Sym Wolf SB 250Ni Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Aralık 2013, 13:34
#1161
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Şimdi sıkıntı şu ki, ben drift almadan önce kime sorsam 2,5 yakıyordu. Ben aldım hiç 3,5 dan aşağı yakmadı. Servise sordum drift için 3 litre çok çok normal dedi. başka servis rodajı adam gibi yapılmamış dedi ki yalan hiç 60 km hızı geçmedim. Uzak doğu forumlarında da 3 litre normal tüketim değeri olduğunu buldum ama türkiyede hala benım motor 2,5 yakıyor diyenler var. Acaba ben ne yapıyorum da bu motor raydan çıkıyor. Km saati çalışır duruma gelince ilk yapacağım iş depoyu boşaltıp gidip benzinciden 20 liralık benzin alıp bitene kadar kilometre ölçecem. Bundan daha doğruda ölçülemez herhalde :D ( Yanıma bidona benzin alacam merak etmeyin )
Benim motoru alın üste 3500 daha veriyim daha para yok, ama kartal düdüklü makarna var bol bol, malum öğrenci evi.
üstad takma kafana bu kadar bizim milletimizin çoğusu yoğurdum ekşi demez,
halbüki yaktıkları en düşük yakıt tüketimini söylerler hiç ortalama yahut normal kullanım uzun yol vs gibi ne yaktığını söylemezler,
özellikle soracaksın ki tam ne t bilgi alasın..
ANGARAJ
Reklamlar
-
24 Aralık 2013, 15:49
#1162
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Şimdi sıkıntı şu ki, ben drift almadan önce kime sorsam 2,5 yakıyordu. Ben aldım hiç 3,5 dan aşağı yakmadı. Servise sordum drift için 3 litre çok çok normal dedi. başka servis rodajı adam gibi yapılmamış dedi ki yalan hiç 60 km hızı geçmedim. Uzak doğu forumlarında da 3 litre normal tüketim değeri olduğunu buldum ama türkiyede hala benım motor 2,5 yakıyor diyenler var. Acaba ben ne yapıyorum da bu motor raydan çıkıyor. Km saati çalışır duruma gelince ilk yapacağım iş depoyu boşaltıp gidip benzinciden 20 liralık benzin alıp bitene kadar kilometre ölçecem. Bundan daha doğruda ölçülemez herhalde :D ( Yanıma bidona benzin alacam merak etmeyin )
Benim motoru alın üste 3500 daha veriyim daha para yok, ama kartal düdüklü makarna var bol bol, malum öğrenci evi.
Benim anlamadığım km telin bozuk iken sen kaç yaktığını nasıl hesaplıyorsun ?
-
24 Aralık 2013, 19:12
#1163
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Şimdi sıkıntı şu ki, ben drift almadan önce kime sorsam 2,5 yakıyordu. Ben aldım hiç 3,5 dan aşağı yakmadı. Servise sordum drift için 3 litre çok çok normal dedi. başka servis rodajı adam gibi yapılmamış dedi ki yalan hiç 60 km hızı geçmedim. Uzak doğu forumlarında da 3 litre normal tüketim değeri olduğunu buldum ama türkiyede hala benım motor 2,5 yakıyor diyenler var. Acaba ben ne yapıyorum da bu motor raydan çıkıyor. Km saati çalışır duruma gelince ilk yapacağım iş depoyu boşaltıp gidip benzinciden 20 liralık benzin alıp bitene kadar kilometre ölçecem. Bundan daha doğruda ölçülemez herhalde :D ( Yanıma bidona benzin alacam merak etmeyin )
Benim motoru alın üste 3500 daha veriyim daha para yok, ama kartal düdüklü makarna var bol bol, malum öğrenci evi.
hocam yakıt o şekilde ölçülmez ..
-
24 Aralık 2013, 22:07
#1164
Syanur adlı üyeden alıntı
Benim anlamadığım km telin bozuk iken sen kaç yaktığını nasıl hesaplıyorsun ?
Km telinin sağlam olduğu zamanlarda ölçmüştüm. Son 1,5 aydır çalışmıyor ama kış geldi zaten binmiyorum.
K o r @ y adlı üyeden alıntı
hocam yakıt o şekilde ölçülmez ..
Depoyu fulle, gez dolan sonra bir daha fulle, aldığın benzinin parasını gittiğin km ye böl diyeceksiniz galiba.
Benzin alırken arabalarda pompayı tam içeri sokarsınız ve benzin pompaya değdiğinde pompa durur ve her seferinde aynı litrede depo dolar ama motosikletlerde pompayı içeri soksak depo tam dolmaz ayrıca hangi açı ile pompayı içeri sokacağız. Pompa dışarıda iken doldursak bu sefer yan ayaklığa bırakınca benzini boşa döküyor motor. En sağlıklısı depoyu tamamen boşaltarak içerisine atıyorum 20 tl lik benzin koyup ne kadar gittiğini ölçmek. benzin bitince topcasedeki şişeden benzin doldururuz sonra. Ama siz her seferinde aynı miktarda benzini ben doldurtabiliyorum ve benim motorum depoyu fulleyınce benzini boşa atmıyor diyorsanız ilk bahsettiğim şekilde yapılabilir.
