Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Sym Wolf SB 250Ni Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #561
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    bu dedıgınız motor sısmandakı deneme motoru degıl degıl mı ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #562
    atillapasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2012
    Şehir
    istanbul çekmeköy
    Motosikleti
    TVS apache...
    merhaba herkeze. 0-100 hızlanmada sym wolf mu honda cbr mı daha iyidir. denemesini yapan varmı acaba. youtube da aradım bulamadım.

  3. #563
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Youtube da aratıp nasıl bulamıyorsunuz? SYM nin hızlanma videosu yok mu youtube da?? Yoksa da bu kadar dert etmeyin şunları, buradaki insanlar nereden bilsin...

    ---------- Post added at 19:22 ---------- Previous post was at 19:04 ----------

    http://www.youtube.com/watch?v=xGhCMnJgLiA

    http://www.youtube.com/watch?v=H99qAApkuO8
    #sürenadam

  4. #564
    enginogurlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul / Kasımpaşa
    Motosikleti
    loading...
    Alıntı besikcioglu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı günler. arkadaşlar birtane wolf buldum 2000 km yanlız sola yatmıs sinyal granaj cızık ve kırık sanırım 7000 tl ye bitecek. ama aklımda bazı sorular var. agrisif kullanımdan dolayı başka yerleri zarar görmüşmüdür diye araştırıyorum bilen arkadaşlar varsa bilgilendirirseler cok sevinirim. birde beyaz renk cok tutuluyomuş zaten beşiktaşlı bir motor siyah yada beyaz var. hangi rengi tavsiye edersiniz. izmit civarında sym kurt sahıbı arkadaşlar varsa görüşüp cay iceriz bilgi alış verişinde bulunuruz. ALLAH hepinize bu trafikte kolaylık versin...
    merhaba agresif kullanımda sorun sıkıntı cıkartmıyor makina ben her türlü koşulda şartta kullanıyorum ve makina sanki agresif yapım için yapılmış gibi hani devir saati sona geldiğinde yeter artık demiyor devir bitmesede gitsem diyor sesi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:29 ----------

    ikinci video daha net ve acıklayıcı şekilde anlatıyor ilk videodaki kalkışta kalkamıyor cbr250 r la yolda denk geldiğimde oyun oynar gibi arkamda kalıyor aynamda anca gözüküyor..
    besikcioglu bunu beğendi.

  5. #565
    atillapasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2012
    Şehir
    istanbul çekmeköy
    Motosikleti
    TVS apache...
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Youtube da aratıp nasıl bulamıyorsunuz? SYM nin hızlanma videosu yok mu youtube da?? Yoksa da bu kadar dert etmeyin şunları, buradaki insanlar nereden bilsin...

    ---------- Post added at 19:22 ---------- Previous post was at 19:04 ----------

    http://www.youtube.com/watch?v=xGhCMnJgLiA

    http://www.youtube.com/watch?v=H99qAApkuO8
    dert etmedim. sahipleri belki denemişlerdir biliyorlardır diye düşündüm. burayada yazmazsak nereden öğreneceğiz.

    benim aradığım kalkış vidyosu. mesela cbr ninja ve huyosung beraber kalkıyor... 1-cbr 2-ninja 3-huyosung geliyor...sym kullanıcıları sizce wolf bu sıralamanın neresinde...

  6. #566
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı enginogurlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ikinci video daha net ve acıklayıcı şekilde anlatıyor ilk videodaki kalkışta kalkamıyor cbr250 r la yolda denk geldiğimde oyun oynar gibi arkamda kalıyor aynamda anca gözüküyor..
    Ben Duke200'ü sürmüştüm. Test amaçlı. Sonra inip yanında duran arkadaşımın CBR250'sine bindim, onu da sürdüm. CBR biraz burun farkıyla daha performanslı geldi bana. Devirlenmesi daha kesintisiz devam ediyor. Duke belli bir devirin üstüne daha nazlanarak çıkıyor. 2 motor da yine alt devirlerde zayıf gibiler. Bunun sebebi benim motorumun tarzına ve çekişine alışmış olmam sanırım. Onun dışında üst devirlerde 2si de benim motorumdan çok daha etkililer, ancak CBR daha kolay redline'a vuruyor kendini. Duke nedense biraz kesiliyordu. 2sinin de performası birbirine yakındı. Dukü daha çekingen kullanmıştım o sırada. CBR'ın +110 kmh gibi hızlarda bariz artısı olacağını düşünüyorum, zaten duke son sürate yönelik tasarlanmamış. Hızlanmaya yönelik dişli oranları var sanırım. Ancak aynı gücü vermelerine rağmen sanki honda +50cc avantajını torkta biraz daha belli ediyor gibi. Geçen gün de Calibreyi sürdüm. Forumda yazan bir arkadaş var, SonPoL diye, ön dişlinin fazla büyük olduğunu söylemişti. Dediği gibi, eğer ön dişliyi 1 tık küçültebilrsen CBR ile neredeyse 1e1 aynı performansı verdiğini söyleyebilirim.

