@tommygun
Hayırlı olsun ,kazasız belasız sürüşler dilerim.
@tommygun
Hayırlı olsun ,kazasız belasız sürüşler dilerim.
selam
şu anda piyasadaki satılan motorlar içinde f/p ürünü motor almışsınız, kalitesi gayet tatmin edici cin ve hint malı değil g kore malı kaliteli bir ürün .
tekeriniz düz bassın
Merhaba,
Z GARAJ' dan 2015 model bir aracı hafta başında teslim alacağım. Motora ilk etapta neler yapmak gerekir ve güvenlik önlemleri olarak ne gibi şeyler almamı tavsiye edersiniz. Teşekkürler.
tommygun bana telefondan ulaşabilir misin? 0541 373 1749
Merhabalar. Bundan 1 ay önce ilk motorum olan Wolf 250 yi ikinci el 9000 km de satın aldım. Ancak benden önceki sahibi debriyaj balatasını degiştirmiş. Şuanda ani yüklenmelerde yada yarım debriyaj yaptıgımda debriyaj kaçırıyor ve kaçırma sesi beni deli ediyor. Başına gelen oldumu bilginiz varmı bana bir yardım edin size zahmet
Merhaba Tommygun satışını aldın demek artık, çok güzel ve kalipli şekli var bi ara ben de düşünmüştüm aynı rengini, tekrar hayırlı olsun.Nasi gidişi duruşu, ağırlığı olumsuz etki yapıyor mu mesela,son viteste düşük devir kaç yapıyor uzun yol için, titresim v.s. durumu..
Soran olursa tavsiye edelim mi Gerçi rodajdadir ama fikir vermiştir..
Bu arada rodaj derdi bitti benim çok abartmadan her türlü gazliyorum motorda gaz ac deyip duruyor zaten teşvik ediyor biraz, fakat dediğim gibi sürücü etkileşimi yüksek olduğundan bazen sıkışık trafikte rahatsız edici olabiliyor fan acinca sinirleniyorum, onun dışında akan trafikte şeritlere çok güzel girip çıkıyor motor.Simdi yetmiş seksen kilometre çalışma yapıp geldim mesela.
Kefkes sağolasın, dik oturuş commuter rahatlığı yok, pegler geride ve motor ağır. Hala arka frenin yerine ve öne kaykılarak oturduğum ve gidon sürücüye doğru kavisli olduğu için gidona tam manasıyla alışamadım. Fakat bambaşka bir his, sanki farklı birşey sürüyormuşum gibi. Yine de SYM ,benim RKS'den kat kat daha heyecan verici bir alet. Ben 367 km.de aldım motoru, ilk 500 km için 5000 devir, 500-1000 arası 6000 devri geçmemem gerektiğini söylemişlerdi FB.deki forumda. Ara ara da motoru kompresyona sokmam gerektiği ve sürekli aynı devirde kullanmamamı tavsiye ettiler. Pazar günü Şile yaptım döndüm, 6000 devirde motor 110'a çıkıyor. 6000 sonrasını denemedim. Depoda ve peglerde yok ama gidonda 6000 devirde hafif bir titreşim var. İşin ilginç yanı düşük devirde sürdüğümden kaynaklı da olabilir ama RKS'den daha az yakıyor. 40 TL yani aşağı yukarı 7 lt ile 300 km gittim. Baktığım yerden geçiyorum, sesi, duruşu, hızlanması çok hoşuma gitti. Açıkçası ben Dominar düşünüyordum fakat o kadar bütçe ayıramadım, 250'likler de en kötüsü 15-16.000'den başlıyor. Baktım Usd de fırladı, bu motoru da iyi fiyata buldum, kararttım gözümü aldım. Motor güzel ama alıp 6 ay sonra satayım diyen zarar eder, parçası pahalı, kaza yapan "yandım Allah" der Ben de M.E.G'in ücretsiz kapalı alan eğitimine katılacağım 6 Mayıs'ta, ondan sonra da Roadcraft Academy'nin hem kapalı alan hem de yol eğitimi paket programına katılacağım.
Geçen Cuma 300 küsür km.de aldığım Wolf ile 1 haftada 700 km yol yaptım. 500 km.ye gelene kadar 5000 devri geçmedim, farklı devirlerde kullandım ve kompresyona soktum motoru. 500-1000 km arası 6000 devri geçmeden yine sabit devirde uzun süre gitmeden ve kompresyona sokarak rodaj devresini atlattım. Bugün 1000 km bakımına Zgaraj'a götürdüm. Bakımdan sonra ilk defa 6000 devrin üzerine çıktım, maşallah alet uzuyor, gidiyor..
Arkadaşlar yakın zamanda 2.el olarak bu motordan almak istiyorum, yedek parçalarının pahalı olduğunun farkındayım fakat önemli olan bu yedek parçalara ne kadar ihtiyaç duyulduğu. Kronik arızası var mı mesela, almadan önce bu motorda şu önemli ona alırken dikkat et dediğiniz bir şey var mı? Şimdiden teşekkürler.
Arkadaşlar dün 1000 bakımını ZGaraj'da yaptırmıştım. Bu sabah erkenden yola çıkarak Tekirdağ Uçmakdere'ye gideyim, hem viraj çalışayım hem de kontrollü bir biçimde hız yapayım dedim. Giderken de dönerken de deli gibi rüzgar esiyordu. Dayak yemiş gibi oldum.
Wolf'ün kalkışı, sabit bir devirle giderken gazı açtığında çabuk tepki vermesi çok hoşuma gitti. Önceki motorum olan RKS Titanic 150-S'in forumunda epey bir yazdım çizdim, otobanda emniyet şeritlerine mahkum olmamak süper birşeymiş. Wolf, ayı gibi hızlanıyor. En fazla 8000 devirde 141 yapabildim ama sabit 120-130 aralığında çok rahat gidiyor ve kullanıcıyı yormuyor. Verdiğim molalarda 2-3 kişi motorun marka ve modelini sordular, rengini çok beğendiler. Tek silindir, illa ki titrer dedim ama RKS'deki kadar rahatsız edici bir titreşim yok, gidon RKS'ye göre daha aşağıda olmasına rağmen ellerim uyuşmadı.
Benzin alırken pompanın erken atmasına bir türlü alışamadım, hep eksik benzin alıyorum. bu nedenle tam anlamıyla ölçüm yapamadım. Yolda 2 defa benzin aldım. 3,3 lt/100 km ile 4,2 lt/100 km aralığında birşeyler yaktırmışız hesabıma göre. Birkaç bin km sonra daha sağlıklı veriler elde ederim diye düşünüyorum.
Uçmakdere'nin virajları süper, viraj antremanı için tehlikeli ama güzel bir yer. Doğa, tabiat da cabası..Mitas Mc50'ler hiç falso vermedi, Wolf için iyi bir lastik alternatifi olabilir. Uçmakdere'ye ilk defa gidecek olanlara tavsiyem yolda çok sinek var, üstünüz başınız, vizörünüz sinek ölüsüyle doluyor. Mutlaka boynu koruyan balaklava takın ya da buff ile boynu açık bırakmayın. Birkaç defa arıya çarptım, kurşun gibi mübarek. Kumbağ'ın içindeki yol korkunç bozuk, alternatif bir yoldan gitmeye çalışın.
Arkadaşlar 1400 km.yi devirdik, maaşallah 150'lik commuter sürüyormuşum gibi trafikte rahat hareket ediyorum. Kim Wolf ağır ve hantal diyorsa tokatlayın,dövün, selamı sabahı kesin..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)