerci her sartta almak icin kis sezonunu bekleyecegim fakat gozum hep piyasada,sanirim tercihimi yine iki firmaninda fiyat politikasi ve 2.el piyasasi belirleyecek butce sikintisinda dolayi.
bende çok gittim geldim wolf ve cbr 250 arasında. ikisinide kullandım test etme imkanım oldu. Wolf gerek yakıt gerek konfor olarak cbr den daha iyi. Kalite olarak ikiside çok kaliteli. Ama wolf ün lastikleri zinciri ve frenleri daha iyi. fiyat olarakta ikinci elinin daha 5000 e bile gelmemiş motorların 8000..9000 tl arası satılmasından dolayı ben sym wolf ü tercih ettim ve herkeze tavsiye ederim. cbr de güzel motor ama o parayı etmez kimse kusura bakmasın
motor almayı ilk planlamaya başladığım günden beri wolf alternatifler içindeydi. ilk motorum olan asya majör x6 yı maddi sebeplerden dolayı tercih etmiştim. geçen hafta kendisiyle yollarımı ayırdık ve konyadan ali arkadaşımın wolf üne talip olduk. kısmet oldu gidip aldık. çok keyifli bir motor wolf. alır almaz 500 km yol yaptım. şükür hiç sıkıntı çıkarmadı. majör e michelin pilot street lastik almıştım. wolf ile ebatlarının aynı olduğunu bildiğim için 4000 liralık motora 700 lira lastik parası vermek koymamıştı wolf ün orj. lastikleri frenlemede arka lastiği kaydırıyordu. şuan michelin leri taktırdım ve kullanırken kafam çok rahatladı. özellikler uzun yolda 90 km hızdan sonra rüzgar ve titreşim sürüş konforunu azaltıyor. titreşim 5000-6000 devirden sonra hissediliyor. kısa mesafelerde kesinlikle rahatsız etmez ancak ben 500 km kullanınca yorulmama etken oldu. rüzgarla ilgili yuki nin hilal modeline ait siperlikten bugün sipariş verdim. çok ucuz olduğu için 2 adet aldım. bursadan takmak isteyen wolf çü arkadaşa verebilirim. bir fotoğrafta paylaşalım;
Abi motorun hayirli olsun kazasiz belasiz bin insallah,bol bol gez gezde tecrubelerini bizimle paylas
Bu arada siperlik kullanan arkadaslar acaba faydasi oluyor mu ruzgari kesmede ? 110-130 arasi ruzgari kesmede ne kadar yardimci olur siperlik ?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)