    Şimdi bukadar yazdım niye... Hani bu motorlar aynı güce sahip, aynı sınıfta sayılırlar... SYM nin de bunlardan geri kalacağını düşünmüyorum. Bence bir CBR kadar performans puanı alamayabilir bile. Ama birine 10 üzerinde 7 versen diğerine en kötü 6,5 verirsin. Burada da pilotajın nekadar önemli olduğu ortaya çıkıyor. Eğer bu motorlardan birisi diğerini sürekli geride bırakıyorsa sorunu pilotta aramak lazım

    Bir de bu motorlarda 0-100 bakılmaması gerektiğini düşünüyorum. Hatta genel olarak motosikletlerin tutuş sorunu olduğu için 0-*** km hızlanması çok iyi bir kriter değil hızlanma için. 250cc hacim için 0-60 yada 0-80 bakılması daha doğru olur. Daha üzeri hızlarda etkilerini yitirmeye başlıyorlar. Bir de 2 viteste, sallıyorum 25 le giderken gaza tepkisi önemli olan. Yani 0 dan kalkış çok net pilotaj gerektiriyor ve bir motorun tam hızlanma verisini vermiyor bence.

    Videoda görünüyor, SYM ~9sn de çıkıyor 100e. Hadi iyi bir deneme ile 8.2 sn olsun... ortalama 8.5 sn.dir. Ninja bunu yaklaşık 7-7.5 arası yapıyor. Ninja bile arada çok ciddi bir fark yokken CBR ile, Duke ile nekadar fark olabilir ki... Bilgi için yazıyorum, ER6-n nin ~3sn civarında 100e çıktığı bir video izlemiştim geçenlerde, öylesine yazayım dedim
    atillapasa bunu beğendi.
    #sürenadam

  7. #567

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Rks Titanic 200
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir de bu motorlarda 0-100 bakılmaması gerektiğini düşünüyorum. Hatta genel olarak motosikletlerin tutuş sorunu olduğu için 0-*** km hızlanması çok iyi bir kriter değil hızlanma için. 250cc hacim için 0-60 yada 0-80 bakılması daha doğru olur. Daha üzeri hızlarda etkilerini yitirmeye başlıyorlar. Bir de 2 viteste, sallıyorum 25 le giderken gaza tepkisi önemli olan. Yani 0 dan kalkış çok net pilotaj gerektiriyor ve bir motorun tam hızlanma verisini vermiyor bence.
    hay çok yaşa emi.

    250 cc sınıfna insanlar çok fazla anlam yüklüyorlar bence.

    0 - 100 ü ölçülecek makineler bence en aşağı 600 lük lerden itibaren yukarı doğru olan makinelerdir.

    200-250 cc sınfı surat motoru değildir !

    geçenlerde de bunu yazacaktım ama çok sinrlendiğim bi durum vardı bi yerde, atar oğlan yapmış olmayım diye yazmadım


    geçen ilk defa Bülo nun ER sine binmiştim. Hızlanış çok güzeldi yani artık aklımda kesilikle bi 600 lük var. eski püskü de olsa bi tane 600+ motor almak istiyorum.

    kış mış dinlemem şimdi olsa sürerim modundayım ( sebebi ise, geçenki gittiğimiz gezi. en küçük motur benimk idi :( millet verdi gazı uçtu gitti. çoh bozuldum. bi daha büyük moturlarla gezmiicem abi )

  8. #568
    enginogurlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul / Kasımpaşa
    Motosikleti
    loading...
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben Duke200'ü sürmüştüm. Test amaçlı. Sonra inip yanında duran arkadaşımın CBR250'sine bindim, onu da sürdüm. CBR biraz burun farkıyla daha performanslı geldi bana. Devirlenmesi daha kesintisiz devam ediyor. Duke belli bir devirin üstüne daha nazlanarak çıkıyor. 2 motor da yine alt devirlerde zayıf gibiler. Bunun sebebi benim motorumun tarzına ve çekişine alışmış olmam sanırım. Onun dışında üst devirlerde 2si de benim motorumdan çok daha etkililer, ancak CBR daha kolay redline'a vuruyor kendini. Duke nedense biraz kesiliyordu. 2sinin de performası birbirine yakındı. Dukü daha çekingen kullanmıştım o sırada. CBR'ın +110 kmh gibi hızlarda bariz artısı olacağını düşünüyorum, zaten duke son sürate yönelik tasarlanmamış. Hızlanmaya yönelik dişli oranları var sanırım. Ancak aynı gücü vermelerine rağmen sanki honda +50cc avantajını torkta biraz daha belli ediyor gibi. Geçen gün de Calibreyi sürdüm. Forumda yazan bir arkadaş var, SonPoL diye, ön dişlinin fazla büyük olduğunu söylemişti. Dediği gibi, eğer ön dişliyi 1 tık küçültebilrsen CBR ile neredeyse 1e1 aynı performansı verdiğini söyleyebilirim.