-
25 Aralık 2013, 00:34
#1165
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Şimdi sıkıntı şu ki, ben drift almadan önce kime sorsam 2,5 yakıyordu. Ben aldım hiç 3,5 dan aşağı yakmadı. Servise sordum drift için 3 litre çok çok normal dedi. başka servis rodajı adam gibi yapılmamış dedi ki yalan hiç 60 km hızı geçmedim. Uzak doğu forumlarında da 3 litre normal tüketim değeri olduğunu buldum ama türkiyede hala benım motor 2,5 yakıyor diyenler var. Acaba ben ne yapıyorum da bu motor raydan çıkıyor. Km saati çalışır duruma gelince ilk yapacağım iş depoyu boşaltıp gidip benzinciden 20 liralık benzin alıp bitene kadar kilometre ölçecem. Bundan daha doğruda ölçülemez herhalde :D ( Yanıma bidona benzin alacam merak etmeyin )
Benim motoru alın üste 3500 daha veriyim daha para yok, ama kartal düdüklü makarna var bol bol, malum öğrenci evi.
kardeşim tavsiyem şu olur yanına bidon felan almana gerek yok da . her zaman yedeğe düştüğünde km ni sıfırla yoluna devam et yedek bitmeden de deponu doldur. yani her zaman yedek üzerinden hesap yap çünkü depo içi meyilli olduğu için depoyu bitirecem dersen bitiremen... için yarım litre kalır en az. depo duvarlarındaki ıslaklıklar felan.
-
25 Aralık 2013, 20:35
#1166
seyyid47 adlı üyeden alıntı
kardeşim tavsiyem şu olur yanına bidon felan almana gerek yok da
. her zaman yedeğe düştüğünde km ni sıfırla yoluna devam et yedek bitmeden de deponu doldur. yani her zaman yedek üzerinden hesap yap çünkü depo içi meyilli olduğu için depoyu bitirecem dersen bitiremen... için yarım litre kalır en az. depo duvarlarındaki ıslaklıklar felan.
tamamda fulleme ksımında sıkıntı var işte. her seferinde aynı miktarda benzin aldığımızdan nasıl emin olacaz. Benzini fullesek bu sefer depodan dışarı atıyor.
-
25 Aralık 2013, 21:32
#1167
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
tamamda fulleme ksımında sıkıntı var işte. her seferinde aynı miktarda benzin aldığımızdan nasıl emin olacaz. Benzini fullesek bu sefer depodan dışarı atıyor.
benzini deponun ağzına kadar silme doldurmak yeterli. Her seferinde o şekilde yapılırsa, ölçümde doğru olur
-
25 Aralık 2013, 22:41
#1168
K o r @ y adlı üyeden alıntı
benzini deponun ağzına kadar silme doldurmak yeterli. Her seferinde o şekilde yapılırsa, ölçümde doğru olur
noolur ağlatmayın beni. Benzin silme dolunca illaki orta ayaklığa almak lazım. yan ayaklığa alınca benzini motor bloğunun üzerine akıtıyor hocam. Hatta fulledikten sonra 1-2 litre eksiltene kadar gezmezsen motoru yatırınca da akıyor.
-
26 Aralık 2013, 19:25
#1169
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
noolur ağlatmayın beni. Benzin silme dolunca illaki orta ayaklığa almak lazım. yan ayaklığa alınca benzini motor bloğunun üzerine akıtıyor hocam. Hatta fulledikten sonra 1-2 litre eksiltene kadar gezmezsen motoru yatırınca da akıyor.
hocam biz sym wolf 250 kullanıyoruz. bizde bu şekilde bişey yok. ok
ort. 2,8 litre
uzun yolda 2,5 lt
agrasif kullanımda 3,00 lt yakıyorum.. ölçümlerde bu şekilde oluyor..
-
27 Aralık 2013, 02:01
#1170
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
tamamda fulleme ksımında sıkıntı var işte. her seferinde aynı miktarda benzin aldığımızdan nasıl emin olacaz. Benzini fullesek bu sefer depodan dışarı atıyor.
ya fulle dediysem istediğin kadar benzin koy devam et ayrıca çok doldurmanı tavsiye etmem çünkü fazla gidip gelinmiyorsa benzin depoda uzun süre kalıyor ve yanıcı tarafı azalıyor uçup gidiyor. bir kaç litre ile deneme yap 3 , 4 litre felan. ben fullediğimde hiçbir zaman tam tutturamıyorum. fulleyip de km denemesi yaptığımda bir kaç litre ile yaptığım denemeler tutarsızlık göstermekte. uzun süre depoda kalıyor ve çok kilometre yapamıyorum. içeride gidip gelmeler fazla ise fullerdim. karar sende...
