bugün sym volf 250 cc makinayı inceledim.fakat sürmedim. görüntüsü şekli yerinde. malzeme kelitesi ummadığım kadar iyi.baya iyi hakkını vermek lazım. egzozun malzeme kalitesine şekline bayıldım. gidon gayet kolay kavranıyor. oturuş pozisyonu çok güzel dik. insanı yoracağını sanmıyorum. sele gayet rahat. üzerindeki lastikler fena durmuyor.
buraya kadar herşey iyi.
bayiden içeri girip fiyat sorunca işler değişiyor. 9800 tl plaka hariç fiyat verdiler. piyasaya yeni çıkan bir motor için bana fazla geldi.(bu türkiye için geçerli.) bazı arkadaşlar yurt dışında çok tutuluyot diyebilirler.doğrudurda fakat bizim ülkemizin gelir seviyesi belli. markanın bilinirliliği belli. servis ağı ve yedek parça durumunu değerlendirmek lazım. bu motoru bir veya iki yıl kullandııktan sonra 15-30 bin km de kaça satarsınız kaça alırsınız. benim tahminim bir yıl sonra 6-6,5 iki yıl sonra 5 bine ancak satarsınız. ozamana kadar satışı durmazsa.
ben bu makinayı alır en az beş sene binerim derseniz başka. iki yılda sıkılırım satarım derseniz başka.b urada karar sizin.
birde pyasaya çıkmasını beklediğim suzuki inazuma var. belki o zaman fiyatlar düşer.çünkü bu makinanın fiyatının sebebi bu sınıfta başka rakibi olmaması.
benim de sormak istediğim bişey var. bilen teknik açıklama yapabilecekler yazarsa sevinirim. 250 cc de tek ve çift silindirin avantaj ve dezavantajları nelerdir. yakıt tüketimleri ne kadardır. sym volf 250 cc ve suzuki inazuma 250 cc için soruyorum.
bana pek açıklayıcı gelmedi. ben daha tenik ayrıntılı sordum. sende yukarda yazanı tekrar okursan görürsün.
Ya burası teksilindir-çiftsilindir karşılaştırma topiği mi? Zahmet olmazsa bir konu açarsınız, eski konuları araştırırsınız daha detaylı bir anlatım istiyorsanız. Detaylı bilgi isteyen adam netten araştırma yapar.
#sürenadam
Sayın @atillapasa bey,
250 cc'deki tek ve cift silindir olayı geçtiğimiz sayfalarda yüzeysel olarak üstünden geçildi, daha fazla teknik bilgi istiyorsanız Syanur arkadaşın dediği gibi forumun eski konularında bulabilirsiniz.
Burada sadece wolf 250Ni ile ilgili paylaşım yapmaya özen gösteriyoruz, bu motosikletle ilgili, biz kullanıcılara sormak istediğiniz birşey varsa yanıtlayalım.
@enginogurlu
sevgili engin yaklaşık olarak 200 TL gibi birşey tutuyor demiri yaptırmak, ama dediğim gibi biraz sağlam birşey olsun istedim, 40 lt çanta yaklaşık 7-8 kilo taşısın değil mi?
@diğer wolf 250i kullanıcıları
arkadaşlar sizlerde de şamandıra problemi var mı?
Ben depoyu ağzına kadar dolduruyorum, hatta benzin taşıyor bile, o halda 30-40 km gittikten sonra bir baklava düşüyor, sonraki 40 - 45 kilometrede de 3 baklava düşüyor, sonra 500 km'ye kadar hep 1-2 baklava yanıyor, bazen tek baklavaya düşmesine rağmen kontağı açıp kapatınca 3 baklavaya çıkıyor.
Ben anlayamadım bu SYM'nin şamandıra mantığını, GTS 250 de de böyleydi ama Wolf'te tamamen sapıtmış durumda, yedek depo mandalı da olmadığından yolda kalma riski var her halikarda....
Sizlerde durum nasıl???
motoru dik olarak tutup kontagı actıgında normal gösteriyor ama yan ayaklık acıkken actıgında eksik gösteriyor ben daha fulleyemedim nasıp olmadı
Şamandıralar genelde bu şekilde çalışıyor. Kimisi bir süre sonra, kimisi daha 1000 km olmadan, kimisi az sapıtıyor kimisi çok. Eğer +600cc bir motora binmiyorsanız bu durumla karşılaşılıyor genelde. Yani benim izlenimlerim bu yönde. Bir GS1200 de nasıldır bilmiyorum doğrusu. Ancak bu durumun doğrultusunda sonuç olarak söyleyeceğim şey şudur ki ; yedek depo olayının olmaması çok rahatsız edici olmuş...
#sürenadam
@thai dostum şamandıra bendede aynı 3 e dusuyor 4 e çıkıyor en son tek çizgiye düştü bayada bi gezdim artık bitmek üzeredir diyerekten benzin aldım 25 tl ye doldu depo demekki yarım depo varmış daha dedim )) dostum tek derdimiz bu olsun yeterki benece
Şamandıra problemi ben de de aynı @Thai'nin bahsettiği şekilde aldığımdan beri. Şu an 1400 km'de...
Ben orta büyüklükte bir depo üstü çanta aldım, baya memnunum (http://www.motomaxonlineshop.com/Uru...A-pmu2056.html).. Arkada da koltuk üstü çanta var fermuarlı, artçıyı rahatsız etmiyor...
Yakında fotolarını koyarım...
dostum resimleri koyarsan sewinirim bende dusunuyorum alsammı depo ustu yede arka seleye diye
fotoları en kısa zamanda bekliyoruz dostum
Sevgili arkadaşlar, şu şamandıra problemi çok canımı sıkmaya başladı, altan motora götüreceğim garantiden halletsinler.
Ayrıca arka lastik sıkı frenden çok kayma yapıyor, çünkü lastikler sert,arkaya 130 taban lastik daha mantıklı diye düşünüyorum, çünkü honda 250r ve kawasaki 250r hepsi 130 taban lastik kullanıyorlar birtek wolf 250 140 taban...?
Sizin yorumlarınız nedir???
Benim motorun kutusundan bu çıktı arkadaşlar, bu işte bi terslik olmasın, ben iki tekerli motor bekliyordum.
Manzarası güzel... yani senin ev diyorum, deniz kenarı sanırım, güzel manzarası vardır.
#sürenadam
kutudan güzel motor cıkmıs wolften az yakar daha cok kacar :D
arka lastıge gelirsek kayma konusunda öyle fakat 130 yapmak yerine 150 yapıp daha güzel kaliteli bi lastık olabilir arka freni sıkmaya gelmiyor heleki sert bi şekilde hiç ama ön fren fazlası ile iyi
sym wolf 250 yakıt testi ve sonucu full depo agzına kadar dolu daha alacak yeri kalmamıştı artık nerde ise tasacaktı dolduruldu 100km gidildi ve tekrar dolduruldu aynı şekilde 12 tl benzin aldı tarih 09.07.2012 saat 17:10 cıvarlarında kullanım yerine göre sakın yerine göre agresif gazlamalı redline girecekmiş gibi
@enginogurlu
Benim cbf 600 bile o kadar çok yakmıyor, benim sym'nin ortalama benzin tüketimim 100 km / 3,5lt - 4lt arası. Rodajda bile o kadar yakmadım. Tek fark ben sakin kullanırım, 100 km'de bir ya da iki kez gelirim redline'a....
Yine de yakıt fazla.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)