koray kanki artçıyla rahatmı? Yani alsam bitane arçıyı veya beni yorarmı? 100 km de ortalama 90-100 km ile gitsem yakıt durumu nedir? Arkaya topsace takılırmı? Falan filan yani
koray kanki artçıyla rahatmı? Yani alsam bitane arçıyı veya beni yorarmı? 100 km de ortalama 90-100 km ile gitsem yakıt durumu nedir? Arkaya topsace takılırmı? Falan filan yani
arkadaşlar Denizli'de bir motor dükkanında bir kardeşimizle tanıştım (Aslında pek oralı olmadı ama). Kendisi buraya takılıyor mu duyrulur!!! Burdaysa diyorum hani cevap yazsa hani!!! Yeni almış motorunu da yalnız bırakmamak lazım. iş sıfatı makinistmiydi. Yanlış söylemiş olabilirim lütfen beni bağışlasın.
SYM nin suçu neydi
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
yaktır yavrum sana helal olsun nasıl olsa babayın benzinliği var
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
napak yani? Yakıyo diye binmeyelimmi? İçimizde ukde mi kalsın?
bin koçummm ama redline dan aşşağıya inersen yumurtasın
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
1000 lik motora vitesteyken gaza dokunmak bile cesaret ister ne redline si be fatih? genç yaşta öldürcenmi beni?
İstanbul'da düzenlenen 2013 yılı Eurasia Moto Bike Expo Fuarı'nı ziyaret eden gezen arkadaşlar dostlar, yenilikler yeni gelen motorlar ve SYM wolf standı hakkında bilgilendirme yaparlarsa seviniriz. Benim gibi İstanbul dışında olanlara ve değişik nedenler sebebiyle gidemeyen arkadaşlara fuarın bilgilendirilmesi takip edilmesi iyi olacaktır. Benim takip ettiğim TV.lerde yeterli derecede zaman ayrılmadı. Kısa haberler yapıldı. TV.lerde program yapılacaksa hangi kanalda olacağı bilgilendirilirse memnum oluruz.
SYM Taiwan ( http://www.sym.com.tw/eng/tech/engine.php ) sitesinden bilgisayar tarafından türkçe çevirisi (google chrome)
Buradaki bilgiler çok hoşuma gitmiştir.
Seramik Kaplama Silindir
Kısa Açıklama ve Avantajı
Seramik Kaplama Silindir eşit silindir duvara dağıtılmasına SiC seramik parçacıkları dağıtmak için özel bir bileşik-galvanik süreci uygular bir yüksek teknoloji ürünüdür. SYM SiC seramik kaplama tekniği kullanılarak motosiklet motoru seri üretim yapmak için Tayvan'daki ilk firmadır.
Seramik Sic malzemesi genel seramik malzemelerin zayıflık üstesinden, ve bu arada motor silindir gereksinimlerine uyan en iyi aday olabilir mükemmel yüksek sertlik özellikleri (aşınma direnci), ısı direnci ve vb sahiptir. Bununla birlikte, genel geleneksel teknikler galvanik izolasyon ve yüksek ağırlığı nedeniyle silindir duvarı üzerinde SiC seramik parçacıkları dağıtmak değildir. Sonuç olarak, SYM bileşik-elektrokaplama tabaka (Ni / SiC), belirli bir silindir oluşturur, ve mükemmellik kalite getiren bir arada silindir duvar Ni metal parçacıkların ve SiC parçacıkları dağıtmak için özel bileşik elektro-süreç geliştirmiştir.
Şu anda seri üretim kalite kontrol zaten% 0,3 altında kusurlu oranı korumak için başarmıştır, yüksek kalite ve uygun fiyat ile seramik kaplama silindir nedenle üretilen böylece.
Madde Sertlik Aşınma (Maksimum Güç Testi) Silindir Duvar sıcaklığı
Geleneksel Silindir Demir Kollu Döküm Hv 200 ~ 300 49.5μm çevresinde 236 ℃
Seramik Kaplama Silindir SiC parçacıklar> Hv2000 <2μm 221 ℃
4V. Teknoloji ve Avantajı
Yüksek verimli 4 supaplı motor:
4 valfli motor mekanizması hava alımını artırmak değil, aynı zamanda çok daha tam yanma ve daha iyi yakıt ekonomisi, hem de etkili bir gürültü ve egzoz kirliliğini azaltmak için izin 2 valf motorlarında yanma odaları doğasında düzensiz yakıt konsantrasyon problemi üzerinde motor verimliliğini artırmak değil sadece.