-
29 Aralık 2013, 19:30
#1171
zaten driftler ortalama 3 ila 3,5 lt arası yakmıyormuydu ne ara tüketimi 2,5 lt olmuş
Aha bende de cb var millete sorsan 2 lt yakıyor ama tüketimim 2,50 lt ila 3 lt arası gidip geliyor.
Ha düşük devir yüksek vites kulanır ani gaz açmalardan kaçınır hep sabit hızla gitmeye gayret edilirse tüketim illaki düşecektir.
-
29 Aralık 2013, 23:21
#1172
herkese merhaba arkadaşlar inşallah bu 1 hafta içinde 250 cc bir motor alacağım. gönlümdeki model wolf fakat mantığım cbr 250 diyor bundan önceki motorum cbf 150 idi. wolf kullanan arkadaşlara sorularım var. ben muğlada yaşıyorum sym nin servis durumuy.parça durumu nasıl 2. el piyasası zayıf biliyorum motorun sağlamlığı için ne söyleyebilirsiniz birde arızalarda servisler yeterlimi bu seramik silindir olayı nedir tamir edilmesi bakımı ve yapılması gereken özel uygulamaları varmı cevaplayan herkese teşekkür ederim.
-
30 Aralık 2013, 15:35
#1173
Kawasakinin-BMWnun scooterlarını bile kymco firması yapıyormuş, yani tayvanlı yaptığı zaman hem kaliteli, hem bir kademe ucuz, hem de özellikten kısmadan yapıyor, malzeme kalitesi üstün ama 2. el piyasası japon gibi olmaz kolay kolay..
-
22 Ocak 2014, 00:58
#1174
Merhaba wolf sahipleri..
2012 model 1500 km de 2. el wolf aldım.Şiddetle ve aciliyetle ön cama ihtiyacım var..cbf 150 camı yapanlar gördüm hoşuma gitmedi,kendi orjinal camı gibi mra yazılı camlar görüyorum görsellerde..yurt içindense nereden temin edilebilir..yada elinde olup satmak isteyen varmıdır.
Mobylette Flash 51 1993 PGO G-MAX(BOBCAT) 2005 Motoran Comanche 125Mondial Destro 250Honda cbf 150SYM SB250İ WOLF
-
22 Ocak 2014, 13:15
#1175
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
#GECE# adlı üyeden alıntı
Merhaba wolf sahipleri..
2012 model 1500 km de 2. el wolf aldım.Şiddetle ve aciliyetle ön cama ihtiyacım var..cbf 150 camı yapanlar gördüm hoşuma gitmedi,kendi orjinal camı gibi mra yazılı camlar görüyorum görsellerde..yurt içindense nereden temin edilebilir..yada elinde olup satmak isteyen varmıdır.
Motosikletiniz hayırlı olsun,kazasız,belasız iyi günlerde kullanmanız dileğiyle.
Sym Wolf için "Mra Universal Ön Cam" kullanılıyor bildiğim kadarı ile. Daha doğrusu tanıdığım bütün wolf kullanıcıları ön cam ihtiyacını bu camı kullanarak giderdiler.
Sym Wolf kullanıcılarının facebook grubuna sorarsanız bütün aksesuarlar hakkında bilgi alabilirsiniz.
Grubun adresi;
https://www.facebook.com/groups/symwolfsb250turkiye
-
10 Şubat 2014, 22:46
#1176
Sym Wolf'un modifiyeli halini bulmak bu kadar zor mu? Fikir vermesi ya da neler yapılabilir görmek için görsellere yazdım ama hiç bir sonuç alamadım. Y.dışında da mı tutulmadı bu motor? Üzerinde aksesuar olarak oynayan kimse yok mu?
-
11 Şubat 2014, 06:25
#1177
Kocaeli İl Temsilcisi
Twin adlı üyeden alıntı
Sym Wolf'un modifiyeli halini bulmak bu kadar zor mu? Fikir vermesi ya da neler yapılabilir görmek için görsellere yazdım ama hiç bir sonuç alamadım. Y.dışında da mı tutulmadı bu motor? Üzerinde aksesuar olarak oynayan kimse yok mu?
Sym wolf icin ful aksesuar ve onemli gerekli parcalar yapilarak hayata gecti saygilar sevgiler..
www.irfmotor.com
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
-
18 Şubat 2014, 16:49
#1178
Bugun fethiye Sym motora kask bakmaya gittim gitmisken bir de sym wolfu inceledim gayet hos bir alet ben kesin kararla hyosung gt 250 alicam uzun yola 2 silindir daha iyi olir diye. Motor sifir ve satan abi 10.000 tl dedi ustune 400 lira degerinde kask ve istedigin bir montu vericem dedi allahtan cash para yok yoksa hemen verecektim :D sifir almak isteyenlere duyurulur. Kask markasi ls2
-
01 Mart 2014, 23:44
#1179
-
02 Mart 2014, 00:34
#1180
hayırlı olsun güle güle kullan.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler