madem bilmiosun nie ısrar ediosun arkadaş ona ayar oluyorum zaten
madem bilmiosun nie ısrar ediosun arkadaş ona ayar oluyorum zaten
Çok teşekkürler arkadaşlar. Ancak şu mu, bu mu sorularını bu başlıkta artık bir kenara bırakalım. Ne cbr 250'yi ne de inzuma'yı bilmiyorum. Çünkü kullanmadım, hatta inzuma daha piyasaya çıkmadı bile.
@Maskeli
Sabit olarak hiçbir 250cc ile 160 ile gidemezsin. Ama bana Wolf 250'yi soruyorsan sana sabit hızı 100 - 120 arası derim. 145 km'ye kadar zorladım ama en fazla 30 saniye o süratte seyrettim, çünkü motorun çapı belli.
Geçen hafta sonu CBF 600 ile Karasuya gittim, otobanda sürekli 160-170 km süratle gittim. Yani biraz da mantıklı olmak gerekiyor, 250 cc bir motor ancak şehir için ve yakın mesafeler için gerekli. Haa Karasu'ya giderken (yaklaşık 200 km) cbf 0,26 TL wolf 0,13 TL yakıyor. CBF 600 ile 1 saat 50 dakika, wolf 250 ile 2 saat 35 dakikada ulaşıyorum.
Fark ortada. 250 cc bir motosikletten beklentiniz yüksek olmamalı. Ama su soğutmalı olduğu için her yere gidersiniz, hiçbir sıkıntı yaşamazsınız ama sürat beklemeyin. Anlık olarak 140-145 km süratlere çıkabilirsiniz ancak sürekli o süralderde sürmek hem motosikletin motor ömründen yer, hem 600'lük motosiklet kadar benzin yakmanıza neden olur...
@aykut
Takma kafanı böyle şeylere ben cevap bile vermiyorum abuk subuk soru soran apaçilere...
dostum ağzına sağlık ne guzel özetlemişsin olayı.... dostum adamlar 125 lik 150 lik motorlarla 130 la gidiyo bizim normal seyir hızımız 170 olmalı en az sürekli red de gezip motorun ömrünü maximum 1 senede tamamlamamız şart çünkü bizim motosikletimiz 250 cc böyle bi beklenti var nedense bu arada inazumayı bilmem ama cbr 250 kullandım emin ol wolften iyi değil...
3 senedir Sym Wolf Classic 125 kullanıyorum nazar değmesin taş gibi motor Japonlardan sağlam kanımca,krom parçalarda ne paslanma var ne solma bi düşmede farı, kafa karenajı ,aynası kırılan Japonlar görüyoruz (naked,enduro sınıfından bahsediyorum).
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------
Wolf 250 de eminim sağlamdır.
@enginogurlu
Engin Bey kusura bakmayın sizin sorunuzu atlamışım...
Evet alt parça özel yapıldı. Kartal Altan Motor'da
Hatta arkadaşlar, bana başka Wolf gelirse seni çağıracaz, yeniden yaptırıcaz parçayı dediler. Yani numunesi bende.... Demircilerle uğraşmak zor, onlara tarif etmek gerekiyor çünkü çanta minimum 6-7 kilo taşıyabilmeli. Ama demirciler için motorun üstünde durması yeterli.
En az 3 defa söktürüp yeniden yaptırdılar...
Sağlıkla
Ya aslında böyle şeyleri bilgisayarda tasarlayıp yaptırmak lazım ama motorun da bağlantı bölgelerinin modelinin elimizide olması gerekiyor.
Ben arabayla bile 130 km/saat hızı geçmem, sıkılmam da. Dünyayı gezebilirim 120-130'la. 250 cc motor güvenli olarak seyahat için rahat yeter.
Arkadaslar ucmak istiyorsa hayabusa alsinlar hani hayal buya
250cc bi motordan ne beklenirki bunu bilerek alinmali bence 100-130 km hizlarda motoru yormadan sakin bir sekilde seyehat ediyorsa bu makina dan daha ne beklersiniz ki
suan 125cc cinli var bosuna 125cc degil rahatlikla85-95km arasinda gidiliyo ama 100km nin uzerine uzun sure cikinca motorun sesi bile sanki fazla zorlama der gibi geliyo
bunu bilerek almakta yarar var soylenen kmlerde rahatca seyehat edilebiliyorsa daha ne istenirki 125cc kadar yakiyor ve torku daha ii su sogutma ve enjeksiyon daha ne isterimki
daelim in 250r ini denedim tamam hizlanma ii ama sanki motorda titresim var gibi geldi bendeki drift kadar hatta biraz daha fazla o yuzden otamatikman eledim...
Simdi sadece inazumayi bekliyorum onun hakkinda da yorumlari okuduktan sonra karari verip naked bi 250cc sahibi olacagim insallah
ii forumlar bol gezmeler kazasiz surusler...
Sym ciler nerelerdesiniz abiler
bugun motoru yakindan inceledim siyahini magazada
yahu kalite fiskiriyo motordan
pesin 9800 lira dedi nuh dio peygber demiyo
bu arad a iki kisi icin arkasi rahatsiz edici gibi geldi iki kisi deneyen varmi artcinin durunmu hakkinda bilgi verir misiniz
benim icin İki kisinin de rahat yolculuk etmesi onemli
merkim bu yuzden esimle karadeniz turu dusinuyorum da:-):-):-)
dostum uzun mesafede artçıyı yorar diye düşünüyorum... kısa gezilerde sıkıntı olmaz ama karadeniz turunda yengeye yazık olur bence...