EFI. Teknoloji Kısa Açıklaması
Elektrik Yakıt Enjeksiyon Sistemi:
EFI sistem cari otomobil motoru olarak aynı düzeyde olduğu gibi bir tekniktir. Bu, bilgisayar programları yoluyla hava girişi / yakıt enjeksiyon oranı, yakıt enjeksiyon hacmi ve enjeksiyon zamanlaması kontrol eder ve emzik meme boyunca motora en uygun karma yakıt ve hava gönderir ve aynı zamanda en iyi performansı elde etmek için kontak açısı kontrol etmek ve kirliliği yönetimi. EFI sistem hava girişi / yakıt enjeksiyon oranı ve yakıt enjeksiyon hacmi kontrol etmek için bilgisayar programları kullanır çünkü Ayrıca, önemli ölçüde geleneksel karbüratörlü otomobil ile karşılaştırıldığında kirliliği ve yakıt tasarrufunu artırıyor yardım dahası beygir gücü ve artırır.
Teknik Avantajı
Sistem Avantajı:
Syms mükemmel istihbarat EFI Akıllı Enjeksiyon Sistemi havadaki oksijen miktarı oranını hesaplamak ve tam yanma, tam güç, hızlı start-up, yakıt verimliliği, düşük kirlilik ve ivme büyütme elde etmek için yakıt emisyon kontrol etmek için bilgisayar programları kullanır. Özellikle çevre koruma bakımından, bu sistem% 30 kadar kirliliği azaltmak ve herhangi bir katalizör cihazı olmaksızın% 15 oranında yakıt tüketimini azaltabilirsiniz.
SYM EFI Sistem indüksiyon sıcak sıkıştırma sahip, dönme hızı, 5. Aşama Çevre Koruma Yönetmeliği cohering oksijen sensörü ve motor sıcaklığı sensörü krank. Otomobil ve yolların kapsamlı koşullar toplanması, bu kesin bir hesaplama ile devam edin, ve en iyi şekilde geliştirmek için daha güçlü ve daha az enerji kirletme ve aynı zamanda elde etmek için mükemmel bir yakıt enjeksiyon hacmi, hava-yakıt oranı ve ateşleme zamanını belirleyebilir motor performansı.
VIP. Teknoloji Kısa Açıklaması
VIP hava girişini kontrol etmek ve yüksek motor hızı ve düşük motor hızı torsiyonu beygir gücü artırmak için giriş boru negatif basınç yararlanın.
Değişken Emme Süreci temel amacı düşük motor hızı torsiyon artırmak, birlikte collocated 4V motor yüksek hız performansı ve yakıt verimliliği artırmak için.
Bu sistem farklı motor hızına göre en uygun hava girişi / yakıt enjeksiyon oranını sağlayabilir, motor performansı daha gelişmiş ve en iyi yakıt verimliliği elde edilir olabilir bu yüzden.?
Teknik Avantajı
Değişken Emme Süreci Özellikleri:
Etkili yaklaşık% 50 kadar düşük hız girişi verimliliğini artırmak ve ayrıca performansını artırmak için.
o yanma verimliliği yakıt tüketimini aşağı düşürebilirsiniz. (VIP ortalama yakıt tüketimi: 42km / L)
Zirvesinde torsiyon koruyun: Burulma değeri 5000 tutulur ~ 7000 rpm
Kelebek Pozisyon Sensörü
Teknoloji ve Advantage Kısa Açıklaması
Kelebek Pozisyon Sensörü: Gaz kelebeği açılma algılamak ve farklı hızlarda altında performans eğrisi güçlendirmek amacıyla gaz açma ışığında ateşleme açısını ayarlayabilirsiniz CDI veya EFI ECU'ya sinyal iletimi için gaz kelebeği konumunda bulunan sensör.
Bu yeni nesil akıllı TPS avantajı hemen gaz kelebeği açıklığı sağlamak, eşzamanlı motor hızını doğrulamak ve akıllıca motor yükü ve ateşleme açısını tanımlar. Implante yepyeni cips oluşan akıllı CDI ateşleme sistemi hızla ateşleme frekansı değiştirebilirsiniz.
Bu TPS% 5 hız-up performansı güçlendirir Yanma daha tam, yakıt verimliliği artırır ve yakıt tüketimini azaltır yapar. Her start-up ve hız-up için Dinç 12 beygir bir flaş tetiklenebilir.
Yakıt hakkında yapılan açıklamaya göre (42 km/ 1 L) Koray'ın yazdığı veya elde ettiği 100 km/2,5 L verilerinin doğru olduğu ortaya çıkmaktadır.
adem abi bunu hemen alıntı yapıp facebook adresimizde yayımlıyorum.. sym wolf un adresi.. benim imzadaki .. teşekkürler bilgilendirme için
---------- Post added at 20:58 ---------- Previous post was at 20:30 ----------
apaçi adem al şu motoru hayatını yaşa.. r1 nedir la
Merhaba temiz bir wolf bende ariyorum ikinci el yardimlarinizi bekliyorum
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)