    Şimdi bukadar yazdım niye... Hani bu motorlar aynı güce sahip, aynı sınıfta sayılırlar... SYM nin de bunlardan geri kalacağını düşünmüyorum. Bence bir CBR kadar performans puanı alamayabilir bile. Ama birine 10 üzerinde 7 versen diğerine en kötü 6,5 verirsin. Burada da pilotajın nekadar önemli olduğu ortaya çıkıyor. Eğer bu motorlardan birisi diğerini sürekli geride bırakıyorsa sorunu pilotta aramak lazım

    Bir de bu motorlarda 0-100 bakılmaması gerektiğini düşünüyorum. Hatta genel olarak motosikletlerin tutuş sorunu olduğu için 0-*** km hızlanması çok iyi bir kriter değil hızlanma için. 250cc hacim için 0-60 yada 0-80 bakılması daha doğru olur. Daha üzeri hızlarda etkilerini yitirmeye başlıyorlar. Bir de 2 viteste, sallıyorum 25 le giderken gaza tepkisi önemli olan. Yani 0 dan kalkış çok net pilotaj gerektiriyor ve bir motorun tam hızlanma verisini vermiyor bence.

    Videoda görünüyor, SYM ~9sn de çıkıyor 100e. Hadi iyi bir deneme ile 8.2 sn olsun... ortalama 8.5 sn.dir. Ninja bunu yaklaşık 7-7.5 arası yapıyor. Ninja bile arada çok ciddi bir fark yokken CBR ile, Duke ile nekadar fark olabilir ki... Bilgi için yazıyorum, ER6-n nin ~3sn civarında 100e çıktığı bir video izlemiştim geçenlerde, öylesine yazayım dedim
    çok güzel yazmıssın bende yolda denk geldiklerimden bahsettim hani durup hiç kalkıs yapmadık hareket halinde iken slmlasıp asılmalar oldu o kadar ordada pilotaj önemli dediğin gibi ktm duke ye gelince motor 125 kilo 25.6 hp 19 tork var hafifliği için güzel kalkısı ve hızlanısı var bizim motorlar 25.4 hp 24 tork ta cekişinden hiç bişey kaybetmeden devamlı depar halinde kalabiliyor videoda 9 sn gözüküyo buda 250 cc naked bir motor için gayet iyidir ruzgar oldugu gibi motoru tutuyor tunel gibi yerlere girdiğimde motor fazlası ile rahat devir ceviriyor buda bir bilgi..

  9. #569
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı enginogurlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok güzel yazmıssın bende yolda denk geldiklerimden bahsettim hani durup hiç kalkıs yapmadık hareket halinde iken slmlasıp asılmalar oldu o kadar ordada pilotaj önemli dediğin gibi ktm duke ye gelince motor 125 kilo 25.6 hp 19 tork var hafifliği için güzel kalkısı ve hızlanısı var bizim motorlar 25.4 hp 24 tork ta cekişinden hiç bişey kaybetmeden devamlı depar halinde kalabiliyor videoda 9 sn gözüküyo buda 250 cc naked bir motor için gayet iyidir ruzgar oldugu gibi motoru tutuyor tunel gibi yerlere girdiğimde motor fazlası ile rahat devir ceviriyor buda bir bilgi..
    yanlış anlamayın ama... izmir karşıyaka istikametinde çevre yolu tünelinde ybr'ye çok rahat 125-130 yaptırılabiliyor. tüneller performans için bir kıstas olmamalı...
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  10. #570
    enginogurlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul / Kasımpaşa
    Motosikleti
    loading...
    Alıntı ozgurakman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yanlış anlamayın ama... izmir karşıyaka istikametinde çevre yolu tünelinde ybr'ye çok rahat 125-130 yaptırılabiliyor. tüneller performans için bir kıstas olmamalı...
    tuneli kıstas olarak göstermedim sym nin yapısının ruzgara karsı tutunma gibi bir huyu oldugunu belli etmekti amacım yanlış anlamıssın

  11. #571
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    ktm ve sym deneyenler titresimle ilgili neler diyebilir ?
    Yasinin symyi yeterince denedim titresimden haberim var fakat duke deneyemedim malesef
    olurda askere gitmezsem bir aya bir motor alabilirim duruma gore
    duke aklimi cok kurcaliyir