Ufak bir cam felan yapılmazmı buna gerektiğinde rüzgardan korunmak için felan
İmza yok
Ne Oldu Ha, Vuruyummu Sırtına
Oğlum Bak Git
dostum bende düşündüm ama ne bileyim yakıstıramadım kafamda cam olayını vaz geçtim o yüzden sade halini sewiyorum galiba ben çanta bile beğenemedim hala
sym volf un ikinci el değerinin suziki inazuma dan aşağı olacağı kesin. bence kalite bakımından çok fark olmayacaktır ayrıntılar hariç. benim için en büyük fark suzikinin iki silindir olmasın ne fark yaratacağı. iki ve tek sislindirin artı ve eksilerini bilen arkadaşlar yazarsa sevinirim.
şu anda tvs apachi kullanıyorum. uzun süre kulanınca yoruyor. daha az yoran rahat kullanımlı birazda estetiği olan bi motor almak istiyorum. bu sınıftaki (250cc) motorlar için tavsiyeniz nedir. son hız benim için önemli değil. en fazla 10 veya 15 km fark eder buda son hızda. ne kadar son hız gidiyoruzki. bilgi vereceklere şimdiden teşekkür ederim.
Çift silindir bir makine şehir içi trafiği için gereksizdir ( Mondaila 250 MR kullandım 1000 km kadar trafikte ).
Hele de benim gibi 150 cc sınıfından geliyorsanız biraz daha düşünün derim. Ben 250 MR ı alırken beklentilerim yüksekti ve bana tat vermedi motor. Şehir içinde 150 likten hızlı gidiyordu ama şehir dışı uzun yolda 150 likten çok farkı yoktu. Meğer 250 sınıfı çok fazla hız farkettirmiyormuş. Bunu tecrübe ettim.
Genellikle trafikte seyrediyorsanız tek silindir hem yormaz hemde az da olsa yakıt tasarrufu sağlar. 250 cc sınıfında tek silindir ile çift silindir arasında sağlıklı motorlar ile aynı şartlarda taş çatlasa yarım litre fark olur.
Bende bi ara eli yüzü düzgün, eundro tarzı felan birşeyler olsun diye bakıyordum ama vazgeçtim.
Çünkü ben şehir içi kullanıyorum ( işe gelip gitmeye - araziye felan çıkmam öyle ). 150 cc lik makinede yeter ama artık cılız ( hem görüntü - hem motor gücü açısından ) birşey olsun istemiyorum.
Geriye 2-3 seçecenek kalıyor
1) Kanuni Phantom 180 ( 175 cc - Üretici UM Global - 3. sınıf kalite ) => plaka ile 5.000 TL ye geliyo.
2) RKS ( Kuba motorun yeni markası ) Titanic 200 ( 200 cc - Üretici Çin ünlülerinden Keeway - 2. kalite ) => plaka ile 5750 TL ye geliyo.
3) yada ikinciel eundro - supermoto tarzı eski model bir motosiklet
Daelimi nerede deneme şansı buldunuz, kullanıcısı mı vardı? Ben baya bir merak ediyorum o motoru. Titreşim 150 lik bir çinli kadar ise gerçekten hayal kırıklığı olur bende. Alacağımdan değil ama merak etmiştim doğrusu. Hyosung ile ortak bir marka Daelim. O yüzden kaliteli olduğunu düşünüyorum. Ancak motoru görme şansım hiç olmadı. Biraz daha bilgi verebilirseniz sevinirim, diğer özellikleri nasıldı vs, vs,
Bence de esk. yolu ve konya yolu gibi hızlı bulvarlara çıkmıyorsanız 125lik bile yeterli şehir içinde. Ancak anlamadığım bir nokta var, Çift silindir neden şehir içi trafiği için gereksiz? Yakıt açısından mı kastediyorsunuz sadece?
#sürenadam
Trafikte normal bir 125 lik scooter bile gerekli performansı sağlayabiliyorken, vitesli bir 150 cc lik motosikletin kalkışı, ivmelenmesi gayet optimum düzey bir sürüş sağlar.
bunlar olduktan sonra ikinci bir silindir fazladır.
Motor daha rahat çalışır (güç dengelemesi açısından) belki ama trafikte seyrederken çok ani bir ivmelenmeye ihtiyaç duymazsınız. o yüzden
Sym bir de güzel bir enduro motor üretse de alsak
bundan sonraki motorum o olur herhalde o zaman ))
[QUOTE=Syanur;2728921]Daelimi nerede deneme şansı buldunuz, kullanıcısı mı vardı? Ben baya bir merak ediyorum o motoru. Titreşim 150 lik bir çinli kadar ise gerçekten hayal kırıklığı olur bende. Alacağımdan değil ama merak etmiştim doğrusu. Hyosung ile ortak bir marka Daelim. O yüzden kaliteli olduğunu düşünüyorum. Ancak motoru görme şansım hiç olmadı. Biraz daha bilgi verebilirseniz sevinirim, diğer özellikleri nasıldı vs, vs, i
bayide sifir motoru denedim oyle uzun degil sadece 1km kadar
kalite olarak cinlilerden ii hizlanmasi fena degi freni basarili sayilir
on cift arka tek disk fren dengeli bi durusu var
Ama titresimi benim drift kadar ayaklarda hissediliyo ama gidonda yok gibi birseydi
birde dijital ekrani kucuk gibi geldi bana 8800 lira istediler
bence o fiyati edecek bi motor degil gibi geldi bana
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)