  12. #572
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı brooklynnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ktm ve sym deneyenler titresimle ilgili neler diyebilir ?
    Yasinin symyi yeterince denedim titresimden haberim var fakat duke deneyemedim malesef
    olurda askere gitmezsem bir aya bir motor alabilirim duruma gore
    duke aklimi cok kurcaliyir
    CBR da titreşim var diyor bazı arkadaşlar. Ben Duke'de de, CBR'da da titreşim olmadığını düşünüyorum. Bu durum oturuş pozisyonu ile çok alakalı. Benim inip de "ulan hani hiç titreşim yok!" dediğim motora(CBR) başkası titreşimli diye tavsiye etmiyor... SYM yi sürmedim ama benimkinden daha titreşimli olduğunu sanmam. Ki ben kendi motorumdan bile şikayetçi değilim(şehirler arası +1000 km yol yaptım, titreşimden yinede şikayetçi değilim...)
    #sürenadam

  13. #573

    Üyelik
    11 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    pcx 125 / 2018
    cbf 250 imi satıp yada takas edip üste vererek almak istediğim bir model fakat forumu okuyorum ama bu motor hakkında hali hazırda bir fikir edinebilmiş değilim, veri açısından fakir kalmış...yok mu daha kapsamlı bilgi verebilecek bir arkadaş?

  14. #574
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    cbr sahibiydim
    titresim uzun yolda sag elimi uyusturuyordu ki tek sikintisi elciklerdeki titresimdi kalanda sikinti yoKtu
    Cbrdeki titresimin eli uyusturmasinin nedeni de one dogru kaykilik oturma pozisyonudur
    Symde ise titresim cbr kadar war hatta peglerde daha fazla ama rahatsiz edici degil

    Ktm duke icin ne diyebilirsiniz her ikisini de kullananlar merak ettim.

  15. #575
    enginogurlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul / Kasımpaşa
    Motosikleti
    loading...
    ktm yı kullandım ama titresimine dikkat edicek kadar cok kullanamadım şuanda o konuda bişey diyemiyeceğim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:21 ----------

    Alıntı srhtsglm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf 250 imi satıp yada takas edip üste vererek almak istediğim bir model fakat forumu okuyorum ama bu motor hakkında hali hazırda bir fikir edinebilmiş değilim, veri açısından fakir kalmış...yok mu daha kapsamlı bilgi verebilecek bir arkadaş?
    nasıl bir bilgi istediğini söylersen herkes bilgi verir ve forumu en basından itibaren okursan herseye bir cevap verildiğini göreceksin..

  16. #576
    atillapasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2012
    Şehir
    istanbul çekmeköy
    Motosikleti
    TVS apache...
    soğuktan kimse motora binmiyor galiba..forum donmuş üç gündür.

  17. #577
    enginogurlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul / Kasımpaşa
    Motosikleti
    loading...
    binip binmemekle alakalı bi durum değilde motor artık kendini gösterdi herhangibi bir sorun yada baska bişey yaptıgı yok karda kışta da binilebilecek bi motor ben yagmur camur demeden biniyorum

  18. #578

    Üyelik
    30 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha mt09
    lastikleri değiştiren oldumu arka fren kullanırken cabuk kitliyor lastiktenmi yoksa arkamı cok hafif onu merak ediyorum

  19. #579

    Üyelik
    17 Mart 2011
    Motosikleti
    lifan kp 150
    slm arkadaşlar ben de bu motordan almayı düşünüyorum ama 10.500 motorun maliyeti millet 7 bin küsürlere satıyor oda satanların çoğu 2. sahibi 1000 ,2000 km de 10.500 verip de 7 bine niye satılır diye aklıma sorular takılıyor ne dersiniz
    Adem Balkan ve braingulp bunu beğendiler.

  20. #580
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı isak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar ben de bu motordan almayı düşünüyorum ama 10.500 motorun maliyeti millet 7 bin küsürlere satıyor oda satanların çoğu 2. sahibi 1000 ,2000 km de 10.500 verip de 7 bine niye satılır diye aklıma sorular takılıyor ne dersiniz
    CBR ları +8000 üzerine zor satıyorlar, satıyorlar ama peynir ekmek gibi kapışılmıyor hani. Bu motoru bilen biliyor, diğer herkes "CBR varken niye bunu alayım aynı fiyat" diyor. Sonuç olarak bayiler fiyat düşürmese de 2.el deki vatandaş(satıcı) illa ki fiyatı emsallerine göre düşük satıyor. Aynı şey Daelim 250 için de geçerli. O motorun piyasası daha da ölü hatta....
    #sürenadam


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler